پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۰۸ ب.ظ

۲

احمد شهید یک سلمان رشدی مالدیوی است

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، ۰۷:۰۸ ب.ظ

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو باخبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه یکی از دلایلی که در گزارش نقض حقوق بشر احمد شهید بیان شده همان دلایلی مسخره‌ای است که زهرا رهنورد در انتخابات ۸۸ مطرح کرده بود، گفت: یکی از آن دلایل این است که چون زهرا رهنورد همسر موسوی، لر بوده پس مردم لرستان نباید دامادشان را رها کرده و به یک غریبه رای دهند یا اینکه چون موسوی آذری بوده در آذربایجان احمدی‌نژاد نباید بیشترین رای را کسب کند پس اگر چنین اتفاقی افتاده تقلب در انتخابات رخ داده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که اگر مردم لرستان بخواهند به انگیزه داماد لرستان بودن رای دهند پس باید به فرزندشان کروبی رای می دادند نه دامادشان موسوی.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به اینکه این امر توهین به مردم یک منطقه است، افزود: این در حالی است که یک موسسه آمریکایی سه هفته قبل از انتخابات طی نظرسنجی‌ای که از مردم ایران منتشر کرده بود این نتیجه را که احمدی‌نژاد حتی در زادگاه موسوی دو برابر رای دارد را مطرح کرد و این گزارش منتشر شده است.

قدیری ابیانه اضافه کرد: نتیجه این گزارش باید مورد استناد هیئت اعزامی حقوق بشر ایران در ژنو قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: گنجانده شدن این بخش در گزارش احمد شهید نشان می‌دهد که تا چه اندازه این گزارش احمقانه است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا اضافه کرد: احمد شهید قوم‌گرایی که در کشورش رایج است را به ایران هم تعمیم داده در حالی که مردم کشور ما همچون مالدیوی ها نمی‌اندیشند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: استناد به اظهارات گروهک‌های ضدانقلاب که در خدمت سی‌آی‌ای و موساد دست به جنایت زده و دروغ‌پراکنی بخشی از کارهای روزمره‌ آنهاست نشان‌دهنده بی‌اعتباری این گزارش است.

وی افزود: اصولا شخص احمد شهید نمی‌تواند مراحل اداری در سازمان ملل را طی کند مگر اینکه خود در خدمت سازمان‌های غربی بوده باشد و اصولا ارائه گزارش بی‌طرفانه و صحیح از سوی وی می‌تواند موقعیت شغلی یعنی گزارشگر سازمان ملل را از او بگیرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان داشت: مطابق با اسناد ویکی‌لیکس، دبیر کل سازمان انرژی هسته‌ای نیز برای آنکه بتواند به این سمت دست یابد به آمریکا قول همکاری و همسویی را داده بود.

قدیری ابیانه اضافه کرد: احمد شهید معیارهای غربی را برای ارزیابی موقعیت حقوق بشر در ایران ملاک قرار داده است.

وی ادامه داد: زمانی که مارادونا اعلام می‌کند اگر تیمش پیروز بشود برهنه دور زمین در انزار عمومی خواهد گشت از نظر آنها اقدام سخیف دو بازیکن ایران نیز امری طبیعی خواهد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بیان داشت: از نظر غربی‌ها فحشا شغلی از شغل‌ها و ازدواج همجنس‌گرایان جزئی از حقوق بشر عنوان می‌شود و زمانی که سنای آمریکا ارتباط جنسی انسان و حیوان را هم مجاز می‌شمارد و غرب می‌رود تا در آینده‌ای نه چندان دور روابط با محارم را هم جزئی از حقوق بشر بشمارد، طبیعی است که در چنین شرایطی رعایت حقوق و اخلاق اسلامی از سوی آنها نقض حقوق بشر قلمداد شود.

قدیری ابیانه ادامه داد: غربی‌ها ممانعت از حجاب اسلامی در کشورشان و حتی محروم کردن از تحصیل دختران مسلمان را که حاضر به شنا در استخر مختلف مردانه نیستند را در راستای حقوق بشر ارزیابی کرده و به آن اعتراضی ندارد و به همین دلیل انتشار چنین گزارشی توسط یک مزدور مسلمان‌نما امری طبیعی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی با گسترش ارزش‌های اسلامی در این کشورها پیش می‌رود تا تعداد کشورهای مخالف معیارهای غربی را افزایش داده و غرب را در انزوا قرار دهد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: مناسب است در چارچوب دیپلماسی عمومی ماهیت احمد شهید برای ملت مالدیو نیز روشن شود تا آنان نیز مزدور هم‌وطن خویش را بشناسند همان‌طور که هندی‌های مسلمان به مزدور بودن سلمان‌ رشدی واقف شدند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: در حقیقت احمد شهید یک سلمان رشدی مالدیوی است.

۹۰/۱۲/۲۳

نظرات  (۲)

 سلام ؛ کی تبریک میگین؟
پاسخ:
منتظرم تا شورای نگهبان نظر نهایی را اعلام کند. اگر تایید کرد ارزوی موفقیت برای وی در خدمت به اسلام و مسملمین خواهم کرد.
مفتخریم که شما نامزد مابودی خداشماروحفظ کنه کاشان راهرگز ازیاد نبرید هرجاکه هستید درخدمت به اسلام موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">