پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۴۰ ب.ظ

بیانیه به مناسبت برگزاری انتخابات

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۴۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه

حمد و سپاس بیکران خدای متعال را سزاست که بار دیگر شرکت پر شور و نشاط و آگاهانه را نصیب ملت مسلمان ایران کرد و دوستان را شاد و دشمنان را نا امید نمود.

به راستی آنچه که مایه افتخار و مباهات است همین حضور چشمگیر و پرشوری است که مردم بیدار و آگاه ما همواره در راستای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای والای آن از خود نشان داده و می دهند.

اینجانب ضمن عرض تبریک این حضور چشمگیر به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف ایران بالاخص مردم مومن و شهید پرور شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل به خاطر شرکت چشمگیر در انتخابات صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

به نوبه خود از همه کسانی که در این انتخابات پرشور شرکت کرده و نامزد مورد نظر خویش را انتخاب نمودند بوی‍‍ژه از کسانی که با حمایت های بی شائبه و خالصانه خویش اینجانب را در مراحل مختلف این دوره از انتخابات خصوصا در ستادهای انتخاباتی یاری کردند قدردانی می نمایم.

لازم می دانم از حضرت آیت الله نمازی نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان که با خطبه های روشنگر خویش و طرح فقه انتخاباتی نامزدها مردم را راهنمایی فرمودند تقدیر و تشکر نمایم و نیز از امام جمعه محترم آران و بیدگل و سایر ائمه محترم جمعه و جماعات و روحانیت معظم که مردم را به شرکت گسترده و آگاهانه در انتخابات دعوت و تشویق نمودند تشکر و قدردانی نمایم.

همچنین از نامزدهای انتخاباتی و تمام کسانی که در ستادها به فعالیت پرداخته و با رعایت تقوی و اخلاق صحیح انتخاباتی و بدور از تخلف و تخریب به  معرفی نامزد مورد نظر خود پرداخته و بر شور و رونق انتخابات افزودند سپاسگزارم.

از مقامات و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات  و نیز از نیروهای انتظامی و امنیتی،‌ سپاه و بسیج که در حفظ امنیت حوزه های انتخاباتی تلاش موفقی داشتند تشکر می نمایم.

در این انتخابات هر کس برای رضای خدا وارد عرصه میدان شد پیروز گردید و کسانی بیش از همه خسارت دیدند که آخرت خویش را فدای دنیای دیگران کردند و در تخریب سایر نامزدها حدود الهی را پشت سر گذاشتند.

گزارشات واصله از بروز تخلفاتی به نفع جناب آقای منصوری حکایت دارد که در حال پیگیری آن از مجاری قانونی هستیم تا توسط مراجع ذی صلاح رسیدگی و صحت یا سقم آن مشخص گردد و طبیعتا تسلیم نظر مراجع ذی صلاح بوده و در صورت تایید نهایی نتیجه بررسی به نوبه خویش به نامزد پیروز تبریک خواهم گفت.

برای همگان آرزوی سلامت و توفیق روز افزون از جانب خداوند متعال را خواستارم.

محمد حسن قدیری ابیانه

13/12/1390

 

۹۰/۱۲/۱۳

نظرات  (۳۷)

