پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۱ ق.ظ

تخریب های و دروغ پراکنی های ستاد اقای گرانمایه و سایت های طرفدراران ایشان علیه اینجانب  و نیز مداخله مسئولان برخی نهادها به نفع ایشان و شایعه پراکنی و تهدید علیه اعضای ستاد اینجانب موجب پراکندگی و کاهش آرائ اینجانب گردید.

لطفا به صورت آنی اینگونه تخریب ها را به صورت کتبی به فرمانداری قبل از ساعت پایان اداری، خود را به فرمانداری برسانند و کتبا شهادت داده و شکایت نمایند. ان شاء الله موثر باشد. سپس همین شکایت ها را به شورای نظارت و نیروی انتظامی ارائه کنند.

۹۰/۱۲/۱۵

نظرات  (۵۵)

دکتر از حرف بعضیا ناراحت نش شما، کاشونیها نشون دادند یا حس ولایتشون بر قوم وشهر گرایی ترجیح داره یا شمارو از خودشون میدونند .ضمنا علما بازور میرم یه فرد قوی مثلا لاریجانی رو متفاعد میکننند بیاد قم کاندید بشه برخی هم تو شهرما کسی از ابیانه رو که همه ماازکاشون میدونیم غریبه میخونند .
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۰۴:۲۵ حمید رضا لطفی مقدم
سلام آقای دکتر قدیری چراطرفداران آقای گرانمایه باید به اینگونه و دائم در حال حمله باشند؟؟ آیا ریاست تا ابد همیشه هست آیا کرسی مجلس برای اینگونه اشخاص همیشه و دائم پا برجاست؟؟ به خدا ماه همیشه پشت ابر نمیمونه ؟ آقای دکتر شما رو به اندازه پدرم دوستتون دارم . یعنی شماتنها پدر فرزندانتون نیستید. بلکه پدر و دلسوزی برای همه مردم کاشان هستید... آقای دکتر دوستتون دارم انشالله که به یاری آقا امام زمان پیگیری ها نتیجه پیدا کنه و بدانید من تا آخر حامی شما خواهم بود.
اقای دکتر یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست از نقطه ای بترس که شیطانیت کنند لطفا دیگر به عرصه سیاسی کاشان بر نگردید
پاسخ:
شما از ستاد کدام یک از نامزدهای شکست خورده هستید؟
 سلام دکتر
چرا پیام تبریکتان را درج نمیکنید؟
هنوز نتیجه قطعی نشده؟
پاسخ:
نخیر نشده.
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۲۳:۳۳ اسماعیل زاده
آقای دکتر عزیز سلام  . وقت شما بخیر .
بنده اگر ثروتی داشتم  حتما جهت تبلیغات  تقدیم حضور می کردم . امیدوارم از یادداشتهای قبلی بنده رنجیده خاطر نشده باشید .
یا حق
پاسخ:
سلام بنده هرگز از شما دلخور نشدم.
امروز 17 اسفند چه خبر
جناب آقای قدیری چه شد که شما در کاشان احساس وظیفه کردید؟شما متولد کاشان یا روستاهای تابعه آن هستید؟در کاشان زندگی می کنید؟در کاشان مسئولیت داشته و یا دارید؟اگر از سر احساس تکلیف وارد عرصه شدید چرا کاشان؟مگر تهران نمی توانست از شما رفع تکلیف کند؟چرا در نطنز نامزد نشدید که هم به تکلیف خود عمل کنید،هم نسبت به همشهریان خود ادای دین کنید؟آیا دلیلش این نبود که خواستید از حوزه مهمتری نامزد شوید؟ برگردید،سری به کاشان و کاشانیها بزنید و نظرات آنها در مورد خود را بعد از انتخابات بشنوید!!!
پاسخ:
بنده خود اوطلب کاشان نشدم بلکه این برخی نیروهای ارزشی بودند که پیشنهاد کاشان را دادند و اصرار کردند و به سکوت نمایندشان در جریان فتنه اشاره کردند. آنها این احساس تکلیف را در بنده ایجاد کردند. اگر جناب آقای گرانمایه در مورد فتنه سکوت نکرده بودند قطعا از کاشان نامزد نمی شدم. از تهران که مهمتر از کاشان است نامزد می شدم و چه بسا وارد مجلس هم میشدم. شما سری به صندوق های رتای بزنید تا نظر کاشانیها را در مورد بنده بدانید. یادتان نرود که رای اول کاشان را آوردم.

مطلبی را که فرستادم خلاصه شده بود به خاطر اینکه بخش ارسال نظر سایت شما اجازه درج حروف بیشتر را نمی داد.

اگر خواستید کامل یرش را برایتان ایمیل کنم. 

پاسخ:
بله متشکرم.

یک مطلبی دیدم در مورد شادی زودهنگام طرفداران اقای منصوری

به نظر کمی بو دار هست

ملاحضه بفرمایید:

گزارش لحظه به لحظه جشن پیروزی هواداران منصوری

مردم آران و بیدگل ساعتها قبل از شمارش آراء با تجمع در میدان هلالبن علی اتحاد خود و پیروزی تیمسار منصوری را جشن گرفتند.

در حالی که مسئولین ستاد تیمسار منصوری برای پراکنده کردن مردم تلاش میکردند ولی هواداران تیمسار با تجمع در منزل او پیروزی منصوری را به یکدیگر تبریک گفتند.

اولین فریاد الله اکبر مردم آران و بیدگل در ساعت ۲۵ : ۱۱ دقیقه توسط جوانان آران و بیدگل در خیابان محمد هلال سر داده شد.

دقایقی بعد تعداد محدودی از جوانان حاضر با شعار «لالالای، علیاصغر با مجلس دیگه بای بای» به زنان و مردان حاضر در میدان هلال اطمینان دادند که پیروزی منصوری قطعی است.

این شعار جوانان به سرعت با ممانعت افراد ستاد تیمسار منصوری مواجه شد.

موج شادی طرفداران منصوری در ساعت ۳۴ : ۱۲ دقیقه تمام خیابانهای منتهی به هلالبن علی را مسدود کرد.

چند لحظه بعد با حضور همزمان مشکاتیها و سفیدشهریها در جمع جوانان آران و بیدگل و خبر پیشگرفتن تیمسار در این دو شهر موج شادی را به جمعیت برگرداند.

در حالی که جمعیت در خیابانهای شهر آران و بیدگل شادی میکردند تیمسار منصوری در خانه مادری خود در جمع تعدادی از هواداران خود گفت: رمز پیروزی ما اتحاد بوده است. از امروز به بعد کاشان و آران و بیدگل نداریم. همه باید در کنار هم باشیم و برای پیشرفت منطقه تلاش کنیم.

یکی از اطرافیان منصوری در حالی که منصوری خودش را برای پاسخ دادن به پرسش خبرنگار تارنمای روزنامه کاشان آماده میکرد از این کار جلوگیری کرد.

از منصوری خواستیم که اولین پیام خودش را به عنوان نماینده کاشان و آران و بیدگل برای شهروندان حوزه انتخابیه بیان کند، اما مرد کت و شلواری کنار تیمسار گفت: نه آقا، نمیشود. هنوز قطعی نیست. این پاسخ با لبخند تیمسار مواجه شد.

حاضران در منزل مادر تیمسار منصوری پیروزی خود را قطعی میدانستند دلهره و نگرانی در چهرة اطرافیان و اعضای ستاد مرکزی او نمایان بود.

