پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸ ق.ظ

روزنامه کاشان- بلوار چمران،کوچه مسجد .. ساعت ۸ صبح دوشنبه. محل قرار همان زیرزمینی بود که در آنجا قبل از انتخابات با دکتر مصاحبه کردیم و با عنوان «سفیری که برای وکالت آمده» منتشر شد. اما امروز قدیری برخلاف گفتگوی قبلی از عملکرد و برنامه‌هایش نگفت و به قول او از تخلف‌ها، تخریب‌ها و دروغ‌ پردازی‌‌هایی گفت که حق مردم را تهدید کرده است. روی سخن او بیش از همه با ستاد گرانمایه‌پور بود و باندی که شهر را مایملک و مردم را رعیت خود می‌پندارد .واز گزارش‌های تخلفاتی گفت که به او رسیده و شکایتی که براساس آن تقدیم مراجع ذیصلاح شده است.

 

    * چرا به نتیجه انتخابات اعتراض کردید؟

ـ علت اعتراض دفاع از حق مردم بود. من در این مدت هرگز دعا نکردم پیروز شوم بلکه دعای من این بود هرچه خیر اسلام و انقلاب و ایران و بنده است همان تحقق پیدا کند. چون من برای ادای تکلیف آمدم و خدا بهتر می‌داند چه چیزی خیر است.

 

    * چرا فکر می‌کنید حق مردم ضایع شده است؟

ـ این که آقای منصوری بیشتر از همه رأی آورده صحیح است. ولی متأسفانه دراین انتخابات تعدادی از نامزدها و هوادارانشان اقدام به خرید و واردات رأی کردند. تخلف زیادی صورت گرفت. معتقدم بیشترین تخلف از همه لحاظ متعلق به ستاد آقای گرانمایه‌پور بود. یعنی علاوه بر گزارش‌هایی که مربوط به وعده‌های غیراصولی و کمک‌هایی به مراکزی بود که هدف انتخاباتی را دنبال می‌کرد و وعده‌های بی‌جایی که داده شد اقدام به تخریب شدید رقبا و در رأس آن بنده کردند که این خلاف قانون است.

 

    * نمونه‌ای نام ببرید؟

ـ روزی نبود که یک شایعه برای من درست نکنند. روزی نبود که به تخریب من نپردازند. هم در سایت‌های طرفدارانشان و هم توسط عوامل‌شان در سطح دو شهرستان. نمونه‌ها فراوان است. من احساس می‌کنم در سن ۵۸ سالگی احتیاج به یک شستشوی گناه داشتم و اینها در دروغ و تخریب و تهمت به من کم نگذاشتند. و ما می‌دانیم اگر کسی غیبت کسی را بکند و تهمت به او بزند؛ گناه او را شسته است. یکی از کارهایی که کردند این است که با توجه به این که مردم دو شهرستان،مردم ولایتمداری هستند و طبیعی که است نسبت به جریان‌های غیرولائی حساس باشند؛ شایعه کردند قدیری هم‌هاشمیست است و هم به جریان انحرافی مربوط  است در حالی که این دو باهم در تضاد هست.

 

    * کدام یک را قبول دارید؟

ـ من هیچکدام را قبول ندارم. بنده قطعاً ولایتمداری‌ام در همه مواضع ۳۸ ساله فعالیت سیاسی ام اثبات شده است و این را همواره در عمل ثابت‌ کرده‌ام. تاکتیک‌های زیادی برای تخریب من به کار برده‌اند. مثلاً ادعا کرده‌اند گروه ۷۲ تن که از من حمایت کرده‌اند مشائی‌ایست است و تخلفات مالی مشائی را متذکر شدند در حالی که می‌دانستند این گروه جریان انحرافی را خوارج زمان می‌داند.اینها ادعا کردند من در کنسرتی شرکت کرده‌ام که یک خواننده زن در حضور ۵هزار زن در رشت و با حضور من خوانده است. در حالی که می‌دانستند در جمهوری اسلامی‌چنین کاری امکان ندارد که در جلسه‌ای با حضور ۵هزار زن و یک خواننده زن، یک مرد بتواند حضور داشته باشد. اینها ادعا کردند که من وابسته به جریان انحرافی هستم و ۵ میلیارد تومان

گرفته‌ام. بعد این شایعه رسید به یک میلیارد تومان و بعد به ۱/۵ میلیارد. تومان رسید.

اینها به دروغ شایع کردند که قدیری تابعیت دوگانه دارد. در حالی که من ازاولین روز پیروزی انقلاب در دستگاه دیپلماسی بودم و می‌دانند این موضوع صحت ندارد و کسی با تابعیت دوگانه نمی‌تواند در کشوری سفیر شود.

ادعای اختلاس مطرح کردند در حالی که اصلاً چنین اتهامی‌علیه من وجود ندارد. وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت مطرح شد که خلاف واقع است. هرآنچه که توانستند کردند و من فکر می‌کنم ما باید به جای نام اصول‌گرایی برای برخی از حرکتها عبارت دین‌فروشی را انتخاب کنیم. کسانی که حاضر شدند دین خودشان را برای دنیای دیگران و چه بسا دنیای کوچک خودشان بفروشند. دنیایی که شاید از طریق ارتباط با آقای گرانمایه‌پور به دست آورده بودند و بر  مناصب مدیریتی تکیه زده بودند.

 

    * فکر نمی‌کنید ممکن است همین تخریب‌ها -اگر صحت داشته باشد- باعث افزایش آراء شما شده است.

    ـ عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.چند سایت مثل سایت کاشان شهر ما، کاشان شهر گرانمایه، موج زنده و این نوع سایت‌ها به دروغ‌پردازی و تهمت و تخریب آن هم به نحو کودکانه ای پرداختند.

 

    * شما با قطعیت این سایت‌ها را مربوط به آقای گرانمایه می‌دانید؟

    ـ بالاخره از آقای گرانمایه‌پور حمایت کردند. وقتی سایتی اسم خود را کاشان شهر گرانمایه می‌گذارد. آقای گرانمایه نمی‌تواند نسبت به این حجم  تخریبی ساکت بماند.

 

    * آقای گرانمایه تکذیب کرد

    ـ بعد از یک زمان طولانی که تخریب‌ها انجام شد. بعد از این که آیت‌الله نمازی انتقاد شدیدی از این سایت‌های مخرب کردند. ولی ایشان تا زمانی که فکر می‌کردند از این تخریب‌ها بهره می‌برند، سکوت کرد.

 

    * در نهایت که به نفع شما شد

    ـ بله. در نهایت به نفع من شد. وقتی من با کمال احترام به آقای گرانمایه پیشنهاد دادم بیایید مناظره کنیم از این پیشنهاد برآشفته شد. موتلفه گفته بودند مناظره یعنی چه؟ مناظره بین رؤسای جمهور انجام می‌شود نه کاندیدای نمایندگی مجلس. در صورتی که ما شاهد مناظره‌های کاندیدای نمایندگی مجلس در تهران و دیگر شهرها بودیم.

 

    * آقای نمازی هم با مناظره مخالفت کردند.

    ـ خیر. مخالفت نکردند. اینها تحریف کردند. من خودم نزد آیت‌الله نمازی مطرح کردم. ایشان گفتند مناظره اگر مثل مناظره رئیس جمهور باشد که آنطور شد و همدیگر را تخریب کردند؛ خلاف شرع است. اگر مناظره با رعایت اصول شرعی باشد هیچ اشکالی ندارد.

 

    * چه تضمینی برای رعایت اصول شرعی وجود دارد؟

    ـ هیچ تضمینی نیست. مگر این که ما به خاطر این بخواهیم اصلاً مناظره در دنیا نباشد. مثل فوتبال است. چه تضمینی است که خطا نشود. نمی‌توان گفت برای این که فول نشود بازی نکنیم.