سلام آقای دکتر تخلفات فدایی ومخصوصا وبلاگ صرفا واستان کاشان رو که مرکز پخش شایعه ونهمت بودن را فراموش نکنید
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۴۶ یک منبع آگاه
آقای قدیری ، سلام ، حسن فدایی یکی از رقبای حضرتعالی ، صدور بیانیه خود به مناسبت انتخابات را به روز سه شنبه آینده موکول کرده و در وب سایت خود نوشته ، اطلاعات موثق و مهمی به ستادش رسیده است . با توجه به این که گفته می شود آقای فدایی در ملاقات حضوری ، به آقای منصوری تبریک گفته آیا ممکن است تخلفاتی را از ستاد آقای منصوری یا ستادهای دیگر به شورای نگهبان گزارش کرده باشد ؟ گویا با شکایات شما و آقای فدایی ، شایعه کشانده شدن انتخابات کاشان و آران و بیدگل به دور دوم قوت گرفته است ، آیا تایید می کنید ؟ به هوش باشید اگر چنین باشد آقای منصوری استعفا خواهد داد و استعفای ایشان هم بی نزاع و درگیری نخواهد بود و چه بسا ایشان با شرط و شروط استعفا و به درگیری هوادارانش خاتمه دهد ، نظر شما چیست ؟
پاسخ:
استعفا معنی ندارد. اگر تخلفی ثابت نشد ایشان مکی شود نماینده هر دو شهرستان. اگر تخلف به حدی بود که موجب عبور از مرز یک چهارم مورد نیاز باشد و این امر به تایید مراجع رسمی رسید آ»وقت انتخابات به دور دوم می کشد بین بنده و اقای منصوری.
از اینکه آقای فدایی شکایت کرده یا نه خبری ندارم. اینکه در آران و بیدگل بخواهند به نزاع و درگیری بکشانند دور از شان مردم شریف و مومنو شهید پرور اران و بیدگل خواهد بود. آنها که مایل نیستند نامزد مورد نظرشان با تخلف و به هر قیمتی به مجلس راه یابد. لذا همانطور که با کمک علمای محلی متحد شده و به آقای منصوری رای دادند همان روحانیون در صورت تایید تخلف در شهرستان هر گونه مخالفت با نظرات شورای نگهبان را خرام اعلام خواهند کرد.
به هر حال منتظر نظر نهایی شورای نگهبان باشید و هر چه گفتند می پذیریم.
سلام جناب آْقای قدیری خواهش می کنم ساز تقلب را دیگر نزنید شما اگر شکایتی هم دارید با ید از نماینده قبلی و دار ودسته اش داشته باشید که با تهمتها و شایعات و ... ذهن مردم را نسبت به شما مخدوش کردند که البته هم به ضرر خودشان و شما و به نفع نامزد منتخب گردید این نوع تخلفاتی که شما از آن دم میزنید تخلفی نیست که رای را باطل کند و فقط ذهن مردم را نسبت به نظام خراب می کند
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۳ مهدی جعفر ی بیدگلی
من کان لله کان الله مابامعیارهای رهبروبابصیرت ویقین دکتر قدیری را انتخاب کردیم
 سلام بر همه و به ویژه به آقای قدیری عزیز:
نظر بنده در رابطه با این انتخابات:
یک نکته خطاب به همه کاندیدا ها و به خصوص آقای منصوری:
خود کاندیدا ها هم به عنوان یک رای دهنده باید (به لحاظ شرعی و عقلی) کاندیدای اصلح را انتخاب می کردند. بنابراین "فقط " در صورتی می توانستند وارد رقابت در این عرصه شده باشند که خود را نسبت به دیگران اصلح بدانند. در غیر این صورت هم رقابتشان مشکل دارد و نیز چنان چه با رای آوردن صاحب کرسی مجلس شوند، جای فردی اصلح را غصب کرده اند و بی شک حقوقی که از آن جا کسب می کنند، مال حرام است. (این نکته با اندکی تامل روشن است.)

یک خاطره:
به یاد دارید در یکی از همین انتخابات جمهوری اسلامی آیت الله مهدوی کنی و آیت الله خامنه ای با یکدیگر رقیب بودند و آیت الله مهدوی کنی در تلویزیون رسمی کشور چیزی شبیه این مضمون را اعلام کردند: «بنده برنامه های آقای خامنه ای را مشاهده کردم و به این نتیجه رسیدم که ایشان برای تصدی این پست از بنده لایق تر می باشند. بنابراین بنده به نفع ایشان کنار می کشم»

واقعاً وقتی دیدم که آقای قدیری رای نیاوردند شکه شدم. چرا که تفاوت ایشان را به لحاظ تعهد و تخصص و فهم قانون گذاری با دیگر کاندیدا ها بسیار زیاد می دیدم. به طوری که هیچ جای تردید بافی نمی ماند. من مانده ام دیگر کاندیدا ها آیا واقعاً خود را اصلح دیده اند؟!!

یک نکته برای کسانی که به آقای قدیری رای نداده اند؛ به خصوص مردم شهرستان آران و بیدگل:
این افراد همه محترم هستند مگر اینکه در این چند دسته جای بگیرند:
عده ای دین فروشی کردند. امام خمینی ره فرمودند که انتخابات یک آزمایش است. عده برای خدا رای می دهند و عده برای خود.
عده ای انسان های ساده لوح و احمقی بودند. به راحتی بازیچه سیاست بازان قدرت طلب شدند.