آنها میگفتند که شمارش آراء تمام نشده است و باید منتظر انتشار خبر قطعی از فرمانداری کاشان بود.

در حالی که جشن شادی در خیابان به پا شده بود، اضطراب در چهرة اعضای مرکزی ستاد منصوری موج میزد.

در خیابان شایع شده است که تیمسار ۳۰ درصد آراء را به دست آورده است.

font-size:10.0pt;font-family:
پاسخ:
بنده از شادی چیز بو داری احساس نکردم.
باسلام خدمت جناب آقای دکتر
گیریم که تخلفی صورت نگرفته
تصور کنید که در حال حاظر بین شما و آقای منصوری رای گیری صورت گیرد
نتیجه خیلی واضع است
حتی خود تیمسار هم می داند که برنده ی انتخابات شما خواهید بود. چه رسد به...
سوال من از شما این است که آیا این یک ضعف در شیوه ی رای گیری و انتخابات نیست؟
درستترش آن نیست که مردم به تمام نامزد ها نمره دهند و بعد دارنده ی بیشترین امتیاز راهی مجلس شود؟
منتظر جواب شما به عنوان یک سیاست مداری که شدیدا قبولش دارم هستم.
یاحق
پاسخ:
نمره دادن برای زمانی است که می خواهند اصلح را برگزینند. از نظر قانونی هر ایرانی یک رای دارد که درست است. باید فرهنگ انتخابات را تقویت و اصلاح کنیم. باید قانون را جدی دنبال کنیم و اجازه تخریب ندهیم. باید مجازات های سنگین برای خرید و فروش رای تصویب نماییم. قانون نیاز به اصلاح دارد.
با سلام
جو حاکم در آران و بیدگل اصلا به نفع شما نیست.. صدای بی حرمتی ها بسیار بالاست.. ما که خیلی بیش از اینها از مردم فهمیده کاشان و آران و بیدگل توقع داشتیم... ولی خداییش قبول دارید که اگر تبلیغات شما بیش از این بود قضیه فرق میکرد؟؟ درست است که باید حمایت مالی هم از شما صورت میگرفت ولی خودتان باید به دنبال آن میرفتید و باور کنید بنده به شخصه اگر ثروتی داشتم ذره ای دریغ نمیکردم.. ولی بازهم جای شکر برایمان هست که با این بی لطفی های دوستان رای بالایی داشتید.. نمیدانم چه بگویم که مگر این صندلی چه دارد که قیامت ندارد... وآن حسینیه ها ومساجدی که با این پولها میخواهد ساخته شود چه بهتر که به بت خانه مبدل شود و ای وای بر ما... میگویند شورای نگهبان از آشوب هراس دارد و به همین دلیل کتمان تخلفات بهترین راه است.. چرا؟؟؟  تادیروز میگفتیم صدایمان به گوش کسی نمیرسد و امروز میدانیم که صدایمان گوش آنها را کر کرده ولی کو استجابی؟؟؟ در این چند روز با دوستانمان که به صحبت مینشتیم از خونسردی شما زیاد حرف زدیم ولی گفتیم شاید مصلحت این باشد!!!! ولی مصلحتی که اصلا خدایی نیست.. وای کاش مسولین از گفتن حق نهراسند.
دوستتان داریم....
پاسخ:
چرا باید بی حرمتی کنند و چرا باید از پیگیری حقوقی مطابق با قانون برآشفته شوند. مگر ما چیزی جز اعتراض به بی قانونی ها و تخلفات انجام داده ایم. با شما مخوافقم که کسانی که در قبال دریافت کمک مالی به کسی رای میدهند رای فروشی می کنند و چنین پولهایی حرام است. و با حرام نباید مساجد و حسینیه ها و مراسم عزاداری بر پا شود. بنده حاضر نشدم یک ریال به مراکز دینی کمک کنم چون کمک فی سبیل رای بود. خیلی ها از من هم کمک خواستند جواب رد دادم. باید این فرهنگ اصلاح شود.
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۴۳ دانشجوی دکتری
 سلام
خوشحالم که به شما رأی ندادم. سایت شما پر از تخریب رقباست. بی دلیل نبود که گرانمایه با شما وارد مناظره نشد. امیدوارم برای همیشه از این شهرستان بروید.
با تشکر
پاسخ:
آقای گرانمایه وارد مناظره نشد چون ضعفش مشخص میشد. آنچه نوشته ام تخریب نبود بلکه بیان واقعیات بود. ایشان در مجلس هم مناظره نکرد و تریبون کاشان و اران و بیدگل طی هشت سال گذشته خاموش بود. شما برای برآورده شدن امیدتان دعا کنید.
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۲۷ جواب دروغ گویان
 چرا جوسازی می کنید؟ در انتخابات 88 تعداد واجدین شرایط شهرستان آران و بیدگل 55000 نفر بوده است. که قطعا الان بیش از این است.  و در شهرستان آران وبیدگل آقای منصوری 38172 رای آورده و در کاشان 11024 رای. چرا متوسل به دروغ می شوید؟
پاسخ:
نظرات دیگران مثل نظر شما منعکس شد.
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۱:۱۷ اسماعیل زاده
 سلام آقای دکتر قدیری ابیانه . وقت شما بخیر
این چند روز روزهای سختی بر هواداران شما گذشته است . می دانم که می دانید دوستداران شما عمیقا اندوهگین اند . کاندیدای اصلح کاشان بوده اید . و امروز شخصی دیگر اصلح قلمداد می شود !!!
تاکتیک آقای منصوری بسیار زیرکانه بوده است . کاشان را برای رقبا گذاشتند و خودشان آران و بیدگل و روستاهای اطراف کاشان  را از تبلیغ پر کردند . روز  انتخابات سفری به مشهد اردهال داشتم. روستاهای حسنارود و علی آباد رای شان آقای منصوری بود . تبلیغات گسترده.. وعده های بسیار و چرب کردن سبیل خیلی ها در روستا ها نتیجه اش  می شود رای نیاوردن کاندیدای  اصلح کاشان !! خیلی اندوهگینم .
خیلی..
کاش کاندیداها به صحبت های آقای نمازی گوش می دادند و آنهایی که هدف و نظرشان یکی  بوده . به نفع یکدیگر کنار می رفتند . دوستی می گفت  در واقع کاشان سقوط کرد.

خیلی غمگینم . اصلا آقای دکتر چرا تبلغیاتتان کم بود ؟
چرا مثل خیلی ها هزینه نکردید ؟
چرا مردم کاشان خوب شما را نمی شناسند . من گله مندم آقای دکتر ..

