پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۲:۲۶ ب.ظ

در انتخابات کاشان و آران و بیدگل جناب آقای منصوری 49196 رای و قدیری ابیانه 33591 رای (بیشترین آراء در کاشان) بدست آوردند.

کل آراء 185569 رای بوده بنابراین جناب آقای منصوری 2804 تعداد معدودی رای بیش از یک چهارم آراء را برای ورود به مجلس بدست آورده است.

چنانچه ثابت شود که این مقدار رای بر اثر تخلف به نفع ایشان داده شده است انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

گزارشاتی متعددی مبنی بر خرید و واردات آراء،‌ تبلیغ در رورهای ممنوعه و نیز تبلیغ بر سر صندوق آراء، و ... از جمله تخلفات می باشد که ضروری است صحت یا سقم آن مورد بررسی قرار گیرد.

از همه کسانی که از تخلفات انجام شده اطلاع دارند می خواهم که به فوریت گزارشات خود را به فرمانداری، شورای نظارت و اطلاعات نیروی انتظامی کاشان جناب سرگرد جوکار مراجعه و مستندات خویش را ارائه نمایند و رونوشت آن را بدست ستاد انتخاباتی اینجانب برسانند.

اینجانب در فرصت قانونی به فرمانداری،‌ شورای نظارت و نیروی انتظامی شکایت کرده ام و منتظر نتایج بررسی ها خواهم بود و نتیجه هرچه باشد به آن تمکین می نمایم.

امیدوار بودم بتوانم به نامزد پیروز تبریک بگویم. اینک منتظرم تا مراجع قانونی ذی ربط نظر نهایی خویش را پس از بررسی ها اعلام دارند و در آن صورت به نامزد پیروز تبریک خواهم گفت.

شکایات باید ظرف دو روز به مراکز ذی ربط اعلام گردد.

-----------------------

آراء اعلام شده به شرح زیر است:

نتایج اعلامی انتخابات مجلس نهم در کاشان و آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: نتایج آرای حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل پس از مشخص شدن به طور رسمی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بنابر این گزارش رسمی، از مجموع 185 هزار و 569 رأی مأخوذه در حوزه کاشان و آران و بیدگل، عباسعلی منصوری آرانی با کسب 49 هزار و 196 رأی توانست اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد.

محمد حسن قدیری ابیانه با 33 هزار و 591 رأی و گرانمایه‌پور با 27 هزار و 957 رأی توانستند رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

همچنین فدایی با 20 هزار و 229 رأی، هاشمی طاهری 18 هزار و 252 رأی، صدیفیان 5 هزار و 672 رأی، کاکلی 4 هزار و 562 رأی، جهانتاب با 4 هزار و 345 رأی، قائمی با 2 هزار و 185 رأی، کریمیان با 2 هزار و 31 رأی و فتوت یک هزار و 792 رأی، پیروزمند 733 رأی، شامیر 552 رأی و حجت‌الاسلام سبحانی با 404 رأی توانستند جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دهند.

۹۰/۱۲/۱۳

نظرات  (۱۰۲)

