پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ

آرزوی موفقیت برای جناب آقای منصوری

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۰۴ ب.ظ
باسمه تعالی

از آنجا که نظر رسمی مراجع مربوطه این است که مدارک ارائه شده مبنی بر بروز برخی از تخلفات در جریان انتخابات، مکفی نمی باشد، همانگونه که اعلام کرده بودم، تبعیت از رای مراجع رسمی ذی صلاح را وظیفه خود و همگان می دانم لذا انتخابات را پایان یافته تلقی نموده و برای جناب آقای منصوری در انجام وظیفه ای که بر عهده نمایندگان است آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در پایان دوره بتوانند کارنامه ای درخشان از خویش در خدمت گزاری به ایران اسلامی و  نیز مردم شهید پرور کاشان و آران و بیدگل بر جای گذارند.

از مردم مومن و شهیدپرور شهرستان کاشان نیز که افتخار رای اول شهرستان کاشان بودن را نصیب بنده کردند می خواهم که بحث انتخابات را پایان یافته تلقی کنند و مطمئن باشند بنده به سهم خود در پیگیری حقوق آنها کوتاهی نکرده ام و مراجع قانونی نیز با توجه به نبود مستندات کافی به وظیفه خود عمل کرده اند.

از همگان می خواهم جناب آقای منصوری را در راستای مصالح کشور اسلامی و عدالت و در پیروی از ولایت کمک نموده و به مقابله با فتنه ها و انحراف ها بپردازند و وی را یاری نمایند.

از همه کسانی که در این انتخابات شرکت کرده و با حضور خود در پیروزی بزرگ ملت ایران شریک شدند و از تمام کسانی که بنده را لایق دانسته و رای داده و یا بی چشمداشت در ستادها فعالیت کردند کمال تشکر را دارم.
در پایان بار دیگر تشکر ویژه خود را از حضرت آیه الله نمازی اعلام می دارم که با با هوشیاری اجازه ندادند هیچ کس از موقعیت ایشان سوء استفاده نماید و با رعایت کامل بی طرفی و ایفای نقشی هدایتگر و پدرانه در انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم نمودند.

والسلام

محمد حسن قدیری ابیانه
۹۰/۱۲/۲۵

نظرات  (۱۵)

 سلام دکتر
واقعاً شما به ما درس ولایت مداری دادید.
از شما تشکر می کنم که با حضور پررنگ و بصیرانه نشان دادید که هنوز در عرصه ی سیاست کسانی هستند که سیاست و دیانت را عین هم می دانند و در سیاست ورزیدن دین دارانه عمل می کنند.
شما به کسانی درس ولایت دادید که خود را سردم داران ولایت مداری می پندارند و انتخاب هیچ کس مانند آقای منصوری سیلی به آنها نمی زد تا آنها را از خواب بیدار کند که هنوز با مردم فاصله دارند.
رای اول کاشان به شما با وجود این همه شایعه سیلی سختی به آنها بود.
آنها تا بحال باید فهمیده باشند که مردم ولایت مدار کورکورانه رای نمی دهند و منتظر نمی مانند فلان ارگان از کسی حمایت بکند یا نه
امیدوارم که هر کجایی باشید موفق باشید و به امثال ما جوانان رهپوی ولایت درس ولایت مداری و آزادگی بدهید
یا علی

 بهتون گفتم ک اینا زیر بار نمیرن ک تخلف و تقلب شده..به هر حال ما منصوری رو ب رسمیت نمی شنایم و امیدوارم خدا جواب تقلبش رو ب بدترین شکل بده و جوری زمینش بزنه که نادر باشه

آمین

پاسخ:
بنده دعا می کنم عملکرد ایشان در طول چهار سال طوری باشد که همگان از راهیابی ایشان به مجلس راضی باشند و بالاتر از همه خدا از ایشان راضی باشد.
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۴۰ محمد اسکندری
با سلام خدمت دکتر قدیری 
امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند تر از همیشه باشید

