پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۹ ب.ظ

۲

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، طی مراسمی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از فعالان عرصه بین الملل و بیداری اسلامی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که از سوی غرفه بیداری اسلامی نمایشگاه برگزار شد، از افرادی چون دکتر قدیری ابیانه(سفیر سابق ایران در مکزیک)، وحید جلیلی(جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی)، مهدی اقراریان( بخش بین الملل بنیاد خاتم الاوصیاء)، خانم زینب شریعتمدار(خبرگزاری مقاومت)، دهشیری(مستندساز)، حسن صدرایی عارف(خبرگزاری حوزه) و حجت الاسلام ربانی(جمعیت طلاب حامی بیداری اسلامی) تقدیر شد.

* رونمایی از مستند طهارت محمد(ص)

در این مراسم همچنین از مستند "طهارت محمد" ساخته آقای دهشیری از مستندسازان مشهد مقدس رونمایی و بخش هایی از این مستند پخش شد. این مستند در پاسخ به فیلم موهن به ساحت نبی مکرم اسلام ساخته شده است که سال گذشته در آمریکا تولید شد و خشم مسلمانان و تمام آزادی خواهان جهان را برانگیخت.

دهشیری در این مراسم ابراز داشت: ما نباید در مواجهه با دنیای استکبار موضع تدافعی و انفعالی داشته باشیم بلکه باید نقشی فعال در معرفی پیامبر رحمت به جهانیان داشته باشیم و مستند طهارت محمد به دنبال این مساله است.

* آمریکا روز به روز ضعیف تر می شود

دکتر قدیری ابیانه هم در این آئین با تحلیل مسائل امروز منطقه و جهان گفت: حقیقت دنیای معاصر این است که روز به روز از قدرت آمریکا در منطقه و جهان کاسته می شود و روز به روز بر پیشرفت های جمهوری اسلامی و جریان مقاومت افزوده می شود و توجه به این مساله، به ما در تحلیل مسائل بین المللی کمک می کند.

* افت و خیز در تحولات بیداری اسلامی، طبیعی است

وی به تحولات مصر و تونس اشاره و تصریح کرد: همان گونه نهضت عظیم اسلامی در ایران با افت و خیزهای فراوانی همراه بود، بیداری اسلامی نیز ممکن است با افت و خیزهایی همراه شود اما روند کلی رو به صعود است و ما به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می کنیم.

* لیبرالیسم در آستانه شکست قرار دارد

قدیری ابیانه افزود: با بهره مندی صحیح از رسانه می‌توانیم این بیداری را به کشورهای اروپایی و آمریکایی منتقل کنیم به ویژه انکه پس از سقوط کمونیسم، امروز صدای شکسته شدن استخوان های لیبرالیسم گوش دنیا را کر کرده است و بحران مالی در اروپا، بدهی های آمریکا و جنبش 99 درصدی از نشانه های آن به شمار می رود.

* در صدور ارزشهای انقلاب تردید نکنیم

وی گفت: نخست وزیر انگلیس تصریح کرده است که باید برای ترویج ازدواج همجنسگرایان در نقاط مختلف جهان تلاش کنیم. در شرایطی که دشمنان برای صدور ارزش های باطل خود اینگونه وقیحانه سخن می گویند، ما نباید در صدور ارزش های انقلاب اسلامی تردید داشته باشیم.

۹۲/۰۵/۰۶

نظرات  (۲)

باسلام، من در این جلسه حضور داشتم، انصافا صحبتهایتان قابل استفاده بود. جنس صحبتها و رویکرد و نوع بینشتون متفاوت بود... این روزها به روشنگری از این جنس بیشتر نیاز داریم... امام خامنه ای: در جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته‌اید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ی کارها به شما متوجه است
به نظر من نباید از شما تقدیر کرد. بلکه اگه من باشم توبیختون میکنم.
شما که جزء یاران قدیمی امام هستین، سوابقتونم که کم نیست، آدم توانمندی هستین، اطلاعاتتون در زمینه های مختلف زیاده، تجارب بین المللی هم دارین،... خب آقا اونوقت الان فعالیتتون چیه؟؟؟؟
اطلاع رسانی و نقد و نظر و تحلیل توی یه سایت، و سخنرانی و مصاحبه که برای شما نشد کار!!
من نمیدونم چرا سیستم از امثال شماها کار نمیکشه؟!
حالا سیستم به کنار،... خودتون فقط همینقدر ازتون برمیاد؟! چرا انرژیتونو متمرکز نمیکنین؟؟ چجوریشو من نمیدونم، فقط میگم یه کاری کنین که مؤثرتر باشین.
من بعنوان یه جوون ازتون گله دارم. آقا باید بیشتر کار کنین.
شما الان از چند درصد تواناییها و قابلیتهاتون دارین استفاده میکنین؟؟
این که نمیشه که!!!....
پاسخ:
با سلام و تشکر از توبیختان. بنده که نمی توانم خودم را به مسئولیتی منصوب کنم. ظاهرا برخی ها عادت دارند با افراد ضعیفتر از خود کار کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">