درود.در جواب مهدی بگم تنها کسی که میتونست در آران و بیدگل اتحاد ایجاد کنه فقط و فقط تیمسار منصوری بود(البته نقش شیخ احمد روحانی رو نباید نادیده گرفت)،چون آران و بیدگل منصوری رو قبل دارند.اون شخص آرانی هم منظورش این بوده که ما افتخار میکنیم که وقتی نماینده مستقل به شهرستان آران و بیدگل بدهند،اون وقت 2 نفر از آران و بیدگل در مجلس خواهند بود.
از یک هم وطن آرانی شنیدم که که اگه قراره میان دوره برای منطقه دوباره رای گیری شود تیمسار برای شما کاشانی ها ما خودمون میدونیم چیکار کنیم.کسی که خودشون هم قبولش ندارن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 درود.در جواب 101 بگم اگه برای انتخابات میان دوره ای مجلس،نماینده مستقل به شهرستان آران و بیدگل بدهند،اونوقت تیمسار منصوری میشه نماینده ی شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل هم یک نماینده ی دیگر از خود آران و بیدگل خواهد داشت.
۲۳ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۴۸ هادی تقی زاده ایرانی
در جواب دوست گرامی 101 دوست عزیز من در مطلبم اشاره کردم که این دیدگاه همه مردم کاشان نیست و نیازی به حمایت شما از مردم کاشان نیست اما اینکه شما دوست دارید به ما بقبولانید که ما دارای حس ناسیونالیستی هستیم من نظرم را در مورد انتخاب مردم گفتم و به نظر شما هم احترام می گذارم چون ما اصولا یاد گرفتیم به عقاید مردم هر چند با نظر وعقیده ما همراه نباشد احترام بگذاریم و این مساله را در طول این سی وسه سال انتخابات اثبات کردیم اما در مورد حس وطن پرستیمان ما افتخار میکنیم در شهرستانی زندگی میکنیم که پیشرفت ان دغدغه همه شهروندان آن است. اما در مورد شهرستان شدن ما هیچ چیز به جز همت وتلاش وپشتکار خود مردم خودمان باعث این کار نشد و ثانیابرای شهرستان شدن یک منطقه باید آن منطقه دارای شرایطی باشد تا بتوان این عنوان را به ان منطقه اطلاق کنند مانند استان شدن که مطمئن باشید که اگر کاشان تا زمانی که شرایط آن را کسب نکند هیچ وقت استان نخواهد شد و در ضمن مردم منطقه من نیازی به توصیه جنابعایی ندارند چون ذکاوت و هوش و شجاعت و همت وپشتکار آنان بر همگان ثابت شده است اما اینکه ما به کمک تیمسار برویم و او را از دست یه عده ای که نام بردید نجات دهیم الحمد اله تیمسار آنقدر فهیم و با درایت هستند که خیر وصلاح کار خویش را بدانند کمک این افرادی که نام بردید موثر تر است یا نماینندگان وابسته به احزاب که برای پیروزی حزبشان در کشور خرج های میلیاردی میکنند اما در مورد اتحاد آران و بیدگل بعد از اینکه نماینده مستقل گرفتند نیازی به نگرانی شما نیست مردم ما آنقدر فهیم هستند که بدانند که یک نماینده مستقل از هر منطقه و محله که باشد باعث پیشرفت بیشتر شهرستان خواهد شد.ما در مورد منافع مشترکمان همیشه با هم متحد وهمدل خواهیم ماند. و بعد از اینکه ما نماینده مسقل گرفتیم به شما ثابت خواهد شد که در این سال ها چقدر جلوی پیشرفت شهرستان آران و بیدگل گرفته شده است. و شاهد پیشرفت خارج از تصور ما خواهید بود..
برادر آرانی دیدگاه بذخی کاشانی ها رو پای همه نگذار ولی چند چیز روقبول کن اول رای ناسیونالیستی وقومی گری آرونی هارو دوم این حسشون به نفعشون شده هرجارفتند جای هم روباز کردن ولی خب شایسته سالاری رفته زیر سوال .سوم بجای اینکه کنارکاشونی باشند که باعث شد اون ها شهرستان بشن (بانفوذ محلوجی دردولت هاشمی)روبروش وایسادن واز لطف بیشمار مرکزاستان بهره مند شدند  چیزی که تیمسارهم بهش برگشت ماهمه زیر یه علمیم دعوانداره .ولی بهت بگم شماهم به مردم بگو  پست ترین نژاد وغریب ترین آدم اگه لایق وولایتتمدارباشه به برادرآدم هم ترحیج داره پس تماما قومگرانباشید برید کمک تیمسار  تاازشر شبان ومرشدی راخت بشه .اگه تخلفی رو هم دیدی مثل مرد گزارش کن .بابت  اتحادتون بابیدگل  تبریک انشاءالله وقتی کاشون نمایندش جداشد شما بازهم همذل باشید .درودبر مردم منطقه کاشان(شهرستان کاشان ،آران بیدگل،نطنز وحتی میمه واردستان حتی نراق)درودبرملت ایران  
۲۲ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۵۶ هادی تقی زاده ایرانی
کسانی که مردم آران و بیدگل را مردمانی متعصب و قوم گرایانه معرفی میکنند و مایه شرمساری خودشان می دانند که نماینده انها مردی از خطه آران وبیدگل باشد آیا می دانند در مورد چه مردمانی اینگونه گستاخانه حرف می زنند؟ مردمانی که با تقدیم 840 شهید صد ها آزاده و جانباز و ایثارگر در کشور نسبت به جمعیتش جز سه شهر اول شهید پرور است. مردمانی که در دوران انقلاب جز نخستین شهرهایی بودند که به دعوت امام لبیک گفتند و علیه حکومت طاغوت قیام کردند و شهید تقدیم این انقلاب کردند. مردمانی که همیشه اراتمندی خود را به انقلاب و نظام اثبات کرده اند و همیشه بیش ترین میزان حضور در انتخابات را در کشور داشتند مردمی که همیشه کمترین امکانات را به آنها به نا حق اختصاص دادند ولی بیشترین حمایت ها را از نظام جهوری اسلامی کرده اند. مردمی که که فقط چون همیشه فقط و فقط از نظر جمعیتی در حداقل بودند آن امکاناتی که باید به آنها اختصاص داده می شده است به ناحق از آنها دریغ شده است. ولی هیچ گاه این همه هیاهو و جنجالی که بعضی از شما ایجاد کردید را ایجاد نکردند.و همیشه در اتخابات شرکت کردند و به رای مردم احترام گذاشتند. می گویند چون مردم آران و بیدگل به یک کاشانی رای ندادند مردمی متعصب با نگاه قوم گرایانه هستند ولی اگر همین مردم به یکی از نمایندگان کاشانی رای می دانند مردمی فهیم و بصیر بودند. آیا در دوره های قبلی انتخابات مجلس فردی از مردم شهرستان آران و بیدگل کاندیدای مجلس نشده بودپس چرا نتوانست اکثریت نظر مردم را به خود جلب کند ؟ آیا بیشترین رای مردم آران وبیدگل در دوره های مختلف به کاندیدهای کاشانی نبوده است.؟ نگاه مردم ما از روی تعب و قومی گرایانه است یا نگاه بعضی از مردم کاشان که من فکر می کنم عده ای اندکی هم باشند کسانی که میگوند هر کسی نماینده ما باشدغیر از آرانی و بیدگلی ، اقای ابیانه ابینکه بنده برای شمایی که عمری در عرصه سیاست این مملکت بودید بخواهم علت پیروز امیر سرتیپ منصوری رابیان کنم کار درستی نیست و می دانم که شما هم به همه مسائل آگاه هستید اما برای یاد اوری هم شده بگذارید چند علت عمده اش را خدمت جناب عالی و بقیه دوستان عرض نمابیم. امیر منصوری در این اتنخابات پیروز شد چون مردم دیگر نگاه نمی کنند کاندیدشان توسط چه گروه و حزبی یا کدام شخصیت سیاسی حمایت میشود چون میدانند این افراد منافع حزب و گروهشان بر منافع مردم رجحان و برتری دارد. چون مردم دیگر برای شعارها و وعدهای سرخرمن ذره ای ارزش قائل نیستند و فقط به برنامه ها و طرح ها مفید و موثر و عملی توجه دارند. چون مردم نیازمند کسانی است که از بین آنها به پا خیزد درد آنها را بشناسد و مرهمی برای دردهایشان بگذارد. چون مردم تشنگان قدرت را از تشنگان خدمت تشخیص می دهند.و می دانند کسانی که برای رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی فروگذار نیستند وتمام ارزشها وکرامات انسانی را زیر پا میگذارند لایقت اعتماد و نمایندگی مردم را دارا نمی باشند. چون مردم می دانند درد و مشکلات این مملکت کبود انسان متخصص نیست بلکه کمبود انسان متعهد است. چون مردم میدانند خدا سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر آنکه آن قوم سرنوشت خویش را تغییر دهند چون مرد میدانند اتحاد و همبستگی است که آنها را به تمام اهداف و آرمانهایشان میرساند نه تفرقه و اختلاف. چون مردم دانستند که حق گرفتنی است نه دادنی. امیدوارم نظر من را مانند نظر دیگر دوستان درج بفرمایید.
بنده هم این افتخار رو داشتم که در جشن بزرگ پیروزی آقای منصوری حضور ذاشته باشم.هنوز تا این حد مردم آران و بیدگل را شادمان ندیده بودم.برای همیشه این خاطره در ذهنم میمونه.این که میگویند قومی گرایی باعث شده تا آقای منصوری رای بیاره کاملا اشتباهه.آن چیزی که باعث شد آقای منصوری رای بیاره،عملکرد 33 ساله مسوولین کاشانی است و ان همه ظلم و جفایی که به این مردم محروم کردند آران و بیدگل رو تبدیل به یک ویرانه کردند اما این بار آرانی ها و بیدگلی ها ثابت کردند که سرنوشت یک قوم به دست خودش رقم میخورد.این همه مخالفتی که با آقای منصوری میشه فقط به خاطر اینه که دوستان کاشانی نمیتوانند ببینند که یک آرانی نماینده شده.و اما یک نصیحت دوستانه به آقای قدیری ابیانه:شما به علت دوری از این منطقه با جو آران و بیدگل آشنا نیستید.به فرض اینکه موفق شوید انتخابات رو به دور دوم بکشانید ولی هزینه های این کار رو هم در نظر بگیرید.مطمئن باشید آران و بیدگل به این تصمیم ناجوانمردانه واکنش نشان خواهد داد و مسئولیت اتفاقاتی که بیفته به عهده شما خواهد بود.به امید موفقیت شما
پاسخ:
سلام. من فکر می کنم اگر ثابت شود که با تخلف از مرز یک چهارم عبور کرده اند مردم اران و بیدگل نیز به ناحق راضی نخواهند بود. بنده هم رای یکپارچه مردم آران و بیدگل به آقای منصوری یا هر کس دیگر را حق آنها می دانم. شوری نگهبان هم در صورتیکه تخلف ثابت نشود آن را تغییر نخواهد داد. بنده شخصا هیچ مشکلی با آرانی و بیدگلی ندارم و قومی نمی اندیشم و اعتراضم به خاطر رای آوردن آقای منصوری نیست. من می گویم اگر با تخلف بالا رفته باشند ناجوانمردانه است. از هزینه دفاع از رای مردم هم بیمی ندارم. به امید موفقیت مردم آران و بیدگل و کاشانم و همه ایران عزیز و بلکه موفقیت همه جهان اسلام.
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۲۷ آران وبیدگل
اینکه شما می گویید کاشانی ها به من رای دادند واین دلیل بر این است که آنها قومی عمل نکرده اند درست نیست
در سال های گذشته کاشان مسئولین غیر بومی زیادی رااز فرماندار گرفته تا امام جمعه و...تجربه کرده است اما هیچ گاه کاشانی ها مخالفتی نکرده اند اما تاب تحمل انتصاب افرادی از اهای آران وبیدگل رادرسمت های اجرایی خود نداشته اند وسعی در حذف آنها کرده اند
الان هم جو عمومی کاشان از اینکه یک نفر از آران وبیدگل نماینده آنها شده است که البته نماینده هردو شهر است ناراحت است اگر شما رای می آوردی هیچ گاه اینطور اهالی کاشان وآران وبیدگل عکس العمل نشان نمی دادند .
شما هم در معادلات خود جایی رابرای مردم آران وبیدگل دئر نظر نگرفته بودی وگرنه اینطور به اصطلاح طرفدارانت غافلگیر نمی شدی واین نشانه عدم شناخت شما از منطقه ای بود که می خواستی نماینده آنها شوی
در ضمن همینطور که کاشانی ها در نظرات خود در وبلاگ های مختلف می نویسند انتظار آنها از نماینده شان تلاش برای ارتقای شهرستان ومنطقه به استان است وآوردن امکانت بیشتر برای شهر
بنابراین با انتخاب شما که ایده آل فکر می کنید وبه فکر همه کشور هستید فرق می کند
بنابراین بیشتر ازاین اختلاف بین دوشهر رادامن نزنید
از پیگیری تخلفات هم به جایی نمی رسید چون اگر مردم همدیگر راتشویق کردند به منصوری رای بدهند ناشی از علاقه قلبی شان بود
واینکه مغرضانه می نویسند درصد آمار شرکت کنندگان بیشتر از حد معمول است این هم دروغ محض است آمار های رسمی درصدشرکت کنندگان آران وبیدگل را حدود 92 درصد اعلام کرد ه اند واین واقعی است وافتخاری است برای آران وبیدگل
چراکه ما در بسیاری از جهات وفاداری خود رابه انقلاب ثابت کرده ایم از 15 خرداد 42 تاکنون و شهر نمونه کشوری از جهت ایثار شهادت - شهر نمونه قرآنی - شهر نمونه ولایی وعلاقه به اهلبیت و...
شما نبودید ببینید مردم باچه شور وشعفی به پای صندوق های رای آمدند تابه منصوری رای بدهند وهیچ چیزی هم نمی تواند این خوشحالی رااز آنان بگیرد
درود.طبق ماده 19 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی،آرای باطله جزو آرای ماخوذه حساب نمیشود.بنابراین جناب آقای منصوری آرانی 6320 رای بیشتر از یک چهارم (171504/4=42876)بدست آورده اند.پس چرا میگویید آقای منصوری آرانی 2804 رای بیشتر از یک چهارم بدست آورده اند؟برای کشاندن انتخابات به دور دوم،باید 6320 راد باطل گردد.
جناب اقای دکترمابه شمارای دادیم که شماوکیل ماباشی وازحق مادفاع کنی اگرتخلفی صورت گرفته که احتمال ان زیاداست ازشمامیخواهیم که به عنوان نماینده ماازحق مادفاع کنید.
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۲۴ اران وبیذگل
سلام جناب اقای دکترقدیری متاسفم که دراین بازی سیاسی باختیدوطبعاهرکس ببازدناراحت میشه ولی این دلیل نمیشه که شمااعاهای بی اساس مثل تخلف درانتخابات رامطرح کنیدوبه کاندیدای محبوب ماتهمت تخلف بزنیددم هرچی اران وبیدگلی گرم که روی هرچی کاشانیه را کم کرد چون کاشانیها حق ماراتابه حال خیلی ضایع کردند بد نبود این دوره ماروی انهاراکم کنیم شماهم بهتره به رای مردم احترام بذاری وازشایعه پراکنی وتهمت زدنهای بی اساس بپ هیزی
پاسخ:
بحث تهمت نیست. بحث مدارکی است که باید شورای نگهبان در مورد آن قضاوت کنند. بنده نگفتم آقای منصوری خودش تخلف کرده بلکه حامیانش تخلف کرده اند و این امر حداقل برای بنده محرز است. چنین تخلفاتی را برخی از نامزدهای کاشان هم مرتکب شدند. ضمنا بنده خود را پیروز میدانم چون به آنچه تکلیف احساس کردم عمل کردم. پیروز بودم حتی اگر رای اول کاشان را هم نمی آوردم. کاشانی ها با بالاترین رای به بنده ثابت کردند که قومی گرایانه نمی اندیشند پس پیروزند.
با سلام کلیه آدمها از یک شرشت هستند . کلیه نامزدها منتخب خبرگان رهبری و خبرگان رهبری منتخب مردم . بیایید به جای اینکه علی علی کنیم کمی مانند علی(ع) رفتار کنیم و از خود تعریف کردن کم کنیم . متعلق بودن به یک شهر بزرگ بزرگی نمی آورد و بلعکس.در زمان علی(ع) و پیامبر هم مردم اسلام را دوست داشتند ولی به ساده زیستی آنها به چشم بد وحالت کلاس پایین نگاه میکردند و به طرف پولدار ها و خوش تیپ ها می رفتند. چشم ها را باید شست ...
1.اگر نامزد های دیکر هم غیر از آقای منصوری تخلف کرده باشند تاثیری دارد؟ 2.من از یکی از بادرودی ها شنیدم که گفت من برای اینکه نماینده بادرود رای بیاورد 7 بار رای دادم .با این میزان رای آقای منصوری نسبت به جمعیت آران به نظر میرسد چنین اتفاقی در آران افتاده باشد. 3.اگر خدایی ناکرده به دور دوم کشیده نشد آیا دوباره کاندید نمایندگی کاشان میشوید؟ 4.برنده اصلی انتخابات مقام معظم رهبری بود. به نظر میرسد مردم آران و کاشان شکست خورده اند.
پاسخ:
 مردم آران و بیدگل و کاشان برنده انتخابات هستند زیرا اکثریت به نحو سالمی وارد انتخابات شدند و به نامزد مورد علاقه خود رای دادند. یک اقلیتی به خرید رای و واردات رای روی آوردند که باعث شد از حد نصاب بگذرد. نمی توان به خاطر خرید و فروش رای مردمی را که سالم رای دادند زیر سوال برد. واقعیت این است که اکثریت قاطع مردم آران و بیدگل به آقای منصوری رای دادند و او رتبه اول رای در حوزه انتخابیه را آورد. مردم هم حق داشتند که به هر کس دلشان می خواسته رای دهند. اعتراض نه به رای آرانی ها و بیدگلی ها بلکه به آن مقدار رایی است که با تخلف حاصل شده است می باشد که موجب شد از حد نصاب یک چهارم مورد نیاز بگذرد.
البته اگر رای دهندگان به پروزی با علم به تخلفات راضی باشند در گناه متخلفین شریک خواهند شد.
در مورد اینکه آیا در آینده باز هم نامزد خواهم شد باید عرض کنم که بر اساس احساس تکلیف نامزد شدم. اگر باز هم احساس تکلیف کنم بله نامزد خواهم شد و اگر نه خیر.
با سلام  من به شخصه 2 نفر از افرادی را که با گرفتن سیم کارت و مبلغ 10000 تومان پول در حوزه به منصوری رای داده اند را میشناسم با تشکر
پاسخ:
لطفا با اینجانب تماس بگیرید.
درخواست از نماینده نهم با توجه به اینکه نمایندگان کاشان در این 33سال گذشته خدمات فراوانی برای آران بیدگل انجام داده اند و نمونه ای از این اقدامات انتخاب فرماندار برجسته و نمونه کشوری با مساعدت جناب گرانمایه برای اداره آران وبیدگل میباشد لذا ما از نماینه آینده کاشان استدعا داریم که زمینه حظور این فرماندار نمونه کشوری را به کاشان فراهم کنند تا مردم شریف کاشان هم از این موهبت بهره مند شوند و ایشان با پتانسیل بالای خود بتوانند زمینه استان شدن کاشان را فراهم نمایند و شایداین اقدام بتواند کوشه ای از خدمات نمایندگان گذشته کاشان در برابر مردم آران وبیدگل را جبران نماید.من الله توفیق
سلام ، بنده پیشتر با اشاره به تصمیم احتمالی شورای نگهبان و شوراهای تامین استان و شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ( و پاسخ رد آنان به شکایت شما ) ، پیگیری حضرتعالی را برای به دور دوم کشاندن انتخابات کاشان بی نتیجه دانستم و شما هم اعتقاد بنده را رد نکردید ، اما از رجل سیاسی چون شما دور از انتظار است که منتظر نظر " رد " شورای نگهبان بنشیند ؛ من اگر جای شما بودم و احتمال زیادی می دادم که انتخابات کاشان و اران و بیدگل در شورای نگهبان تایید خواهد شد زودتر نتیجه انتخابات را می پذیرفتم تا مورد ملامت بیشتر نامزدها و هوادارانشان قرار نگیرم یا به قول سیا ساکتی بیشتر از این ضایع نشوم . آقای قدیری خود را برای نمایندگی مستقل کاشان آماده کنی بهتر از این است که منتظر پاسخ رد شورای نگهبان بنشینی . به مصلحت نیست کسی چون حضرتعالی بعدها به تندروی و اتهام زنی ، متهم شود شما باید ذخیره ای برای کاشان باقی بمانی و ...
باید قبول کنیم که این اعتراضات و توهمات همه به خاطر حس نژادپرستی نسبت به انتخاب یک نفر از آران است مردم کاشان کار به این ندارند که چه کسی نمایندشان میشود ( ابیانه ای، مشکانی، علی آبادی،قه،که ) بلکه میگویند یک آرانی نباشد به طور مثال روسای خیلی از ادارات و ارگان های کاشان مانند فرماندار، امام جمعه و ... کاشانی نیستند و چنان اعتراضی نمیشود. اما اگر ریس اداره ای آران و بیدگلی بشود سریعا او را عوض می کنند مردم کاشان نسبت به آرانی ها حس نژآد پرستی دارند و این اعتراضات هم ناشی از این عامل است که ما نماینده آرانی نمی خواهیم مردم کاشان: ما چوپان کاشانی را بر پرفسور آرانی ترجیح می دهیم.
پاسخ:
چنین تصوری از مردم کاشان غلط است. رای اول کاشان شدن اینجانب ثابت کرد که اینگونه نمی اندیشند. آنها ولایت مدار هستند. البته در کاشان هم مثل همه شهرهای ایران و جهان و همه اعصار پیدا می شوند کسانی که دین به دنیا بفروشند. مثال آنهم گردانندگان سایتهایی مثل کاشان شهر گرانمایه، کاشان شهر ما و موج زنده و استان کاشان است که فریب مردم و دغل بازی و فریبکاری و دروغ پردازی را جزئی از سیاست می دانند و از تاکتیک های تخریبی خویش هم خرسند هستند و به خود می بالند که می توانند مردم را فریب دهند. اینها سمبل ضدیت با مردم و حقوق مردم و مصداق دین به دنیای دیگران فروشند. البته برای دنیای دنیای حقیر خودشان هم دین فروشی کردند. اگر نماز می خوانند لابد می گویند اهدنا الصراط الضالین
یکی از افتخارات بزرگ کاشان این است که اله یار صالح آرانی نماینده مردم کاشان بوده است مردی که هم پای زنده یاد دکتر مصدق در مبارزه با استکبار و خدای استعمار (انگلیس) جنگید و باعث زنده کردن غرور ملی تمام ملت ایران شد زیرا حرکت این بزرگمردان تاریخ معاصر ایران باعث سرمشق شدن در تمام ملت های زجرکشیده از دولت های استعماری بود انشااله که جناب منصوری به دنبال همان ردپا حرکت کند و نه تنها باعث افتخار مردم کاشان و آران وبیدگل باشد بلکه ملت ایران به چنین فردی ببالد
به نظر من آقای دکتر گرانمایه دوازده سال به این شهر و مردمش خیانت کرد. هشت سال با دفاع و حمایت همه جانبه از یک عده انسان بی هنر و تمامیت خواه و انحصارطلب که کاشان را به حضیض ذلت کشاندند. به علاوه اینکه خفت و ذلت چهار سال آینده هم پای گرانمایه است. من برای همه کاندیداها و همه ملیتها و همه مردم احترام قائلم. اما این که یک شخصیت نظامی که ما به جز سابقه نظامی چیز دیگری از او سراغ نداریم به عنوان نماینده مردم این شهر فرهنگ آفرین و ادیب پرور و سیاستمدار و ... به مجلس برود، سخیف است. اگر آقای گرانمایه در این هشت سال اینقدر کم‌کاری و حمایت بی‌مورد از افراد نالایق در کاشان نمی‌کرد، مردم خونگرم آران و بیدگل به دنبال نماینده‌ای قومی و قبیله‌ای نمی‌رفتند!!!
پاسخ:
اینکه شما چیزی جز نظامیگری چیزی از آقای منصوری سراغ ندارید دلیلی بر اینکه چیز دیگری نباشد نیست. سابقه خدمت نظامی به کشور سابقه خوبی است و نباید آن را منفی شمرد. اما عملکرد این هشت ساله و انتصاب مدیران بر اساس رابطه ضربه ای بود به مردم کاشان.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۰۵ شیرین صادقیان
جناب قدیری اگر جنابعالی نیز رای می آوردید سایرین ادعای تقلب میکردند!!! تورو خدا بیشتر فکر کنید و تابع واقعی نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشید و بدنبال ایجاد تفرقه و فتنه در مسلمانان نباشید. شاید بتوانید در عرصه های دیگر بهتر خدمت کنید.
پاسخ:
اگر دلیلی بر تخلف دارند بیان کنند. بنده تخلفی مرتکب نشدم که بخواهند شکایت کنند. ولایت مداری یعنی پاسداری از آراء مردم. مخالفت با آرائ خریداری شده تفرقه نیست.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۰۱ مرتضی فرهادی کاشانی
جناب دکتر قدیری با این پیگیری که شما می کنید بیم صجت اتصال شما به جریان انحرافی در اذهان مردم بیشتر می شود. لطفا دنبال ایجاد فتنه نبوده و در جبهه ای دیگر به مردم خدمت کنید.....!
پاسخ:
پیگیری موضوع خریداری آرائ ربطی به جریان انحرافی ندارد. اتفاقا جریان انحرافی دفاع از حقوق مردم را بر نمی تابد. طرح اعتراضات قانونی و درخواست رسیدگی و اعلام تسلیم در مقابل نظر نهایی مراجع قانونی رسمی فتنه نیست. عین قانون گرایی است. چرا از پیگیری برآشفته می شوید.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۵۸ حسن تولایی
جناب آقای قدیری سماجت جنابعالی به وجود تقلب و نادرستی آرا مآخوذه از مظاهر ایجاد فتنه ای جدید همانند فتنه 88 می باشد. لذا لازم است هرچه سریعتر دست از مواضع خصمانه خود برداشته و با احترام به نتیجه انتخابات پیرو نظام جمهوری اسلامی باشید بجای اینکه دل دشمنان را شاد نموده و ادعای وجود تقلب و نادرستی آمار رای دهندگان را بنمایید!!!
پاسخ:
برادر عزیز. شکایت از تخلفات احتمالی حق همگان است و قانونی است. به خصوص که اعلام شود که بنده تسلیم نظر مراجع قانونی خواهم بود. دو حالت بیشتر ندارد. یا مراجع قانونی نتیجه انتخابات را تایید می کنند که پیشاپیش گفته ام تبعیت می کنم که این فتنه نیست. و یا مراجع رسمی اعلام نمایند که تقلب شده و باید بین دو نفر اول رقابت شود که آنهم فتنه نیست و احقاق حق مردم است. پس کجای کار فتنه است؟ تخلف هم به دستگاههای حکومتی نسبت داده نشده است بلکه به هوادارن یک نامزد نسبت داده شده است که آن را هم باید مراجع رسمی بررسی کنند. خصومتی هم در کار نیست.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۴ مریم از کاشان
 من در روز انتخابات در حوزه نیاسر حضور داشتم و دیدم که چگونه سرگرد نزادی برای تیمسار منصوری رأی جمع می کرد. نماینده ای که بخواهد با تقلب به کرسی مجلس تکیه بزند وای به حال مردمش
پاسخ:
کارهای هواداران را الزاما نمی توان به حساب خود نامزد گذاشت. اما این تخلفات باید در محاسبات آراء گنجانده شود.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۵۳ دکتر مومن زاده
باسلام. بعنوان یک پزشک متخصص من وهمسرم حدود 11سال است است که در تهران ساکنیم اما برای اعاده حیثیت و غیرتی که نسبت به سرزمین مادری داشتیم در تهران رای ندادیم و خدا گفته: ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم. ضمن تشکر از مردم هوشیار و باغیرت آران و بیدگل و تمامی شرکت کنندگان در این انتخابات؛ خواهشمندم حضرتعالی واقع گرا بوده و بعد از بررسی اعتراضات، مواظب اهل فتنه که می خواهند رابطه این دو شهر را خراب کنند باشید.
پاسخ:
بنده هر چه مراجع رسمی اعلام کنند می پذیرم و در جهت وحدت و دوستی همگان تلاش خواهم کرد.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۱۹ اهل کاشانم