 با این اوضاع کاشان تبدیل به حومه آران بیدگل خواهد شد .
اضطراب  سالهایی که بر کاشان بگذرد هنوز نیامده..  در میان مردم هست
کافیست   به حرف های این روزهای  مردم گوش بسپارید..
خیلی اندوهگینم و  آرزو می کنم خداوند اوضاع را ختم به خیر کند .
پاسخ:
چرا فکر می کنید که اگر یک نفر نامزد منطقه ای شد باید خودش همه هزینه های تبلیغ را بدهد. این اشکالی است که باید در صدد رفع آن بر آیید. تبلیغات ضعیف بود چون خیلی ها فکر می کنند که کسی که نامزد شده باید خود همه هزینه ها را بدهد. مگر نامزد قرار است وکیل خودش شود که همه هزینه ها را خودش بدهد. مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که هر کس را اصلح تشخیص دادید به دیگران هم معرفی کنید. و مگر نه اینکه معرفی به دیگران می تواند هزینه بر هم باشد. ایا می دانید همین تلقی ها است که باعث می شود بسیاری از افراد که صلاحیت نمایندگی را دارند پا پیش نگذارند و نامزد نشوند؟ پس بیایید تجدید نظر کنید و برای ورود نامزد اصلح به مجلس هزینه های اطلاع رسانی را تقبل نمایید. آ«وقت خواهید دید که کاشان پر است از افراد با صلاحیت که حاضرند نمزد شوند و به مردم خدمت کنند.
به نام خداوند قوی‌تر از ناو‌های آمریکایی!!! جناب آقای دکتر قدیری ابیانه سلام علیکم. خدمتتان عرض کنم که اینجانب یکی از هواداران و تبیلغ کنندگان شما در انتخابات مجلس نهم در کاشان بوده و هستم. البته مقدمه‌ی کوتاهی دارم و آن این که یک جمله روانشناختی معروف هست بدین مضمون : اگر از درب یک اتاق پر از مرد و پسر، دختری وارد شود، روانشناس کسی است که به چهره‌ی دیگران نگاه کند نه کسانی که به دختر نگاه می‌کنند. هدفم از این مقدمه این بود که در تمام مدتی که شما را از نزدیک ملاقات می‌کردم چه قبل و چه بعد از ایام تبلیغات و انتخابات، به یک نکته‌ی بسیار ظریف ولی خیلی مهم پی بردم و علت ناکامی فعلی شما را هم در همین نکته می‌بینم و آن کمی خوی منیّتی بود که حس کردم دارد خودش را در شما نشان می‌دهد. وقتی در تمام سخنرانی‌ها و صحبت‌ها، همیشه پای یک من در میان است! این‌جاست که کار خراب می‌شود و پس از اعلام نتیجه انتخابات به یاد حضرت امام خمینی(ره) در سال 1342 افتادم که امر انقلاب را به مردم واگذار کرد و جمله‌ای با این مضمون فرمودکه مردم کار انقلاب را به پایان می‌برند! و خودشان بعد از 15 سال متوجه سهو خود شده و فرمودند همه چیز به ید و قدرت خداوند است و از آن به بعد شما هر جمله‌ای که از حضرت امام می‌بینی ردپای خدا را هم خواهی دید مثل این جمله‌ی معروف که خرمشهر را خدا آزاد کرد. به هر حال از نظر من نوعی و با توجه به سطح درک و معرفتم از عالم هستی، اگر شما تکلیف خود را انجام داده و مابقی را به خداوند قوی‌تر از ناوهای آمریکایی واگذار نموده بودید، یحتمل نتیجه انتخابات اینچنین نمی‌شد. شاید به صلاح شما و مملکت نبوده که با آن خوی منیت وارد مجلس شوید. شاید اگر آن‌گونه وارد مجلس می‌شدید، بر اسب غرور سوار شده و با وجود شایستگی‌های بسیار برای مجلس و مملکت حاشیه‌سازی می‌کردید. همانند جمله‌ای که گفتید: من اگر به مجلس بروم می‌گویم نباید دو برادر رئیس دو قوه باشند. یا این‌که گفتید: من به آقای لاریجانی می‌گویم: لیاقت من برای ریاست مجلس بیش‌تر از شماست! به هر حال می‌بایستی اسماعیل نفس خود را بکشید و بعد با ضمیری آرام و به قصد قربت و رضای خدا وارد مجلس شوید. امیدوارم که تخلفات رقیب جنابعالی به اثبات رسیده و مجددا با روحیه‌ای الهی وارد گود انتخابات شوید و اگر چنین نشود، سعی و تلاشتان را برای آینده مصروف دارید. منتظر اعلام نظر شما در خصوص متن فوق هستم. التماس دعا. دوستدار قدیری خدامحور و ولایت‌مدار
پاسخ:
سلام دوست عزیز. بنده هرگز نگفتم که لیاقت من برای ریاست مجلس بیش‌تر از آقای لاریجانی است. اما گفتهام که با ریاست ایشان مخالفت خواهم کرد. دیدید که انتقاد از ایشان در رسانه موجب تعطیلی آن شد و لی این اتفاق در مورد نه تنها انتقاد بلکه در مورد تخریب دیگران روی نداد.
بنده هرگز دعا نکردم ÷یروز شوم بلکه دعا کردم هر چه خیر اسلام و کشور و ا نقلاب و مردم و خودم است ان پیش بیاید. دوستان می گفتند خیلی رلکس هستی. گفتم اگر نماینده نشدم ناراحت نمی شوم چون بر حسب تکلیف آمده ام. ناراحت هم نشدم. اگر هم دنبال باطل کردن آرائ وارداتی و خریداری شده هستم برای رضای خدا است. اگر آ«طور که شما می گوئید منیت در بنده بروز کرده باشد همان بهتر که به قول شما راه نیفتم. ولی برداشت خودم این نیست. چه بسا در راه نیافتن به مجلس خیری برای بنده باشد. من هم همین را از خدا خواستم که هر چه خیر است آن چیش بیاید. به هر حال از نکته سنجی و دلسوزی شما متشکرم.
 با عرض سلام آقای قدیری ؛
مطلع شدم که هرطور که شده تلاش میکنن انتخابات به دور دوم کشیده نشه.
آخه میگن ضد ولایتی
با مشایی سَر و سِر داری 
بیای کاشونو زمین میزنی
اومدی که مردم رو بدبخت کنی
اگه بری مجلس با حرفای ضدانقلابیت آبروی کاشونو میبری 
و...
دکتر ، دیگر خواهش نمیکنم
وظیفه داری دوره های بعد بیایی که ما به افرادی که خودشان را پدر کاشانی ها می دانند ثابت کنیم که آنها پدر ما نیستند؛ بلکه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای پدر ماست. 
شرمنده ام از این همه بی ملایمتی خواص خودخواه...
سلام آقای دکتر شمامعتقدیدکه حق شماضایع شده پس بایدازحق خودتون دفاع کنیداگه شمابتوانیدالان ازحق خودتون دفاع کنیدپس به همه ثابت میکنیدکه میتوانیدازحق کاشان وآران وبیدگل هم درمجلس دفاع کنیدبه امیدموفقیت شماوکشیده شدن انتخابات به دوردوم
پاسخ:
بنده از حق مردم دفاع می کنم. باید آراء مردم نماینده را تعیین کند و نه خرید رای. به آراء مردم هر چه باشد احترام می گذارم.
 سلام آقای دکتر قدیری ابیانه
من یکی از طرفداران پر و پا قرص شما بودم و چون فکر می کردم به قصد خدمت رسانی به مردم وارد صحنه شده اید به شما رای دادم اما با دیدن این پست  به این نتیجه رسیدم که تنها میل به قدرت شما را به این عرصه وارد کرده، تا دیروز آقای منصوری متخلف بود، امروز گرانمایه، فردا...؟؟
مگر توصیه رهبر معظم انقلاب را در نماز جمعه چند هفته قبل فراموش نشنیدید: "بازندگان انتخابات مجلس مراقب باشند کلاهی که به سر بازندگان انتخابات 88 رفت، به سر آنها نرود"
...برای خودم متاسفم
پاسخ:
تخلف های حامیان گرتانمایه بیش از تخلفات آقای حامیان آقای منصوری بود. در زمان انتخابات رعایت قانون را کردم که نباید به نقد رقبا پرداخت. اما اجازه دهید به تحلیل عملکردها بپردازیم. هر چند بعید می دانم که شما قبلش هم به بنده رای داده باشید. یادتان نرود که تخهریب علیه بنده را کسانی انجام دادند که در مقابل آ« فتنه سکوت کردند. پس این انگ ها به بنده نمی چسبد.
سلام علیکم
جناب دکتر، امروز 16 اسفند هم به پایان رسید!
پس نتیجه ی اعتراضات چی شد؟
هنوز که هنوزه نتونستم با نتیجه ی غیرقابل باور انتخابات کنار بیام.
خواهشاً نتیجه رو هرچی سریعتر اطلاع بدین
با تشکر
پاسخ:
بنده هم منتظر نتیجه هستم.
 سلام دکتر شما که تفکر استراتژیک دارید و برنامه. چرا در تهران ثبت نام نکردید؟
پاسخ:
مگر ثبت نام در کاشان خلاف تفکر استراتژیک هست؟ چرا فکر می کنید که در شهرستان ها صاحبان تفکر استراتژیک نباید ثبت نام کنند؟
 آقای جنتی یکی از افرادی است که شما در شکایتتان همراهی میکنه ؟ حقیقت داره ؟ میخواستم بگم نتیجه شکایت چی شد ؟ روزی 10 مرتبه به سایت سر میزنم ولی اتفاقی نیافتاده ؟ نتیجه نهایی کی اعلام میشه ؟
پاسخ:
بنده هم نتظر نتیجه هستم.
 سلام آقای دکتر.هنوز نتیجه ی شکایت شما معلوم نشده؟
پاسخ:
نه
متاسفم که بعضی نظرات رو تایید و بعضیا رو تایید نمیکنید . من و یه سری بچه ها از چند پیامی که گذاشتیم فیلم گرفتیم و از میون پیاما ، پیام هایی که تایید کردید رو دوباره فیلم گرفتیم. بزودی میذاریم رو اینترنت لینکشو میدیم خدمتتون قضاوت کنید. واقعا متاسفم. خوب شد ....
پاسخ:
همه نظر ها را نمی گذارم. بعضی ها اتهام به دیگران است که نمی توان گذاشت. مثلادر برخی جاها از افرادی نام برده شده که رای خریده اند. اگر نام بگذارم اتهام و قابل پیگرد است.
سلام اقای دکتر انشا الله که به دور دوم بکشه شخصا شما رو از صمیم قلب دوس دارم من یه رای اولی هسم  مطمئن باشید اگه به دور دوم بکشه حتما پیروزید به امید ان روز 
شما که اینقدر دلتون واسه شهر میسوزه !!!! اینهمه نگران کاشون و کاشونی هستید !!!! چرا قبل انتخابات فکرشو نکردید؟ مردم کاشون از روی عقل رای میدهند نه از روی تعصب  پس بهتر بود یکی از شما ها قبل از انتخابات کنار میکشید. بهتر نبود؟ شما که دانا و کاردان هستید باید پیش بینی میکردید تا این اتفاق نیفته هر کی از کاشون بالا میرفت بهتر از کسیه که الان رفته. شما ها فقط خودتون واسه خودتون مهید و بس وگرنه به نفع اون یکی میرفتید کنار تا رای ها نشکنه. این همه صحبت که در مورد اختلاف میون کاشونی ها هست غلطه. کسی با کسی اختلاف نداره. هرکسی از روی عقل تصمیم گرفته و رای داده. حالا شما نامزدها بودید که اشتباه کردین. باید بگم دیگه انتخابات تمومه و دست از تخریب بقیه بردارید لطفا. ما ندیدیم کسی شما رو تخریب کنه ولی شما دائما بقیه رو تخریب کردید و میکنید . بسه دیگه . مردم شناختند آنچه باید میشناختند. شاید انتخابات مجدد اینو به شما ثابت کنه.
پاسخ:
13 نامزد از کاشون هیچ کدام به نفع دیگری کنار نرفتند. باید صالح به نفع اصلح کنار رود. بنده برای همین حاضر بهخ مناظره حتی در جمع محدود معتمدین منطقه شدم ولی آقای گرانمایه زیر بار نرفت. اگر آ«ها به نفع اصلح کنار می رفتند به قول شما این وضعیت چیش نمی آمد. هر کاشونی هم بهتر از هر آرونی نیست. بنده که قومی گرایانه نگاه نکردم. مردم هم قومی گرایان در کاشان رای ندادند. همانطور که گفتید مردم کاشان از روی عقل رای می دهند و نه از روی تعصب. خوب رای اول را به بنده دادند که نظر شما را تایید می کند.
در حالیکه جمعیت واجد شرایط آران و بیدگل 39 هزار نفر بوده است، بالغ بر 51 هزار نفر در آن منطقه رای داده اند!!!!
منبع:kashanhami.blogfa.com

