پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۰ ب.ظ

۰

گروه سیاسی سه شنبه 30 مهر 1392: کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه نقل قول‌های شاذی که از جانب برخی وابستگان امام خمینی(ره)، خدشه‌ای به آن بزرگوار وارد نمی‌کند، گفت: امام راحل بزرگتر از آنست که بعضی منسوبانشان بتوانند جایگاه او را زیر سؤال ببرند.

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس ارشد مسائل سیاسی، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اینکه نقل قول‌هایی که از جانب برخی وابستگان امام خمینی(ره) بیان می‌شود، خدشه‌ای به آن بزرگوار وارد نمی‌کند، گفت: امام راحل بزرگتر از آنست که بعضی منسوبانشان بتوانند جایگاه او را زیر سؤال ببرند.

وی افزود: کسانی که نقل قول‌های شاذ را به امام(ره) نسبت می‌دهند، به حیثیت خودشان خدشه وارد می‌کنند، چرا که ناسازگاری این اقوال با عقاید رهبر کبیر انقلاب اسلامی روشن است، اما این افراد می‌خواهند از امتیاز ارتباط نسبی با امام(ره) بهره ببرند؛ در حالی که امام هم راضی نیستند کسی به صرف انتساب به ایشان صاحب‌منصب شود.

قدیری ابیانه با اشاره به مخالفت امام امت با پیشنهاد سران قوا جهت اعطای حق رأی به مرحوم سیداحمد خمینی که در جلسات سران نظام شرکت می‌کرد، گفت: امام پاسخ دادند که حضور او فقط برای دادن گزارش‌ها به من است؛ ما باید حساب بعضی بازماندگان را از امام(ره) جدا کنیم چرا که این انتسابات، امتیازی برای کسی ندارد.

وی ادامه داد: به‌نظر می‌رسد بعضی نزدیکان امام راحل، حس می‌کنند به اندازه کافی از نسبت خود با ایشان بهره نبرده‌اند و دنبال این هستند که به هر نحو ممکن خود را مطرح کنند، یکی می‌خواهد به لباس و حجاب بانوان رنگ بپاشد، یعنی حجاب‌ را رنگی کند، در حالی که گفته او بیشتر، خاکپاشی به چشم انقلابیون است.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره اینکه یکی دیگر از منسوبان رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفته است که همسر امام، شیک‌پوش و آراسته بوده والبته این درست است اما او این لباس شیک را فقط در نزد محارم می‌پوشید.

وی تأکید کرد: هرچند اظهارات این نزدیکان، دور از شأن رهبر کبیر ا نقلاب است، اما اظهارات آنان هیچ خدشه‌ای به وجهه حضرت امام و همسرشان وارد نمی‌کند، کما اینکه فرزند حضرت نوح(ع) هم نتوانست هیج خدشه‌ای به جایگاه حضرت نوح وارد کند.

۹۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">