پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

۰

The loss of US global hegemony

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

Speaking to the Tasnim News Agency, Mohammad Hassan Ghadiri Abyaneh pointed to recent remarks by former US National Security Advisor Zbigniew Brzezinski, and said, “The truth is that revelations like those by Snowden, and the consequent protests by other countries, along with the deep economic crisis (in the US) and the world's move towards a multipolar system have all resulted in the loss of US global hegemony”

Brzezinski had announced earlier during a speech at the John Hopkins University that US global hegemony has been gradually fading.

Revelations of massive spying operations by the United States have triggered condemnations across Europe and Latin America

In a latest revelation, Snowden said Washington has spied on the phone conversations of German chancellor Angela Merkel. The disclosure prompted the German chancellor to call US President Barack Obama to seek reassurance that her phone calls were no more targeted by US spying

On October 21, French newspaper Le Monde disclosed massive surveillance by the US on French citizens and diplomats. The news angered French President Francois Hollande, who expressed “extreme reprobation” for the reported collection by the US of 70 million digital communications between December 10, 2012 and January 8, 2013

http://www.tasnimnews.com/english/Home/Single/177353

متن گفت و گوی زهرا رئیسی و دکتر قدیری ابیانه



سفیر سابق ایران در مکزیک:

کشورهای غربی به شنود مکالماتشان توسط آمریکا عادت دارند

خبرگزاری تسنیم: سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: شنود خصوصی از سران کشورهای غربی و نیز همسایگان و متحدان، برای آمریکا و مجموعه کشورهای غربی امری عادی است وحتی مقاماتی مثل خانم مرکل از شنود تلفن خود و مردم کشورشان آگاهی داشتند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به رسوایی شنود مکالمات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان، اظهار کرد: شنود خصوصی از سران کشورهای غربی و نیز همسایگان و متحدان، برای آمریکا و مجموعه کشورهای غربی امری عادی است وحتی مقاماتی مثل خانم مرکل از شنود شدن از تلفن خود و مردم کشورشان آگاهی داشتند.

سفیر سابق ایران در مکزیک در خصوص رسانه ای شدن شنود مکالمات سران کشورهای غربی تصریح کرد: اگر چه این مساله عادی بوده است اما اکنون که موضوع شنود مکالمات رسانه ای شده است ناچارند نسبت به آن موضع گیری کنند. کما اینکه سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای غربی با سازمان‌های آمریکایی برای کنترل مردم کشورهای خودشان همکاری می‌کنند و اطلاعات مردم کشور خود را به سازمان‌های آمریکایی می‌دهند.

وی تاکید کرد: دادن اطلاعات به آمریکا یعنی دادن اطلاعات به اسرائیل، البته آن اطلاعات نیز به طور مستقیم نیز به صهیونست ها داده می‌شود و خود کشورهای اروپایی نیز نسبت به یکدیگر شنود خصوصی می‌کنند.

قدیری ابیانه تصریح کرد: برخی از دستگاه‌های امنیتی غربی با سازمان CIA بدون اینکه حتی مقامات عالی دولتی و وزارت خارجه این کشورها اطلاع داشته باشند، همکاری دارند. اصولا غربی‌ها برای ماندن در قدرت به دنبال جلب نظر مقامات آمریکا هستند و در این راستا نهایت همکاری را حتی علیه مردم کشورشان با آمریکا انجام می‌دهند.

قدیری ابیانه با اشاره به تحلیل برژینسکی درباره اوضاع آمریکا افزود: واقعیت این است که افشاگری‌هایی نظیر افشاگری‌های اسنودن و به دنبال آن اعتراض سایر کشورها در کنار بحران عمیق اقتصادی و روند چند قطبی شدن جهان موجب شده است آمریکایی‌ها هژمونی خود را در جهان از دست بدهند، به نحوی که حتی آقای برژینسکی، استراتژیست آمریکایی، اعلام کرده است که دوران سلطه آمریکا بر جهان به پایان رسیده است.

کارشناس مسائل استراتژیک درباره ادعای خانم وندی شرمن که گفته بود دروغ با وراثت ایرانیان رابطه دارد، تصریح کرد: دروغگویی، فریب، خیانت و جنایت لازمه رسیدن به پست و مقام در آمریکا است و این دسته از افراد، کسانی هستند که برای رسیدن به اهداف و امیال خود هیچ مرزی قائل نیستند.

وی تاکید کرد: خانم شرمن برای بازی در نقش عجوزه‌ها شخصیت مناسبی است و می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند و برای این کار کافی است که مطابق با شخصیت خود رفتار کند.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: در گذشته انگلستان خلافکاران کشور خود را به آمریکا و برخی مستعمرات دیگر تبعید می‌کرده است و این خلافکاران جنایات زیادی را علیه بومیان محلی مرتکب می‌شدند، لذا شرارت در خون آن‌ها جاری است و شاید نام او شَرمَن بوده است که به مرور به شِرمَن تبدیل شده است.

انتهای پیام

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/176863

 

۹۲/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">