پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

۰

گزارش واقعی کارشناسان سازمان ملل، دروغ غرب را برملا می کندکارشناس ارشد مسائل بین الملل تصریح کرد: بی شک انتشار گزارش حقیقی کارشناسان سازمان ملل متحد درباره سلاح های شیمیایی، دروغ بزرگ غرب و آمریکا علیه نظام سوریه را افشا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمله به سوریه را به خطر انداختن منافع کشورهای متجاوز دانست و اظهار داشت: مسئولین آمریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه و اردن به این امر کاملا واقفند و نگاهی به تجریه غرب و ناتو و تجاوز به عراق و افغانستان نشان دهنده عواقب چنین حملاتی است

وی به نقش کشور عربستان و صهیونیستها اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر عربستان با پرداخت صدها میلیون دلار رشوه به مقامات غربی زمینه ارتکاب چنین تصمیمی را فراهم می کند و از طرفی نیز لابی های صهیونیستی مکمل این فشارها می باشند.

سفیر سابق ایران در مکزیک عنوان کرد: کشورهای غرب به خوبی می دانند دولت سوریه نیازی به کاربردن سلاح شیمیایی ندارد بلکه این رژیم صهیونیستی و آمریکاست که از تروریست ها حمایت می کند و این سلاح ها را در اختیار آنها قرار می دهد تا به کار بگیرند و به دولت سوریه نسبت دهند.

وی به انتشار اسنادی درخصوص اطلاع غرب از استفاده رژیم بعث از سلاح کشتار جمعی در جنگ ایران و عراق اشاره کرد وگفت: در آن زمان گزارشگران سازمان ملل با فشاری که به آنان می آمد ادعا داشتند دولت عراق از این سلاح ها استفاده نکرده و الان هم بسان همان موقع در تدارک ادعایی غیر واقعی هستند.

قدیری ابیانه عدم انتظار غرب به اعلام نظر کارشناسان سازمان ملل را برای جلوگیری از برملا شدن دست تروریست ها دانست و اضافه کرد: غرب امروز بدون توجه و انتظار اعلام نظر کارشناسان سازمان ملل سعی در القای نادرست استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی است چرا که این گزارش می تواند، تروریست ها و کشورهای حامی آنها را متهم کند و فرصت بهانه جویی را از آنها خواهد گرفت.

وی حمایت کشورهای غربی از تروریست ها را جرم دانست و ادامه داد: کشور های غربی باید به این جرم بزرگ پاسخ دهد، البته نباید پیروزی های درخشان ارتش سوریه و نیروهای داوطلب حزب الله را نادیده گرفت.

کارشناس مسائل بین الملل همچنین نقش بیداری اسلامی حاکم در منطقه را از مسائل مهم برای غرب و صهیونیست ذکر کرد و ابراز داشت: پنتاگون و اندیشمندان غرب قبلا طی یک پیش بینی محو شدن اسرائیل را ظرف 10 سال را برآورد کرده بودند که در این چند سال با بیداری اسلامی منطقه این امر در حال اجرا شدن است و اسرائیل تمام سعی خود را برای جلوگیری از این طرح بکار گرفته است.

وی برخی اقدامات مانند کودتا بر علیه مرسی، تلاش برای کودتا در تونس، آمادگی اسرائیل برای جنگ با لبنان و فلسطین و مجموعه توطئه های که علیه سوریه را از جمله این تحرکات اسرائیل برشمرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک آتش درگیری در سوریه را گسترده ارزیابی کرد و گفت: خون های به ناحق ریخته و جنگ احتمالی در سوریه چنان آتشی به برپا خواهد کرد که قطعا غرب و اسرائیل در آن خواهند سوخت.

وی به بحران اقتصادی غرب اشاره داشت و خاطرنشان کرد: : غربی ها در بحران اقتصادی خود غرق شده اند و این گونه مداخلات آنها را ضعیف تر خواهد کرد. وی افزود اگر حمله غرب به سوریه را نیز محاسبه کنیم خواهیم دید که طی 15 سال اخیر 8 کشور مسمان منطقه مورد تجاوز قرار گرفته اند.

قدیری ابیانه در خاتمه افزود: سوریه با عراق متفاوت است به طوری که مردم و دولت عراق باهم دشمنی داشتند اما در سوریه همه با هم در یک جبهه هستند و برای دفاع از کشورشان مبارزه می کنند.

۹۲/۰۶/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">