پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ق.ظ

۰

 عمق استراتژی آمریکا خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت است

http://ghec.ac.ir/sites/default/files/styles/home_page_feature/public/IMG_0569.JPGبه گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از گرگان، محمدحسن قدیری ابیانه روز گذشته در نشست بصیرتی «بررسی سابقه مذاکره ایران و آمریکا» در دانشگاه گنبد کاووس گفت: اگر گذشته و حال حاضر رقیب را به طور دقیق مورد بازبینی قرار دهیم و به تاکتیک ها و استراتژی های وی مسلط شویم به «نرمش قهرمانانه» مجهز خواهیم شد.

وی افزود: با تاکتیک «نرمش قهرمانانه» می توان به برد امیدوار بود و اگر از شناخت دیدگاه های رقیب غفلت کنیم زمین خواهیم خورد.

 قدیری ابیانه با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران تصریح کرد: عمق استراتژی و تاکتیک آمریکا خشکاندن ریشه ایران به عنوان یک ملت است؛ چرا که رویکرد ایران و حکومت اسلامی با موضع سلطه گرایانه آمریکا مغایرت دارد.

 کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: اگر به جای «مرگ بر آمریکا» درود بر آمریکا هم بگوییم، آمریکا دست از دشمنی با ایران برنمی دارد.

 وی دلیل این مطالب را رویکرد آمریکا از زمان پهلوی تا کنون دانست و گفت: آمریکا از دیرباز با ماهیتی استعمارگرایانه به دنبال دستیابی به منابع کشورهای نفت خیز جهان سوم بود و برای دستیابی به این هدف با دو موضع و به شکلی زیرپوستی به نهادینه کردن فرهنگ مصرف گرایی در این کشورها اقدام کرد.

 قدیری ابیانه متذکر شد: آمریکا باور شانسی بودن پیشرفت را در کشورهای جهان سوم تزریق کرد، در حالی که در خود آمریکا کار کردن بالاترین ارزش ها به شمار می رود و زندگی بر اساس شانس جایگاهی ندارد.

 کارشناس عالی امور استراتژیک تأکید کرد: آمریکا عدالت اجتماعی را مرهون افراد دارا در کشورهای جهان سوم ترسیم کرد و زندگی های افراد را به سمت مصرف گرایی سوق داد تا جایی که پول های مردمان جهان سوم صرف خرید کالاهای خارجی می شد.

 وی در همین خصوص ادامه داد: داشتن اجناس خارجی و مصرف گرایی موجب وابستگی کشورهای جهان سوم به کشورهای استعمارگر شد تا جایی که منابع باارزش نفتی را تنها برای داشتن اجناس خارجی به حراج می گذاریم که متأسفانه این همان نمود استراتژی «آلوده سازی» کشورهای استعمارگر در کشورهای جهان سوم است.

 قدیری ابیانه با بیان اینکه آمریکا امروز در حال سقوط است و اقتصادش اقتصاد زمین خورده می باشد، گفت: اگر کشورهای جهان اسلام که موقعیت استراتژیک و ذخایر نفتی خوبی دارند متحد شوند و به مسائل سیاسی، قومیتی و تفرقه ای دامن نزنند و به دور قرآن و اسلام حلقه بزنند، می توانند بوجود آورنده تمدنی اسلامی شوند که آمریکا و غربی ها یارای مقابله با آن را با هیچ حربه ای نخواهند داشت.

 کارشناس عالی امور استراتژیک با تأکید بر اینکه ایدز فرهنگی در داخل کشور گریبان گیر پیشرفت هایمان شده متذکر شد: اگر بسیاری از رفتارها و تنبلی هایمان را کنار بگذاریم به این نتیجه می رسیم که برای رسیدن به وضعیت مطلوب معیشتی نیازی به مذاکره با بیگانگان و دشمنان محض نداریم!

 وی در پایان گفت: مذاکره با آمریکا اگر فایده ای در بر داشته باشد، مهم ترین آن همان است که به این نتیجه برسیم مذاکره با آمریکا بی فایده است!

۹۲/۰۸/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">