پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ق.ظ

۰

باسمه تعالی

مخالفین دولت تونس توسط گلادیاتورها ترور می شوند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

کارشناس عالی امور استراتژیک

www.ghadiri.ir

انعکاس مطلب به نقل از سایت شخصی قدیری ابیانه بلامانع است

گلادیاتورها گروهی سری بودند که سازمان سیای آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1947 در اروپا به راه انداخت تا جلوی قدرت گرفتن کمونیستها و ورود آنها به دولت را بگیرند. روش این گروه تروریستی مخوف ترور افراد سرشناس ضد کمونیست به طرزی فجیع و نسبت دادن آن به کمونیستها بود تا آنها را متهم به ترورریسم و خشونت کرده، افکار عمومی را بر علیه آنها بر انگیزانند.

رسانه های گروهی آمریکایی و مزدورانشان هم وظیفه داشتند این ماموریت و جنایت را با نسبت دادن به کمونیستها تکمیل نمایند.

این افشاگری در سال 1990 توسط آقای جولیو آندروئوتی از شخصیت های برجسته سیاسی ایتالیا و نخست وزیر اسبق ایتالیا افشا شد و تحقیقاتی نیز در مورد نقش گلادیاتورها در ترورهای دهه 80 میلیادی کلید خورد.

اقدام به ترور محمد براهمی نماینده چپگرای تونسی از مخالفین سرشناس دولت اسلام گرا در تونس و نسبت دادن آن به دولت این کشور و تلاش برای سازماندهی مخالفین و تحریک مردم بر علیه دولت اسلام گرای تونس همان هدف و روشی را دنبال می نماید که سیا و موساد در آن کارکشته شده اند و قطعا چنین ترورهایی کار سازمان های گلادیاتوری آمریکا و اسرائیل است. دولت تونس از این ترورها سودی نمی برد.

ترور شکری بلعید مخالف چپگرای تونسی در فوریه 2013 نیز قطعا توسط گلادیاتورها انجام گرفت.

پیش بینی بنده این است که گلادیاتورهای آمریکا و اسرائیل این نوع ترورها را ادامه خواهند داد و آن را به دولت اسلام گرای تونس نسبت خواهند داد تا بتوانند توطئه ای را که در مصر پیاده کردند در تونس هم پیاده نمایند.

دولت تونس باید بداند که تا آمریکا در تونس سفارت دارد این توطئه ها ادامه خواهد یافت. البته آمریکایی ها متخصص ترور حتی در کشورهایی که سفارت ندارند نیز می باشند مثل ترور دانشمندان ایرانی که با هدایت آنها و رژیم صهیونیستی صورت گرفت و این علیرغم نداشتن سفارت در ایران بوده است.

مناسب است شبکه های برون مرزی ایران بویژه عربی و خبرگزاری ها بویژه به زبان عربی این مطلب را منعکس و به نحوی برای درج آن در رسانه های تونس تلاش نمایند تا کمکی باشد به خنثی سازی این توطئه.

۹۲/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">