عده ای جاهل قاصر بودند و عده ای جاهل مقصر. آن ها که قاصر بودند یا به دلیل تبلیغات کم آقای قدیری بود (که این ایراد به ایشان آن چنان وارد نیست.) و یا به دلیل کم کاری طرفداران آقای قدیری برای معرفی ایشان بوده است. آن ها که جاهل مقصر بوده اند نیز که تکلیفشان مشخص است.


اما انگاره غلطی که بین عمده رای دهندگان وجود داشت و دارد (چه کاشانی، چه آرانی و چه ...) این است که در رای دادن به خصوص برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال سهم خواهی برای خود هستند. هم کاندیدا ها و هم مردم تصویر درستی از مجلس، قانون گذاری، تصمیم گیری کلان حکومتی و وظایف و اختیارات قانونی یک نماینده ندارند.
برادران و خواهران گرامی! اگر حیطه اختیارات و وظایف نماینده مجلس را می دانستید به ادعا ها و شعار ها و وعده های بی موردی که برخی نمایندگان به شما می دهند که "آقا من رای بیاورم شهرمان را می ترکانم!" هیچ اعتنایی نمی کردید. چرا که یا این قبیل کاندیدا ها یا خودشان احمق هستند و از اختیارات خود بی اطلاعند و یا مردم را احمق انگاشته اند تا بتوانند آن ها را به طمع بیاندازند. 
برادران و خواهران گرامی! نماینده شهر ما در مجلس درست است که از طرف ما انتخاب می شود، اما نسبت به تمامی مردم ایران مسؤول می باشد. چرا که نظرات او بر روی زندگی تمامی مردم ایران تاثیر می گذارد.
.
.
.
و خیلی حرف های دیگر 

امیدوارم مردم  و نامزد های انتخاباتی ما این گونه که گفته شد نباشند. 
پاسخ:
سلام. می شد از الفاظ محترمانه تری استفاده کرد.
دکتر دوستت داریم
سلام اقای قدیری ، حق شما و مردم کاشان را خوردند یک لیوان آبم روش اما شما تا اخرین لحظات مقاومت کن و عقب نشینی نکن که ما هوادارتیم
پاسخ:
انتخابات حق مردم است. بنده موظم از حق دفاع کنم. از راه قانونی. منتظر نتیجه نظر مراجع رسمی هستم. هر چه شد تسلیم آن خواهم شد.
باسلام میگن آران و بیدگل در انتخابات حضور 120% داشته اند. یعنی 20% بیش از افرادی که حق رای دارند!!! درحالی که در دوره های قبل حضوری 40% داشته اند و اگر خیلی خوش بینانه بخواهیم فکر کنیم الان هم باید حضوری 70% می داشتند. اینها خود نشان دهنده ورود آرا از شهرهای دیگر است.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۴۸ بچه مسلمان

 راست یادم رفت این را هم بگم.

واقعا حظور مردم غوغا کرد.

حظور 65درصدی مردم در انتخابات یعنی ایران ..........یعنی مردمسالاری

انتخابات در کاشان نه جنگ احزاب بلکه نمایشی از سلایق مختلف و آزادی بیان و اندیشه بود. نمایشی که در آن اندیشه های تیمسار محترم را هم شامل میشد و در جهت تحققش آرای بسیاری به نام ایشان در شهر کاشان به صندوقها سرازیر شد. احساس میکنم در آران این امر به سمت تفکرات ناسیونالیستی پیش رفت. به هرحال از همه مردم به خاطر حضور دندان شکنشان تشکر میکنم. کاندیداهای امسال متفاوت از سالهای قبل بودن و ما را به آینده کاشان عزیز امیدوار کردند. آران پیشرفت نمیکند مگر با پیشرفت کاشان.انشااله
 با سلام و خسته نباشید اگر همه ما برای رضای خدا قدم در این عرصه گذاشته ایم ، چه کسانی که نامزد شده و یا چه کسانی که رای به شما و یا به نامزدهای دیگر داده ایم نباید ناراحت باشیم که چه کسی رای آورده ، به وظیفه و شناخت خود عمل کرده و و رای داده ایم ، وای بر احوال کسانی که آخرت خود را به دنیای دیگران فروختند ، آن هم برای چهار سال دنیوی . امیدواریم که دوباره شما را در عرصه های دیگر شهرستان ببینیم موفق و پیروز باشید.
 بیچاره
 من خدم تعدادی از کاشان را دیدم که پول گرفتندو اومدن هلال علی به  تیمسار رای دادند