اهل کاشانم

    دلی پر ز کینه دارم

                           از ریا

و دهانم بد بو

                 قلبم همچون سنگ      که چرا

                                          ارانی

که چرا ارانی شده مرد اول

                             و تو را ای محبوب میسپارم به خدا

که دلت صاف کند                           که به یاد اری هو

 

 

 

با سلام

لطف کنید به مردم فقط تهمت نزنید

مگر دوره های قبل کاندیدای ارانی نداشتیم ولی ارای این شهر به لایقترین بوده البته از نظر خودشون چه

کاشانی چه ارانی 

پاسخ:
مردم حق داشتند به هر کس که مایلند و به هر دلیلی رای دهند. اعتراض بنده به رای مردم نیست. اعتراض به خرید و واردات رای است. اگر ثابت شود. امیدوارم صحت نداشته باشد. هر آ«چه مراجع رسمی بگویند بنده تسلیم آن هستم.
با سلام تمام مطالب این صفحه را خواندم آقای دکتر تعجب می کنم با این سطح سواد وتحصیلات این کونه دستپاچه قضاوت می کنید بالاخره زندگی برد وباخت زیاد دارد شاید طی سالیان درازی مردم شریف وولایت مدارآران وبیدگل در اثر جوسازی واختلاف پراکنی های برخی از افراد ذینفوذ کاشان وبرخی از سیاستمداران کشوری در ادوار گذشته روزهای تلخی را پشت سر گذاشتند اما طعم شیرین این انتخابات نه این بود که تیمسار منصوری انتخاب شد نه بلکه در این بود که اتحاد وهمدلی در این مردم زیاد شد وانشا اله که ادامه یابداگر بگذارند.... آقای دکتر مگر نه این است که کلیه عوامل اجرایی انتخابات از سوی شورای نگهبان تایید می شوند مگر نه این است که شورای نگهبان اعلام کرد تا روز برگزاری انتخابات تمام نامزدهای انتخابات را تحت کنترل دارند واگر تخلفی از سوی آنان وهواداران آنها صورت پذیرد امکان عدم تایید صلاحیت آنها وجود دارد حتما چشمان ناظران وبازرسین وزارت کشور متوجه این تخلفاتی که شما اعلام نمودید نبودند که اگر این تخلفات محرز بود قطعا گرانمایه ومنصوری و.....را رد صلاحیت می نمودند توقع نداشته باش کسی که مدتها در کاشان نبوده ومردم شناخت کافی از وی ندارند به شما رای بدهند وبدانید که اگر حمایت جبهه پایداری از شما نبود قطعا این رای را هم نمی آوردید در آران وبیدگل هم مردم شما را اصلا نمی شناختند واگر منصوری هم نمی آمد شما در اولویت نبودید آقای دکتر من فکر می کنم شما بعد از انتخابت دچار نوعی توهم شده اید که این بسیار طبیعی است . اگر برای خدا در انتخابات شرکت نموده اید خدا اجرتان بدهد وبروید در سنگرهای دیگر مشغول خدمت گذاری باشید وبه هوادارانتان توصیه نمایید که کمتر به مراجه مسئول انتخابات مراجعه نمایند خود بهتر می دانید که منصوری نه مال وثروتی دارد ونه عضو گروه سیاسی خاصی است در آران وبیدگل هم بخاطر خدمات شایسته ای که انجام داده بود وهنوز هم ادامه دارد مورد احترام مردم شهرستان بود ومردم پاسخ این خدمات را آنگونه دادند که شایسته ایشان بود لذا از شما می خواهم که پیگیر موضوع شکایتها نباشید وکمتر مردم وهواداران را به درد سر بیا ندازید چرا که ممکن است هواداران جوانتان در اثر جوانی حرکتی انجام دهند که نه شایسته نظام باشد ونه شایسته شخص جنابعالی . وبعد هم گرفتار مسائل قانونی و دادگاهی شوند .از خدا برای تمام خدمت گذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص شما ومنتخب مردم آقای منصوری آرزوی صحت وسلامتی وتوفیق خدمت گذاری بیشتر را به مردم شریف کاشان وآران وبیدگل دارم دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد
پاسخ:
سلام. از توصیه های جنابعالی متشکرم. همین شورای نگهبان مردم را دعوت کرده تا اگر تخلف دیدند گزارش کنند. آنها نیز بررسی می کنند. ان شاء الله هم که تخلفی نشده باشد. مردم شریف آران و بیدگل که راضی نیستندنامزدشان با تخلف برخی ها به مجلس برود. اتهامات نیز متوجه هواداران ایشان است که البته خیلی زیاد خرج کردند. به هر حال شما نگران نباشید. اگر اعتراضات بدون مبنا باشد رای به نفع ایشان داده خواهد شد و ما هم تسلیم رای و نظر مراجع رسمی خواهیم بود. جناب آقای منصوری نیز شخصیت خدمتگذاری است و بنده هیچ مشکلی با شخص ایشان ندارم. وحدت آران و بیدگل نیز شیرین است. امیدوارم چنین حسی ادامه یابد و به سایر نقاط نیز سرایت کند. بنده در هرسنگری باشم به اسلام و کشورم و از جمله به مردم شهید پرور آران و بیدگل خدمت خواهم کرد. بنده در چارچوب اختلافات قومی نمی گنجم.
من رای ندادم ولی بسیار بسیار خوشحال شدم که شما رای نیووردین
پاسخ:
اینکه شما رای ندادید حق شما است و اینکه خوشحال شوید که بنده رای نیاوردم هم حق شما است. ان شاء الله همیشه بسیار بسیار خوشحال و موفق باشید. به رای و نظر شما احترام می گذارم.

سلام

 

 

یه مثل معروفه که دست بالای دست بسیار است شما حرفای منو سانسور میکنید یکی دیگه سایت و حرفهای شمارو

پاسخ:
بنده اتهامات و یا توهین علیه شخص ثالث حتی اگر به نفع من باشد را در سایت درج نمی کنم. درستش  همین است.

