پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

۲

سخنان قدیری ابیانه در مراسم بزرگداشت 'مالکوم شباز

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۳ ب.ظ

مراسم بزرگداشت 'مالکوم شباز

حکومت‌های غربی برای حذف یک فرد به صورتی برنامه‌ریزی می‌کنند که ضمن حذف فرد شرایطی ایجاد نشود که مردم کشورهای خود برای یک لحظه هم که شده عدم آزادی حس کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک در ادامه خاطرنشان کرد:

-  کشورهای غربی روی چند نکته به شدت حساس هستند و یکی از مهمترین آنها این است که مردم آنها احساس آزادی کنند. آنها ترفندهای مختلف و متنوعی را به کار می‌گیرند تا مردم آنها برای یک لحظه هم که شده عدم احساس آزادی حس نکنند. حکومت‌های غربی برای حذف یک فرد به صورتی برنامه‌ریزی می‌کنند که ضمن حذف فرد شرایطی ایجاد نشود که مردم کشورهای خود برای یک لحظه هم که شده عدم آزادی را حس کنند.

 -  اگر مالکوم شباز در آمریکا کشته می شد مسئله ابعاد بسیار بسیار وسیعی پیدا می‌کرد و نمی‌توانستند موضوع را کنترل کنند.

-  برای همین علت بود که طی یک برنامه‌ای تنظیم شده او را ابتدا به مکزیک کشانده و سپس او را کشتند.

-  این مسئله در مورد ادواردو آنیلی هم رخ داد و زمانی که خبر خودکشی او به گوشم رسید اطلاعیه ای صادر کردم و گفتم که وی توسط صهیونیست ها به قتل رسیده و شهید شده است.

-  افراد و گروه‌هایی علاقمند شدند که به ایتالیا سفر کرده و مستندی را در این موضوع بسازند.

-  البته بسیار فشار به این افراد وارد کردند در داخل که از این کار منصرف شوند که این افراد مجبور شدند با عنوان دیگری به ایتالیا بروند و مستند را بسازند و زمانی که برای این اقدام دستگیر شدند و به زندان افتادند هم سفارت ایران در آن زمان هم کار خاصی نکرد.

-  بالاخره پس از ساخت و تهیه فیلم وزارت امور خارجه وقت طی نامه‌ای به صدا و سیما خواستار عدم پخش این مستند از تلویزیون شد.

-  در مورد رسیدگی به موضوع کشته شدن مالکوم شباز نیز وزارت امور خارجه و حقوقدانان می‌توانند با سازمان ملل متحد و سازمان‌های زیر نظر آن نامه نگاری و مکاتبه کنند که پرونده‌ای به جریان بیافتد.

-  همچنین وزارت امور خارجه طی تماس تلفنی با سفارت ایران در مکزیک و برقراری تماس با گروه دوستی ایران و مکزیک خواستار پیگری موضوع شود که بعید است وزارت امور خارجه اقدامی انجام دهد.

۹۲/۰۵/۰۹

نظرات  (۲)

 همه به شما میگن دیپلمات. ولی من میگم فعال قرآنی
من تازه همین پارسال توی غرفه ره یافتگان بود که فهمیدم مالکوم ایکس مسلمون بوده. تا قبل از اون فکر میکردم اون فقط یه سیاهپوست آزادیخواه بوده و بس!
تا جایی که میدونم هیچکدوم از دوستام هم اینو نمیدونن. تا چه برسه با اینکه نوه ش هم مسلمون بوده، هم شیعه بوده و هم شهید شده!
چرا اینا رو درست اطلاع رسانی نمیکنین؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">