 

    * گفته می‌شود آیت‌الله نمازی گفته‌اند در صورت مناظره مجری باید فقیه باشد

    ـ ایشان می‌گفتند اگر فقیهی به عنوان مجری تعیین می‌شد همان ابتدا جلوی تخریب را می‌گرفت. البته اگر مجری قوی باشد و قانون را بداند می‌تواند به افراد حاضر در مناظره تذکر بدهد که به معرفی خود و عملکردشان بپردازند. آقای گرانمایه‌پور اظهار می‌کرد طرف می‌خواهد در مناظره به تخریب روی بیاورد ولی واقعیت این است خودشان تا جایی که توانستند تخریب کردند.منتهی حاضر نشدند در حضور مردم و دیگر نامزدها رودرو شوند. پیشنهاد مناظره یکی از نقاط قوت بنده و قبول نکردن آن از نقاط ضعف آنها بود.

 

    * در نهایت آقای گرانمایه سوم شدند

    ـ بله. فرار از مناظره و تخریب‌ها و سکوت در مقابل توطئه‌ها و تخریب‌ها باعث کاهش آراء وی شد.

 

    * از این صحبت‌ها می‌خواهید چه نتیجه‌ای بگیرید؟

    ـ به نظر من اصلاً نباید واژه اصول‌گرایی برای این جریان به کار ببریم.این جریان مختص اینجاست. یکی از اصول آن است که رعایت شرعیات بکنند.البته من این حرکات را صرفاً علیه خودم نمی‌دانم. این حرکات در جهت

پایمال کردن حق مردم در انتخاب بر اساس اطلاعات صحیح است.آنها سعی کردند مردم را فریب بدهند. از کارهای دیگری که توسط اینها و عوامل‌شان انجام شد مرتب در جاهایی می‌رفتند و مطالبی را به نقل از افراد

سرشناس و مورد وثوق مردم به دروغ نقل می‌کردند.با فلانی که مورد وثوق مردم است صحبت کردیم گفتند مبادا به قدیری رأی بدهید. ایشان مثلاً وابسته به جریان قدرت و ثروت است یا وابسته به جریان انحرافی است و موفق شدند تا حدودی بعضی افراد را فریب بدهند.کار دیگری که کردند بارها توسط عواملی که در دستگاههای دولتی داشتند اعضای ستاد ما را تهدید کردند. کمتر کسی از اعضای ستاد ما بود که اول مورد تطمیع قرار نگرفته باشد و دوم مورد تهدید؛ شغلت را از دست می‌دهی،موقعیتت را از دست می‌دهی و با شما برخورد می‌کنیم.

 

    * از طرف ارگان‌های دولتی؟

    ـ برخی ارگان‌های دولتی

 

    * به عنوان مثال؟

    ـ باید بیایند نمونه آن را بگویند. خیلی از کسانی که مایل بودند در ستاد بنده کار کنند به خاطر تهدیدی که صورت گرفت کنار کشیدند یا پا به میدان نگذاشتند. برخی از افراد ستاد ما مورد تهمت قرار گرفتند. بارها از آقای عفیفی دعوت کردند که به ستاد آقای گرانمایه‌پور برود. اصرار کردند. آقای عفیفی نپذیرفت. اما وقتی آقای عفیفی به صورت آشکار از ما  اعلام حمایت کرد و به عنوان رئیس ستاد مشغول به کار شد به وی اتهام زدند و گفتند آهن‌فروش یا قشر ثروتمند از قدیری حمایت کرده است. در صورتی که حضورشان در ستاد آقای

 

گرانمایه‌پور بلامانع بود ولی در ستاد ما خیر مکانی را برای ستاد در نظر گرفته بودند. رفتند سراع سایر وارثین و فشار آوردند و ما در آستانه انتخابات با تغییر جا مواجه شدیم.بالاخره کم نگذاشتند و وقتی من پیشنهاد کردم آقای گرانمایه‌پور مناظره کنید و مناظره حق مردم است، سایت کاشان شهر گرانمایه پاسخ من را داد و

گفت تو عددی نیستی که با آقای گرانمایه مناظره کنید.

 

    * البته ستاد آقای گرانمایه اعلام آمادگی کرد

    ـ قبل از آن اینگونه گفتند و گفتم من صفر و آقای گرانمایه‌پور بی‌نهایت و بیایید بین صفر و بی‌نهایت مناظره بگذاریم. مناظره حق مردم است.این نوع بی‌احترامی‌ها که توسط هواداران وی صورت می‌گرفت نشان دهنده این بود که آنها چه نگاهی به مردم دارند. وقتی یک نفر سفیر مملکت بوده است، نماینده نظام در خارج از کشور و دکترا دارد و شناخته شده است برای آنهاعددی نیست؛ آیا مردم عددی هستند؟

برخی از مدیران شهر در سطح شهرستان خودشان را صاحب شهرستان می‌دانند. این نکته مهمی‌است که می‌خواهم تأکید کنم. در حالی که یک مدیر باید خودش را خدمتگزار بداند در صورتی که توقع داشتند بنده برای کاندیدا شدن بروم از آنها اجازه بگیرم. چرا که آنها صاحب شهر هستند و اگر اجازه ندهند نباید پا پیش می‌گذاشتم و نامزد می‌شدم. یعنی آنها قانون اساسی و حقوق مردم را قبول ندارند و به خاطر این که یک

نفر وارد عرصه و جایی شده است که آنها خود را صاحب آن می‌دانند و به خودشان اجازه می‌دهند به روش تخریبی روی بیاورند.

 

    * چه اداره‌هایی؟

    ـ یکی از آنها برخی از مقامات فرمانداری است. برخی از اعضاء موتلفه کاشان که مدیریت‌ها را در دست گرفته‌اند. متأسفانه چنین وضعیتی در شهر است. احساس کردم وارد منطقه مین‌گذاری شده ام.

    احساس کردم با یک باند قدرتی مواجه هستم که از آمدن نامزدی که وابستگی به آنها ندارد وحشت دارند و حاضرند برای ماندن هرکاری بکنند. کسانی که ادعای ولایتمداری‌اشان گوش‌ها را کر کرده است اما در موقع امتحان ساکتین فتنه را بر معترضین به فتنه که بنده هستم ترجیح می‌دهند و به نظر من در این امتحان رد شدند.

 

    * گفته می‌شود بسیاری از پایگا‌ههای بسیج و سپاه از شما حمایت کرد

    ـ بله. علی‌رغم میل این افراد. دستوری از سپاه یا بسیح برای حمایت از مننداشتند بلکه به خاطر موضع فردی. نه به عنوان پایگاه، به عنوان فرد. خیلی تلاش شد به استناد همان تحریف‌هایی که صورت گرفت نیروهای بسیجی و سپاهی را علیه بنده بسیج کنند.علی‌رغم این فشارها نیروهای ارزشی به نفع من رأی دادند هرچند برخی از آنها تحت فشار بودند. با وجود هزینه‌های بسیار زیادی که نامزدها کردند نتیجه خلاف آن شد.اگر از هزینه‌ها بگذریم و وارد عرصه وعده بشویم، اکثر نامزدها به خصوص نامزدهای مطرح به وعده‌های مختلف روی آورند در حالی که من هیچ وعده‌ای ندادم الا این که وقت و توانم را وقف وظیفه نمایندگی خواهم کرد. یک ریال به مساجد و حسینه‌ها و هیئت‌ها کمک نکردم و گفتم این کمک‌ها فی‌سبیل رأی است نه فی سبیل‌الله. درحالی که فراوان است وعده‌ها و چک‌هایی که داده شد برای این که رأیی به دست آید.