سلام

 

سایتتون فیلتره با کلی زحمت تو نستم بازش کنم ضمنا مطمئنم که خود آقای قدیری به سوالا جواب نمیده  چون طریقه جواب ها با ادبیات ایشون فرق میکنه شایدم از هیجان این روزها ادبیاتشون رو هم فراموش کردن  ضمنا شما که طرفدار آزادی بیانید ازتون بعیده که حرف های اولمو سانسور کردید یا شایدم زبونم لال شمام مثل همه ایرانی ها فقط حرف میزنید  یا شایدم این همه رای تو دیار غربت آوردید غرور گرفتتون . حالا فرض کنیم دور دوم و شما رای آوردید معلوم نیست مثل بقیه که اومدن و رفتن  و گولشون رو خوردیم  دیگه نخواهد شد ÷یداتون کرد و هزار شاید دیگه  ...خلاصه خستتون نکنم شمام مثل همه...........................................................................................................................فقط نضریه ÷رداز خوبی هستی و فقط بلدی حرف بزنی مثل یه نفر که هشت سال ÷یگیری کرد و ÷یگیری کرد و ÷یگیری کو تا اجرا

پاسخ:
سلام
مطالب توهین آمیز نسبت به دیگران را درج نمی کنم. اینکه بنده را نظریه پردازی خوبی می دانید متشکرم. اینکه فکر می کنید که بلدم حرف بزنم هم باز متشکرم. برای شما دوست عزیز هم آرزوی موفیت روز افزون دارم.
 آقای قدیری لطفا پاسخ دهید:
آیا شما در مجلس دهم باز هم نماینده کاشان خواهید شد؟

اگر به دنبال شکایت کلی درمورد تخریب خود هستید که حق شما نیست بلکه وظیفه شماست  میتوانید به وبلاگهای زیر سر بزنید چقدر شایعه ونقل قول دروغ درمورد شمادارند حداقل 5000رای را اینها نابود کردند حداقل

 http://serfan90.persianblog.ir/

http://shahrkashan.blogfa.com/

http://www.javanekavir.blogfa.com/

سلام و عرض ادب
خیلی ببخشید کار این مراجع ذی صلاح به پایان نرسید 
مردیم از انتظار 
منتظر دور دوم باشیم یا .....
پاسخ:
منتظر باشید. هر آنچه تصمیم گرفتند تسلیم نظرات مراجع قانونی خواهیم بود.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۲۵ آران وبیدگل
ازاینکه کسانی که خودراطرفدارولایت وشما می دانند بارای آوردن یک نفر از اران وبیدگل به عنوان نماینده مجلس (دقت کنید یک نفر ازآران وبیدگل ونه منصوری)احساس شرمساری می کنند متاسفم . حالا خود شما قضاوت کنید کدام یک تعصب قومی ومحلی است.رای دادن به منصوری ویا احساس شرمساری از انتخایب یک نفر از اهالی آران وبیدگل. مردم آران وبیدگل منصوری رامی شناختند که به اورای دادندچون از جنس مردم بود واز شما به غیر ازاینکه سفیر بوده اید وفعالیت سیاسی داشته اید شناخت دیگری نداشتند . مطمئن باشید هر فرد دیگری به جای منصوری بود نمی توانست اینطور مردم آران وبیدگل راباهم همدل کند این همدلی در تمام نقاط شهرستان از ابوزیدآباد تانوش آباد وسفید شهر وحتی راوند ومشکات کاشان مشخص شده است. شما هم به جای اینکه دنبال پیدا کردن تخلف باشید بهتر ست به همانجایی برگردید که به آن تعلق داریدیعنی دنیای پر رمز وراز سیاست. مطمئن باشید آقای منصوری اگر درولایتمداری وخدمتگزاری وتوانایی اگر از شما بیشتر وبهتر نباشد کمتر نیست پس سعی کنید حداقل اختلافی بین این دوشهرستان بوجود نیاد که اگر این اتفاق بیفتد باعث آن شم خواهید بود واگر منصف باشد دیگر نخواهید توانست خود راببخشید.
پاسخ:
بنده به دنبال اختلاف نیستم. رای آوردن یک آران و بیدگلی هم نه ننگ است و نه بد. به شرط اینکه تخلفی نشده باشد. جناب آقای منصوری را هم به ولایتمداری می شناسم. امیدوارم در پاسداری از حریم ولایت هر کجا باشد موفق باشد. اجازه دهید بحث تخلف بررسی شود. هر کجا نوشته ام از تخلف حامیان صحبت کرده ام و نه از تخلف خود وی. وی اخلاق انتخاباتی را بر عکس برخی نامزدها در کاشان که تقوا را زیر پا له کردند، در دوران انتخابات خوب رعایت کرد. بنده به مردم آران و بیدگل که مردمی شهید پرور هستند ارادت دارم. چه منصوری باشد چه فرد صالح دیگری از آن خطه. با نگاه قومی به مسائل هم از طرف هر که باشد مخالفم. جناب منصوری هم عمرشان را در خدمت به نظام اسلامی گذراندند.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۵۷ از نوش اباد
 خیلی خیلی خوشحالم که نماینده ی چپ به مجلس رفت نه شما اونوری ها. حالا شما بگو تخلف. اگه قرار بود کسی گوش کنه سال 88 گوش میکردند با اون تقلب بزرگ!! 
لطفا فیلتر نکنید 
خواهش......
پاسخ:
چه کسی گفته آقای تیمسار منصوری چپ است؟ ان شاء الله در ولایتمداری پیشرو باشد. در انتخابات 88 کسانی که رای نیاوردند سعی کردند همه چیز را بر هم بزنند و به هیچ قانونی پایبند نبودند و مورد حمایت بیگانگان بودند. البته در این انتخابات تخلف از سوی برخی از نامزدها خیلی بیشتر از آن گزارشاتی است که در مورد هواداران جناب آقای منصوری دریافت شده.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۳۳ فریدون کدخدایی
 خاک بر سر شوینیستون کند که درک ندارید اران وکاشان هیچ تفاوتی تدارد درک ندارید باید با هم باشید برای سازندگی کل جامعه این مجلس چه خبر است که همه برای خدمت به خلق دروغ وریا ودزدی را چاشنی تبلیغاتشون می کنند این مردم اران 33 سال به شما رای دادند هیچی نگفتند یک بار یک ارونی شد چه زشتی وپلشتی ایجاد کردید ترا خدا از اسلام دم نزنید که حالم را به هم می زنید
پاسخ:
لطفا حالتان به هم نخورد. اعتراض بنده فقط به احتمال تخلف است. تخلف نباشد آرانی و بیدگلی هم مثل بقیه از حق رای برخوردارند و در انتخاب سالم حق به حق دار برسد. بنده آرانی و بیدگلی مومن را به ابیانه ای اگر مومن نباشد ترجیح می دهم.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۰ یه دختر کاشانی
سلام خدمت آقای دکتر قدیری ابیانه و دوستان و همشهری های خودم و دوستانم در شهر آران و بیدگل رآی من آقای قدیری بود و خیلی اتفاقی با یکسری از مطالبی که درمورد ایشون نوشته شده بود آشنا شدم و گرنه هیچ تبلیغی از ایشون ندیدم تا بشناسمشون حتی به اسم تا اون موقع اصلا تصمیم نداشتم در انتخابات شرکت کنم ولی وقتی یه کم در مورد ایشون شناخت پیدا کردم متوجه شدم که ایشون میتونن نماینده ی خوبی برای ما باشن و تلاشمو برای جذب رآی برای ایشون در خانواده کردم و تا حدودی موفق بودم و با این حال اصلا فکر نمیکردم باوجود تبلیغات کم ایشون تعداد رای های آقای دکتر قابل توجه باشه ولی وقتی آمارو شنیدم خوشحالی من از اینکه مردم کاشان فهم و درکشان خیلی بیشتر از اونی که تصور میکردم بود خیلی بیشتر از غم من بود و به همشهری های خودم افتخار کردم، از یه طرف دوست دارم خلافی در کار نباشه از طرف دیگر هم خیلی مشتاقم به دور دوم کشیده بشه تا انتخاب من انتخاب همه بشه در هرصورت امیدوارم برای دوره ی بعدی هم جناب آقای دکتر را داشته باشم تا حق ایشون را ادا کنیم . دست حق یارتون
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۱۶ رضوانی بیدگلی
در پاسخ به یکی از نظرات تلویحا به قوم گرایی مردم آران و بیدگل اشاره کرده اید و از افرادی که از آران و بیدگل ولایتمداری را بر قوم گرایی ترجیه داده اند تشکر کرده اید. آیا فکر نمی کنید کمی شناختتان از منطقه باید بیشتر باشد؟ آیا فکر نمی کنید به یکصد هزار نفر از مردم ولایتمدار آران و بیدگل توهین می کنید؟ آیا شناختی از تیمسار منصوری دارید که اینگونه سخن می گویید؟ آیا شناختی از مردم آران و بیدگل دارید؟ آیا می دانید مردم آران و بیدگل در همه دوره های انتخابات رکورد بالای 90 درصد حضور را دارند؟ آیا می دانید شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست ایثارگری بر اساس جمعیت را در کشور داراست؟ آیا می دانید شهید شمس آبادی عامل ترور شاه ملعون از خطه کویری آران و بیدگل است؟ آیا می دانید آران و بیدگل از معدود شهرهای کشور بوده که قیام 15 خرداد در آن رخ داده؟ آیا می دانید در دوران انقلاب و تظاهرات مردمی چند شهید در خیابان های آران و بیدگل برجای گذاشته است؟ مشکل اکثر سیاست مداران ایران این است که خود را ولایتمدار و رقیبان را از دایره ولایت دور می دانند. تمکین و احترام به آرای مردم حتی اگر بر اساس قوم گرایی باشد لازم است.
پاسخ:
بنده به مردم اران و بیدگل ارادت دارم و وصفیاتی که گفتید قبول دارم. آقای منصوری را هم ولایتمدار می شناسم. اما قبول کنید که قوم گرایی حرف اول را زد که البته به این معنی نیست که ولایتمدار نیستند. اگر قوم گرایی نبود نباید در جشن پیروزی کاشی می شکستند. با این حال این حق مردم است که به هر دلیلی به نامزد مورد نظر رای دهند. من هم به رای مردم اعتراض ندارم و تسلیم رای مردم هر چه باشد هستم. اعتراض بنده به تخلفات احتمالی است که از مجاری قانونی در دست پیگیری است.
خدمت جناب دکتر عرض سلام دارم این انتخابات اگر برای شما هیچ منفعتی نداشته باشد این سود راداشته که شما مردم کاشان رابه خوبی شناخته باشید مردم کاشان داعیه دار فرهنگ و تمدن هستندو خود را صاحب تمدن سیلک میدانند ولی نظراتی که در بالا مشاهده میکنیم همه نژادپرستانه و آپارتایی است آنها از اینکه یک آرانی رای آورده احساس شرمساری میکنند برایشان خیلی مهم نبوده که جه کسی رای می آورد فقط میگویند که نماینده نباید آرانی باشد در صورتی که آران و بیدگل جزء همین حوزه انتخابیه است و آنها علاوه بر اینکه رای میدهند حق انتخاب شدن نیز دارند بایید این نژاد پرستی را کنار بگزاریم و برای فرادی روشن تلاش کنیم وبا کمک هم ایران را بسازیم دست حق یارتان
پاسخ:
آران و بیدگل به کاشان نزدیک تر است تا ابیانه به کاشان. اگر بنده رای اول را در کاشان آوردم یعنی اینکه تعصب قومی نداشتند. به هر حال بنده به نوبه خودم اگر می دیدم که یک ارانی بهتر از بنده می تواند در این سمت خدمت کند حتما به نفع او کنار می رفتم. البته جناب ]اقای منصوری تجربیات خوبی در ارتش دارند و مرد کارآزموده ای هستند. امیدوارم در دور بعدی مجلس آران بتواند نماینده خاص خود را داشته باشد و کاشان نماینده خاص خود را. این حق مردم منطقه است.
 آقای قدیری لطفاً جواب بدهید: 
آیا بعد از این اتفاقات ناگوار که در حق شما انجام شد، مایل هستید در کنار دوستداران خود در شهر کاشان باشید یا اینکه صلاح می دانید که کاشان را برای همیشه و از همه چیز ترک کنید ؟
پاسخ:
اتفاقات ناگوار بداخلاقی ستاد آقای گرانمایه بود که از هیچ تهمت و تخریبی دریغ نکردند. از مردم کاشان فراوان خوبی دیدم. رای اول کاشان بودن در این مدت کوتاه و پشت سر گذاشتن سایر نامزدها نشان از اصولگرایی مردم کاشان است. بنده برای کاشان و مردمش ارزش بسیار قائلم و در خدمتم.
 با سلام
اولا  به عنوان یک آران و بیدگلی برادرانه به تمام بچه های کاشون میخوام بگم که برای خاطر خدا هم که شده قدری منصف باشید

بینی و بین الله شما از اینکه منصوری رای آورده ناراحتید یا از اینکه یک آرانی رای آورده؟

بینی و بین الله خودتان قضاوت کنید که در 8 سال گرانمایه چه گلی به سر آران و بید گل زد؟
شما که داعیه دار تمدن سیلک هستید منظورتان از این جمله که " شرمسارم از ابنکه یک آرانی نماینده شد" چیست؟


ناراحت نشوید اما اکثر شما کاشانی ها شیفتگان قدرت اید نه تشنه خدمت.