 آقای قدیری باید شکایت و پیگیری کنند نه در جهت شخص  خودشان  بهرحال 33 هزار نفر به ایشان رای دادند و ایشان مسئولند تا احقاق حق کنند حتی اگر تخلف آقای منصوری یک شایعه باشد که انشالله همینگونه است چون برای یک کاندیدای نمایندگی مجلس زیبنده نیست برای رسیدن به مقام دنیوی اخرت خود را فدا کند و اگر این  شکایت  مورد تایید نباشد تمامی اهالی کاشان و اران و بیدگل باید به رای  اکثریت تمکین کنند همانگونه که آقای قدیری نیز به آن تاکید دارند پس خواهشا عزیزان از اظهارنظرهای احساسی پرهیز کنند که این روند ادامه همان وظیفه ایست که هر کاندیدا در جهت آن  برای انتخابات ثبت نام کرده است

انشالله خدا عاقبت من و همه عزیزان را ختم به خیر کند و یک لحظه مارا به خودمان وا نگذارد

 

سلام آقای دکتر من خودم از بابام شنیدم که یکی از ستادهای منصوری به ازای هر رای 5000 تومان میده تو رو خدا یه کاری بکنین که این افراد به مجلس نرند.
در جواب مرضیه خانم نماینده ما جناب تیمسار منصوری اگر میخواست ده هزار تومان بدهد با خرج رفت و آمد .میامد ده هزار تومان را با خرج رفت و آمد شهر ری جمع میکرد به روستاهای اطراف کاشان میداد مثل هلو به ایشان رای میدادند ولی ایشان نیاز به این کارها نداشت وما اتوبوسی از قم در شهرمان ندیدیم بروید واز خدای خود خجالت بکشی که فردای قیامت به خاطر تهمتهای که به هر نماینده میزنید باید چوابگو باشید شهرستان ما 98 در صد مردم واجدین شرایط رای دادند واین در تاریخ 33 سال انقلاب بی نظیر است و شهرستان ما رتبه اول را اوردند رای تیمسار منصوری به خاطر همبستگی شهرستان بود نه چیز دیگر فقط باید بتوانید این را قبول کنید
با سلام جناب آقا ی دکتر قدیری شما که یک تحصیل کرده هستی و ادعای سفیر می کنید چرا ؟ را جناب تیمسا رمنصوری یاری و کمک خداوند بود و اتحاد مردم اران و بیدگل نه چیز دیگر.پس خواهشمندیم وجهه خود را با گوش دادن به این شایعات گوش ندهید وبه قول خودتان قیامت خودرا خراب نکنید و به مردم شهید پرور کاشان و آران و بیدگل تهمت نزنید که به خاطرپول را دادند رای یک تکلیف الهی است وروزی همه ما به دست خداوند است و اگر پول بخواهیم از خداوند می خواهیم ناه از شخص خاص به امید پیروزی شما در تمام مراحل زندگی
پاسخ:
بنده هرگز جسارت نکردم که هر کس رای داده پولی بوده. نخیر ایشان رای بالایی آوردند. ولی برخی گزارشات نشانه تخلفاتی است که صورت گرفته و موجب شده رای ایشان بالاتر از یک چهارم مورد نیاز باشد. به هر حال راه قانونی وجود دارد برای بررسی. اگر مراجع رسمی انتخابات را تایید نهایی کنند آنوقت بنده تسلیم نتیجه خواهم شد. بنده برای رای مردم احترام زیادی قائلم. هر کس به سلامت رای داده است ان شاء الله اجرش نزد خداموند متعال داده خواهد شد. اجازه دهید قانون همه چیز را مشخص سازد.
آقای دکتر من و امثال من هنوز امید داریم ها...تا جایی که دیگه هیییچ امیدی نیست ادامه بدید و احقاق حق کنید.دعاتون میکنیم به خدا
دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست/جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است گرچه برای اولین بار یک آرونی نماینده کاشان شد اما باید بداند 120هزار نفر به او رأی ندادند پس جمعیت رأی دهندگانی که به ایشان رأی ندادند به اندازه سه برابر کل آراء ایشان بوده و جایی برای باد به غبغب انداختن وجود ندارد. البته چهار سال بعد باز هم به آقای قدیری رأی نخواهیم داد چرا که نماینه شهر باید اصالتا کاشانی باشد و نه روستایی.
پاسخ:
مگر روستایی بودن ننگ است. مگر شهرستان کاشان روستا ندارد. مگر بسیاری از مردم ساکن در شهر کاشان از روستاهای اطراف نیامده اند؟ فعلا که مردم شهر و شهرستان کاشان رای اول را به قول شما به بنده روستایی دادند.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۵۷ سرکرده کاشان
با سلام خدا قوت دکتر به قول قدیمیا(اشک تو چشامون جم شد)وقتی شنیدم شما منتخب نشدید. فقط یک کلام-اگه اقای منصوری با نهایت مردیو در نظر گرفتن خدا روی کار امده که ان شاالله مبارکش باشه ولی اگه با دوز و کلک بوده و تقلبم کمکش کرده ان شاالله خدا خودش جوابشو بده. به قول ما کاشونیا.دادا(دکتر) خدا بزرگه
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۴۸ دوستدار ایران
با سلام
 شخصیت آقای دکتر قدیری بالاتر از مجلس است. ایشان بی شک قابلیت ریاست جمهوری اسلامی ایران  را دارند.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۴۴ جمعی از طلاب کاشان و آران و بیدگل
 با عرض سلام و خدا قوت خدمت جناب آقای قدیری و همه مردم بصیر کاشان وآران و بیدگل:
خوشا به حال آنانکه وظیفه ملی خویشرا ادا کردند و آرزوی سلامتی برای آنانکه نتوانستند به هر نوعی در این جشن ملی سهیم باشند که انشالله در مراحل بعدی توفیق شرکت داشته باشند..
خواستیم متذکر باشیم ضمن حمایت از جنابتان مراقب بعضی از تحرکات و فعالیت های اعضای گروه منتصب به خویش باشید و بازهم مانند همیشه از خداوند منان مدد و یاری بجویید. و ای کاش به فرموده حضرتعالی اخلاق را سر لوحه کارمان قرار دهیم که شما خود با همین اخلاق اسلامی و علویتان توفیقی فوق العاده جهت راهبری اسلام و تشیع در نقاط مختلف جهان را داشته اید و به لطف خداوند خواهید داشت انشالله..
شاید عمده ترین فرق شما با دیگر کاندیدای امسال شهرت ملی گونه شما باشد که فقط به یک حومه محدود نخواهید شد و همین بس که دیدگان بسیاری به عکس العمل و اخلاق گرانقدر شماست..
اجرکم عندالله

