پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ب.ظ

۲

31 بانوی حافظ قرآن در کوچکترین روستای استان کرمان

حیدرآباد کوچکترین روستای شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان 31 حافظ قران کریم دارد.
حجت الاسلام راوند مسئول دبیر خانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان با اشاره به اینکه این بانوان حافظ قرآن بین20 تا 35 سال سن دارند گفت: از این تعداد 2 نفر حافظ کل قران،2نفر حافظ25جزء و 27 نفرحافظ 2 تا11جزء قرآن هستند.
روستای حیدر آباد از کوچکترین روستاهای شهرستان رودبار در جنوب استان کرمان، حدود 3 هزار نفر جمعیت دارد.

ملاحظات: انعکاس این خبر رد شبکه های برون مرزی مثل العالم و پرس تی وی و نیز برنامه هایی که مسلمانان جهان مخاطب آن هستند تاثیر مثبتی بر جای می گذارد.

همچنین صحنه های خواندن قرآن به صورت دسته جمعی در مشهد مقدس که بسیار با شکوه برگزار می شود و نمایش این صحنه ها در شبکه های مختلف از جمله در میان برنامه های شبکه آی فیلم اثر مثبتی در نزد مسلمانان جهان دارد.

۹۲/۰۵/۰۷

نظرات  (۲)

آره واللا... راس میگه این کمند خانوم
قدیری ابیانه تنها دیپلماتیه که همه نمایشگاه قرآنیا میشناسنش
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۸ کمند خراسانی
سلام
نماز و روزه هاتون قبول

من خیلی اتفاقی با سایت شما آشنا شدم. از قبل هم یه کم شما رو میشناختم. البته فقط یه کم. اونم بخاطر فیلم ادواردو آنیلی که توی دانشگاه  پخش شد و من بعداً سی دی شو خریدم.
چیزی که برام خیلی جالب بود این بود که تا اون موقع فکر میکردم سفیرا و دیپلماتا فقط توی یه دایره ی بسته ی سیاسی کار میکنن. ولی دیدم شما بیشتر از اینکه یه دیپلمات باشین، انگار یه مبلغ دینی هستین.
 الانم که سایتتونو میبینم باز خیلی جالبه برام. تا حالا نه دیدم و نه شنیدم که یه دیپلمات با اینهمه انگیزه و با جدیت روی مسائل اعتقادی و قرآنی کار کنه. البته قصدم توهین به افراد سیاسی نیست، ولی من که شخصاً جز شما هیج دیپلماتی رو نمیشناسم که راجع به اخبار قرآنی نظر بده و حرف بزنه.
اگه هستن، لطفاً شما معرفی کنین. اگه سایت دارن آدرس سایتشونو بدین. باعث خوشحالی ما خواهد شد.
با آرزوی توفیق روزافزون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">