و این جمله را برای شخص آقای قدیری می نویسم:


برادر بزرگوار جناب آقای قدیری ابیانه

به عنوان یک آرانی افتخار میکنم که رقیب نماینده منتخب شهر من انسان فرهیخته ای مثل شما بود . و این را هم میگویم که بیچاره است آن کسی که عنوان نماینده مجلس و دکتر و وکلی و وزیر و مهندس و..... بودن بخواهد به او ارج و احترام بدهد


شما احترامی که دارید بخاطر منش و شخصیت و اعتقادات خودتان است

حتما میدانید که محبوبیت تیمسار منصوری در بین مردم آران و بیدگل فقط به خاطر همشهری بودن نیست


بلکه سابقه درخشان ایشان در خدمتگذاری به مردم خود دلیلی محکم در پشوانه مردمی داشتن ایشان است


امیدوارم که در انتخابات تخلفی صورت نگرفته باشد و از آنجا که مدارک محکمه پسندی در این باب موجود نیست این احمال ضعیف به نظر میرسد

با این اوضاع و احوال بهتر میدانم که جنابعالی به عنوان یک شخصیت فرهنگی انتخاب جناب منصوری رابه ایشان تبریک گفته و  تا آنجا که در توان دارید در این امر محم و حیاتی و مسولیت سنگینی که مردم به دوش ایشان نهاده اند ایشان را یاری کنید و دست از این تفرقه ها بردارید


ما آران و بیدگلی ها در این دور پیروز انتخابات شدیم به خاطر کنار گذاردن تفرقه و متحد شدنمان





پاسخ:
سلام دوست عزیز. بنده اصلا دنبال تخریب جناب اقای منصوری نیستم. بنده نه آرانی فکر می کنم و نه کاشانی بلکه اسلامی فکر می کنم. یک آرانی متدین و پیرو ولایت را به یک کاشانی یا ابیانه ای مخالف ولایت ترجیح می دهم. مشکلی با اینکه اقای منصوری رای بیاورد و وارد مجلس بشود ندارم. اما با اینکه با تخلف کسی چه ایشان و چه دیگری به مجلس راه یابد مخالفم. از حق قانونی شکایت در موعد مقرر استفاده کرده ام با توجه به گزارش تخلفات. و تسلیم نظر مراجع رسمی خواهم بود. اگر آنها انتخابات را تایید کنند حتما به ایشان تبریک خواهم گفت و برای کمک به پیشرفت کاشان و اران و بیدگل یاریشان خواهم کرد. ان شاء الله.
شما هم نپسندید که به خاطر تخلف، کسی، هر کس که باشد بر کرسی مجلس تکیه زند. بگذارید همه چیز طبق قانون پیش برود. البته معتقدم که بودند نامزدهایی در کاشان که علاوه بر تخلفات عدیده از جمله خرید رای به تهمت و دروغ و تخریب رقیب روی آوردند گویی که بویی از اسلام نبرده اند و البته در انتخابات توسط مردم کنار زده شدند. جناب آقای منصوری حداقل به تخریب رقبای خود روی نیاورد.
انصاف دهید که مردم کاشان نیز به تدین و ولایتمداری رای دادند و قومی فکر نکردند بلکه اسلامی فکر کردند. البته چنین انتظاری از مردم کاشان و اران و بیدگل دور از انتظار نبود.
با سلام 1سوال داشتم. کسی میداند آقای گرانمایه الان کجاست؟ ایشان گفته بودند که صندلی بنده در بیت آقا خالی است، یعنی به این زودی رفتند؟ مقام معظم رهبری در بیت خود نیازی به چنین افرادی دارد؟ بنده وظیفه خود می دانم شرح ماوقعی به آقا بنویسم،مگر جز این است که ایشان پدر ماست؟ بنده به عنوان کوچکترین فرزند ایشان حتما نامه ای خواهم نوشت و خواهم گفت برادر بزرگترمان آقای گرانمایه چه سناریویی را در کاشان اجرا کرد و رفت. کاش حد اقل در صحنه حضور می داشتی ای اهل کاشان،ای کسی که در کاشان آب و ملک داشتی و بومی حساب می شدی و همین ماییه برتری تو بر قدیری بود.در بیت آقا هم اگر جرات داری چنین نظریاتی ارائه کن تا نتیجه اش را ببینی.درست است آقا فرمودند ما در موقعیت بدر و خیبریم ولی آقای گرانمایه احتمالا با این سخن تنها دوران صدر اسلام و جاهلیت عرب صدر اسلام برایشان تداعی شده. ما مردم دارالمومنینیم،بصیریم، ولایتمداریم.کسی که نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی در در خارج از کشور بوده حتما مورد تایید رهبر هم میباشد.جز این است؟
آقای قدیری از شما خواستاریم در دوره بعدی مجلس حتما شرکت کنید و مثل آقای زارع مردم را ترک نکنید 
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۳ بچه مسلمان

 سلا م .اقای دکتر واقعا از حظور شما در این عرصه بسیار سپاسگذارم.حظور شما باعث شد تاسطح فکری مردم وبنده نسبت به مسائل کلان کشوری وجهان بالاتر رود.

این بهترین خدمتی بود که به ماکاشانی ها کردید.

اما ........قبیله گرای بر عقل گرایی غلبه کرد.

راستی در یک وقت مناسب جواب بنده رابدهید.دلی پیشرفت های کشورهایی همچون مالزی واندونزی در مدت 30سال چیست؟

پاسخ:
در کتاب " عوامل و موانع فرهنگی کار و پیشرفت که زیر چاپ است پاسخ شما را داده ام و راهبردها و راهکارهای پیشرفت در ایران را هم مشخص کرده ام.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۴۳ سرباز اسلام
 با سلام وخسته نباشید خدمت سرور گرامی و نماینده با لیاقت انقلاب جناب آقای قدیری:
خیلی متاسرم از اینکه جنابعالی نتوانستید رای بیاورید ولی بدانید اگر شکایات شما مبنی بر تخلف در آرا صحیح باشد وبه دوره دوم کشیده شود من به شما قول میدهم نفر اول انتخابات شمایید.مردم متوجه اشتباهشان شده اند ولی مطمئن باشید که اینجانب وامسال بنده نخواهیم گذاشت ثروتی چون شما از دست مردم شهید پرور کاشان برود. به گوش همگان میرسانیم قدیری که بود تا مردم متوجه اشتباهی که از سوی یه عده افراد سود جو شده اند بشوند .برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت وپیروزی را از خداوند منان زیر سایه آقا امام زمان و ولایت را خواستارم..
زندگی باوری میخواهد آن هم از جنس امید که اگر سختی راه به تو 1سیلی زد 1امید از ته قلب به تو گوید که خدا هست هنوز..

با سلام دوباره

 

یادم رفت  بگم  لطف کنید تلاشاتون رو برای ÷یگیری تقلبات احتمالی ادامه بدین  ولی بدونین با این حال که فکر می کنم کاشونی ها تلنگری خوردن و در صورت دور دوم رای واحد رو به شما نه به آقای....میدهند, شما ارزشتون بیش از ماست . وقتی با نظراتتون آشنا شدم فهمیدم که دید گسترده ای دارید و مثل بقیه کاندیدا ها بسته فکر نمیکنید اما کاشونی ارزشش فقط یه نمایده از خودمونه که نجیب , ساکت و شایدم ترسو باشه و اگر جفایی هم در حق کاشون شد صداشم در نیاد مثل بعضیا 

پاسخ:
کاشونی ها خیلی با ارزشند. دیدید که آقای  ... رای نیاورد. بقیه نامزدها هم انسانهای شریفی هستند. رای نیاوردن جرم نیست. ضعف هم نیست. اگر نیت خدمت بوده ثواب هم برده اند. ضمنا اگر به دور دوم بکشد انتخابات بین بنده و جناب آقای منصوری خواهد بود.
شرم به شما دو رویان، شرم. هنوز هم در فکر تخریب هستید؟ آقای گرانمایه نکند فکر میکنید چون 2دوره نماینده مجلس بودید و ادعای ولایت مداری دارید، مرگ بسراغ شما نمیآید؟چگونه در قیامت پاسخگوی خیانت خود به مردم خواهید بود؟ شما با سم پاشی های خود سبب شدید که مردم دیر قدیری ابیانه را بشناسند و همچنین دیر دست شما برای آنها رو شد. ای کسی که دم از ولایت میزنی،تو آبروی کاشان را بردی. مردم کاشان سرتان را از شرم بلند نکنید که یک فرد به کمک وردست هایش که همگی از نمایندگی او در مجلس به نوایی رسیده بودند و احساس خطر می کردند که اگر گرانمایه برود نانشان آجر است، بصریت شما را خدشه دار کرد، دیگر دم از مهمان نوازی نزنید، شما خود قدیری را دعوت کردید بگویم مثال شما مثال کیست؟ ای جیره خواران گرانمایه نگران نباشید، زیراکه آقای منصوری به افراد نادان که هیچ قدرتی در تحلیل مساییل ندارند و و چشم و گوش بسته تنها در قبال مزد کار میکنن ، نیاز دارد. چه کسانی بهتر از شما؟ خلاصه کمال همنشین در ما اثر کرد و ما هم با در کنار قرار گرفتن یک فرد بصیر چون قدیری چشمه هایی از توانایی های ایشان را جذب نمودیم و برای شما شمایی از آینده را گفتنیم. خداوند می فرماییند: ما سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کنیم مگر اینکه خود آنها بخواهند. پس هرچه به سرما کاشانی ها بیاید حق مان است. خیلی دوست دارم که تخلفی صورت گرفته باشد ولی از طرفی دعا میکنم چنین نباشد چراکه نباید در مملکتتامام زمان(عج) تخلفی صورت گیرد.

خدمت دوستانی که میگن آراء آران و بیدگل مشکل نداره

حداقل 10% رای ها باطله هستش(همه جا همینه)

کاشون 12700 تا رای باطله داشت

حالا آران و بیدگل فقط 5 تا!!!!!

این یعنی چی؟


به نظر من..ببینید بازم میگم به نظر من

هر چی سفید بوده نوشتند عباسعلی منصوری.


بازم الله اعلم 

۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۱۱ یه آرون بیدگلی
((یدالله فوق ایدیهم)) دست خدا بالاترین دست است اگر فکرمیکنید اشتباهی شده باید به عرضتون برسونم که این تعداد آرا بخاطر همبستگی ما آرون بیدگلی ها بوده. زنده باد آرانی-زنده باد بیدگلی-زنده باد نصر آبادی-زنده باد کاشونی هایی که به تیمسار رای دادند. و من الله توفیق.
پاسخ:
زنده باد همه کاشانی ها و زنده باد همه آرونی ها و بیدگلی ها
با سلام خدمت دکتر قدیری عزیز و محبوب
لطفا فرق بین گزارش تخلف را با ادعای تقلب به سمع و نظر این دوستان برسانید تا بفهمند، شما دنبال این هستید که از تخلفات گزارش بنویسید، و نه ادعای تقلب. 

با سلام در مورد شکایت جناب قدیری ابیانه بنده نمیدانم ایشان از قانون نا آگاهند و یا میلی به دانستن آن ندارید در نص صریح قانون انخابات آمده کاندیدایی حائز شرایط است که بیش از یک چهارم آرائ "صحیح" را بدست آورده باشد نه یک چهارم "کل آرا" برای رفتن به دور دوم نیاز است 6320 رای از آرای شخص آقای منصوری ابطال گردد نه 2804 رای  آقای دکتر .

از چه میترسید که نظر مرا نمیگذارید خدا میداند 

 
پاسخ:
اگر رای خریده باشند تخلف است. مراجع ذی صلاح پیگیری می کنند. هر چه گفتند تمکین می کنم.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۴۲ محمد اسکندری
با سلام خدمت اقای قدیری کاندیدای همیشه اصلح
اقای قدیری با گلایه شروع می کنم 
چرا چرا و چرا اینقدر تبلیغات ضعیف بود
 خانواده های قشر جوان و  تحصیل کرده 34000 نفری شما را می شناختند  و از حسن انتخابشان اطمینان داشتند ، خدایی نکرده به بقیه جسارت نمی کنم ولی افرادی که به شما رای ندادند مطمئن باشید از شما شناخت نداشتند که اگر داشتند .....
مگر می شود فداکاری های شما برای ایران و ایرانی با مشتی شایعه انتخاباتی فراموش شود 
دوباره نظر گذاشتم تا علاوه بر گلایه از شما ،  در  جواب دوستی که اعلام داشته داستان تقلب داستانی واهی است بگویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . در گوشه گوشه کاشان مشاهده شد  به خصوص در روستاها که مکان مناسبی برای اخذ رای  با پول ، کارت شارژ و پیرهای بیسواد و از رای خود بی خبر . چرا راه دور برویم در همین چند نظر بالایی دوستان هم چند مورد نقل کرده اند که قابل پیگیری است.
با اصمینان کامل می گویم که اگر مسئله تعصب آران و بیدگلی ها در میان نبود مردم با شرف و همیشه در صحنه آران و بیدگل هم رایشان کاندید اصلح آقای دکتر قدیری بود.
کلاه بزرگی سر مردم کاشان و آران و بیدگل رفت . انها لایق بهترین بوده و هستند 
امیدوارم که اقای قدیری دست از کاشان نکشند
به اقای قدیری حق میدهم اگر احساس بدی از کاشان به دل گرفته باشند ولی اقای قدیری مردم کاشان گول یه سیاست بازی بزرگ را خوردند 
خوشحال میشوم بتوانم با شما ارتباط داشته باشم دوستان در دیگر نظرات هم این عقیده را داشتند اگر برایتان مقدور است راهی برای ارتباط مستقیم ایجاد کنید ممنونتان میشویم
و در اخر خواهش دارم مسئله را با جدیت تمام پیگیری کنید ما بی صبرانه منتظر دور دوم انتخاب هستیم

