پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

۳

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با «نسیم»: ولایت فقیه در ایران عامل ثبات و پیشرفت جامعه است/ در کشور مصر رهبری واحد وجود ندارد و رهبران موجود در این کشور دچار ضعف‌های غیر قابل جبرانی هستند که با اشتباهات خود زمینه را برای کودتای نظامی فراهم کردند

مهمترین محور سخنان محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با «نسیم»، به شرح زیر است:

- یکی از علل مهم پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن و همچنین مقابله با توطئه‌ها و خنثی کردن تهدیدات دشمنان، وجود رهبرانقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین اعتماد توام با اعتقاد مردم به ایشان بوده است.

- احساس ضعف محمد مرسی به اعتماد به سلفی‌ها، آمریکا و ادامه روابط خود با غربی‌ها منجر شد و نتوانست یا نخواست جنایاتی که علیه شیعیان اعمال می‌شود را کنترل کند.

- مصر به قدری در جهان عرب اثر گذار است که سلاطین و مرتجعین، تمام تلاش خویش را برای خارج کردن مصر از عرصه بیداری اسلامی به کار می‌برند.

-  ارتش مصر حاضراست دست خود را آلوده به خون ده‌ها هزار نفر از ملت مصر کند.

-  ادامه خشونت‌های حاکم بر مصر نمی‌تواند کمکی به سلطه‌ی ارتش مصر کند و در حقیقت میان ارتش و جبهه تمرد شکاف ایجاد خواهد کرد.

-  اگر چنانچه ملت مصر دست از مقاومت بردارند، این سران مزدور، مصر را به کام دیکتاتوری کامل و جنایات بیشترعلیه ملت مصر فرو خواهند برد.

-  اگر ملت مصر اینبار در برابر کودتاچیان پیروز شوند می‌توانند ریشه‌های نظام مبارک را بخشکاند.

- دستگاه قضایی مصر که مرتبا احکام محمد مرسی را غیر قانونی اعلام می‌کرد، اکنون در برابر جنایات ارتش نه تنها سکوت کرده بلکه مساعدت کرده است.

-  رهنمودهای رهبری در عید سعید فطر باید سرلوحه‌ی عمل مسلمانان مصر قرار گیرد.

۹۲/۰۵/۲۶

نظرات  (۳)

اینجاست که نعمت بهره مندی از ولایت فقیه برایمان بیشتر روشن میشود
  سلام
بیا بخوان .....
چند نکته پیرامون دولت روحانی و انتخابات های سال 94 و 96 آینده...
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/05/25/dolatrohani123123123123

فرهنگ پرواز
ارتش مصر در حال مهیا کردن شرایط برای ورود صهیونیست و کمک به رسیدن خواسته آنهاست که همان گرفتن نیل تا فرات هست. امیدوارم که مردم مصر بتونند انقلابی ،مانند انقلاب ایران داشته باشند و رهبر لایقی مانند رهبر ما انتخاب کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">