با سلام.جناب دکتر حیف که تبلیغات شما کم بود.از روز بعد انتخابات تازه خیلی ها شما رو شناختند.الان همه افسوس میخورن.من ایمان دارم که تخلف صورت گرفته.کافیه یه سر به مشکات بزنید میفهمید روز جمعه چندین دستگاه اتوبوس از قم اومد.مطمئنم اگه انتخابات بره دور دوم حداقل با 100 هزار رای به مجلس میرید.
 راسته میگن شما طرفدار حزب مشایی هستید ؟

لطفا این پست را تایید کنید ...

مممنون
پاسخ:
با کمی تامل در مطالبی که در همین سایت هست متوجه دروغ بودن این شایعه و خباثت شایعه سازان خواهید شد. متاسفم که حجم شایعات آنقدر وسیع بوده است که هنوز هم شما چنین سوالی برایتان مطرح است.بنده باند مشایی را ضد ولایت می دانم. کسی که بگوید عصر اسلام گرایی به پایان رسیده . کسی که در مقابل اسلام ناب اسلام ایرانی را مطرح کند و ...
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۴۸ دانشجوی دانشگاه امام صادق علیه السلام

 سلام و عرض ادب

چون از نزدیک شاهد خیلی از حوادث و اتفاقات در انتخابات بودم تنها چیزی که از دکتر قدیری دستگیرم شد تقوای سیاسی ایشان بود. متاسفانه همشهری های عزیز ایشون رو تو میدان حق تنها گذاشتند و در آینده نه چندان دور چوب اونرا خواهند خورد

از دکتر تقاضا دارم که برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کنه تا ایشالا بتونم جبران کم کاری ها رو بکنیم