خدا پشت و پناهتان باشد 
 
پاسخ:
سلام من از مردم کاشان بدی ندیدم. بدی و کینه و تخریب و شایعه از سوی مشتی از خدا بی خبر بود که خود را اصولگرا هم می نامیدند و لی اصولگرای حقیقی نبودند و دین خود را فدای دنیای خود ودیگری کردند. در سن 58 سالگی به شستشوی گناهان نیاز مبرم داشتم که تهمت زنندگان آ» را انجام دادند.
با خاطره خوش از مردم کاشان و بوی‍ه ولایتمداران آران و بیدگلی که در فضای مصموم ولایتمداری را بر قوم گرایی ترجیح دادن انتخابات را پشت سر می گذارم.
ایرانیم ایران زمین را دوست دارم از مشرق و مغرب همین را دوست دارم در بیشتر ادوار مجلس نمایندگان کاشان حق مردم آران وبیدگل را پایمال کردند ولی این بار دست خدا به کمکشان آمد تا از حقوق ضایع شده خود دفاع کنند به درستی که خدا بر جای حق تکیه زده وبه مظلومان از آنجا که فکرش رانمی کنند یاری میرساند. بترسید از روزی که پیمانه صبر خدا پر شود
   سلام من از اهالی خزاق ناحیه هشت شهداری کاشان هستم ببخشید که نمی توانم اسمم را بگویم به این دلیل که نمی خواهم برایم در محیط روستا فتنه درست شود فقط می خواستم شما را از ماجرای اخذ رای برای اقای منصوری در این منطقه خبر دار کنم
شخصی به نام رضا سیدی فرزند سید باقر که باجناقی اهل اران و بیدگل دارد تلاش به اخذ رای برای تیمسار منصوری میکرده و مردم از جمله پیرمردان و پیرزنان که اطلاعی از اوضاع نمایندگان نداشتند را به رای دادن به منصوری ترغیب میکرده 
-------
امیدوارم رای گیری به دور دوم کشیده شود 
اقای گرمانه یا هرکس دیگر هر انچه بگوید چیزی از ارزش های شما کم نمی شود
خوشحالم که اکثریت مردم کاشان به شما رای دادن و برایم باور شد که فرهنگ کاشانی هنوز پابرجاست
امیدوارم که اگر شکایت هم به نتیجه نرسید باز پای ما بمانید
مردم کاشان به وجود شخص شما افتخار می کنند
باعث افتخار است که بتوانم باشما ارتباط داشته باشم 
خواهشمندم اگر قادر به ارتباط با ایمیل نیستید حداقل یه قسمت ارتباط مستقیم به سایت اضافه کنید تا بتوانیم از وجودتان استفاده کنیم
با سپاس فراوان 
خدا نگهدارتان
پاسخ:
اگر در ساعات مجاز تبلیغ جناب اقای منصوری را می کرده بلااشکال است ولی در پای صندوق و روز رای گیری خیر.
بنده مرتبا ایمیلم را چک می کنم.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۷ یکی از 50000رای منصوری
در پاسخ محمد رضا که گفته از نماینده شدن آرانیها شرمساره باید بگم که نماینده دوره 16و 20 شورای ملی ازکاشان زنده یاد اله یار صالح بوده اند که خدمات فراوانی به ایران در جریان ملی شدن صنعت نفت در کنار دکتر مصدق نموده اند هنوز صدای دفاع ایشان در شورای امنیت و دادگاه لاهه در گوش تمام جهان باقی است وبه عنوان نماینده کاشان باعث افتخار تمام ملت ایران و بخصوص شهر کاشان شدند
من به عنوان یک شهروند کاشانی افتخار می کنم که به جناب منصوری رای داده ام زیرا ایشان را شخصی با لیاقت و مناسب برای این پست می دانم کسی که در عرض چند روز دو منطقه که سالها باهم ناسازگار بودند بتواند چنان متحد و یکپارچه بنماید لیاقتش را دارد پس بهتراست ما بر طبل این ادعای واهی (تقلب) نکوبیم
پاسخ:
فعلا تقلب یک ادعا است. امیدوارم تقلبی نشده باشد. همه باید نتایج انتخابات را بپذیریم. حتی اگر مراجع گفتند که تقلب شده باید انتخابات مجدد یعنی دور دوم را بپذیریم.
به نام خدا سلام دکتر منم با نظر شما در بسیاری از موارد موافقم اما باید قبول کنیم که شد انچه نباید میشد.الان کاشان باید تا سالها تاوان دشمنی اران با کاشان را پس بدهد چون متاسفانه همه جا نادان وجود دارد که خوششان می اید اب به اسیاب این دشمنی ها بکنند.خیلی از جواب شما یه یکی از نظرات خوشم امد دوستان بیاید یه کمی تحجر را کنار بگذاریم دوستان ما زمینی هستیم نه سرزمینی
با عرض سلام و ادب.جناب آقای قدیری میخواستم چند نکته رو عرض کنم: اول اینکه سوالی که برای جوانان کاشان پیش آمده(قریب به اتفاق آراء شما از جانب همین جوانان بود) این است که چرا شما که این پیشینه فوق العاده رو در سطح بین المللی دارید و محافظ کار نبودنتان زبانزد است اهمیت زیادی به تبلیغات ندادید؟ دوم اینکه از نظر بنده بیشترین ضد تبلیغ بر علیه شما بود.چرا تنها در سایت شخصی تان به برخی رد شایعات پرداختید؟ سومین نکته درخواستی است از سوی ما هوادارانتان به شما.دیدید و دیدیم که با همین تبلیغ به نسبت اندک و با این حجمه ای که بر علیه شما شد بازهم در کاشان با اختلاف 6 یا 7 هزار رای نسبت به کسی که بیشترین تبلیغات رو کرده بود نفر نخست شدید .درخواست من از جنابعالی این است:لطفا حضوری پررنگ در اجتماعات کاشان داشته باشید.لطفا...
پاسخ:
شما برنامه ریزی کنید بنده با سر می ایم.
جناب آقای دکتر قدیری با سلام سالیان متمادی است که سرنوشت مردم در دست نمایندگان کاشان است و تبعیض آپارتایدی شهرستان کاشان علیه مردم مظلوم آران و بیدگل تمامی ندارد برای یک بار هم که شده به کاشانیها بگوئید به رای مردم احترام قائل شوند. وبرای این دوره وکالت را به مردی از آران و بدگل بسپارند. هرکه در هر جا تلاش کند کشور اسلامیمان از آن بهرهمند میشود.
پاسخ:
احترام به رای مردم برای همه واجب است. اما بپذیرید که در این حوزه انتخابیه تخلف زیادی شد که از جمله آن خرید رای بود. البته نه فقط توسط هواداران جناب آقای منصوری. دقت کنید. نمی گویم خرید رای توسط ایشان بلکه توسط طرفداران ایشان. ستاد آقای گرانمایه نیز تخلفات عدیده کردند و البته از رای مردم بازماندند. شما بپذیرید که نباید تخلف شود که شد. با این وجود بنده تسلیم نظر مراجع قانونی خواهم بود.
 با سلام جناب آقای منصوری روز پنج شنبه بعد از ظهر  در زمانی که مهلت تبلیغات تمام شده بود در روستای ما جوشقان استرک آمد وبه تبلیغات از خود پرداخت که این نمونه بازر تخلف است . لطفا پیگیری کنید.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۲۵ مسعود احمدی
 آقای دکتر  من یک آران بیدگلی هستم باید بگویم که آران بیدگلیهای زیادی از اطراف ایران برای رای دادن به آقای منصوری آمدند اما نه برای پول بلکه از روی عشق و علاقه به وحدت ایجاد شده.بعنوان نمونه میتوان از سرکار خانم اخوان از خیرین بنام شهرستان نام برد که با شنیدن خبر اتحاد آران و بیدگل از آمریکا راهی ایران شد تا در آران و بیدگل به آقای منصوری رای دهد.
چیزی که در آران و بیدگل اتفاق افتاد تحقق حرف مقام معظم  رهبری بود که فرمودند:"انتخابات میتواند مایه اتحاد باشد" و واقعا فراتر از یک امر زمینی بود و مصداق آیه شریفه:"کم من فئة قلیلة غلبت فوة کثیرة".
امیدوارم به فرموده معظم له کلاهی که بر سر شکست خوردگان انتخابات سال 88 رفت بر سر شما نرود.

من الله التوفیق
در پاسخ به آقای امیر حسین که گفته جمعیت آران و بیدگل 77 هزار نفر است باید بگویم که طبق آمار جمعیتی سال 85 این شهرستان 95 هزار نفر جمعیت داشته و حال حاضر بالای 100 هزار نفر جمعیت داره و در پاسخ به حضور حداکثری مردم این شهرستان باید بگویم که این شهرستان در همه عرصه های انتخابات حضور همگانی دارد که نمونه نزدیک آن را می توانید در انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کنید که نزدیک به 100 درصد واجدین شرایط در این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و این یک رکورد در ایران بود.

 سلام بر انان که ایران را می سازند

  ما به صداقت شما شک نداریم ولی قبل از اعلام تقلب از سوی مراجع قانونی نباید بیانیه میدادید شما با بصیرت تر از این حرف ها بوده اید شما برای ابادانی شهر امده بودید ولی بعضی ها درک نکردند

یک سوال از مردم کاشان دارم آیا اگر فرد دیگری غیر از یک آرانی رای می آورد اینقدر حساسیت نشان میدادند؟ عزیزان من آرانی ها 33 سال است به نماینده شما رای میدهند بگذارید یک بار از این شهر نماینده ه مجلس برود
آقایانی که تخلف دید بجای نوشتن اینجا به هیئت نظارت سریع اعلام کنید شهادت چندنفره هم فکرکنم پذیرفته بشه .دکتر مثل اینکه نیروی انتظامی آرون چندنفرازستاد منصوری روگرفته باشه .شماکوتاه نیا برای ماسواله اینه همه رای غغیر ازشهرستان آرون روکی برای ایشون نوشته  
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۴:۰۷ امیرحسین.د
 جناب ابیانه، به خدا ازتون نمیگذریم اگه حق خودتونو نگیرید، درصورتی که حق شما ضایع شده باشد. به فرموده رهبری فرد اصلح اگر خودش واقف به اصلح بودنش هست باید تمام تلاش خودشو برای حضور در مجلس بکنه. گله ای ازتون دارم که البته قبلا هم مطرح کردم و اون هم این بود که چرا اینقدر تبلیغات شما کم بود؟؟ خیلی از مردم هیچ آشنایی با شما نداشتن. به هرحال دیگه گذشته و انتظار ما همونه که در خط اول گفتم. خدا پشت و پناهتان
با سلام آقای دکتر من کاملا در مورد نامزدهای این دوره تحقیق کردم..چند معیار مهم داشتم که عبارت بودند از تعهد به اسلام و فعالیت مذهبی-ولایت مداری-فهم سیاسی بالا-علم -قدرت بیان و..که شما بالاترین نمره رو نسبت به بقیه برام میاوردید...در موردتون هم با خونواده در گفتگوهامون صحبت کردم..اونها هم به شما رای دادند..می خوام اینو بگم:در مقابل اون کسانی که اومدن پای صندوق و خلاف قانون تبلیغ کردن و یا رای خریدن..من که حامی شما بودم موقع رای دادنم یه پیرزنی اومد سواد نداشت برگه اش رو بهم داد تا براش بنویسم گفت هر کیو که خودت می دونی بهتره بنویس..من به شایستگی شما ایمان داشتم ولی اسامی رو براش خوندم و گفتم هر کسیرو که خودتون بگید اون خانم هم خانم کریمیان رو انتخاب کرد..می گم از این که طرفداراتون هم سعی می کنند درست رفتار کنند و قانون مدارند مثل خودتون این برای شما یه برتریه...موفق باشید
 آقای دکتر،چه طور می تونیم با شما در ارتباط باشیم؟ایمیل؟سایت؟کاشان می ایید؟

