پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

۲

پوشش زننده دختر اشراقی/ ادامه دهنده راه مادر

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ب.ظ

به نظر می رسد هنجار شکنی های برخی از منسوبین به بیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این نظریه را که این افراد هیچگونه خاصیت و ویژگی جز نسبت ژنتیکی داشتن با آن امام عزیز ندارند ؛ را در بین دوستداران و دلسوزان نظام مقدس انقلاب اسلامی تقویت مینماید.

 به گزارش سرویس سیاسی جام ؛ نعیمه اشراقی طی روزهای اخیر با انتشار تصویری عجیب از دختر خود در صفحه شخصی اش در فیس بوک ؛ تعجب همگان را برانگیخته است.

بنابراین گزارش؛ وی به بهانه برگزیده شدن دخترش در یکی از مسابقات داخلی دانشجویان دانشگاه محل تحصیل وی؛ تصاویری را از او در هنگام دریافت جایزه منتشر و در توضیح آن آورده است : "نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل، در این مسابقه هزاران دانشجو برای کسب رتبه اول با هم رقابت می کنند.

آقای دکتر رضا مریدی وزیر تحقیقات و فن آوری ایالت انتاریو و دکتر تام کور رئیس موسسه Ontario Centres of Excellence جوایز مسابقه را اهدا می کنند.

باآرزوی موفقیت تمام دانشجویان ایرانی در سراسر جهان..."

نکته قابل توجه در این تصویر منتشره از سوی نعیمه اشراقی این است که وی اقدام به دستکاری در نحوه پوشش دخترش نموده است و به نوعی با این کار تلاش خود را در جهت پنهان نمودن پوشش اصلی او به کار بسته است!

این اقدام خانم اشراقی در پوشاندن لباش بلند به دختر خود( فوتوشاپ) این سوال را مطرح می کند که اگر وضع لباسش زننده است چرا اجازه داده که دخترش اینگونه در مجامع عمومی ظاهر شود و اگر بد نیست پس چرا او را پوشانده است.

گفتنی است سخنان وی درباره بحث حجاب در جامعه در بهمن ماه سال گذشته جنجال های فراوانی به پا نمود.

نعیمه اشراقی در مصاحبه خود با یک روزنامه اصلاح طلب نظر در مورد حجاب بی پروایی را به حد اعلا رساند و علی رغم تاکیدات حضرت امام (ره) و مراجع عظام مبنی بر حفظ حجاب اسلامی می گوید:

" به نظر من، بسیار بهتر بود که ما حجاب را اجباری نمی کردیم. به خاطر اینکه ما با اجباری کردن حجاب، می خواستیم حاشیه امنیت جامعه را بالا ببریم، اما دقیقا برعکس ش عمل کردیم و امنیت را پایین آوردیم. وقتی ما در جامعه حجاب را اجباری کردیم، محدودیت و ممنوعیت ایجاد کردیم، روابط دختر و پسر را ممنوع کردیم، همه این مسائل از خیابان ها به درون خانه ها رفت.

کسانی که به مسائل دینی اعتقادی ندارند، وقتی در خیابان به خواسته های خود نمی رسند، در خانه ها، از مواد مخدر، مشروب و … استفاده می کنند و روابط غیراخلاقی میان دختر و پسر شکل می گیرد. در نتیجه ما امنیت را برای نسل جوان پایین آوردیم.

من چون در دو شهر لندن و تورنتو مدتی زندگی کرده ام، تفاوتهای این دو شهر را با شهری مانند تهران دیده ام و می دانم. مشکلات دختر جوانی که در تهران، از منزل خارج می شود و مسیری را طی می کند تا به مقصد برسد، خیلی بیشتر از مشکلات دختر جوانی در شهری مانند تورنتو است. در آنجا، یک دختر جوان با یک خانم مسن و یا یک آقا فرقی ندارد و هیچ کس به او تعرضی نمی کند و امنیت بالا است!

۹۲/۰۶/۱۳

نظرات  (۲)

به نام خدا.سلام.دهه ى کرامت مبارک.اگر به یاد داشته باشید در فتنه88چندتا خارجى تبار دستگیر شدن این اشخاص درمدارسى که تربیت شده بودن برخى دروس که خونده بودن ((طرح براندازى))بود.در برخى مدارس اروپا اگر از بچگى در مدارسشون درس بخونى که چه بهتر اگر در برخى مقاطع بخاید شرکت کنید که با سوبسید هایى همانند رعایت در برخى مواقع حجاب؛هزینه هاى کم؛و امثالهم شما رو دعوت به ثبت نام میکنن.اما باهزینه ى کم گرانترین ارزش هارا از شما سلب میکنند و آن هم ایدئولوژى یک بچه شیعه است.زیرا اغلب کسانى که به خارج از کشور میرن اصولا از لحاظ عقیدتى و باور هاى دینى بین دو راهى موندن و چه راهى بهتر از این راه جهت به انحراف کشاندن این شخص .اگر ایشون درعلم فیزیک؛شیمى؛ریاضى؛اختراع و هر چیزى امثالهم شرکت میکردند و مقام کسب میکردن ماهم خوشحال میشدیم و با نفى و نهى بد حجابى به تحسین و تبریک ایشون می پرداختیم اما ایشون در گرایش روابط بین الملل شرکت کرده باید دید که ماهیت مقاله یا فعالیت ایشون چى بوده؟2)حال چرا بین هزاران نفر شخصى که با امام نسبت دارد با آن وضع اسفبار جایزه بگیرد که جایزه دادن به ایشان در بین آن هزار نفر هم بى دلیل نیست(همانند اسکار اصغر فرهادى).3)باید بررسى کرد که این مرکز و رئیس این مرکز در ظاهر مشغول فعالیت علمى هستند اما در باطن مشغول چه فعالیتى هستند؟زمانى که مادر این دختر و پدرش با این تفکر فعالیت میکنن بدون شک از بچشون که شاید امامو درک نکرده و همانند برخى ها که به نام پدران و برادران شهیدشون اما به کام خود و اجنبى ها فعالیت میکنن فقط دارن از اسم امام براى کسب رسم و رسمیت استفاده میکنن.و بدون شک سرمایه گذارى بر خاندان امام طبعا بى دلیل نبوده و نیست.فردا هم همین حاج خانم میاد ایران چرا بیاد ایران همونجا میشه سفیر خب دیگه با اون تفکر و فعالیت خودش یک سفارت اسرائیل دیگه چه نیازى به نفوذى دارن تا وقتى که امثالهم هستن.مابراى منحرفین و مستعضفین دعا میکنیم به راه راست هدایت بشن!اما اگر نشدن این کشور با خون شهدا و دعاو عمل مومنان و دست خدا و امام زمان و نائب برحق امام زمان حضرت امام خامنه اى تا اینجا پیش اومده و از اینجا به بعدشم خدا بزرگه...
لطفا به این مقاله نیز توجه شود ،‌نظری هم متفاوت و هم متشابه می باشد.
http://www.alef.ir/vdcizyazqt1a3y2.cbct.html?197716

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">