  به اعضای ستاد وعده هیچ سمتی ندادم. به آنها گفتم اگر به خاطر من کار کنید ضرر می‌کنید. اگر فکر می‌کنید من اصلح هستم به خاطر خدا کار کنید. اگر به خاطر من کار کنید انتظار جبران دارید ولی من نه می‌توانم جبران کنم و نه می‌خواهم جبران کنم و نه جبران خواهم کرد. هیچ اعتقادی ندارم به این که یک نفر که نماینده شد مسئولین‌ اداره‌ها را از ستاد خودش و طرفدارانش منصوب کند و این خیانت به مردم خواهد بود.

 

    * نظر شما این است که مدیران برخی از اداره‌های کاشان را افرادی خاص براساس منافع‌شان تعیین می‌کنند؟

    ـ قطعاً همینطور است. خیلی از مدیریت‌ها  بر این اساس انتخاب شده است.کافی است شما نگاه کنید کسانی که در ستاد آقای گرانمایه‌ بودند به چه سمت‌هایی گماشته شده‌اند.

 

    * اطلاع دارید؟

    ـ من اسم نمی‌آورم ولی مردم می‌دانند. این رابطه‌ها باعث اعمال نفوذ شده است و من این کار را خیانت به مردم می‌دانم و معتقدم اگر بهترین نیروها در مسئولیت‌ها گمارده نشوند خیانت به مردم است و مردم گرفتار می‌شوند.

    یک دفعه آقای گرانمایه‌ به من گفت من بیست هزار نامه برای سفارش افراد به جاهای مختلف نوشته ام. من بارها اعلام کرده‌ام از این نامه‌ها نمی‌نویسم و گفته‌ام کار نماینده این نیست که پارتی‌ شود و سفارش افراد را بکند. کار نماینده این است قوانینی تصویب کند که کارها بدون سفارش و پارتی پیش برود.

 

    * چند درصد از نماینده‌های مجلس اینگونه هستند؟

    ـ اکثریت مانند آقای گرانمایه‌پور عمل می‌کنند و کار معمولی است ولی من این کار را نمی‌کنم. بارها شده افرادی به من مراجعه کرده‌اند و خواسته‌اند برای استخدام‌شان سفارش کنم. از آنها پرسیدم آن کسی که قرار است من کنار بزنم تا تو به جای او بروی کیست که پارتی ندارد و چرا من باید آخرت خودم را فدای رفتن تو به هر سمتی و کنار زدن یک فرد بی‌پارتی بشوم. در صورتی که می‌توانستم بگویم بررسی می‌کنم ولی به صراحت گفته‌ام این کارها را نمی‌کنم.

 

    * در مورد تخلفات

    ـ‌گزارش‌های متعددی می‌رسد. تمام کارهایی که ستاد آقای گرانمایه‌پور برای تخریب من انجام داد تخلف بود. نه تنها تخلف از قوانین انتخاباتی بلکه تخلف از قوانین اصول‌گرایی

 

    * نمونه‌ای مثال بزنید

    ـ  نمونه‌های آن فراوان است. مثلاً بودند کسانی که به من گفتند چند سال است از آقای گرانمایه‌پور درخواست وسایل ورزشی کرده‌ایم. در آستانه  انتخابات گفته بیایید و وسایل ورزشی را تحویل بگیرید.آیا این کار درست است که نماینده‌ای بیاید وسایل ورزشی توزیع کند و دوم این که آیا این وسایل ورزشی از پول شخصی است یا ممکن است امکانات دولتی باشد که من از مسئول حراست آموزش و پرورش خواستار بررسی شدم.

  این کار در ایران سابقه دارد که یک نفر مدیری را در رأس کار می‌گذارد و از امکانات آنجا استفاده می‌کند.به عنوان مثال نشریه «شما» ویژه‌نامه موتلفه کاشان در ۲۲ بهمن نسخه‌ای توزیع کرد که در نیم‌صفحه اول تبلیغ آقای گرانمایه با بودجه شرکت آب و فاضلاب بود. حتی در این نشریه از آقای گرانمایه‌پور به عنوان استاندار سابق مازندران نام برده بودند. دستخطی که به امضای نماینده و وزیر رسانده بودند که می‌خواهند آب خلیج   فارس را به حوزه کاشان منتقل کنند یک فریب تبلیغاتی بود. شاید وزیر تحت فشار چنین دستخطی داده بود. در حالی که این طرح شدنی نیست و هر دو طرف می‌دانند که شدنی نیست. یکی از کارهایی که باید دنبال شود بررسی این موضوع است

ملاحظات: اشتباهی از عبارت خلیج فارس استفاده کردم.  موضوع انتقال آب از زاینده رود بوده. با این وجود امضاء این متن اقدامی تبلیغاتی بوده که با عجله تنظیم شده است و فقط و فقط کاربرد تبلیغاتی داشته است.. .

 

ما تخریبی از ستاد آقای منصوری ندیدیم اما گزارش‌هایی از جاهای مختلف رسیده است که اقداماتی مثل وعده دادن، کمک به شرط رأی، خرید رأی، انتقال نیرو از خارج شهرستان که صحت و سقم آن به عهده مراجع ذیربط است.

 

این که مردم آران و بیدگل نسبتاً متحد شدند که به آقای منصوری رأی بدهند مورد اعتراض من نیست. مردم حق دارند به هر دلیلی که مایلند به یک نامزد رأی بدهند و برای من محترم است ولی آرایی که ایشان آورده است حدود ۳هزار رأی بیش از یک چهارمی‌است که برای ورود در دور اول مورد نیاز است. اگر ثابت شود با این تعداد از آراء تخلفی صورت نگرفته است نتیجه برای من محترم است و به آقای منصوری به عنوان برنده انتخابات کاشان و آران و بیدگل تبریک می‌گویم.ولی عبور از یک چهارم به دلیل خرید آراء، ورود آراء و از تخلف قابل قبول نیست.

 

در آران و بیدگل یک مسئله قومی‌پیش آمد. ناظر، مجری از آران و بیدگل بودند که با وجود تعصب قومی‌احتمال تخلف و حتی تقلب را بالا می‌برد. گزارشی دریافت کردیم مبنی بر این که در پادگان ارتش مرخصی‌ها را لغو کرده‌اند و گزارش‌های مکمل آن. اما همه در حد گزارش است و اثبات آن با ما نیست.

من گزارش‌ها را با توجه به حقی که قانون برای نامزدها و مردم قائل شده و برای صیانت از حق مردم و آراء عمومی‌ارائه کردم. پرونده‌ای در فرمانداری و شورای نظارت و دادگستری باز شده است. شاهدین مطالبی را منعکس کرده‌اند و ما اینها را به مراجع ذیصلاح منعکس کرده‌ایم.

 بسیاری از افراد که پول گرفته‌اند و ما مشخصاتشان را داریم می‌ترسند اعتراف کنند و حاضر نیستند این سوء سابقه در پرونده‌اشان ثبت شود هرچند از نتیجه انتخابات ناراحت هستند. به هر حال آنچه بنده اعلام کرده‌ام این است که طبق قانون و به جهت حفاظت و صیانت از آراء مردم خواستار رسیدگی شده‌ام و تسلیم مراجع ذیصلاح هستیم. اگر آنها اعلام کردند آقای منصوری پیروز نهایی است بنده به ایشان تبریک خواهم گفت و حتی به ایشان اعلام همکاری خواهم کرد تا دوره نمایندگی را به خوبی انجام دهد.

  من صراحتاً بگویم. آقای منصوری را بر آقای گرانمایه ترجیح می‌دهم. علی رغم سوابق خوبی که آقای گرانمایه دارد. اما فکر می‌کنم در این دوره تبلیغات انتخاباتی مردود شد و اگر او هم رأی می‌آورد به خاطر تخلفات و  تخریب‌ها علیه او شکایت می‌کردم.