پاسخ:
بنده را تنها نگذاشتند. حدود 34 هزار رای یعنی رای اول شهر و شهرستان کاشان با دو ماه حضور و کمترین هزینه نتیجه خوبی است. متاسفانه ستاد آقای گرانمایه به تخریب و تحریف و دروغ روی آورد و عده ای را دچار تردید کرد. 
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۰۴ مرضیه رضوان
مواظب تحریکات جریان انحرا فی باشید به اندازه کافی ماهی گرفته اند
پاسخ:
تقلب در انتخابات، شایعه و دروغ پراکنی و تخریب یعنی انحراف.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۰۱ مرضیه رضوان
خانم شبانی در سالهای قبل به عنوان کاندیدا اصلاح طلبان بود که آرانی است وخانم مریم ارشدی که نامزد جریان انحرافی به صورت علنی بود وانصراف داد آرانی بود وآقای منصورری که رای آورده آرانی است وآقای شبانی فعال در این زمینه ارانی است آیا این ائتلاف جریان انحرافی واصلاح طلب نیست تز مشایی؟
پاسخ:
فکر نمی کنم صحیح باشد دیگران را اینطور راحت به جریان مشایی که جریانی است انحرافی نسبت دهیم. هیچ دلیلی بر این ادعاها وجود ندارد. آرانی بودن هم دلیل مشایی چی بودن نیست. آرانی ها و بیدگلی ها ولایتمدارند و با جریان انحرافی مخالف
 سلام 
یه جوابی گفتید که نمیشه جواب نداد
جبهه راست جدید کاشون که خیلی هم با راست سنتی آبشون تو یه جوب نمیره خوب باید می دونست یه چوب خشک کاشونی بهتر بود تا یه دکتر حالا با هزار هزار عنوان القاب ولی غیر کاشونی
ثانیا جناب ابیانه که معتقدید در موقع تولد ابیانه ماله کاشون بوده دیگه نگی 34000 رای مردم به من دادند نه قربون شکلت خیلی برو بچه های راست نو پا برات رای زنده کردند ولی چکنم که نشد.
ثالثا اینقدر فوری فوری و آنی آنی اطلاعیه صادر نکن زمان جنگم اینقدر اطلاعیه صادر نشد.
گرانمایه با اینهمه دلبستگی بیخیال شد توقع داری با 34000 هزار رای نماینده مردم باشی اینقدر به در رو دیوار نزنین تازه شدین مثل میر حسین موسوی که تند تند اطلاعیه می داد می گفت تقلب شده شما که از اونا بدتر کردین اون لااقل سر میلیون چونه می زد شما اصولگرا واسه دو سه هزارتا چونه می زنید 
تنها چیزی که به چشم نمیاد اشتیاق به خدمته واسه حضرت علی هم تقلب کردن سر حکومت ولی رفت کنار تا خلق اومند التماس حالا شما به خلق التماس می کنید که قدرت ماله منه.
خداوند شما را در کارتان و مرا در راهم راهنما باشد


پاسخ:
سلام. نمی دانم چرا بعضی ها آشفته شده اند. شورای نگهبان بررسی می کند. اگر تخلف نشده بود نتیجه را اعلام می کند و ما هم تسلیم نظر مراجع رسمی هستیم. اگر تایید کردند من هم به جناب اقای منصوری تبریک خواهم گفت و با او همکاری خواهم کرد. مشکلی دراین میبینید؟ ضمنا موضوع حق من مطرح نیست. موضوع این است که کسی نباید با تخلف نمایندگی را بدست آورد و حق مردم را ضایع کند. هر کس که باشد. این موضع بد است؟ ضمنا جناب آقای گرانمایه حتی اگر به دور دوم بکشد شرکت نخواهند کرد وگرنه می دیدید که چه می کردند.
 با عرض سلام خدمت جناب دکتر:

خوشحالم که رای اکثریت مردم کاشان به نفع جناب دکتر بوده هرچند که جناب دکتر در تهران تولد یافته و ذره ای از تعصبات بیجای شهر مجاور ، در انسانهای فهمیده کاشان رسوخ نکرده است .
اینجانب امیدوارم که در دوره های بعدی شاهد حضور جناب دکتر باشیم ...

موفق و موید باشید .
پاسخ:
تعصبات را نمی توان به همه مردم شهر مجاور نسبت داد. ارانی ها  بیدگلی ها انسان های شریف و شهید داده هستند.
 با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر قدیری.

شما یک الگو هستید، چرا که با توجه به تمام موقعیت ها و فرصت های موجود که از قبل تا بحال داشتید،

همچنان به فکر سازندگی هستید و مثل برخی از افراد بی تفاوت نسبت به این مرز و بوم، به خارج از کشور

سفر نکردید.

هدف حمد و ثنا نیست بلکه قدر دانی از شما و زحمات شماست.
۱۶ اسفند ۹۰ ، ۰۰:۵۶ منم فرزند ایران

 من برای خودم و بعضی دوستان متاسفم با این نظرات ما به بی خردی خودمان باخته ایم نه اینکه باخته ایم بلکه جا مانده ایم ما باید به27000رای مردم اران و بیدگل و 12000رای مردم کاشان و حومه احترام بگذاریم

و در ضمن ایرانی انقدر بزرگه که با پول و شام رای به که کسی نمیده

فکر کنم ما کاشانیها بیشتر تعصب قوم گرایی داریم چون 33000رای دادیم و حدود 100000رای به اقای قدیری ندادیم و قدر ندانستیم حضور ایشان رو ولی میخوام خواهش کنم منطقی ای بدید

 سلام

به تمامی کسانیکه این دلایل را ارائه می دهند اعلام میکنم که بایستی ادله شما محکم و مستند باشد در غیر اینصورت مورد پیگرد قانونی قرار خواهید گرفت پس بهتره با مستندات محکم و قابل دفاع در مراجع ذیصلاح اقدام کنید در غیراینصورت از عواقب آن به شما هشدار میدهم.
پاسخ:
از هشدار شما متشکرم
 بند 8 از گفته های amir تایید می شود
 با سلام مجدد.ای مردم با بصیرتی که به آقای دکتر قدیری رای دادید،همه ی شما رو به خدا قسم می دهم که هر خلافی مشاهده کرده اید،به مراجع مربوطه گزارش دهید.بیایید از همین جا اتحاد خودمون و پای بندیمون با آقای دکتر رو ثابت کنیم.من در چند پست بالاتر،چند مورد از موارد مطرح شده رو(20 مورد) نوشتم.
هرکس این پست رو خوند،به کسایی که نمی دونن،اطلاع بده.به کسایی که به اینترنت دسترسی ندارن اطلاع بدید.همه ی تلاشمون رو باید بکنیم.شما رو به خدا قسم می دهم.
شاید ما مردم کاشان لیاقت فردی مثل آقای دکتر قدیری رو نداشته ایم.شاید...
اگر این قضیه ی نماینده ی میان دوره ای درسته،ما هم از آقای دکتر خواهش می کنیم که قدم روی چشم ما بگذارند.دوستان اگه اطلاعی در مورد نماینده ی میان دوره ای دارن،بذارن یا آدرس بدن.
یا علی...