پاسخ:
من گروه منتصب به خودی ندارم. تعدادی از افراد داوطلبانه و بدون چشم داشت اطلاع رسانی در مورد اینجانب را دنبال کردند که از ایشان تشکر می کنم. از جریان های اصولگرایی مثل جبهه پایداری نیز که از اینجانب حمایت کردند تشکر می کنم.
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۱:۳۷ مسعود احمدی
 آقای دکتر  من یک آران بیدگلی هستم باید بگویم که آران بیدگلیهای زیادی از اطراف ایران برای رای دادن به آقای منصوری آمدند اما نه برای پول بلکه از روی عشق و علاقه به وحدت ایجاد شده.بعنوان نمونه میتوان از سرکار خانم اخوان از خیرین بنام شهرستان نام برد که با شنیدن خبر اتحاد آران و بیدگل از آمریکا راهی ایران شد تا در آران و بیدگل به آقای منصوری رای دهد.
آنچه در کاشان اتفاق افتاد جنگ احزاب بود و چیزی که در آران و بیدگل اتفاق افتاد تحقق حرف مقام معظم  رهبری بود که فرمودند:"انتخابات میتواند مایه اتحاد باشد" و واقعا فراتر از یک امر زمینی بود و مصداق آیه شریفه:"کم من فئة قلیلة غلبت فوة کثیرة".
امیدوارم به فرموده معظم له کلاهی که بر سر شکست خوردگان انتخابات سال 88 رفت بر سر شما نرود.