 من به موضوع، کاشانی و آران و بیدگلی نگاه نمی‌کنم کما این که مردم هم  اینگونه نگاه نکردند. اگر قرار بود قومی‌گرایانه نگاه می‌کردند نمی‌بایست من رأی اول کاشان می‌شدم.

 

    * شما به «حق» اشاره می‌کنید ولی از رأی‌های آقای منصوری شکایت کرده‌اید حق این بود که اگر تخریبی بوده که متوجه آقای گرانمایه میدانید به خاطر تخریب‌ها شکایت می‌کردید.

    ـ به نظر من آقای گرانمایه‌پور جوابشان را از دست مردم گرفتند. با آن همه هزینه‌ای که کرد. با آن همه تخریبی که کرد. با آن همه تخلفی که از قوانین شد نتوانست رأی اول کاشان را به دست آورد و این پیامی‌است که از مردم کاشان دریافت کرد.

 

    * البته آقای گرانمایه به آقای منصوری تبریک گفت

    بله، جمله‌ای از ایشان نقل کرده‌اند که گفته من خوشحال هستم از این که نماینده قدرت و ثروت و جریان انحرافی رأی نیاورد. البته نگفته منظورش کیست که خوب است روشن کند. نماینده باید شجاع باشد. بعید می‌دانم منظورش من باشم. اما اگر من هستم آنوقت جوابش را خواهم داد و خواهم گفت چه کسی وابسته به باند قدرت و ثروت است و در قبال فتنه ۸۸ سکوت کرد. در طول تبلیغات نگفتم. بارها شد از آقای گرانمایه نزد من گله کردند که وی فلان کار را برای ما نکرده است که من می‌گفتم این کار جزء وظایف نمایندگی نیست. جایی که فکر می‌کردم حق با ایشان است از وی دفاع می‌کردم.

 رفتار من اینگونه بود که من می‌خواهم دو ماهی که برای تبلیغات وارد صحنه شده‌ام سرمایه آخرت کرده و نمونه یک تبلیغ صحیح را نشان بدهم. اگر سطح شهر را نگاه کنید عکس بنده را نمی‌بینید معدود جاهایی که عکس من زده شد بلافاصله توسط طرفداران آقای گرانمایه‌پور پاره شد.

 

    * در صورتی که مردم این دو شهرستان شناخت قبلی از شما نداشتند افرادی که به شما رأیی بالغ بر بیش از ۳۰ هزار رأی دادند چه کسانی هستند؟

 

    ـ من فکر می‌کنم اینها کسانی هستند که ولایتمدارند. کسانی هستند از این که در زمانی نظام و اصل اسلام و اصل ولایت در فتنه ۸۸ در معرض هجوم قرار گرفت از سکوت نماینده‌اشان ناراحت بودند. حالا من این مطلب را می‌گویم. آقای گرانمایه‌پور چه چیزی باید به خطر بیفتد تا یک نماینده وارد میدان شود و موضع‌گیری کند؟ مطلبی که از موضع‌گیری ایشان است یک سال و نیم بعد از فتنه است. در حالی که فتنه‌گران اصل و اساس نظام را مورد حمله و هجوم قرار داده بودند و مقام معظم رهبری بارها خواستار این شدند که خواص موضع بگیرند. چرا سکوت؟ آیا این شایسته نماینده مردم مومن و شهید داده و شهیدپرور کاشان است که نماینده‌اش در مقابل فتنه سکوت کنند.

 اگر تخریب‌ها و دروغ‌ها و دروغ‌پردازی‌ها نبود و تهدیدی نبود و مردم امکان شناخت پیدا می‌کردند آراء بنده خیلی بیش از این می‌شد.

افرادی که به من رأی دادند کسانی هستند که دنبال فردی ولایتمدار بودند تا به نمایندگی از کاشان و آران و بیدگل انتخاب شود و به واقع اصول‌گرا باشد.

مردم از خاموش بودن تریبون نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس به شدت ناراحت بودند و مایل بودند یک بار از تلویزیون ببینند که نماینده کاشان و آران و بیدگل راجع به موضوعی موافقت یا مخالفت کند که در این ۸ سال انجام نشد و یا خیلی به ندرت انجام شد. احساس کردند بنده که توان سخنگویی و دفاع از حقوق کاشان و آران و بیدگل را دارم حقوقی که مردم احساس می‌کردند دفاع خوبی از مردم در سطح استان و

 کشور صورت نگرفته است.

 من اینجا لازم می‌دانم از مردم شریف کاشان و آران و بیدگل از همه تشکر کنم. فکر می‌کنم حق همه هست که به نامزد دلخواهشان رأی بدهند. در ستاد او تبلیغ کنند و همه باید این حقوق را به رسمیت بشناسند. کسانی که اعضای ستاد ما و اعضای ستاد سایر ستادها را تهدید کردند کسانی هستند که برای آراء و حقوق مردم احترام قائل نیستند و لذا لیاقت مسئولیت ندارند.

 بنا داشتم اگر نماینده شدم باندی را که متأسفانه بر بخشی از مناصب شهرستان حاکم شده و مردم را رعیت می‌پندارد و خود را صاحب،در هم بشکنم ولی موضوع به گونه‌ای دیگر رقم خورد. حالا منتظر هستم اگر انتخابات به دور دوم کشیده شد آنوقت رقابت را ادامه می‌دهم و فکر می‌کنم رأی اول را خواهم آورد و اگر نه اینگونه نشد و نتایج را تأیید کردند آنوقت دیگر بنده نمایندگی مردم را رسماً به عهده نخواهم داشت که با این باند برخورد کنم.

 

البته بنده در کنار مردم شریف کاشان و آران و بیدگل خواهم بود و هرگز محبت‌ها را فرامموش نخواهم کرد و بداخلاقی هخای برخی حامیان اقای گرانمایه را ÷ای مردم شریف منطقه نمی‌گذارم.

 

من به مردم می‌گویم از حقوق خودتان دفاع کنید و نپذیرید که افراد بر اساس روابط منصوب بشوند. زیان این کار به گرده مردم خواهد بود. یکی از دلایلی که آنها کارهای اداری‌اشان مرتب به تأخیر می‌افتد و برای پیشبرد کارشان احساس نیاز به دریافت سفارش می‌کنند این است که متأسفانه در برخی از مناصب شایسته‌سالاری حاکم نیست و افراد بر اساس روابط منصوب می‌شوند.

 

مردم نباید اجازه می‌دادند که این اتفاق در سطح منطقه بیفتد و افراد به خاطر نسبت‌هایی که با نماینده و فعالیت‌هایی که در ستادشان کرده‌اند پست بگیرند و نباید اجازه بدهند این کار تکرار شود و نمایند جدید هرکسی که باشد بر همان روال نماینده قدیم عمل کند. چون این امر خلاف مصلحت اسلام و کشور و مردم است که متأسفانه به یک روال عادی در ایران تبدیل شده است.

 

    * با این حساب باید مردم کشور را به کار دعوت کرد

    ـ بله. یکی از کارکردهای مجلس شورای اسلامی‌این است که جلوی اینگونه انتصاب‌ها را بگیرند و این منوط است به این که خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج. و خشت اول همین رأیی است که مردم می‌دهند.

  پیام من به کسانی که حاضر شدند رأی‌فروشی کنند این است کسی که رأی خود را می‌فروشد در حقیقت مملکت را می‌فروشد.

  در اینجا لازم است از همه مردم تشکر کنم از تمام کسانی که با نیت لبیک به رهبری از حق قانونی خود استفاده کرد و به نامزد مورد نظر خود رأی داده و در آفریده شدن این حماسه بزرگ در کشور ما نقش داشت تشکر می‌کنم. همین الان آثار عقب‌نشینی قدرت‌های جهانی در مقابل ایران مشهود است. هر رأی که به صندوق انداخته شد ما را از اعزام یک سرباز به جبهه بی‌نیاز کرد.