پاسخ:
از بزرگواری شما متشکرم. مردم کاشان لایق از ما بهترون هستند. ان شاء الله همه ما پایبند ولایت بمانیم.
با عرض سلام مجدد
آقای دکتر یه سؤال از محضرتون داشتم.
نتیجه ی اعتراض دقیقاً کی مشخص میشه و آیا امیدی به دور دوم هست یا خیر؟
درضمن امیدوارم درصورت عدم راهیابی شما به دور دوم شاهد حضور جنابعالی در دوره های بعدی در کاشان باشیم.
بعنوان یه شهروند کاشانی از خودم خجالت میکشم که یه عده ای بخاطر بی بصیرتی و احساسات و تعصبات نابجا به شما پشت کردند.
انشالا که شاهد حضور پررنگتر جنابعالی در کاشان باشیم.
موفق و پیروز و سربلند باشید
پاسخ:
بنده بر حسب احساس تکلیف، نامزد نمایندگی شدم. در آینده نیز بستگی دارد که آیا چنین تکلیفی احساس کنم یا نه؟ ولی هر کجا باشم دوستدار این مردم شریف هستم.
 سلام. بنده قول ندادم که به نتیجه می رسد. بنده موظم با گزارش تخلفات از آراء مردم صیانت کنم. امام در هر حال تسلیم نظرات مراجع ذی ربط هستم. اگر به نتیجه برسند و عمل نکنند نزد خداوند متعال پاسخگو خواهند بود. آیا می فرمایید بی تفاوت باشم؟ البته ممکن است مدارک کافی نباشد. و اشکالی هم به شورای نگهبان وارد نباشد.

چقدر این جواب شبیه جواب های بازندگان سال 88 است . متاسفم که آرزوی تکیه بر صندلی که فکر می کنیم صلاحیت آن را بیشتر از دیگران داریم ما را از حتی از شعارهایمان دور می کند . با مخدوش جلوه دادن آراء آن هم بر اساس گفته ها و شایعات نزد خداوند چه جوابی داریم ؟
پاسخ:
جواب بنده این است که گزارشات را به مراجع ذی صلاح منعکس کردیم تا صحت یا سقم آن را بررسی کنند. نظر آ«ها هر چه بود تسلیم هستیم و آن را می پذیریم. چه اقدامی کردیم که مخالف شعاری باشد که داده ایم. شعار دادیم که باید به رای مردم احترام گذاشت که گذاشتیم. نگفتیم به تخلف احتمالی هم احترام می گذاریم. گفتیم به نظر مراجع قانونی احترام می گذاریم که باز هم بر آن تاکید می کنم.
سلام باردیگر عرض میکنم بجای نوشتن مدعیات دراینجا مشاهدات خودراشفاهاوکتبا به فرمانداری اعلام کنید .اگرحق کشی رادیده اید پای حق بایستید .ضمنا از طرف تمام طلاب واکثریت کاشان خواهش میکنم دکتربرای انتخابات میاندوره ای ثبت نام کنند چرا که  نماینده جدای آران فقط به خاطر شک بی مورد ولجبازی رییس مجلس با رییس دولت به تصوب نرسید ولی بزودی به تصویب میرسد .اگر هم نشد مارا دردوره بعد خوشحال کنید .شماببینید این مردم کاشان چقدر مظلوم ،سر به زیر وبابصسرتند وشمارا باتمام شبهات انتخاب کردند وبرخلاف برخی دیگر کاری بجای تولدتان نداشتند هرچند مقام معظم رهبری نیز فرمودند .قتی ازکاشان صحبت میشود کاشان قدیم منظور است که شامل نطنزوآران بیدگل هم بود .به امیددیدار بیشتر شمادرشهر شمادرکاشان  
پاسخ:
از راهنمایی شما متشکرم.
 من هم نظر amir را تایید می کنم
 پس کی قراره جواب قطعی شکایات مشخص بشه
ماکه مردیم از دلواپسی.
تروخدا هر خبری شد، رو سایت بذارید
پاسخ:
سلام. حوصله کنید فردا شب نتیجه معلوم می شود. اگر مراجع ذی صلاح نتیجه انتخابات را تایید کردند من و شما موظفیم به آن تن دهیم.د قانون مداری یعنی این.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

گوشه ای از تخلفات وتبلیغات عجیب مطرح شده که ستاد آقای منصوری مرتکب شده است:

 

1)آوردن حدود 10 اتوبوس از قم به مشکات،برای رای دادن به آقای منصوری

 

2)توزیع شام در روستا ها،هر شب،به وسیله ی ستاد مذکور

 

3)فرستادن عده ای از شهر ری،با تقبل هزینه ی رفت و برگشت،همراه با پذیرایی

 

4)خریدن رای برخی از مردم،در کاشان و آران و بیدگل،با قیمت 5و10 هزار تومان

 

5)حضور 120 درصدی مردم آران و بیدگل(؟؟؟؟؟)

 

6)خریداری رای توسط یک موتورسوار،در نزدیکی یکی از شعب اخذ رای

 

7)سخن رانی آقای منصوری در جوشقان استرک در 5شنبه،یک روز قبل از انتخابات

 

8)خریدن رای برخی اهالی خزاق به وسیله ی فردی به نام رضا سیدی،فرزند سید باقر

 

9)حمایت شدید دو تن از افراد وابسته به ثروت در آران و بیدگل،به نام های پیردهقان و شبان.(به خصوص شبان)

 

10)در راوند 10 دستگاه اتوبوس به ازای یک وعده ناهار و 25000 تومان پول،به آقای منصوری رای داده اند.

 

11)در آران و بیدگل،در بسیاری از شعب اخذ رای در روز رای گیری،علنا تبلیغ جناب منصوری را می کرده اند.

 

12)چندین دستگاه اتوبوس،برای رای دادن،به آران وبیدگل وارد شده اند.(به 120 درصد دقت کنید)

 

13)در خیابان کارگر کاشان،به برخی افراد برای رای دادن به اقای منصوری،15000 تا 25000 تومان پول می داده اند.

 

14)گفته شده که در سفیدشهر،به برخی افراد خاص،برای رای دادن 50000تومان پول داده اند.

 

15)فردی به نام آقای شبان از اصلی ترین خرج کنندگان بوده و در بسیاری از جاها،رد پای ایشان دیده شده است.

 

16)در محله اول نوش آباد،برخی رای ها خریداری شده بوده است.

 

17)اجبار کارخانه دارهای شهرک صنعتی آران به کارگرانشان برای رای دادن به منصوری

 

18)رضا شبان در نوش آباد و روستاها،با قول ساختن حسینیه و گلدسته ی مساجد،رای جمع می کرده است.

 

19)در صندوق 133 مشکات مسجد جامع،علنا تبلیغ آقای منصوری می شده است.به خصوص توسط فردی به نام "مهدی عباس پور" معروف به مهدی چاخان

 

20)اتوبوسی از خوابگاه الغدیرو اندیشه ی دانشگاه علوم پزشکی،برای رای دادن،به آران

برده شده است.

