پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۴۸ ق.ظ

۰

شکست غربی- عربی- عبری در سوریه یک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت و در راس آن پیروزی برای حز//bayanbox.ir/id/5277942515368433354?viewب الله لبنان و ایران و عراق و یک پیروزی برای بیداری اسلامی است.
به گزارش پایگاه خبری "ولی امر"؛ رسانه ها و روزنامه های غربی از تحولات بزرگ در سوریه از جمله پیوستن گروههای مسلح به ارتش و حتی آماده شدن غرب برای پیروزی بشار اسد صحبت می کنند. در همین زمینه گفتگویی تحلیلی با محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک داشته ایم.

جنایات ضد بشری تروریستها در سوریه مخالفین را موافین بشار اسد کرد

باعملکرد تروریستها، جنایات ضد بشری آنها و حمایت آمریکا و اسرائیل و دولتهای مرتجع منطقه موجب شد که بسیاری از مخالفین بشار اسد به طرفداران وی اضافه شوند و آنها متوجه شدند که اگر کشورشان به دست تروریستها بیفتد روی خوش نخواهند دید و قتل و کشتار پشت سر هم اتفاق خواهد افتاد و حتی سوریه تجزیه خواهد شد. حمایت غرب و عربهای مرتجع از تروریستها ماهیت نظام سلطه را برای تمامی سوری ها بیش از پیش روشن کرد و الان تروریستها فقط با ارتش و دولت سوریه مواجه نیستند بلکه با مردم سوریه مواجه هستند که مقاومت می کنند.

این واقعیت باعث شد عده ای که تحت فشار به تروریستها وصل شده و آینده ای برای خود پیدا نکرده بودند به دولت بپیوندند. غربی ها نیز اعتراف کردند که بشار اسد و ارتش سوریه پیروز این صحنه هستند و از طرف دیگر تروریستهایی که مورد حمایت غربی ها هستند به هیچ وجه انگیزه دینی و انسانی برای مبارزه ندارند و با وعده و وعید و گرفتن پول پا به سوریه گذاشته و می جنگند به نحوی که حتی برای بدست آوردن غنیمت بین آنها جنگ و درگیری رخ می دهد.

غربی ها سلاح های پیشرفته ای را در اختیار تروریست ها قرار دادند که حزب الله لبنان از فرصت استفاده کرده و انبوه کمک هایی که غربی ها و ارتجاع به تروریستها می کردند را با آشنایی از ماهیت های سودجویانه و فرصت طلبانه تروریستها بسیاری از این سلاح ها پیشرفته را از تروریستهای سوریه خریداری کرده و در اختیار گرفتند تا از آن برای دفاع از حملات اسرائیل استفاده کنند. سلاح هایی که دسترسی حزب الله به آنها به غیر از روش مذکور امکان پذیر نبود و حزب الله توانسته این سلاح ها را ارزانتر از قیمت واقعی بدست آورد و نتیجه آن در جنگ بعد اسرائیل و حزب الله مشخص خواهد شد.

با اتفاقات رخ داده در آینده سوریه در جبهه مقاومت باقی مانده و حمایتش از حزب الله افزایش می یابد و مردم و دولت سوریه نیز منسجم تر و دولتهایی که از تروریسم حمایت کرده اند دچار تزلزل خواهند شد.

ترکیه با توطئه علیه سوریه بزرگترین اشتباه تاریخی خود را مرتکب شد

دولت ترکیه و اردوغان در ماجرای سوریه فریب غرب و اسرائیل را خورده و طمع کرد که می تواند بخشی از امپراطوری عثمانی را احیا کند، در رابطه با سوریه به بخش ترک نشین سوریه طمع ورزید و دولت های غربی که چنین طمعی را در ترکیه ایجاد کردند همین تمامیت ارزی ترکیه را نیز تحمل نمی کنند و حتی می خواهند بخش اروپایی ترکیه یعنی استانبول را جدا کنند و به اروپا پیوند زنند که البته آنها جمعیت مسلمان استانبول را هم تحمل نمی کنند و حاضر نیستند این تعدا مسلمان هم به اروپا اضافه شود.

ترکیه با اسرائیل روابط گسترده ای برقرار کرده در حالیکه شعار قدیمی اسرائیلی ها سلطه از نیل تا فرات است و فرات هم از خاک ترکیه سرچشمه میگیرد و الان صهیونیستها به بهانه های مختلف زمین های اطراف فرات را در ترکیه نیز خریداری کرده اند.

تجزیه ترکیه از شعارهای اسرائیل است هرچند که در مقطع فعلی از آن دم نمی زند همانطور که یهودیان زمین های فلسطینی ها را خریداری کردند و هدفشان از سلطه بر فلسطین و بیرون راندن آنها را با شفافیت بیان نکردند. ترکیه با توطئه علیه سوریه بزرگترین اشتباه تاریخی خود را مرتکب شد.

اختلافات قومی راهی برای تجزیه کشورها و ایجاد خاورمیانه جدید

خاورمیانه جدید که آمریکائی ها در زمان بوش از آن صحبت می کردند خاورمیانه ای است که تمام کشورها به قطعات کوچک تبدیل شوند و آمریکائی ها و صهیونیست ها بر منابع نفتی آن مسلط شده و به تصاحب استکبار درآید. مکه و مدینه نیز در نقشه جغرافیایی نیل تا فرات قرار دارند و این توطئه غرب همه سرزمین های اسلامی را شامل می شود.

اینها برای تجزیه کشورها نیاز به اختلاف افکنی دارند و برای همین هم به اختلافات قومی قبیله ای دامن می زنند، به اینگونه که وانمود می کنند طرفدار شکل گیری کشورها براساس قومیت هستند. مثلا نقشه کردستان بزرگ را ترسیم کرده اند که تا به قول خودشان کردها را فریب داده و به دنبال آن کشورهای ترکیه، ایران و عراق را تجزیه کنند و قسمت کردنشین آنها را به یکدیگر وصل کنند.

اخیرا تصویری از اتاق مسعود بارزانی نشان داده شده است که نقشه کردستان بزرگ بر دیوار آن آویخته شده بود. این نقشه فریب است. غربی ها نه تنها موافق کردستان بزرگ نیستند و این نقشه برای فریب اکراد است. اگر قرار بود اینها از قومیتها حمایت کنند باید از فلسطینی ها در برابر اسرائیلی ها حمایت می کردند و به کشورهایی که در اشغال آمریکا مثل "پورتوریکو" هستند استقلال می دادند، اما می بینیم که آمریکائیها حاضر به دادن استقلال به این کشور نیستند.

به هر حال شکست غربی- عربی- عبری در سوریه یک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت است و در راس آن پیروزی برای حزب الله لبنان و ایران و عراق و یک پیروزی برای بیداری اسلامی است .

۹۲/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">