۹۰/۱۲/۱۷

نظرات  (۳۳)

آقای دکتر صحت انتخابات هم که تایید شد 
سلام دکتر
پس جواب شورا ی نگهبان چی شد؟
قرار بود که توی سایتتون بذارید؟ 
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۰۹:۵۰ سعید ایزدی
با سلام
در جواب سید علی عزیز باید بگویم که تحقیقی که اینجانب انجام دادم از نظر نماینده اصلح ، جناب دکتر قدیری در رده اول بودند ،حال انکه جناب منصوری در رده سوم !!! (البته تحقیقات شخصی اینجانب بوده و جدای از هر گونه تعصب قومی و محلی )
گذشته از ان اگر کاشانی های عزیز می خواستند یک کاشانی وارد مجلس شود ، رای اکثریت ان ها به نفع جناب دکتر نمی بود . پس نتیجه می گیریم که برای کاشان و کاشانی مسئله قومیت پشیزی ارزش نداشته و به دنبال فرد اصلح و کاری می باشند .

با تشکر از جناب دکتر

 سلام
آقای قدیری سئوالی دارم
راسته میگن شما برای شکستن رای کاشان و زمینه سازی برای منصوری وارد شدید؟
پاسخ:
لابد شکایت از تخلفات حامیان منصوری برای لغو انتخابات هم در همان راستا است؟! بعضی ها چه مطالب احمقانه ای بیان می دارند.
13 نامزد کاشانی هیچیک حاضر نشد به نفع دیگری کنار رود. رای کاشان را کسانی شکستند که به شایعه پردازی و تخریب اینجانب روی آوردند وگرنه الان اوضاع متفاوت بود.
 شخصا دعا می کنم از این حوزه انتخابیه شخصی وارد مجلس بشه که گوشش به دهان رهبری باشه و شخصی تأثیرگذار باشه برای کشور و منطقه.
ولی یه سوال دارم از اونایی که آران و بیدگلی ها رو متهم می کنند به اینکه قومیت گرایی کردند و ...
سوالم اینه که اگه انتخابات به دور دوم کشیده بشه، به جز اونایی که از کاشون به آقای قدیری رأی دادن، چند درصد کاشونیا در مورد اینکه آقای قدیری اصلح هست یا منصوری، «تحقیق می کنن» و رأی میدن؟!
این 12000 رأیی که منصوری توی کاشان آورد اکثرا از خود آران و بیدگلیهای ساکن کاشون بود. و شک ندارم در دور دوم هم اکثریت کاشانیها با هدف این که یک آران و بیدگلی رأی نیاورد پای صندوق ها خواهند رفت(نه رأی دادن به اصلح)!
امیدوارم اشتباه کرده باشم!
یاعلی
پاسخ:
حتما باید بررسی کگنند تا هر کس اصلح هست به او رای دهند.
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۲۶ طلبه....... کامو
رسول خدا به شخص امیرالمؤمنین فرمود: اگر کسی به وسیله تو یک نفر را هدایت کند (خیر لک مما طلعت علیه الشمس) از آن روزی که این منظومه شمسی به وجود آمده تا آن روزی که (اذا الشمس کورت و اذا النجوم انکدرت) تا آن روز آنچه آفتاب بر او تابیده ارزش این کار را ندارد. سلام. در چندین ملاقاتی که درخدمت شما بودم پیبردم که نه تنها درمسائل سیاسی بلکه در اسلام شناسی نیز صاحب نظربوده،دارای افکار و، عیده های ملی و فراملی هستید،مثل اکثر نماینده ها اهل وعد های سطحی و مردم فریب نبودید.........پیروز انتخابات کاشان شمائید....این را تخریب گران هم دریافته اند...................... موفق باشید مردی از آیینه آمد ، روزهایی سر رسید سال های با جنون پیوسته ای از در رسید چشم ، در کار صراحت بود تا توفان نشست دست ، سرگرم رفاقت بود تا خنجر رسید واژگون شد یاس ، بغض تلخ گلدان ها شکست شعله ور شد خنده ، بوی تند خاکستر رسید تا چه شب هایی به بارانهای بی حاصل گذشت تا چه آسیبی به وجدان های نام آور رسید باز هم از قاب ، از دیوار های روبرو عطر دلتنگ صدای گریه ای پرپر رسید.
با سلام خدمت دکتر قدیری عزیز مردم کاشان قدرت درک مسایل را دارند . آقای گرانمایه 8 سال نماینده کاشان بودند و عملاً هیچ کاری نکردند ( بلکه من معتقدم با رفتار و حرکاتشان بسیار از موقعیت ها را از کاشان و مردم کاشان گرفتند ). قضیه ی سه دوره ای شدن مجلس برای من هنوز علامت سوال است . اما مگر نه اینکه مردم و رفاه و رضایت مردم مقصد تمام مناسب ها و قانونگذاری ها و ... می باشند . می شود از راههای دیگر به مردم سود رساند . با اوضاع فعلی کاشان مهجور تر هم خواهد شد . مردم کاشان به حقوق خود آگاه نیستند که الان صندلی های مدیریت در کاشان بین رفیق و رفقا تقسیم می شود و آنها را مثل مالی مانده از یک وارث بین خود تقسیم می کنند (یکی دیگه هم تو راهه). باید کاری کرد که مردم بیشتر از حقوق خود بدانند . اگر شما بخواهید می توانید دستی قدرتمند در کاشان باشید و وزنه بس سنگین برای کاشان . پس بسم الله ، جناب دکتر شما در کاشان حامیان زیادی دارید . سنگر خدمت فقط مجلس نبوده و نیست . مردم ما قدر شناسند . شما مشاهده کردید با وجود مشکلات عدیده پشت نظام را خالی نکردند و پای صندوق ها حاضر شدن تا یاوه گویی ها سر آید.
اقای قدیری پس کی معلوم میشود؟
۱۹ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۶ همه باید تابع قانون باشیم
حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در خطبه های نمازجمعه روز 19 اسفند ، از برخی رفتارها و گفتارها در خصوص انتخابات کاشان و آران و بیدگل گلایه کرد . خطیب نمازجمعه کاشان با بیان این که نباید شیرینی انتخابات 12 اسفند را به کام مردم این منطقه تلخ کرد گفت : « پس از چند سال که منتخب این حوزه انتخابیه شناسنامه کاشانی داشت در این دوره ، مردم این منطقه ، فردی غیرکاشانی را برای نمایندگی خود برگزیده اند » . وی با انتقاد از برخی پیامک ها و نوشته های تفرقه انگیز در این مدت هشدار داد : « مبادا دشمنان دانا و دوستان نادان با برخی رفتارهای تبلیغاتی ، فتنه ای را مانند فتنه سال 1388 به وجود آورند که در صورت ادامه یافتن این رفتارها با مشت آهنین ملت روبرو خواهند شد و ... » به نظر می رسد ، اظهارات حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام ، بیشتر ناظر بر شکایت آقای قدیری ابیانه نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل است که در هفته گذشته ، مدعی تخلفات ستاد تبلیغاتی آقای منصوری ( نامزد پیروز انتخابات ) شده است . آقای قدیری که این تخلفات را در پیروزی و کسب حدنصاب یک چهارمی آرای آقای منصوری تاثیرگذار می داند با ارائه این تخلفات به شورای نگهبان ، منتظر رسیدگی به این شکایات است و در گفتگوهای اینترنتی با مراجعه کنندگان وب سایت خود همچنان بر پیگیری شکایت خود تا حصول نتیجه اصرار می ورزد . البته وی در پاسخ به برخی شبهات ، تأکید می کند که کارش قانونی است و طبق قانون تابع نظر شورای نگهبان خواهد بود و نتیجه شورای نگهبان را هرچه که باشد خواهد پذیرفت و در صورت تأیید نتیجه انتخابات ، پیروزی آقای منصوری و انتخاب مردم کاشان و آران و بیدگل را تبریک خواهد گفت . گرچه بنده به علل و با پیش بینی هایی مخالف پیگیری های آقای قدیری هستم و آن را به مصلحت وی نمی دانم و حتی از او خواستم با پذیرفتن نتایج انتخابات کاشان و آران و بیدگل پیش از اعلام نظر شورای نگهبان ، وجهه سیاسی خود را برای انتخابات دوره بعد این حوزه حفظ کند ، اما حرکت و رفتار قانونی آقای قدیری را به هیچ وجه نباید با رفتارهای ساختارشکنانه و براندازانه سران فتنه در سال 1388 که مدعی " تقلب " در انتخابات بودند مقایسه کرد ؛ چرا که طبق " فصل هشتم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی " « کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رای شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند » و آقای قدیری هم بر مبنای این قانون ، مدعی برخی تخلفات در انتخابات است نه تقلب ؟!. آقای موسوی و کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 با ادعای تقلب ( نه تخلف ) در انتخابات ، حاضر نشدند شکایات خود را از طریق قانونی و شورای نگهبان پیگیری کنند و با رفتارهای ساختارشکنانه و زورآزمایی خیابانی و تجمعات غیرقانونی درصدد تحمیل شروط خلاف قانون خود به نظام بودند و ... به هر حال شکایت از نحوه برگزاری انتخابات در قانون پیش بینی شده و مسئله عجیب و غیرمنتظره ای نیست که بخواهیم از آن واهمه ای داشته باشیم و آن را عدول از خطوط قرمز بدانیم ، و اگر این موضوع ( شکایت از تخلفات انتخاباتی ) برای اولین بار در کاشان اتفاق افتاده ، در برخی حوزه های انتخابیه مسبوق به سابقه است . بنابر این ضمن تأکید بر حفظ دوراندیشی جناب آقای قدیری ابیانه با پذیرش نتیجه انتخابات ، القای بروز و ظهور فتنه انتخاباتی در شهرستان کاشان را ( پیش از اعلام نظر شورای نگهبان ) نوعی پیش داوری و نظری غیرمنصفانه می دانیم و مطمئن هستیم مردم شریف کاشان و آران و بیدگل و نامزدهای محترم این منطقه ، با بصیرت و فهم و شعور سیاسی خود ، منتخب این حوزه را در راهی که پیش رو دارد تنها نخواهند گذاشت .
عمرازیر بار برن ک منصوری تقلب کرده..زیاد منتظر نباید
به نام پروردگار قدرتمندتر از ناوهای آمریکا سلام ویزه خدمت دکتر قدیری یه شب اومدم ستادتون ازتون پرسیدم هنوزم شور جوانی رو که سفارت گرفتید دارید اطرافیان خندیدند برای امروز بود که می خواستم ببینم ، اینقدر جنم دارید که رای ما را پس بگیرید یاعلی همیشه نگه دار شما و نماینده رسمی شهر ما باشه
جناب آقای قدیری اتهاماتی که به آقای گرانمایه وارد میشود از کم کاری (ازدیدگاه آنها)است ولی اتهاماتی که به شما وارد می شود بسته به مسائل اعتقادی و و ابستگی به بعضی ها می باشد سوال:کدامیک مهمتراست ؟ ازجناب آقای گرانمایه حزب ها ,انجمن هاوافراد معتبری حمایت کرده بودند سوال :شما بهتر می فهمید یاآنها؟ شما میگوئید که فلانی یا وابستگان فلانی شایعه پراکنی کرده اند برای همان آقای فلانی هم شایعاتی مطرح شده بود سوال: به نظر شما چه کسی!!چه کسی!!ویا چه کسانی این شایعات را پاسخ دهند بنده سوالات زیادی دارم که مقتضی به زمان بیشتر وفضایی بهتر است مانند فقه انتخاباتی که از آن دم میزدید!!!!!
پاسخ:
قطعا وابستگی به جریانات انحرافی و ضد ولایی اتهام بزرگتری است. اما چه کسانی این اتهامات را به بنده زدند؟ کسانی که شهوت در قدرت ماندن موجب شد به هر ترفند پلیدی روی اروند واتهاماتی را بزنند که اولا خود می دانند که دروغ است و ثانیا خود در معرض اتهامات آنچنانی هستند. انها دین به دنیا فروشانند. ضمنا در مورد آقای گرانمایه فقط ضعف عملکرد مطرح نبود بلکه سکوت در مورد فتنه ای که اساس اسلام را هدف قرار داده بود نیز مطرح شد. در مورد فقه انتخاباتی هم به خطبه های امام جمعه محترم کاشان رجوع فرمایید.
سلام . . نکوئی چون زحد بگذشت بگردد باعث زحمت زفرط حسن و زیبایی مشقت می برد یوسف. اقای قدیری شما امتحان خود را در مورد اسلام و انقلاب پس داده اید. دعا میکنیم کاشانی شوید.................
پاسخ:
دعا بفرمایید در خط ولایت مستدام باشیم.
باسلام شاید بسیار افرادی باشند که شاهد مدعای شما بوده اند ولی حوصله رفتن به فرمانداری و شورای نظارت و نیروی انتظامی رو ندارن یا اینطور کارا رو بلد نیستن . پیشنهاد می کنم جایی رو مشخص کنید که این طور افراد بیان و اعضای ستاد شما به اون ها کمک کنن اگر صلاح باشه!
آقای قدیری اینکه شایعه شد آقای مشایی حامی شماست از کجا آب میخوره جدا همچین چیزی صحت داره ؟ خیلیا بخاطر همین حرف رای شون برگشت
پاسخ:
این حرف دروغ را ستاد آقای گرانمایه دامن زدند در حالی که مواضع بنده نه تنها در مورد فتنه بلکه در مورد جریان انحرافی خیلی قاطع تر از ایشان و علیه این جریان بود. به نحوی که بنده 5 سال قبل به آقای مشایی و یار غارش بقایی اعلام جنگ دادند. آنها به عمد دروغ گفتند. چون مردم کاشان ئولایتمدار و ضد جریان انحراف هستند پس باید قدیری راب ه جریان انحراف متهم کنند تا رای او بریزد و گرانمایه سه باره بشود نماینده. اما دیدیم نتیجه انتخابات را.
به سایت بنده مراجعه کنید و مواضع بنده علیه جریان انحراف را مشاهده کنید که مربوط به زمانهای مختلف است. باید بگویم آنها که خود را اصلگرا معرفی کردند و به تهمت های خود ساخته پرداختندو باید در دینشان هم شک کرد.
اقای دکتر .خود ارانی ها هم از تبلیغات گسترده و حمایت مالی میلیاردی اون کارخونه دار حرف میزنن.یعنی اینقدر عیان است که نمیتونه کسی بپوشونتش.با اون خرجهای افراطی بعد از انتخابات(چند تن شیرو شیرینی) که همه کاشون و ارون میدونن دیگه واضح تر شد.من نمیدونم باید چه مدرکی باشه.فقط میدونم اگه یک دهم ایشون تبلیغات داشتید دوبرابر این رایی که اوردید رو میاوردید
 دکتر خودتون حرف خودتون رو نقض می کنید

مگه آوردن یا بردن خط راه آهن سریع السیر، یک کار اجرایی نیست؟
مگه شما نمیگید نماینده نباید در کار اجرایی دخالت کنه؟