پاسخ:
البته موارد فوق در حد ادعا است . مگر اینکه شخصا به مراجع ذی صلاح مراجعه فرمایید. و کتبا شهادت بدهید که خود ناظر بوده اید. در مورد اسم افراد هم که آمده بنده هیچکدام را نمی شناسم و نمی توانم قضاوت کنم که صحیح است یا خیر. اگر مطمئن هستید اقدام فرمایید.
جناب آقای دکتر قدیری ابیانه عزیز با سلام و احترام ، دغدغه حضرتعالی را برای صیانت از آرای مردم کاشان ارج می نهم و از مردم کاشان هم برای انتخاب آگاهانه شما سپاسگزاری می کنم ، اما بنده بر اساس تجربیاتی که دارم تلاش های شما را برای اثبات تخلفات ستاد آقای منصوری و آقای گرانمایه ثمره بخش نمی دانم چرا ؟ چون اولا" تخلف ( تطمیع و خرید و فروش رای و تبلیغات غیرقانونی و ... ) در تمام انتخابات هست و به پدیده ای عادی و طبیعی تبدیل شده و رسیدگی نکردن به این تخلفات هم از آن عادی تر شده است . ثانیا" مسئولان شورای نگهبان این تخلفات را کم ارزش تلقی می کنند و آن را در حدی نمی دانند که در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد ضمن آن که شاکی و شاهدی برای اثبات این تخلفات به دادگاه مراجعه نمی کند برای همین شورای نگهبان برای رسیدگی به این تخلفات ، وقعی نمی نهد . ثالثا" اگر بنا باشد به این تخلفات رسیدگی شود شورای نگهبان باید آرای صدها صندوق را در حوزه های انتخابیه سراسر کشور مخدوش اعلام کند . رابعا" در این مواقع شورای تامین استان و شهرستان و همچنین نهادهای اطلاعاتی و امنیتی به منظور پرهیز از تشویش و تشتت و نزاع و درگیری احتمالی با پیشنهادها و دادن وعده هایی به نامزد معترض از او می خواهند به رغم اثبات تخلفات به نتیجه انتخابات تمکین کند تا مبادا منطقه دستخوش درگیری ها و اختلافات محلی و قومی شود . بنابر این نتیجه می گیریم که تلاش های قانونی حضرتعالی سرانجامی ندارد . حالا اگر پاسخی برای من دارید بفرمایید تا حداقل من قانع شوم . حداقل اگر به تلاش های خود امیدوارید کدها و رمزهایی را بدهید تا ما امیدوار شویم در غیر این صورت احساسات رای دهندگان خود را به بازی گرفته اید و این از منش حضرتعالی بدور است . با تشکر ...
پاسخ:
سلام. بنده قول ندادم که به نتیجه می رسد. بنده موظم با گزارش تخلفات از آراء مردم صیانت کنم. امام در هر حال تسلیم نظرات مراجع ذی ربط هستم. اگر به نتیجه برسند و عمل نکنند نزد خداوند متعال پاسخگو خواهند بود. آیا می فرمایید بی تفاوت باشم؟ البته ممکن است مدارک کافی نباشد. و اشکالی هم به شورای نگهبان وارد نباشد.
  

آقای قدیری؛

تا ابد افتخار می کنم که در تاریخ، انگشتم برای رأی دادن به شما، رنگین شده.

 آقای قدیری مدتهاست طرح جدایی نماینده کاشان از آران در دست بررسی است و تا جای قابل قبولی پیشرفت داشته است و قرار است در انتخابات میاندوره ای مجلس این اتفاق رخ دهد اگر شکایتتان به جایی نرسید لطفا شما هم همراه آقای منصوری برای تحقق این مهم تلاش کنید فراموش نکنید شما در کاشان رای اول را داشتید و بی شک در صورتی که نماینده کاشان از آران جدا شود شما نماینده منتخب مردم خواهید بود و با توجه به فاصله کمی که تا انتخابات میان دوره ای مجلس داریم ما زودتر به آرزوی خود خواهیم رسید.
پاسخ:
با سلام مطمئن باشید اکر انتخابات تایید نهایی شود بنده با جناب اقای منصوری نهایت همکاری را به نفع هم کاشان و هم آران و بیدگل خواهم نمود و به خدمت به مردم شریف کاشان و آران و بیدگل و اصولا به خدمت به همه ایرانین افتخار خواهم کرد.
 آقای دکتر قدیری،به خدا قسم که افتخار می کنیم که فرد بزرگی چون شما در شهر خودش کاندید شد.شما متعلق به کاشان هستید.
گفته میشه که آقای منصوری در 5شنبه،فرصت ممنوع تبلیغات،در جوشقان استرک سخن رانی و تبلیغ خود را کرده اند.لطفا پیگیری کنید.
ما هم افتخارمان این است که انگشتمان برای نام شما رنگین شد.در برگه ی رایم،نام پر افتخار شما را نوشتم.

بسم رب الحق

 

ارزیابی انتخابات مجلس نهم در شهرستان کاشان و آران و بیدگل

 

*مقاله ای کوتاه، خدمت دکتر قدیری ابیانه

    با سلام و احترام خدمت شما استاد گرامی؛

 

        معرفی کوتاه تعدادی از نامزدهای شهرستان

    1ـ تیمسار منصوری

احداث پادگان ارتش در منطقه کاشان و آران و بیدگل، افسر توپخانه و حضور در جبهه های نبرد، عضو ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی شمال غرب تا پذیرش قطعنامه، کارشناسی مدیریت دفاعی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی

    2ـ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، دکترای مدیریت استراتژیک، کارشناس عالی وزارت امور خارجه، مدرس دانشگاه و سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک، نامزد اصولگرا، ولایت مدار، مستقل.

    3ـ دکتر اصغر گرانمایه پور

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان، عضو کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور، عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و اتریش، عضو شورای عالی انفورماتیک جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای موسس و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان، نماینده مردم شهرستان های کاشان ، آران و بیدگل در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی

    4ـ حاج علی هاشمی طاهری 

مسئول دیه شهرستان آران وبیدگل ونطنز، عضو رسمس سپاه کاشان، مسئول تعزیرات، عضو شورای اسلامی دوم و سوم، جانباز

    5ـ دکتر حسن فدایی

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی کارکنان آموزش و پرورش کشور، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه عمران بیمه

    6ـ معینی

کارشناسی ارشد پیوسته رشته معارف اسلامی و علوم  سیاسی دانشگاه امام صادق تهران، دبیر کمیسیون اصل نودم90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر اجرایی کمیسیون اصل نود

    7ـ صدیفیان 

نایب رییس مجلس ایثار گران، عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان، مشاور فرماندر، رییس دانشگاه سیلک، جانباز

    و...

 

        نان اتحاد

در این دوره، در شهر آران و بیدگل، دو نامزد برای  مجلس نهم وجود داشت. یکی معینی و دیگری تیمسار منصوری.

ولی به خاطر اتحادی که در بین این منطقه وجود دارد، بین خود، اهم و مهم کردند و تنها یک نفر را در صحنه ی رقابت وارد کردند و بدین ترتیب آقای معینی به نفع تیمسار کنار رفت و 95درصدبه بالای کل آرای این شهرستان به تیمسار تعلق گرفت!

 

        چوب اختلاف

وقتی به اسامی و بیوگرافی نامزد های شهرستان کاشان نگاهی اجمالی بیندازید، می بینید که اختلافی به جز میزان سابقه و تجربه و تحصیلات وجود نداشت. اکثریت نامزد ها از یک جبهه و یک تفکر بودند. اما به دلیل های نفسانی این نمایندگان حاظر نشدند که گرد یک میز جمع شوند و برای تحقق هدف خود، به نفع یک نماینده کنار روند و همگی حامی یک نفر شوند.

 

        نان اتحاد و چوب اختلاف

نتیجه ی انتخابات این شد که رای مردم کاشان بین نمایندگان این شهر شکست و رای مردم آران و بیدگل به دلیل اتحاد بالا رفت و این نشان دهنده ی سیاست بالای مردم آران و بیدگل و پایین بودن ذکاوت مردم کاشان است و این در حالی است که فتنه ی بسیار ظریف اصلاح طلبان در مردم کاشان به خوبی نفوذ کرد و باعث شد که رقابت و اختلاف بی دلیل و ناسالم بین اصولگرایان این شهر اتفاق بیافتد و بدین ترتیب شد که مردم آران و بیدگل، نان اتحادشان و مردم کاشان، چوب اختلافشان را بخورند.