-------------------------
آقا یا خانمی که خودتو هموطن معرفی کردی
منافق معرفی میکردی بهتر بود تاسف خوردم برات 
فکر کنم لازم نباشه جوابتم بدم جواب کاملی گرفتی
سلام آقای دکتر
من هم به خاطر حضورتون در کاشان و رعایت اخلاق انتخاباتی تشکر میکنم. و امیدوارم ارتباطتون رو با مردم ونسل جوان کاشانی قطع نکنید بویژه از طریق همین سایت به پرسش ها و شبهات سیاسیشون پاسخ بدید.
سلام جناب دکتر انشااله در مراحل بعدی زندگی موفق باشید برای روشن شدن دوستان باید بگویم که اگر میاندوره نماینده مستقل به آران و بیدگل تعلق گرفت انتخابات در آران وبیدگل برگزار می شود و آقای منصوری نماینده مستقل کاشان است. و احتمالا یک آرانی دیگر در مجلس حظور می یابد پس شما باید تلاش کنید که به آران و بیدگل نماینده مستقل ندهند موفق باشید
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۴۹ مهدی صباحی
سلام آقای دکتر از اینکه برای کاشان وقت گذاشتید تا به تکلیف خود عمل کنید ممنونم.از آقای صادقیان عزیز هم که تلاش زیادی نمودند تشکر میکنم.پیشاپیش سال نو را به شما و دوستارانتان تبریک عرض میکنم. به امید روز های سرنوشت ساز آینده
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۰۸:۱۶ سید امیرحسین
 آقای دکتر سلام
بنده از اینکه به شما رای دادم افتخار می کنم. مشی انقلابی شما چه در زمان تبلیغات چه در زمان اعلام نتایج و پیگیری شکایت تان و چه اکنون که در برابر قانون تسلیم شدید را مصداق رفتار یک خدمتگزار حقیقی در نظام جمهوری اسلامی می دانم. امیداورم در همه عرصه ها موفق باشید و کاشان را فراموش نکنید.
۲۶ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۲۴ سعید ایزدی
درود فراوان بر جناب دکتر بابت نجابت و منطق بی نظیرشان جناب دکتر بدانید هر جا که باشید کاشانیهای عزیز دعاگویتان هستند.
 سلام اقای دکتر
از انجا که توانستید با تخریب دیگر کاندیداها رای اول کاشان را برای خود کنید به شما تبریک گفته و برای خود تاسف می خورم انشاالله در عرصه های دیگر صادق باشید.
پاسخ:
چه نفعی از دروغگویی می برید؟ چه کسی تخریب کرد؟ آیا این سایت ها و ستاد اقای گرانمایه نبود که بطور گسترده به تخریب اینجانب روی آورد؟ آیا این سایت های کاشان شهر گرانمایه و کاشان شهر ما و امثالهم نبودند که دائما به تخریب و تحریف روی آوردند؟ آیا یک روز به دروغ ادعا نکردند که در جمهوری اسلامی و در حضور 5000 زن بنده به تماشای کنسرت یک زن پرداختم؟؟؟!!! امری که خود خبر تکذیب خودش را در دل دارد؟ در کدام نقطه ایران یک مرد می تواند در حضور 5000 زن به حرام بنشیند و کنسرت یک زن را نگاه کند؟
آیا آنها مدعی نشدند که قدیری گفته امام هم به جبهه نرفت؟!!!
آیا آنها مدعی نشدند که قدیری نماینده جریان انحرافی است و پول میلیاردی از مشایی گرفته است؟ و این در حالی است که موضع بنده هم علیه فتنه و هم جریان انحرافی بر همگان مشخص بود و حداقل آنکه از آقای گرانمایه قاطع تر بود. البته ایشان نه علیه جریان انحرافی و نه علیه فتنه موضع نداشتند. البته در زمان لازم. ضمنا آنها باید روشن کنند که این همه پول برای تبلیغات چندصد میلیون تومانی را از کجا آوردند؟ همه کاشان و اران و بیدگل دیدند که تبلیغات بنده چقدر کم بود.
آیا و آیا و آیا؟؟؟
این در حالی است که هیچ تخریبی توسط بنده علیه سایر نامزدها صورت نگرفت. بنده فقط پیشنهاد مناظره را تکرار کردم که خیلی طرفداران آقای گرانمایه بویژه موتلفه کاشان خیلی دردشان  آمد. این را اگر شما تخریب بدانید، حق با شما است. البته بعد از انتخابات به ذکر برخی واقعیت ها در مورد فساد در تبلیغات برخی رقبا پرداختم. ولی فاسدترین تبلیغات از نظر تخریب و ودروغ و تهمت ستاد اقای گرانمایه بود.
بدست آوردن رای اول کاشان علیرغم تخریب ها و حمایت های مدیران دولتی کاشان از ایشان که خود را صاحب مردم می دانستند، افتخاری برای بنده است. اگر این تخریب ها نبود چه بسا نتیجه بهتر هم می شد.
من برای گردانندگان سایت های کاشان شهر گرانمایه و کاشان شهر ما و امثالهم که آنها را مصداق فحشای قلم می دانم متاسفم. قلم ناموس نویسنده است. و آنها ناموس خود را یعنی قلم خود را به فروش گذاشتند. و چه ارزان فروختند قلم خویش را. متاسفانه آنها قلم فروشی را عین سیاست می دانند و از این همه تخریب احساس غرور می کنند. آنها سیاستشان عین کاسبیشان است و کاسبیشان با دیانتشان.
 با سلام
آقای دکتر حالا که مسایل اینگونه پیشرفت ازتون میخوام تلاش کنین طرح جدایی نماینده کاشان از آران به نتیجه برسه تا در اون موقع بتونیم دوباره اصلح که شما هستید را انتخاب کنیم ما رو نفوذ شما حساب کردیم آقای منصوری رو تنها نذارید
 سلام آقای دکتر
حضور شما در این شهر فرصتی قابل اعتنا بود و الحمدالله مردم فهیم کاشان با آرای خوب خود از وجود گرانسنگ و آمادگی شما برای پذیرش خدمتگزاری در دارالمومنین قدردانی نمودند. امید است این ایام بهانه ای باشد برای درنگ های طولانی تر تا اگر خدا بخواهد باز هم بهانه ای برای حضور ماندگار شما در این خطه پیش آید.
موفق و موید باشید
 سلام  ولایتمداریتون رو تبریک عرض میکنم وقانونمداریتون رو ،ماکاشانیهاشمارو فراموش نیکنیم شماهم  فراموشمون نکنید انشاءالله میاندوره یادوره یعدبیاین
سلام آقای دکتر قدیری

