پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۱:۵۴ ق.ظ

۸

قدیری ابیانه: حضور دوبرابری مردم نسبت به مشارکت شهروندان آمریکایی

در پی لزوم بررسی بازخورد انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در حوادث پیش روی کشور در داخل و خارج ،مصاحبه ای را با دکتر قدیری ابیانه ترتیب دادیم.

دکتر قدیری ابیانه در پاسخ به سوال خبرنگار رویداد مبنی بر اینکه: شما حضور مردمی را در انتخابات چطور دیدید و این حضور چه تاثیری در معادلات منطقه با توجه به فضای جنگ افروزی اسرائیل و غرب نسبت به ایران دارد، گفت: حضور مردمی در انتخابات بسیار چشمگیر و بنحوی که از دوره قبل بیشتر بوده و حداقل دو برابر حضور مردم امریکا در انتخابات است.

وی افزود: این حضور که از جنبه های مختلف بسیار تاثیر گذار است، حمایت مردم از نظام را نشان می دهد و نوسازی نیروها در نظام را محقق می کند و روح جدیدی در کالبد نظام و خون جدیدی در رگ های کشور دمیده می شود، این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان و موجب ناامیدی دشمن در ضربه زدن به کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که: با توجه به اینکه اسرائیلی ها وانمود میکنند در ماه های آینده قرار است به ایران حمله کند، این حضور چه تاثیری در معادلات غرب خواهد داشت، اضافه کرد:

اسرائیلی ها میدانند که در تیررس نظامی ایران قرار دارند و علاوه بر آن نیروهای حماس و حزب الله منتظر لحظه ای هستند که بتوانند اسرائیل را مورد حمله قرار دهند.

قدیری ابیانه افزود: ضمن اینکه بیداری اسلامی و پیروزی هایی که نیروهای اسلامی در تونس و مصر و دیگر کشورها بدست آوردند و این پیروزی ها ادامه دارد، اسرئیل را در بدترین موقعیت خود قرار داده و لذا وقتی اسرائیل ایران را تهدید میکند این صهیونیست ها هستند که دچار وحشت می شوند و هر نوع تهدیدی به وحدت و یکپارچگی ملت ما کمک میکند.

وی درباره بحث هایی که در خصوص حمله امریکا به سوریه مطرح می شود گفت: غربی ها قصد داشتند و دارند دولت سوریه را مانند دولت لیبی زمین بزنند اما حمایت مردم از دولتشان و محبوبیت گسترده اسد از یک طرف و حرکت عاقلانه وی و نیز حمایت های ایران و حزب الله و فلسطین از وی اوضاع متفاوتی را به بار آورده است، لذاغربی ها امیدی در پیروزی این توطئه هایشان ندارند.

دکتر قدیری ابیانه درخصوص میزان مشارکت مردمی در انتخابات مجلس افزود: مشارکت قطعا هم از نظر درصد و هم تعداد بیشتر خواهد بود، ضمن اینکه مردم در ولایت مداری و تعهد به اسلام تاکید بیشتری نسبت به دوره های قبل دارند و این موضوع از شعارهای داوطلبان مشخص است.

۹۰/۱۲/۱۳

نظرات  (۸)

۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۲۴ رضوی ابوزیدآباد
اگر خورشید از چشم ما پنهان مانده است ، تقصیر ابرها نیست ، چشمان ما باران نخورده است
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۱۹ رضوی ابوزیدآباد
با سلام واحترام کاش عقلانیت بر احساس غلبه داشت . برای من باعث افتخاره که یکی با این سطح علم واطلاعات وسیع وارد این میدان شد انصافا صندلی بهارستان برازنده شما بود باعث افتخار این آب وخاک هستی همیشه در قلب ما ماندگاری موفق باشی.
 اقای دکتر.ایا راهی هست که از این به بعد با شما در ارتباط باشیم؟؟؟؟لطفا جواب بدید.
پاسخ:
سلام. بله می توانید به سایت من سر بزنید و با بنده از طریق سایت و یا ایمیل تماس بگیرید.
اگر تلفن خود را برایم در ایمیل بگذارید با شما تماس خواهم گرفت . ان شاء الله
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۵۰ ابوزیدآبادی
 شرمنده . بازم عقاید عصر حجری باعث شد اصلح به مجلس راه پیدا نکنه .
 سلام ،دکتر
امیدوارم همیشه پر توان باشید ودر خط ولایت
ولی از تهران حضور پیدا می کردید حتما این دوره رای می آورید چون دوره اسبق مستقل وارد شدید وچشم دشمنان را کور کرد
 شرمنده ما تموم زحمتمون رو گذاشتیم براتون نشد شرمنده
آره منصوری شد رفت چشم همه کاشونیهاگریونه 
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۰۲:۴۴ علی اکبر زاهدی
ان شا الله که در کاشان هم همینطور باشد و کاندیدای تماما ولایی انتخاب شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">