 

        آبروی ریخته شده ی عضو کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور!

آیا نماینده ی سابق کاشان در مجلس که عضو کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور می باشد، دیگر آبرویی برای نشستن بر صندلی مجلس و کمیسیون را دارد؟! آیا وقتی دیگر روی صندلی مجلس می نشیند، و به او به عنوان 19هزار رای در شهرش و نفر چهارم در شهرش نگاه می کنند، خجالت نمی کشد؟! آیا با کناره گیری، عزتی بزرگ برای خود نمی خرید؟! آیا با نامزد نشدن در این دوره، نمی توانست سوابق هشت ساله اش را محفوظ کند و خدماتش را گرامی نگه دارد؟! خدا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند. انشاا...

 

        پافشاری بر سر غرور!

شنیده بودم که حاج علی آقای ایثارگر شورای شهری ما، در اوایل تصمیم گیری برای نامزد شدنش در مجلس نهم، گفته بود که اگر فردی اصلح را در میدان ببیند، به نفع او کنار خواهد رفت. می خواهم بدانم که آیا واقعا کنار نرفتن ایشان به این منظور بود که اصلح تر از ایشان در میدان نبود؟! آیا هم نظر و هم هدفی در میدان نبود که تجربیات و تحصیلات و توانایی هایش از او یشتر باشد و او بخواهد برای حفظ اتحاد، به نفع مردم و وحدت کنار رود؟! انشا ا... خدا غرور و منیت همه ی ما را بخشکاند.

 

        بی صاحبی شهر...

تمامی این مشکلات از آنجا آب می خورد که ما در شهر صاحب نداریم. مرجع نداریم. خط شکن نداریم. در شهر، رهبر بصیر نداریم. در شهر کسی را نداریم که راه را به ما نشان دهد. بصیرمان کند. چاه را به ما نشان دهد. کسی را نداشتیم که این مشکلات و فتنه ها را به ما گوشزد کند. حتی به اندازه ی این که جلوی تخریب نامزدهای دیگر را در تبلیغ هایشان  بگیرد.

سکوت صاحبان شهر، خیلی بی جا بود. شهر نیازمند فریاد بود. نیازمند شعار بود. نیازمند وحدت بود. ولی حیف. حیف که مردم کاشان شکست بی رهبر بودنشان را خوردند.

 

آقای قدیری؛

تا ابد افتخار می کنم که در تاریخ، انگشتم برای رأی دادن به شما، رنگین شده.

پیش خود فکر می کنم زمانی که لیست نامزد های مجلس نهم کاشان را خدمت مقام معظم رهبری و یا هر فرد خبره ی سیاسی دیگری می برند و می گویند از بین این اسامی، دکتر قدیری ابیانه، رای اول را نیاورده، چه تصوری نسبت به مردم کاشان پیدا می کنند؟‍!

درک این خطر بزرگ و جدی برایم بسیار سوزناک و هولناک است که نمایده ی منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل، از روی تعصب و میهن پرستی و قوم گرایی انتخاب شده است، نه از روی تفکر برای انتخاب اصلح.

آقای قدیری؛ شما لیاقت بیش از این ها را داشته و دارید. ما افسوس که ما شما را نشناختیم.

امیدوارم که شما، این اتفاق اسفناک را به پای جوانان ارزشی این شهرستان نگذارید.

در پایان می خواهم از جانب خود و تمامی حامیان شما در کاشان اعلام بدارم که هچنان، شما استاد گرانقدر، در زندگی و صحنه های پر پیچ و خم آن، الگوی ما بوده و خواهید بود.

آقای دکتر قدیری؛ تا ابد افتخار می کنم که در تاریخ، انگشتم برای رأی دادن به شما، رنگین شده.

یاحق

 

14/12/1390

یکی از جوانان کاشان

پاسخ:
سلام برادر عزیز با این فرمایشات شرمنده ام نکنید.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۱۰ اطلاعیه شماره (5) هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم با سپاس از خداوند متعال که بار دیگر الطاف و عنایات خود را شامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و ضمن تشکر از مردم بصیر، آگاه و دشمن ستیز ایران اسلامی که با حضور پر شکوه خود در پای صندوقهای اخذ رأی، دست رد بر سینه استکبار زده و امید واهی دشمنان را مبدل به یأس نمودند و نیز با قدردانی از کلیه هیأتهای اجرایی، هیأتهای نظارت و ناظرین محترم که با کمال دقت و مراقبت تمامی تلاش را در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی به‌کار بسته اند، به اطلاع ملت شریف می رساند در اجرای تبصره 1 و 2 ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه شکایتی از نحوه برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، افراد می توانند از تاریخ اخذ رأی به مدت هفت روز شکایت مستند خود را با ذکر مشخصات کامل، آدرس و شماره تلفن به دبیرخانه شورای نگهبان واقع در تهران - خیابان امام خمینی(ره) - روبروی دانشگاه افسری امام علی (ع) - شورای نگهبان ارسال فرمایند. قابل ذکر است طبق قانون شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضاء شاکی را داشته باشد و در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است. هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ................................... جنتی دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که اگر برخی از داوطلبان تعدادی از مردم را برای رای دادن به حوزه‌های مورد نظرشان بیاورند با آنان چه برخوردی می‌شود؟ خاطرنشان کرد: ما آرای خرید و فروش شده را باطل می‌کنیم. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مستندات مردم در گزارش‌هایشان به شما چه چیزی باید باشد؟ گفت: با عکس و فیلم و شهادت گرفتن از افراد دلیل بیاورند که رای، خریداری شده است. ما نیز رسیدگی و آرای خریداری شده را باطل می‌کنیم. ...................................... سخنگوی شورای نگهبان هم در پاسخ به این سئوال که شورای نگهبان تایید نتایج اعلام شده را چه زمانی اعلام می کند خاطر نشان کرد: کار شورای نگهبان در این بخش پس از اتمام مهلت شکایت از روند برگزاری انتخابات خواهد بود.
آقای قدیری ممنون که از حق رای دهندگانت دفاع میکنید

اگر احیاناً موفق به اثبات تخلف نشدید، ما برای مجلس دهم بازهم منتظر شما خواهیم بود. 

سلام علیکم

لطفا شماره همراه و پست الکترنیکی خود را برای دوستدارانتان روی سایت بگذارید. 

پاسخ:
mh.ghadiri@gmail.com
با سلام خدمت شما یعنی اینکار می تونه تاثیری در دو دوره ای شدن انتخابات داشته باشه؟لطفا توضیح دهید؟
پاسخ:
بررسی ها توسط مراجع ذی صلاح انجام خواهد شد. هر تصمیمی مورد پذیرش بنده است. همه باید بپذیریم.
۱۵ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۴۳ بهنام لباف
آقای دکتر قدیری چرا اینطوری میکنی فدات شم.اینجوری که رسم شکایت کردن نیست.ما باید بریم فرمونداری؟ما باید بریم اینجا و اونجا؟ما اندک امیدمان رو برای رفتن به دور دوم از دست دادیم با دیدن این پست.
پاسخ:
به خاطر محدودیت فرصت است. منتظر اعلام نتیجه مراجع رسمی باشید. هر چه شد آن را بپذیریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">