پاسخ:
شما متوجه نیستید. بودجه و طرح ها باید در مجلس تصویب شود و نماینده باید مطمئن شود که برنامه تنظیمی دولت خوب است تا به آن رای دهد. شما متوجه این مسئله نیستید. پرو‍ة ملی غیر از آسفالت کوچه است که با شورای شهر است.
۱۸ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۳۶ کمیل توسلیان
 سلام
صبر باشد مشتهای زیرکان      هست حلوا آرزوی کودکان
هرکه صبر آورد،گردون بر رود     هرکه حلوا راخورد واپس شود
صبر کنید ،توسل با توکل رو فراموش نکنید،ذکر خدارو فراموش نکنید.شاید دارید امتحان وآزمون الهی پس میدید،شاید خدا داره به شما اثبات میکنه خیلی چیزارو،(چشماتونو باز کنید وببینید اون روزنه هایی رو که خدا براتون روشن نگه داشته) بعضی قضایارو به فال نیک بگیرید.میدونم که نمیتونم خودمو جای شما بذارم شایعه هست؛دروغ هست؛ریا هست؛دوران ائمه رو یک مرور بکنید چقدر سختی؟ چقدر هجرت ؟بعد از هر سختی آسانی وجود داره.به اینم فکر کنید که یه خدایی هست که «یدالله فوق ایدیهم» هرکه در بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند.شما هم حکم شهید دیالمه رو برای مجلس دارید خار هستید برای چشم بعضی ها.(چون خدا مرا نگهبان است/حارس و حافظ جان است)(اگر بحث مال اندوزی بود خیلی جاهای بهتر از مجلس برای مال اندوزی هست اگر بحث قدرت بود ...جریان انحرافی که اصلا فکر کردن به اون در حکم غیبت هستش؛اینکه شما کجا به دنیا اومدید هم مولانا میگن(ما زبالاییم وبالا میرویم/ما زدریاییم ودریا میرویم/ما از آن جا و از اینجا نیستیم/ما زبیجاییم وبیجا میرویم/خوانده ای انا الیه راجعون تا بدانی که کجا ها میرویم)خوب دیگه سطح فکر ها با هم فرق داره میگن با هرکسی با زبون خودش حرف بزنید.شما برای خیلی ها (اثبات شده ثبت شده تثبیت شده هستید با دیدگاه ها و عقاید شما خیلی ها آشنا هستن حالا اگر میخوان که به خاطر این قضیه به شما پشت پا بزنن همون بهتر که الان این اتفاق بیوفته )مولانا میگن:تا خدایش باز صاف و خوش کند/او که تیره کرد،هم صافش کند
صبر آرد آرزو را نه شتاب/صبر کن والله اعلم بالصواب در این ایام که دیگران زحمت جلای روح وجسم شما رو در دست گرفتن  وشما هم در کمک کردن به اونها هر روز دارید به خدا نزدیکتر میشوید مارو فراموش نکنید اگر لایق بودیم در محضر خدا ماهم برای عاقبت به خیری شما وکسانی که زحمت جلای روح و جسم شما رو میکشن دعا خواهیم کرد.یا حق علیه باطل
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
متشکرم. عاقبت یه خیری بهترین دعا است.
سلام
آقای دکتر بالاخره نتیجه چی شد؟ 
پس کی اعلام میشه؟
پاسخ:
سلام. ما هم مثل شما منتظریم.

 سلام .شما دقیقا کجا به دنیا اومدید و کجا بزرگ شدید؟

جمله پایین رو  با جزییات توضیح بدبد .

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در سال 1332در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. در سن 18 سالگی برای تحصیل در رشته معماری عازم فلوانس ایتالیا شد..

پاسخ:
بنده دقیقا در تهران بدنیا آمدم. در سن 20 سالگی اولین انجمن اسلامی را در ایتالیا تاسیس کردم و نتوانستم طی 5 سال قبل از ا نقلاب به ایران بیایم چون دستگیر می شدم. بعد از انقلاب هم در طی این 33 سال کلا حدود 9 سال خارج بودم. از در 19 سال اخیر نیز 16 سال آن در ایران بودم.  قبل آن هم از سال 61 تا پایان جنگ در ایران به سر بردم.
از قم یاد بگیرید که نامزد شهر دیگری را می آورد و رای می دهد. ضمنا شما از چی ناراحتید؟ از رای بالای اینجانب؟ یا رای نیاوردن نامزد مورد علاقه تان؟
 من یک سفیدشهری هستم.
ما در شهرمان جوانانی را نظاره گر بودیم که وضو می گرفتند و عکس های شما را به اطراف نقش می زدند.
جوانانی که حتی شما آنان را ندیده بودید . آیا تا به حال دیده اید که جوانانی تا ساعت 3 بعد از نیمه شب به توزیع شناسه های انتخابات در کل شهر باشند. جوانانی که با ذکر الله و صلوات در دل و درونشان کوچه های تاریک را برای خودشان روشن می کردند. خود شاهد فردی بودم که از یکی از جوانان پرسید : به ارواح خاک پدرت شما چیزی در قبال این تبلیغات نمی گیرد؟ آن جوان جواب داد ( نه) . و  فرد پرسشگر گفت : شما دیوانه اید .
ولی آن جوانان در همه انتخابات همین گونه حظور پیدا می کنند. آن ها از اشخاصی حمایت می کنند که کاملاً از دین و روح و دلشان آگاهند . به افرادی که نبض و قلبشان به ذکر خدا مشغول است . آنان تمام سختی های دنیا را در گمنامی می پیمایند تا در روز موعود با یکدیگر آشنا باشند. آن روز این دل ها و قلب هاست که یکدیگر را پیدا می کنند. امیدوارم آن روز ما هم یکدیگر را در آغوش اولیا الله بشناسیم.
این ها که خواندید تنها یک متن نیست. اولیا الله اینها را براحتی باور می کنند.
پاسخ:
می دانم که کسانی که تبلیغ این حقیر را کردند و کسانی که رای به بنده دادند از این جنس بودند وبه این رای ها افتخار می کنم.
شکایت قدیری ابیانه ، ره به جایی نمی برد . قدیری ابیانه نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گرچه با جمع آوری برخی اسناد و شواهد درصدد اثبات تخلفات ستاد تبلیغاتی آقای منصوری و گرانمایه برای به دور دوم کشاندن انتخابات این حوزه است اما با توجه به این که تخلفاتی چون تطمیع رای دهندگان و خرید و فروش آرا در بیشتر حوزه های انتخابیه کشور به پدیده ای مرسوم تبدیل شده و گریزی از آن نیست ، شورای نگهبان ( با حمایت شورای تامین استانها و شهرستانها و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مناطق ) برای پرهیز از نزاع و درگیری ( که متحمل هزینه های زیادی است ) از سر مصلحت اندیشی ، نتایج انتخابات دهها حوزه انتخابیه مشکوک به تخلف را تایید می کند تا مبادا انتخابات به کام مردم آن منطقه تلخ و ناگوار شود . گرچه در برخی حوزه های انتخابیه که تخلفات بسیار مشهود و ملموس است شورای نگهبان انتخابات را ابطال یا مخدوش اعلام می کند اما با توجه به محافظه کاری کاشانی ها و پرهیز آنان از اعلام رسمی شکایت و ورود آنان به دستگاههای قضایی ، این احتمال ( تایید نشدن انتخابات ) در حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل دور از انتظار است و به نظر می رسد شائبه تخلف در انتخابات با گفتگو و مذاکره با آقای قدیری ابیانه حل شود . بنابر این تنها گزینه ارزشمند برای حفظ و بقای سیاسی آقای قدیری ابیانه ( به رغم میل باطنی وی و هوادارانش ) تمکین به نتایج انتخابات این حوزه انتخابیه است چرا که پای استدلالیان پیش مصلحت اندیشی شورای نگهبان چوبین است .
پاسخ:
بنده در مورد اینکه شورای نگهبان و یا مراجع رسمی با چه استدلالی انتخابات را رد یا تایید نمایند اعلام کرده اام که به نظر مراجع رسمی تمکین خواهم کرد.
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۵۵ محمد علی صارمی
وقتی سایر نامزدها پیروزی آقای منصوری را تبریک گفته اند و حتی یکی از آنان برای وی مراسمی جشن پیروزی در مسجد صفاری گرفته و منصوری هم برای مردم دو شهرستان پس از پیروزی سخنرانی کرده و حتی آقای نمازی هم وی را به حضور پذیرفته گمان نمی کنید این شواهد و این برنامه های حاکی از پذیرش و تایید آرای مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل است ؟ آیا بهتر نبود بزرگ منشانه شما نیز خیال همه را راحت می کردید و پیروزی وی را قبول می کردید ؟
پاسخ:
بنده منتظر نظر نهایی مراجع رسمی هستم و آنچه آنها بگویند به آن تمکین خواهم کرد. آیا این کافی نیست؟
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۳۶ هودار واقعی شما
خبرهای احتمالی : 1- شورای نگهبان ، نتیجه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل را تایید کرد . 2- برخی رسانه ها : محمد حسن قدیری ابیانه نامزد نهمین دوره حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل لاجرم پس از 9 روز و پس از اعلام نظر شورای نگهبان به نتیجه این حوزه تمکین کرد و به آقای عباسعلی منصوری تبریک گفت . 3- رسانه های معتدل کاشان و آران و بیدگل اعلام کردند : شورای نگهبان ، شکایت آقای محمد حسن قدیری ابیانه را رد کرد . 4- رسانه های تندرو آران و بیدگل : آقای قدیری ابیانه به سبب اتهام زنی باید مورد پیگیر قانونی قرار بگیرد ؛ منتخب کاشان ، با ادعاهای خود کاری از پیش نبرد . 5- در برخی محافل تصمیم ساز کاشان : آقای قدیری بینش و قدرت تحلیل نداشت که به نتیجه انتخابات اعتراض کرد بنابر این گزینه مناسبی برای دوره بعدی نمی باشد . آقای قدیری با این احتمالات و پیش فرض ها باز هم منتظر اعلام رسمی شورای نگهبان می مانید ؟
پاسخ:
بله باز هم منتظر نتیجه شورای نگهبان می ماند. هر کس هم می خواهد شکایت کند بکند. خود ارانی ها و بیدگلی ها و خود جناب آقای منصوری می دانند که عده ای از حامیان حناب آقای منصوری به خرید رای و تخلفات در این زمینه روی آوردند. با این وجود بنده منتظر نظر شورای نگهبان می مانم. رجوع به مراجع قانونی حق نه تنها نامزدها وبلکه همه مردم است.
اگر نماینده منطقه همینطور پی گیر حقوق منطقه بود چه بسا خط راه آهن سریع السیر از اینجا نمی رفت.
سلام آقای دکتر
نتیجه که معلوم شد حتما روی سایت بذارین
ما بی صبرانه هر لحظه داریم به سایتتون سر می زنیم
به امید دستیابی همه به حق شرعیشان.
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۳۱ محمد اسکندری
سلام اقای دکتر
خوشحالم که حرف5 دلم را از شما شنیدم این نقلی است که من بار ها گفته بودم.
مردم از خاموش بودن تریبون نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس به شدت ناراحت بودند و مایل بودند یک بار از تلویزیون ببینند که نماینده کاشان و آران و بیدگل راجع به موضوعی موافقت یا مخالفت کند که در این ۸ سال انجام نشد و یا خیلی به ندرت انجام شد. احساس کردند بنده که توان سخنگویی و دفاع از حقوق کاشان و آران و بیدگل را دارم حقوقی که مردم احساس می‌کردند دفاع خوبی از مردم در سطح استان و