به خدا انقدر ناراحتم از بعضی بی بصیرتی ها که حد نداره.خیلی حیف شد.کاشان متعلق به شماست.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۰۱ دانشجوی کاشونی
سلام آقای دکتر! همین که شما در این مدت کوتاه توانستید با صداقت و تخصص مثال زدنی و حرف زدن باحساب دو دو تا چهارتا و منطقی این همه توجه مردم عزیز را به خود جلب کنید اجرتان پیش خدا محفوظ است. در این مدت فکر میکنم بعد از سالها دوری از ولایت خود یک نمای کلی از فضای سیاسی و رفتاری حاکم بر شهر خود به دست آوردید هم ویژگی های خوب وصمیمیت مردم را دیدید واینکه مردم به صداقت شما اطمینان کردند و هم برخی ناملایمات از برخی طرفدارنماها را مشاهده فرمودید و سیل تهمت هایی که البته رای بالای شما حکایت ازبی اثر بودن آنها دارد! این نمودار شهر ماست با همه ی خوبی ها و کاستی هایش! خواهشی که ازشما دارم اینست که از دست ما منال که ما چوب عدم اتحاد خود را خوردیم! در عوض اگر شما دور بعد در شهر خودتان نامزد شدید ان شا الله مردم به این رقابت های کاذب توجهی نخواهند داشت و دقت بیشتری در انتخاب خود خواهند نمود مردم عزیز آران وبیدگل مزد اتحاد خودشان را گرفتند و البته ما نیز به نتایج هر چه باشد تمکین میکنیم. شما هم به قول خودتان پس از 58 سال به شستشو نیاز داشتید و کمترین نتیجه ی حضور شما در شهر خویشتن همین تخریبهای گناه پاک کن بود که بسی با ارزش است! هرچند خواهشم کمی بچگانه و بی موقع به نظر برسد ( که از این بابت عذر میخواهم ) اما میخواهم خواهش کنم اگر نتایج همینگونه نهایی شد در دور بعد شهر خود را از یاد نبرید و جای دیگری نامزد نشوید. با توجه به اینکه به احتمال قوی آران و بیدگل دیگر نماینده مستقلی برای حوزه انتخابی خود خواهد داشت وشما هم جای خود را در ذهن و قلب مردم باز کرده اید. فضای رقابتی شهر شما در این دوره فضایی خاص و شاید بتوان گفت برای خود ما هم عجیب و بی سابقه بود. موج تخریب ها و هجمه ی تهمت ها و شایعات و.... بنده حقیر از جانب مردم از شما عذرخواهی می کنم. باآرزوی موفقیت به امید دیدار دوباره! خدا حفظتان کند!
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۴۴ عشق من ایران
سلام جناب دکتر خواهش می کنم نظراتی که به شعور مردم توهین می کنند حذف کنید یکی مثل سیدامیرحسین که معلومه ضد انقلابه اگه شما این نظر رو تائید می کنید پس شما با سران فتنه چه فرقی می کنید بصیرت شما در این مواقع لازم است خواهش میکنم ارای مردم رو زیر سوال نبرید (مثل1388 )مردم ما شعور و فرهنگ بالایی دارن و با پول به کسی رای نمیدهند انشاالله هر کجا باشید همانند قبل موفق و پیروز باشید وبه نماینده مردم کمک کنید تا شهرمان ابادتر شود
پاسخ:
سلام. در فتنه 88 فتنه گران به روش های قانونی متوسل نشدند و ادعای تقلب کردند. بنده از اختیار قانونی و روش قانونی استفاده می کنم و اعلام کرده ام که تسلیم نظر مراجع قانونی هستم.
آقای قدیری از شما بسیار تشکر می کنم که در کاشان نامزد شدید انشا الله در اینده در هر جایی که مشغول خدمت خواهید شد موفق باشید.
من فقط حالم گرفته نه به خاطر اینکه نمایندم رای نیاورد به خاطر اینکه یه عده ای اومدن و با اینکه میدونستن رای نمیارن رای های مردم رو خورد کردن و کسی که تو کاشان پنجم ششم شد اخر نمایندمون میشه !! امیدوارم ایشان به قولی که توی دانشگاه کاشان داد عمل نمیاد.هر چند فکر نکنم کاشون رو استان کنه.امیدوارم قومی عمل نکنه و کاشون رو به یه ده کوره تبدیل نکنه و این رایی که اورده انشالله که سالم و درست بوده باشه
 آقای قدیری بخدا حیف شد کاری به کاشون و آرون ندارم فقط کاشان و آران به یه مدیر و سیاست مدار نیاز داره تا به یه نظامی ...

آقای گرانمایه 8 سال که کاشان رو به روستا تبدیل کرد با این بی بصیرتی که امسال نشوند داد دهکوره شدیم آخه وقتی میدونن رای نمی آرن چرا رای خرابی می کنن ؟

چی میشد یکم مردم کاشان اتحاد داشتن که بخاطر انتخاب یه نفر اصلح تر از رای خودشون گذشت کنند ؟

در آخر از ته دل آرزو دارم به دوره دوم کشیده بشه تا مشخص بشه اصلح کیه کاش مام یه نف مثل معینی داشتیم که گذشت کنه :((
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۵۹ علی عبدالهی
 سلام اقای دکتر

من به عنوان یک دانشجوی رشته حقوق مطمئن هستم که لیاقت و توانایی شما بیشتر از نمایندگی مجلس است و شما شایستگی این را دارید که در حد یک وزیر امور خارجه در عرصه بین الملل در خدمت گذاری به مردم شهید پرور ایران تلاش کنید .سخنم را با یک پیام قرانی از حجت‌الاسلام قرائتی به پایان می رسانم

حجت‌الاسلام قرائتی با بیان اینکه اخلاق فلسفه نمی‌خواهد بلکه اخلاق زندگی است، افزود: سر اخلاق مسئولین مملکتی و رأس فساد اخلاق هم آنها هستند .
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما: خواستم به عرض شما برسونم که به نظر ما اولین اشکال شمابه عنوان کاندیدای شهرمون عدم شناخت کافی ازخلق وخو ومشکلات مردم شهرکاشان بوده که همین موضوع بودکه دچارشکست احتمالی شماشده واین دقیقا شایدتنهاترین موضوعی بودکه یک کاشونی رو دررای دادن نسبت به شمادچارتردید میکرد.دوم:تبلیغات شمااونجورکه بایدنبودوخیلیهاشمارو اصلانمیشناختن یابه عبارت دیگه(دیراومدین ونتیجش این شدکه بایدزودبرین) البته اینم بگه که شخصیتی مثل شما باعث افتخارکاشان است وانشاالله بتوانید درعرصه های دیگر به کاشان خدمت کنید.راستی به خاطرمتن محترمانه بیانیه شماازسمامتشکریم
 شما چوبه عملکرد بد اقای گرانمایه رو خوردید
همه رای کاشان که در خود کاشان نیست که
 تمام شهر هایه اطراف کاشان اکثریت مردمشون در یک اتحاد نانوشته با هم متحد شدند تا هر طور شده نماینده کاشان رای نیاره چون اقای گرانمایه براشون کاری نکرد
منم شخصن با اینکه ارانی نیستم به اقای منصوری رای دادم شما هم به این نتیجه احترام بزارید تا به این کاشونی ها اثبات بشه که کاشان فقط کاشان نیست.
پاسخ:
بنده به رای مردم احترام می گذارم. هر چه باشد. اما تخلف به معنی عدم احترام به آراء‌ می باشد. اجازه دهید مراجع رسمی پیگیری و نتیجه را اعلام دارند. بنده تسلیم نظر نهایی مراجع رسمی هستم.
 آقای قدیری نتیجه شکایت چی شد ؟ خوب پیش میره ؟ یا دیگه تموم شد و منصوری نماینده شد ؟
لطفا توضیح دهید ... منتظر دور دوم باشیم نباشیم ؟ جواب نهایی را کی اعلام مکنند ؟ خواهشا یه جوابی بدید...
پاسخ:
باید مراجع رسمی بررسی و نظر دهند. فرصت قانونی باقی است. اگر کسی شاهد تخلف بوده کتبا به مراجع ذی ربط ارائه  دهد.

 اگر دین ندارید لااقل آزاده باشیذ

آقای قدیری مدعی ، اگر ذره ای از ادعاهایی که دارید همه نظرات را می گذاشتید ، در ضمن با واقعیت افتخار آمیز حمایت از رهبر و پاسداری از خون شهدا احترام می گذاشتید. و دست از بچه بازی برای مکدر کردن اذهان برمیداشتید. خدا رحم کند تو را وگرنه انت فی جهنم تخالد

۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۵۲ بنده خدا از کاشان
در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل آقای عباسعلی منصوری با کسب 196/49 رأی از مجموع 504/171 آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیدند. از سایت وزارت کشور خواهشمندم با این حرفها و فرافکنی هایی که لایق شما نیست انتخابات پرشور مردم را زیر سوال نبریید شما شخصیت بالایی دارید در این شکی نیست.................................
پاسخ:
اینکه جناب اقای منصوری آراء بالایی در آران و بیدگل رای بالایی آوردند صحیح است و  بنده آن را زیر سوال نمی برم.
اما اینکه آراء ایشان بالاتر از 25 درصد کل آراء باشد زیر سوال است. به هر حال مراجع رسمی پیگیری خواهند کرد و اگر تخلفی که موثر در رای نباشد اعلام می کنند و بنده نیز تسلیم رای مراجع رسمی خواهم بود.
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۴۱ زهرا سادات
من هم شنیده ام که افرادی از شهر های دیگر آورده اند به آران و بیدگل تا به جناب منصوری رای بدهند.
من تصمیم داشتم تا آخرین لحظات رای سفید بیاندازم ولی خیلی اتفاقی به مطلبی در مورد شما برخوردم و مطمئن شدم که شما کاندید اصلح هستید.
ما از شما حمایت می کنیم .به قول دوستان شما افتخار کاشان هستید و به حرف های عده ای جاهل توجهی نکنید.
امیدوارم انتخابات به دور دوم کشیده شود و شما پیروز شوید.

 سلام
از خدا میخوام که شکایات درست باشه و دور دوم کشیده بشه
از اینکه یک آرانی بیاد نماینده بشه شرمسارم
این هاشمی طاهری و... اگه کلشون کار میکرد به نفع شما یا آقای گرانمایه میرفتن کنار تا یه آرانی نیاد بشه نماینده کاشانی ها...
تاسف...تاسف...
پاسخ:
بنده آرانی یا کاشانی نمی اندیشم. اسلامی می اندیشم. مهم این است که تخلف نشود. کنار کشیدن اقای گرانمایه پیش کش. اینقدر تخریب و دروغ توسط ستاد ایشان موحب تاسف است.
 سلام دکتر جون


خبر داری؟  نماینده سابق کاشان گرانمایه امروز


شما را کاندید قدرت و ثروت و جریان انحرافی حطاب کرده؟


و از پیروز نشدن شما ابراز خوشحالی کرده؟
پاسخ:
بعید میدانم منظورش بنده باشم. چون او می داند که بنده نه کاندید قدرت و ثروت هستم و نه از جریان انحرافی. مواضع بنده در مورد جریان انحرافی هم بیشتر و هم قاطع تر از ایشان بوده است. در مورد باند ثروت و قدرت هم کافی است بین تبلیغات هر دو ما در حوزه انتخابی مقایسه شود تا معلوم شود که چه کسی وابسته به باند ثروت و قدرت است.
البته ستاد او هر تهمتی را که توانست به من زد و هر خباثتی را که توانست مرتکب شد ولی او می گفت که خبر ندارد و نقش ندارد.
اگر منظور او بنده بوده باشم نشانه نفاق است. امیدوارم منظورش بنده نباشم آنوقت ناچار می شوم پاسخ آن را بدهم.
البته درک می کنم که برای او رای بالای کاشانی ها به کسی که طرفدارانش وی را عددی نمی دانستند سخت است. معلوم شد که بحث صفر و بی نهایت نیست بلکه بحث 33591 با 27957 است.
 سلام آقای دکتر
خدا شاهد است که ازآشنایی بیشتر با شما چقدر خوشحالم.آفرین به شما که اعتراض خود را در مرحله آخر بیانیه به نحو احسن ابراز کرده اید و این برای من مطلب تازه ای نیست. برای شما دعا می کنم که ذره ای از ایمانتان کم نشود بلکه لحظه به لحظه افزوده شود و اگر تخلفی انجام شده رسوا شود وگرنه به نماینده کاشان و آران وبیدگل تبریک خواهیم گفت.
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۴ سید امیرحسین
 آقای دکتر انتخابات امسال یکبار دیگر روزهای خاطره انگیز انتخابات دکتر احمدی نژاد را برای من زنده کرد. به چشم خود مردم عادی و بی ریا را دیدم که به شما رای دادند و بار دیگر ثابت کردند کسی حق ندارد بجای آنها تصمیم بگیرد. کسی حق ندارد مردم را احمق فرض کند. در هفته های منتهی به انتخابات ارگانهای زیادی ، که بهتر از من می دانید کدامها هستند، بر علیه شما تبلیغ کردند و انواع و اقسام تهمتها را به شما نسبت دادند اما مردم به ندای دلشان گوش کردند. منسوبین و مدیران دست نشانده و جیره خواران خودشان را برای جشن پیروزی آماده کرده بودند غافل از اینکه کاندیدای محبوبشان نه پیروز که سوم شده!
بنده نماینده فرماندار در یکی از شعب بودم و گزارش رسید که یکنفر در بیرون شعبه یکنفر موتور سوار اقدام به خرید رای برای منصوری می کند که وقتی تحقیق کردیم کسی را ندیدیم و نمی دانیم شایعه بود یا حقیقت. آیا مواردی از این دست می تواند بدرد بخورد؟
پاسخ:
اگر گزارشی در مورد تخلف هواداران جناب اقای منصوری موجود است قابل ارائه است.
 آقای دکتر،آیا می تونیم با شما همکاری داشته باشیم؟(در زمینه ی دینی و سیاسی)از چه راهی؟

ایمیل شما چیه؟آیا اگر به شما ایمیل بزنیم،حواب میدید؟
 جناب اقای قدیری ضمن عرض سلام  خواستم بگویم  از نتیجه پیش امده بسیار متاسفم امید داشتم که شما پیروز باشید اما اینگونه نشد اگر میخواهید به کاندیدای پیروز تبریک بگویید این کار را بکنید چون در اخبار به طور زنده نام نماینده کاشان را اعلام کردند فکر نمیکنم شکایت شما دیگر فایده ای داشته باشه . من که بسیار متاسفم ولی دیگه چاره  ای نیست. به امید موفقیت شما در عرصه های دیگر.
 
 کاش میدانست که قایق بشکسته ام .... 
                                                                               طوفان سیل آسا همی خواهد ...


آقای دکتر قدیری،مردم کاشان تا مدتی دیگر می فهمند چه اشتباهی کردند.به کاشان بیایید.ما مشتاق شماییم.اگر شما هم مثل بعضی ها خرج میکردید....