من الله التوفیق
پاسخ:
بنده از مسیر قانونی خارج نخواهم شد.
 به نام خدا
جناب آقای قدیری
رفتار شما تداعی کننده رفتار سران فتنه در سال 88 است ولی با روش و ادبیاتی متفاوت تر .
بهترین کار این بود که مانند برخی دیگر از کاندیداهای محترم دیگر به رای اکثریت مردم ، احترام گداشته و به کاندید برتر تبریک می گفتید .
اینکه چون دوهزار و خورده ای رای منصوری بالاتر از یک چهارم است پس شکایت می کنیم حکایت سنگ مفت گنجشگ مفت است و به دور از رفتار شخصی است که خود را پیرو امام و رهبری می داند .
ساز تقلب در انتخابات را کوک می کنید و دم از رهبری می زنید ؟
پاسخ:
بنده چون رای بالاتر از یک چهارم آورده اعتراض ندارم . بلکه چون تخلف شده است اعتراض دارم. بپذیرید که تخلف شده است. هم رای وارداتی و خرید رای توسط هواداران. به هر حال اجازه دهید مراجع رسمی رسیدگی کنند و نتیجه را اعلام نمایند. هر چه بود تمکین می کنم. مقام معظم رهبری هم فرمودند اگر کسی اعتراضی دارد از مجاری قانونی اعتراض کند. نفرمودند؟؟؟؟؟!!!!
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۲۱ مرضیه رضوان
سلا م اقای قدیری من ساکن تهران هستم الان از یکی از اقوام شنیدم که در شهر ری به اشنای ما گفته بود ند بروید کاشان رای بدهید ده هزار تومان می دهیم خرج رفت و امد وپذیرای هم با ما .لطفا از طریقی که می دانید تحقیق کنید من هم اگر اطلاعات دقیق تری بدست اوردم گزارش می دهم
 با سلام
دکتر عده ی زیادی امثال قصد شرکت در انتخابات رو نداشتن
من خودم تا ساعت 21:45 رای نداده بودم
اما  همون موقع ناخودآگاه احساس کردم اگه رای ندم ممکنه نماینده آرون رای بیاره
واسه همین چند تا از دوستام که رای نداده بودن رو هم با خودم بردم
دکتر خواهش می کنم تا آخرین لحظه تلاشتون رو بکنین
تسلیم نشین
من هنوز امید خودمو از دست ندادم

بیش از 10 اتوبوس از قم آوردند ودر مشکات رای به منصوری دادند یک هفته هرشب در روستاها ستاد منصوری شام توزیع می کرد آیا نماینده ای که با تقلب به مجلس برود امید دارد مردم به او دل ببندند .
امیدوارم در مراجع قانونی رسیدگی لازم بشود..در غیر این صورت از اینکه بنده و دیگر مردم از نمایندگی شما  استفاده نکنیم حقیقتا باید افسوس خورد..
خداقوت سفیر همیشگی اسلام در هر جایگاهی..
۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۵۳ بچه ابوزیدآباد

 سلام دکتر.

راستش به نظرم حیف شما بود که نماینده همچین مردمی بشید . امیدوارم بازم ببینمتون .

۱۴ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۰۸ حسین مادرشاهی
سلام آقای دکتر! نمی دونم چرا اینقدر اطلاع رسانی از طرف مسئولین با مشکل روبروست. ببخشید این طوری صحبت می کنم اما پیگیری نتیجه آرا ، حق شما نیست بلکه به نظر من تکلیفیه که جنابعالی در پاسداری از رای مردم برعهده تون می باشه. ما رو در جریان پیگیری ها قرار بدین
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۱۵ زهرا سادات
یعنی واقعا منصوری قطعی شد!!!
پاسخ:
فعلا آراء ایشان بالاتر است. فرصت قانونی برای اعتراض باقی است. که شکایت شده است. امیدوارم رسیدگی کنند. هر چه مراجع رسمی اعلام دارند آن را می پذیرم.
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۰۶ محسن موحدیان
ضمن عرض سلام و خدا قوت
 به نمایندگی از طرف هوادارانتان پیگیری مجدّانه ی  تخلفات احتمالی رو البته از مجاری قانونی خواستارم.
 آقای قدیری پس چی شد ؟ شبکه 1 منصوری را نماینده معرفی کرد ....
جواب نهایی را کی میدهند ؟
 به امید موفقیت در سایر عرصه های زندگی و خدمت به انقلاب اسلامی
 دکتر ، همیشه در قلب ما جوان های کاشانی  هستی ...
 اقا پیگیری کنید لطفا حیفه
 آقای دکتر هر اتفاقی که افتاد شماکاشان رو فراموش نکنید بازهم مواقع  سبک شدن برنامه کاری اینطرف بیاید قبل از رفتن هم توروخدایه برنامه باطلاب برای نحوه تبلیغ دین برای مریدان ادیان دیگرداشته باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">