پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۷ ق.ظ

۴

واقعا چه نیازی به این تبریک بود؟!! این اظهارات وی یعنی چه؟؟!!

۹۲/۰۵/۰۴

نظرات  (۴)

سلام دکتر
یه سؤال دارم. کاری به تبریک وزارت خارجه ندارم. فقط میخوام بدونم واقعاً تولد نوه ملکه انگلستان اتفاق مهمیه؟
منظورم اینه که این موضوع در خود انگلستان از نظر سیاسی و اجتماعی چه اهمیتی داره؟ و چرا؟
در سطح بین المللی برای کشورهای اروپایی یا آمریکایی چقدر اهمیت داره؟
و بعد اینکه برای کشورهای خاور میانه، و مشخصاً ایران چطور؟
آخه بعضی اتفاقات خانوادگی هست که درسطح سران و حاکمان یه مملکت میتونه معنایی داشته باشه یا باعث یه چیزایی بشه. ولی در این مورد، بدنیا آمدن یه طفلی در خاندان سلطنتی یه کشور اروپایی چه چیزی برای ما داره؟؟ حتی اگه فرض کنیم که ما با انگلستان روابط دوستانه داشته باشیم و اونا هم اصلاً دشمن ما نباشن!! بازم برای ما چه فرقی میکنه؟؟
نکنه واقعاً فرق داره و یه چیزایی هست که فقط وزارت خارجه میفهمه و ما نمیفهمیم!!!!!
پاسخ:
در مورد نوه ملکه گفتنی هایی است که بعدا خواهم گفت.
این نوه مادرش یهودی است. می تواند این نوه یهودی در آینده پادشاه انگلیس شود. البته اگر تا آن موقه سلطنت منقرض نشده باشد. ضمن اینکه ملکه انگلستان رئیس کلیسا نیز محیوب می شود. بنابر این این نوه یهودی باید رئیس کلیساهای انگلستان را منصوب کند.
یهودی ها اعتقادی به حضرت مسیح نمی دانند و او را فرزند خود فروشی حضرت مریم می دانند (نعوذ بالله) و هیج قداستی برای آن دو بزرگوار قائل نیستند.
چیزی در وزارت خارجه در مورد نوه ملکه وجود ندارد که شما ندانید. مطمئن هستم که آ«چه را بنده در سطور فوق بیان کردم آنها نمی دانند.
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۳ از خیابان شهید آوینی
سلام
 ای کاش فقط به این یک جمله اکتفا نمیکردین. از شما تقاضا میکنم بعنوان یک دیپلمات و یک تحلیلگر آگاه، در این مورد کمی توضیح بدین.
ممنونم
من عضو هیچ حزب و جناحی نیستم. ولی میدونم که اگه این اتفاق تو دولت خاتمی افتاده بود، قضیه به سرزنش سخنگوی وزارت خارجه ختم نمیشد و شخص خاتمی بعنوان رئیس جمهور با صراحت متهم میشد که انگلیسیه! ... و همه ی تحلیلگرا میگفتن قطعاً این اقدام یک اقدام فردی نبوده و هماهنگ شده است و با اطلاع و بلکه با نظر و رضایت خاتمی بوده!!
اگه از طرف یکی از اطرافیان روحانی همچین تبریکی گفته شده بود، باز هم این خودِ روحانی بود که متهم میشد و رسانه ها پر میشد از اینگونه تیترها: «از لبخند جک استراو تا تبریک تولد پرنسس جدید».... «مواضع دولت یازدهم در قبال انگلیس روشن شد»... «روحانیِِ از راه نرسیده،.. تولد نورسیده!!»... «رونمایی از دیپلماسی انگلیسی دولت یازدهم»!!..... و خلاصه از اینجور تیترها و حرفها...
ولی حالا که این اتفاق در دولت احمدی نژاد افتاده همه از موضع انصاف(!) برخورد میکنند و از شخص سخنگو انتقاد میکنند و کاری هم به مجموعه ی دولت و شخص رئیس جمهور ندارند.
من قصدم این نیست که بگم الان باید احمدی نژاد و کلّ دولت رو متهم کرد. من فقط میخوام یادآوری کنم که اگر این چنین اقداماتی به واقع نشانگر موضع دولت و رئیس دولت هست، در هر دولتی که رخ بده، باید رئیس اون دولت پاسخگو باشه. و اگر در عرف دیپلماسی دنیا در چنین مواردی فقط اون فرد سخنگو مورد توبیخ واقع میشه، در هر دولت و با هر گرایشی کار باید به همین جا محدود بشه.
اینا رو برای این میگم که از این به بعد این احتمال وجود داره که با هر حرف و حرکتی که از هر کسی که یه جوری ربطی به دولت روحانی داشته باشه، خدا میدونه چه برخوردهایی صورت خواهد گرفت.
خداکنه که هم دولت فعلی در این چند روز پایانی، هم دولت بعدی از چند روز آینده به بعد، و هم کارشناسان و تحلیلگران با رعایت حق و انصاف، و با درنظر گرفتن مصالح نظام و رهنمودهای رهبری عمل کنن و کاری نکنن و حرفی نزنن که باعث تضعیف نظام و تخریب چهره ی بین المللی ایران و خدای نکرده تفرقه و تشتت بشه.
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۸ محمدرضا خسروی
یعنی دولت جدید اعتدال تو رو خدا پست منو نگیرید منم خودی ام یا نخودی ام فرقی نمی کنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">