 کشور صورت نگرفته است."

دکتر شما که اینقدر اعتقاد به خدمت دارید و خودتون رو وقف خدمت به مردم کردید
چه خدمتی به روستای خودتون (ابیانه) کردید؟

پاسخ:
بنده روستای ابیانه را روستای محرومی نمی دانم که به دنبال جذب بودجه روستاهای محروم به ابیانه باشم. در کاشان هم گفتم که به دنبال ظلم به سایر مناطق به نفع کاشان و آران و بیدگل نیستم بلکه از حق مردم منطقه دفاع خواهم کرد. ضمنا گفتم که اگر نماینده شوم خود را وقف انجام وظیفه نمایندگی خواهم کرد. وگرنه هر مسئولیتی داشته باشم آن مسئولیت را انجام خواهم داد. مثلا وقتی سفیر بودم از حقوق کلیت ایران دفاع می کردم.
 برای کسانی که نگاه قومی گرایی  در انخابات داشتند متاسفم..
این بصیرت نیست
موفق باشید آقای دکتر ...امیدوارم از اینکه این اقبال رو نداشتیم تا نماینده شهرمون باشید از ما دلخور نباشید...باز هم این فرصتو به شهر ما بدید....التماس دعا
  "در صورتی که مردم این دو شهرستان شناخت قبلی از شما نداشتند افرادی که به شما رأیی بالغ بر بیش از ۳۰ هزار رأی دادند چه کسانی هستند؟"

پاسخ:مگر ما مردم ولایی کاشان مرده بودیم؟به قول یکی از دوستان میگفت که اگه لیست نامزدهای کاشان رو به مقام معظم رهبری بدهند،قطعا ایشان رای مردم کاشان رو آقای قدیری میدونند.ولی حیف که رای ها با سیاه نمایی بعضی ها و بی بصیرتی بعضی ها به گونه ی دیگری رقم خورد.
ان شاالله که دل آقای قدیری از ما خون نباشد.ما چه کار کردیم؟ما مردمی که ولایی هستیم، چگونه شد که بعضی هامون گول خوردیم و یک نماینده ی ولایتمدار رو رها کردیم؟
آقای گرانمایه و ای افرادی که در رای خریدن ها نقش داشتید،ای کاش اندکی به قیامت فکر می کردید؟
پاسخ:
دلم برای آن کسانی که رای خریدند و رای فروختند می سوزد. دلم برای کسانی که برای رسیدن خود به کرسی مجلس و یا برای دنیای دیگران آخرت خود را فروختند و به تهمت و دروغ پزداختند می سوزد. از مردم کاشان با خاطره ای خوب دارم.
 من به خود میبالم که عضو ستاد تبلیغاتی شما بودم اما حیف که دیر رسیدم. تهران بودم و وقتی موج تهمت ها را علیه شما شنیدم خودم را به سرعت به کاشان رساندم درحالیکه تبلیغات علیه شما کار خودش را کرده بود و یاران شفیق و بسیجی مرا با خود برده بود اما تا آنجا که قادر بودم تلاش کردم که شما را آنگونه که هستید بشناسانم و در این کار نیز الحمدلله موفق شدم و توانستم دوستان خودم را جمع کنم. 
و این کارها را بنا بر وظیفه ای که بر دوشم احساس می کردم انجام دادم.
انشاالله شاهد حضور مستمر شما در شهرمان باشیم. 
به شما این اطمینان را نیز می دهم که مردم همین الان شما را شناخته اند و چه دیر شناخته اند اما روزی را میبینم که مردم که از کارهای خواص عامی به ستوه آمده اند، شما را برای نمایندگی خودشان انتخاب می کنند. 
 سلام جناب دکتر.هر بار که یاد آقای گرانمایه و کارهاش می افتم،دلم خون میشه.خدا متخلفین رو به سزای کارهاش برسونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">