پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۴۶ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با هم‌اندیشی:
اگر قرار است سایتی به دلیل نقد شخص خاصی فیلتر شود، تمام سایت‌های نقد کننده و تخریب کننده باید فیلتر شوند

هم اندیشی:اگر قراراست سایتی به دلیل نقد یا تخریب آقای علی لاریجانی بسته شود این مسئله باید در مورد همه نامزدها اعمال شود نه فقط سایت‌های طرفدار جبهه پایداری انقلاب اسلامی.
   

دکتر قدیری ابیانه کاندید مورد حمایت جبهه پایداری در کاشان در گفتگو با هم اندیشی به نکاتی در خصوص شرایط نماینده کار آمد و همچنین عملکرد برخی کاندیداها در قبال انتقادها پرداخت:


دایره جبهه متحد بیش از حد وسیع شد/ سکوت در فتنه از شرایط این جبهه حذف شد

جبهه متحد اصولگرایان اشتباهی را مرتکب شد که این اشتباه باعث عدم ارائه لیست واحد شد.

این اشتباه این بود که دایره اصولگرایی را آنقدر وسیع کرد که نه تنها سکوت در فتنه از معیارهای اصولگرایی حذف شد، بلکه تعدادی از آنها به شورای مرکزی جبهه متحد راه پیدا کردند.

بالاتر اینکه در بسیاری از نقاط و شهرها، ساکتین فتنه نسبت به کسانی که در مقابل فتنه موضع گرفتند ارجح دانسته شدند.

 ورود ساکتین به جمع اصولگرایان به هر قیمت/ تخریب دیگران

از طرف دیگر در برخی شهرها همین ساکتین فتنه که به اصول و دفاع از ولایت و پیروی از فرمایشات ولایت پایبند نبودند و بلکه پشت سپر جبهه متحد اصولگرایان به تخریب نامزدهای اصولگرایی که در دفاع از ولایت و کیان اسلام تردیدی به خود راه نداده بودند، پرداختند.

 جبهه پایداری اصلحیت را ملاک می‌داند

گروه‌های عضو 7+8 به دنبال این بودند که به هر ترتیبی اعضای بیشتری از خود را در لیست جای دهند نه این که ملاک را اصلحیت بدانند.

در حالی که جبهه پایداری انقلاب اسلامی اصلحیت را مورد تاکید قراردادند و موضع گیری در مقابل فتنه و جریان انحرافی و تعهد به پیروی کامل از ولایت را از جمله شرایط اولیه حمایت از یک نامزد اعلام کردند.

 هدف بسیاری از اعضای جبهه متحد ورود هم‌طیف‌های خود به مجلس است

بسیاری از احزاب و گروه‌ها و افرادی که به جبهه متحد اصولگرایان پیوستند ،هدف را گنجاندن اعضای بیشتری از طیف خویش در لیست جبهه متحد قرارداده بودند، اما وقتی نامشان در لیست قرار نگرفت انشعاب و تشکیل جبهه‌های جدید را در دستور کار خویش قرادادند. و این دلیل انشقاق لیست‌ها و تعدد آن شده‌است.

رسیدن وحدت بین لیست‌ها دیگر دیر شده‌است.و جبهه‌های مختلف با لیست خود در انتخابات وارد شده‌اند.

 حساسیت دستگاه قضا نسبت به انتقاد از یک شخص خاص

بنده معتقد هستم که برخی نیروها در دستگاه قضایی نسبت به هر گونه موضع‌گیری نسبت به آقای علی لاریجانی حساسیت شدیدی نشان داده و برخورد قضایی شدیدی می‌نمایند، حال آنکه نسبت به تخلفات جریان‌های حامی ایشان علیه سایرین بی تفاوت هستند.

 یک نمونه عینی

متاسفانه هرگونه انتقاد حتی بر حق، علیه ایشان را بر نمی‌تابند. فرزند اینجانب نیز که در قم چندی پیش به دلیل مواضع آقای علی لاریجانی در قبال فتنه، وی را مورد انتقاد قرارداده بود، در همان جلسه مورد ضرب و شتم قرار دادند و توسط دستگاه قضا دستگیر و به ناحق محکوم شد. آقای علی لاریجانی نیز با ذکر اینکه من شکایت شخصی نکرده‌ام از کنار مسئله به راحتی عبور کرد.

 اگر نقد ممنوع است نقد همه کاندیداها باید ممنوع باشد

بنده نیز که کاندید جبهه پایداری از کاشان هستم مورد هجوم تخریبی سایت های حامی نامزد ساکت در فتنه و مورد حمایت جبهه متحد قرار گرفتم اما قوه قضاییه حاضر نیست بدون طرح شکایت رسمی و پیگیری بنده با این سایت ها برخورد نماید.

اگر قرار است سایتی به دلیل نقد یا تخریب آقای علی لاریجانی بسته شود این مسئله باید در مورد همه نامزدها اعمال شود نه فقط سایت‌های طرفدار جبهه پایداری انقلاب اسلامی.


ساکت در فتنه لایق ورود به مجلس نیست

کسانی که در جریان فتنه‌، فتنه‌ای که اصل و اساس ولایت و نظام اسلامی و اسلام را مورد هجوم قراداده و مورد حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیل قرارگرفته بود، سکوت کردند و یا در مقابل جریان انحرافی موضع نگرفتند، صلاحیت نامزدی برای مجلس شورای اسلامی را ندارند.

 آشنایی به مسائل کلان کشور از شرایط نماینده کارآمد

نکته دیگر اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها در بهترین حالت کسانی نامزد می‌شوند و رأی می‌آورند که هرچند عملکرد خوبی در سطح محلی و شهر خود داشته اند اما به مسائل کلان و جایگاه آن در مجلس شورای اسلامی آشنا نیستند.

 هزینه‌های تبلیغاتی کلان نشان منفعت طلبی یک کاندیداست

همچنین متأسفانه تعدادی از نامزدها نیز هزینه‌های چندصد میلیونی انجام می‌دهند که این نوع تبلیغات نشان می‌دهد که به نمایندگی به عنوان یک تجارت می‌نگرند. تجارتی که نتیجه آن مخالفت با نظارت بر مجلس و نمایندگان است

۹۰/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">