پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۱۴ ق.ظ

۰

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی: ملاک در همه امور رهبری است/ عقد اخوت با هیچ کس نبسته‌ایم

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ملاک در همه امور، مقام معظم رهبری است و هر کس، در هر موقعیت و با هر سابقه‌ای با رهبری زوایه پیدا کند با او زاویه داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسن قدیری ابیانه نامزد حوزه انتخابیه شهرستان کاشان شنبه‌ شب در همایش جبهه پایداری که در بیت‌العباس کاشان برگزار شد اظهار داشت: مسئله دوستی‌ها و رابطه‌ها و فاملیت و قومیت نیست هر کس در هر جایگاهی و با هر سابقه‌ای مقابل رهبری بایستد در مقابل او می‌ایستیم و با هیچ کس تعارف نداریم.

وی افزود: هر کس در هر لباسی در گذشته برای انقلاب و اسلام خدمتی داشته، سود و بهره‌اش را هم برده و این افراد تا زمانی که پشتیبان ولایت بوده و از ولایت حمایت کنند از آنان حمایت می‌کنیم، اما لحظه‌ای که در مقابل انقلاب، اسلام و رهبری بایستند ما نیز مقابل آنان می‌ایستیم.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: فتنه سال 88 اختلاف بین موسوی و احمدی‌نژاد نبود چون خیلی زود فتنه با تغییر مسیر در مقابل رهبری، امام و اصل و اساس ولایت فقیه و به عبارتی اصل و اساس نظام اسلامی ایستاد  و تبدیل به حرکتی ضد اسلامی با شعار جمهوری ایرانی علیه جمهوری اسلامی شد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: اگر رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی و هوشیاری ملت ایران نبود جریان فتنه تبدیل به خطر بزرگی برای نظام می‌شد.

وی افزود: انتظار مردم از سردمدارانی که در نظام و مجلس بودند و ادعای مشارکت در انقلاب را داشتند این بود از خطر بزرگی که انقلاب و نظام را تهدید می‌کرد دفاع کنند، اما آنان خودشان به فتنه دامن زدند و در پشت سران فتنه قرار داشتند.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه این افراد خود و فرزندانشان آتش‌بیار معرکه شدند و عده‌ای که خودشان را نماینده مردم می‌دانستند در مقابل فتنه سکوت کردند تصریح کرد: چه خطری باید انقلاب و اسلام را تهدید کند تا نماینده‌ای، مسئول حزبی و یا شخصیت سیاسی در مقابل فتنه بایستد و موضع بگیرد.

قدیری ابیانه ادامه داد: این‌ها زمانی سکوت کردند که اصل و اساس اسلام در خطر قرار داشته و تمام جبهه دشمن علیه جمهوری اسلامی جبهه گرفته بود.

وی گفت: این در حالی است که خانم کلینتون نیز اعتراف کرد که هدایت و حمایت این فتنه به دست او بوده و در این راه، ساواکی، بهایی، ضدانقلاب، فدایی و منافق دست به دست یکدیگر داده و از فتنه‌گران حمایت کرده‌اند.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه به این‌ جا ختم نشد و به قول مقام معظم رهبری که فتنه‌های بزرگ‌تری در راه است که باید خود را برای مقابله با فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کنیم.

 وی بیان داشت: اگر امروز جبهه پایداری من را در انتخابات مجلس حمایت کرده با این استدلال است که کسی که در مقابل فتنه و این خطر عظیم ایستاد لیاقت رفتن به مجلس را دارد و این یکی از ملاک‌های مهم جبهه پایداری برای انتخاب نامزدهای خودش است.

قدیری ابیانه عنوان کرد: من در مقابل فتنه‌گران تماشاچی نبوده و نخواهم بود و من یکی از افرادی هستم که از روزهای اولی که اینترنت شکل گرفت سایت و وبلاگ داشته‌ام و مواضع خودم را بیان کرده‌ام و اسناد آن نیز به روز و تاریخ موجود است.

وی تصریح کرد: از زمانی که اولین انجمن اسلامی دانشجویی را پنج سال قبل از انقلاب در ایتالیا تأسیس کردم که به بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی تبدیل شد، توفیق زیارت امام راحل را در نوفل لوشاتو پیدا کردم از آن زمان با خودم عهد کردم هر جا در طول عمرم اسلام، ولایت و رهبری در خطر قرار گرفت، بنده به جنگ فتنه‌گران بروم.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه، ما نیامده‌ایم تا موقعیت شخصی خود را حفظ کنیم ما برای حفظ انقلاب آمده‌ایم یادآور شد: نامزد شدن برای حوزه انتخابیه شهرستان کاشان با این انگیزه است که نماینده‌ای در خور شأن مردم و شهرستان دارالمؤمنین کاشان انتخاب شود نماینده‌ای که نه تنها سخنگوی کاشان و آران و بیدگل، بلکه سخنگوی نظام باشد.

وی همچنین با بیان اینکه، شأن این منطقه این است که نماینده‌شان جزو فعال‌ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد ابراز داشت: مردم کاشان لیاقت این را دارند که نماینده آنان در مجلس، مقابل افرادی که به روی اسلام شمشیر کشیدند بایستد و از حقوق مردم و مصالح منطقه در چارچوب منافع ملی و اسلام دفاع کند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: یک نماینده موظف است هم در سطح ملی و مصالح اسلام، کشور و ملت را با قاطعیت دنبال کرده و هم از حقوق مردمی که نماینده آنان است در سطح استانی و ملی دفاع کند.

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد: کسی که بتواند از حقوق ایران در سطح بین‌الملل به خوبی دفاع کند می‌تواند از حقوق کاشان نیز در سطح کشور دفاع کند و این در حالی است که در سطح بین‌الملل با دشمنان قدری روبه‌رو هستیم در حالی که در مجلس رقابت بین افرادی است که نماینده بخش‌های مختلف یک کشور و یک ملت هستند که کار ساده‌تری است.

قدیری ابیانه اذعان داشت: اگر افتخار خدمتگزاری مردم کاشان را داشتم با قاطعیت و قدرت و با اتکا به این پشتیبانی، به وظایف خود عمل کرده و کاری می‌کنم که همه آنانی که من را به عنوان خدمتگزار خود انتخاب کردند و آنانی که افراد دیگر مدنظرشان بود از این انتخاب راضی باشند.

http://khabarfarsi.com/ext/2145729

۹۰/۱۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">