 انتخابات امسال در کاشان مصداق داستان دو زنی بود که ادعای مادری یک فرزند را داشتند و هنگامی که رای قاضی به نصف کردن کودک شد مادر واقعی برای نجات کودکش از ادعای خود بازگشت،
آقای قدیری، شما و آقای گرانمایه هر دو نامادری کاشان بودید!
پاسخ:
سلام. بنده موافقت کردم در حضور بزرگان و معتمدین مردم با ایشان مناظره نماییم و مطابق تشخیص آنها عمل کنیم. ولی آقای گرانمایه زیر بار هیچ مناظره و رو در رویی حتی در حضور خواص را نداشت. فقط یک چیز می خواست. همه به نفع او کنار روند. نباید از بنده توقع داشته باشید به نفع کسی کنار بروم که در زمانی که اصل و اساس ولایت، نظام اسلامی و اسلام در معرض تاخت و تاز دشمن بود سکوت اختیار کرد. او در محاصره کسانی بود که خود را بینهایت و دیگران را صفر فرض می کردند.
  آقای قدیری سلام علیکم(بسیار خودمانی)
اینجانب اهل یزدل جوانی 27 ساله متاسفانه بنا به دلایلی نمی توانم نام خود را فاش کنم.ولی میخواهم مطالبی را به عرض جنابعالی برسانم چون از لحاظ شرعی به گردنم می باشد.
بنده از نامزدهایی که علنا خود را پیرو و مطیع خط رهبری و تنها خود را وامدار نظام و انقلاب می دانند بسیار خوشم می آید مانند جنابعالی.البته بگویم که رای اینجانب به مهندس گرانمایه بود به دلیل حمایت جبهه متحد اصولگرا و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ایشان ولی باور بفرمایید ارادت خاصی به جنابعالی دارم و رای آوردن شما یا مهندس گرانمایه علی رغم اختلافاتی که با هم داشتید برای شخص بنده هیچ تفاوتی نمی کرد چون در پذیرش اصول مشترک هستید.
می خواهم دو مطلب را با شما در میان بگذارم و امیدوارم جنابعالی مطالعه فرمایید:
1- در شعبه یزدل (دو صندوق) 652 رای آقای منصوری به دست آورد و اول شد ورای دوم با مهندس گرانمایه بود که 449 رای آورد و شما هم خاطرم نیست ولی فکر کنم سوم شدید.652 رایی که آقای منصوری در یزدل داشتند به واسطه قول 10 میلیون تومانی یکی از نزدیکان آقای منصوری به نام رضا شبان به یکی از هیات های مذهبی یزدل بود این مطلب را به این خاطر عرض میکنم که این 652 رای این هیات همیشه به  کاندیدای مورد حمایت جبهه های در خط رهبری مانند شما یا مهندس گرانمایه داده می شد و این دفعه به قول خود هیاتی ها فقط وفقط به خاطر پول به آقای منصوری داده شد.ضمن اینکه هیاتی های آن هیات در روز رای گیری هر گونه تبلیغ و تخریبی که ممکن بود علی رغم ممنوعیت در بیرون شعبه اخذ رای انجام دادند و نماینده تیمسار منصوری نیز به دلیل عدم رعایت موارد قانونی و شلوغ کاری از محل شعبه اخذ رای اخراج گردید.این طور که ما شنیده ایم در روستاها و شهرهای اطراف نیز همه به واسطه پول رای حداکثری به آقای منصوری داده اند.
2- از جنابعالی و مهندس گرانمایه و جبهه های اصولگرای متحد و پایداری و بزرگان شهر انتظار میرفت با توجه به اینکه جنابعالی و مهندس گرانمایه هر دو اصولگرا هستید و هر دو مورد حمایت بزرگان جناح راست و اصولگرا هستید و فقط در موارد جزیی با هم اختلاف نظر دارید فقط یک کاندیدا را معرفی می کردند تا دلسوزان نظام و انقلاب و نیروهای بسیجی دچار دو گانگی نشوند و منافع و مصالح شهر بزرگ کاشان فدای اختلافات جزیی شما نشود و یک نفر از آران و بیدگل که همه هم اگر متحد شوند تعدادشان یک چهارم واجدین شرایط رای کاشان نیست بیاید و رای بیاورد.
پاسخ:
طرفداران آقای گرانمایه دیگران را عددی نمی دانستند که با آنها حتی ماظره کنند. آنها سعی کردند حتی به جبهه متحد اصولگرایان وانمود کنند که قدیری اصلا کمترین رای را نمی آورد و گرانمایه پیروز نهایی است. در راه پیروزی نیز به هیچ وجه حدود شرعی را رعایت نکردند و تا دلتان بخواهد دروغ بافتند. از من نخواهید که به نفع ساکتین فته کنار روم. رای اکثریت کاشانی ها رای به اصولگرایی بود. بنده یک اصولگرا را هر کجا باشد به ساکتین فتنه ترجیح می دهم حتی اگر این ساکت برادر من باشد.
من به شدت متعجبم و از ساعت 5 صبح تا الان که غروب شنبه است خودم رو میخورم،آخه چرا باید از کمتر از 60000 واجد شرایط 50000 رای بیاورد ولی از 150000 رای نتوان 35000 رای هم آورد.من که به شما رای دادم و استدعا دارم اگر احیانا مشکلی در امر صحت رای گیری وجود دارد تا آنجا که میتوانید ایستادگی کنید.در غیر اینصورت مدیون نزدیک به 34000 نفری هستید که شما را برگزیدند
سلام اقای دکتر.ایا این قول رو به ما کاشونی ها میدید که پای کاشون وایسید؟؟؟
لطف کنید و برای کاشون کار کنید.ما به نخبه هایی مثل شما احتیاج داریم.شما افتخار کاشونید.
پاسخ:
در حد توانم و با توجه به مسئولیتهایی که بر عهده داشته باشم بله. ان شاء الله
جناب آقای دکتر قدیری ، به فرض آن که در 2804 رای بیش از یک چهارم آرا ، تخلفی صورت گرفته باشد ، نهایت آن آرا را باطل خواهند کرد و مجموع آرای ماخوذه به استثنای 2804 رای خواهد شد 182765 رای ، باز یک چهارم 182765 رای ، 45691 رای خواهد بود و این رقم با میزان آرای شما ( 33591 رای ) اختلاف فاحشی خواهد داشت مگر آن که شما در پیام خود عنوان کنید که آقای منصوری در 15605 رای ( میزان اختلاف آرای شما با آرای منصوری ) تخلف کرده است . به هر حال بیانیه شما ابهام دارد این ابهام را برطرف کنید .
پاسخ:
اگر آن میزان رای باطله و ناشی از تخلف باشد انتخابات به دور دوم کشانده خواهد شد. امیدوارم تخلفی نشده باشد ولی اگر شده باشد باید مطابق با قانون عمل شود. یعنی انتخابات بین دو نفر اول
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۷:۲۶ امیر حسین سعیدی پور
با سلام

خیلی برای خودم و مردم کاشان متاسفم که گول یک سیاست ساده را از یک مشت تازه به دوران رسیده

خوردیم.ما کاشانی ها فقط به فکر تخریب یک دیگر هستیم و آرانی ها به دنبال بالا بردن یکدیگر.دیدید که

چگونه در آخرین دقایق یکی از 2 نامزد آرانی به نفع دیگری کنار کشید؟اگر نفر6یا7از کاشانی ها که به یقین

میدانست منتخب مردم نیست نه به نفع آقای قدیری بلکه به نفع هریک کنار میکشید این اتفاق نمی افتاد.

کاشک که این اتفاق برای ما درسی شود برای انتخابات های آینده.
 با عرض سلام
به نظر من اگر انتخابات در مورد حوزه کـاشـان و آران و بیدگل به دور دوم کشیده بشه و رقابت "فقط" بین آقای منصوری و آقای قدیری باشه، نتیجه خیلی جالبی بدست بیاد.
شرکت 110 درصدی مردم شریف اران و بیدگل در انتخابات واقعا جای شک نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!
به بام خدا خیلی وقته دارم همه نظرات را در همه سایت های مربوط به کاندیداها دوره می کنم می دانستید راستیاتش ما کاشونی ها باید همیشه بدبخت باشیم چون نامردیم و اتحاد با هم نداریم اگه یه ارانی دستش به جای بند بشه همه همشهریهاش و مبره و مشغول به کارشون میکنه ولی اگه یه کاشونی توی یه اداره کاره ای بشه یه همشهری اش بره اونجا خودش را پنهان میکنه که مبادا بخوادبرا همشهری اش کاری بکنه نمونه اش سایپا برید ببینید چند تا کاشونی که لیاقت دارند ولی پارتی ندارند مدتها است منتظر جوابند. نماینده کاشونی برا ما که کاری نکرد اقلا بذاریم یه ارونی بره لااقل براهمشهری هاش کار کنه .
ما اهالی شهرستان کاشان باید قبول کنیم در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی شکست خوردیم و باید به اتحاد ایجاد شده در آران و بیدگل تبریک گفت و ما باید از این اتفاق درس عبرت بگیریم
با سلام.ما که خونوادگی به شما رای دادیم...امیدوارم به دور دوم کشیده بشه..ولی اگه نشد هیچی از شایستگی های شما برای این پست کم نمی شه...
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۲۲ مهدی صادقی
جناب آقای قدیری احساس می کنم به لحاظ عقلی مشکل دارین بعد از اونهمه انشقاق و تفرقه ای که در کاشان ایجاد کردید و نتیجه تحمیل آقای منصوری به کاشان شد، نمیخوای جمع کنی و از کاشان تشریف برین؟ شما و پشتیبانان شما خیانت بزرگی مرتکب شدند
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۵۵ محمد اسکندری
واقعا تاسف خوردم به حال خودم مردم کاشان لایق بهترین گزینه بودند ولی باید چه کرد که کاشانی ها باید درس هایی از مردم آران و بیدگل بگیرند و یکی از مهترین آن درس همبستگی هست
و این هرگز از ارزش های آقای قدیری کم نمی کند امیدوارم در هرکجا باشد موفق و سلامت باشد
 جناب آقای قدیری ابیانه
عدم اعتماد شهروندان به حضرتعالی و رای نیاوردن جنابعالی را به عموم شهروندان تبریک و به حضرتعالی تسلیت عرضم می کنم. بهتر است هرچه سریعتر کوله بار خود را ببندید یا برگردید ولایت فرنگ و یا ولایت اصلیت

با سلام  خدمت  شما

من یک گلگی از شما دارم...

از اهالی کاشان هستم...و  لیسانس کامپیوتر....

ان شا الله که  انتخابات به دور بعدی کشیده میشود....اما اگر هم نشد... باز هم شما پیروزید ...

چون برای شخصی که نه ساکن این شهر بوده و نه خرج های آنچنانی برای تبلیغات کرده...33 هزار رای کم نیست...و این سطح فکری بالای رای دهنده های شما را میرساند...

اما گلگی من... جناب آقای دکتر شاید خود شما هم فکر نمیکردید این تعداد رای بدست آورید...

شاید فکر میکردید که جوانان امروز جوانان دیروز را فراموش کرده اند...و آنچنان که باید نبودید....

انتقاد نمیکنم...اما خود من چهار شنبه ساعت 6 عصر کاملا اتفاقی  یکی از تراکت های تبلیغاتی شما رو دیدم...و بعد هم در اینترنت با شما بیشتر آشنا شدم...

تنها دلیل که شما اول نشدید با حداکثر آرا این بود که مزدم نمیدانستند شما واسطه ادواردو بودید...شما چه جهت گیری های سیاسی بعد از فتنه 88 داشتید... شما چه نظرات و راهکار های سیاسی و اقتصادی در عرصه بین الملل داشتید....شما بیش از 2000 تیتر خبری در خبر گزاری های داخلی داشتید...و شما چند نفر را مسلمان کرده اید... و از چه خانواده ای در ابیانه هستید  ... نمیدانستند.. آقای دکتر بهتر بگم بعد از رای دادن تازه فهمیدن ... آری بعد از رای دادن...

تنها گلگی من هرچند که خیلی کوچکتر از این ها هستم از همه نظر که بخوام  از شما ایراد ی بگیرم...اما  .....
 قدیری نسیمی بود و بگذشت ....  
                               کاش میدانست که قایق بشکسته ام .... 
                                                                               طوفان سیل آسا همی خواهد ...

والسلام. 
 آران بیدگل  ۷۷۶۷۴جمعیت ,و کاشان ۳۳۵۷۸۵ جمعیت ,جناب آقای منصوری  49196رای یعنی تقریبا از 3 آرانی وبیدگلی2 نفر واجد رای دادن ! و رای آن هم آقای منصوری بوده با توجه به اختلافاتی که بین آران وبیدگل است در ضمن با اکتسا ب رای شهرهاو روستاهایی مثل نوشاباد و ابوزیدآباد و سفید شهر و علی آباد که تعصبشان مثل آرانی ها نیست و در ضمن نمایندگان دیگری هم از آران بوده اند!  من از کاندیدایمان می خواهم واقعا به آمارهای دقیق تر توجه کند و جلوی تقلب وتخلف گرفته شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">