پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۱ ب.ظ

۰

کارشناس عالی علوم استراتژیک اعلام کرد: مبارک در حالی آزاد می شود که جنایات بسیاری در ادوار مختلف مرتکب و ثروت های افسانه ای را گردآوری کرده است و به زودی فرزندان وی نیز آزاد خواهند شد. این اتفاقات در شرایطی بوقوع پیوسته که دستگاه قضایی مصر استعفای آقای البرادعی را جرم تلقی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری "ولی امر"؛ دیروز دادگاهی در مصر حکم آزادی مبارک دیکتاتور سابق این کشور را صادر کرد و وکیل مدافع مبارک پیش‌بینی کرد که به احتمال قوی وی امروز از زندان طره آزاد خواهد شد.

بعد از انقلاب مردم مصر اتهامات حسنی مبارک و همراهانش در پرونده‌ای قطور با بیش از 50 هزار صفحه به رشته تحریر درآمد که مهمترین این اتهامات وارده را می توان در جنایت قتل عمد، کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری، زیر گرفتن عمدی تظاهرات‌کنندگان با هدف کشتن آنها، ایجاد رعب و وحشت در میان تظاهرات‌کنندگان، واداشتن آنها به چشم پوشی از خواسته‌های خویش، حمایت از مقامات و مسئولان رژیم و باقی ماندن برمسند قدرت خلاصه کرد که رهاورد تمام این اتهامات افزایش تعداد کشته‌ها و مجروحان و فساد مالی‌ بود.

اما اینک در کمال ناباوری مردم مصر و جهانیان بعد از صدور حکم حبس ابد دادگاه شاهد آزادی این دیکتاتور مخلوع هستند و خون انقلایبون مصری به سخره عده ای جاه طلب قرار گرفته است. درهمین زمینه خبرنگار پایگاه خبری "ولی امر" گفتگویی با محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک داشته است.

قدیری ابیانه آزادی مبارک را نشانه‌ی سرسپردگی کامل مسئولین قضایی این کشور به رژیم سابق مبارک دانسته و گفت: قوه قضائیه که مرتبا احکام مرسی را غیرقانونی اعلام می کرد و اینک او و سران اخوان المسلمین را به زندان انداخته نه تنها کودتا را غیرقانونی نمی داند بلکه حمایت صریح خود از آن را نیز عنوان و در جنایاتی که کودتا گران مرتکب شده اند مشارکت کرده است.

وی در ادامه افرود: این آزادی در حالی است که مبارک جنایات بسیاری را در ادوار مختلف مرتکب شده و ثروت های افسانه ای را گردآوری کرده است و به زودی فرزندان وی نیز آزاد خواهند شد.

کارشناس عالی علوم استراتژیک اعلام کرد: این اتفاقات در صورتی بوقوع پیوسته، که دستگاه قضایی مصر آقای البرادعی را بخاطر استعفا در اعتراض  به کشتار مردم به دادگاه احضار و استعفای وی در این موقعیت را جرم تلقی کرده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: در رژیم مبارک بیش از یک میلیون نفر از شهروندان مصری برای جاسوسی از مردم به خدمت گرفته شده بود که هدف آنها تحکیم رژیم و مقابله با هرگونه تحرکی برای آزادی بود. این نیروها قادر به جوسازی، تجمع و ارتکاب هر جنایاتی هستند و همچنین به زودی آنها آزادی مبارک را جشن خواهند گرفت و سعی می کنند آن را نظر مردم مصر جلوه دهند.

وی اشتباه مرسی و اخوان المسلمین را عدم تشخیص درست دوستان و دشمنان داخلی ئ خارجی عنوان کرده و گفت: مرسی با تن دادن به سمت ریاست جمهوری در حالی که پایگاهها و نهادهای رژیم مبارک همچنان پایدار بود آتش انقلاب را خاموش کرد درصورتیکه مسئولین آنها که همان افراد دوره مبارک بودند دست نخورده باقی ماندند، لذا آمریکا و اسرائیل با استفاده از پول اعراب و با محوریت سفارتخانه های خود در قاهره توانستند عوامل مبارک را متحد، مرسی را سرنگون و سپس دست به کشتار مردم مبارز بزنند. این مجموعه توطئه گر حاضر هستند دهها هزار نفر را بکشند تا بر سلطه ی خویش ادامه دهند.

محمدحسن قدیری ابیانه بیان کرد: هرچه این کشتارها گسترده تر و رژیم به خشونت بیشتری متوسل شود در بین صفوف ارتش و طرفدارانش شکاف خواهد افتاد و مبارزات عوامل مبارک از امور کنار خواهند زده شد و همچنین مبارزین از تجربه ی شکستی که متحمل شدند درس خواهند گرفت.

وی با توجه به تحولات اخیر مصر و احتمال قدرت گرفتن دوباره مبارک با آزادی وی گفت: مبارک به قدرت باز نخواهد گشت زیرا سن او بسیار بالاست اما مورد تمجید سران رژیم خواهد بود.

قدیری ابیانه در پایان آینده ی مصر را در دوران حکومت السیسی و نظامیان بی ثبات و خونین پیش بینی و اضافه کرد: اما مبارزات ادامه خواهد یافت و در نهایت مسلمانان به پیروزی خواهند رسید زیرا نظامیان و عوامل مبارک نمی توانند مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و به زودی نارضایتی از آنان اوج خواهد گرفت و از طرفی این کودتا نمی تواند بیداری اسلامی را متوقف کند و دیر یا زود حکومت مجددا در دست مردم قرار خواهد گرفت.

سی و یکم مرداد 1392

۹۲/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">