اجرتان با صاحب این نظام
از اینکه قدم در این عرصه گذاشته و با تمام نیرو مشقت های فراوان را متحمل شدید تشکر می نمایم.
انشاالله در ادای وظایفتان بیش از پیش با ثبات تر و با تقوای بیشتر قدم بردارید.

امید وارم شما با تجربه های ارزشمندی که در عرصه های مختلف اداره امور عمومی و بین الملل در اختیار دارید، برنامه ی مشخصی برای تربیت و پرورش جوانان دغدغه مند و انقلابی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل داشته باشید.

به نظرم یکی از دغدغه های شما در حال حاضر باید تربیت نیرو برای حکومت اسلامی باشد. امری که معمولاً صاحبان تجربه و دردمندان انقلاب اسلامی به فراموشی می سپارند.

شکل کار و فرصت های ممکن را امیدوارم جنابعالی تبیین بفرمایید.

کار جهادی ای را می طلبد که البته شما نشان داده اید که اهلیت آن را دارا می باشید.

سپاسگزار
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۹:۳۵ حسین قطنی باف
 با سلام و احترام  ، به شما تبریک می گویم به سبب حسن ادای تکلیف  در پیش ، حین و پس  از انتخابات ، به یقین حضرتعالی وظایف خود در این برهه ( از 9 دی تا 25 اسفند  ) به خوبی ایفا کردید  . آرزوی توفیق برای حضرتعالی دارم  .
۲۵ اسفند ۹۰ ، ۱۵:۱۵ علی اکبر زاهدی
از فروتنی و منطق شما کمال لذت را بردم
همان طور که گفتید ما در هر جایی باشیم برای تکلیف عمل می کنیم
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان به مانند قبل برای نهضت مقدس جمهوری اسلامی در هر مسئولیتی که هستید پیروز و موفق باشید.
بنده از اینکه در این دوره از شما حمایت کردم یه ذره هم احساس پشیمانی نمی کنم و حتی افتخار می کنم که در راستای عقایدم ، انتخابی هم درست داشته ام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">