پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

۰

ادعاهای سخیف نتانیاهو مضحکه جهان شده است

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ
قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مدتی طولانی است که نتانیاهو ادعا می‌کند ایران ظرف 6 ماه به بمب هسته‌ای دست خواهد یافت و از ابتدای انقلاب تاکنون ادعا کرده که نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه سرنگونی است که نشان می‌دهد که وی سلطان ادعاهای سخیف است.

"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارنظرات سخیف نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر توانایی ایران در رسیدن چند هفته‌ای به غنی سازی 90 درصد، گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی اورانیوم را در حد بالایی غنی‌سازی می‌کند و از صدها کلاهک اتمی برخوردار است و همچنین کشورهای دیگر از جمله ایران را بارها و بارها تهدید نظامی کرده است، در نتیجه نخست وزیر این کشور حق اظهارنظر در این رابطه را نسبت به هیچ کشوری ندارد.
 
وی ادامه داد: نتانیاهو بارها با مصاحبه‌ها و موضع‌گیری‌های خود مضحکه خاص و عام شده، او یک جنایتکار جنگی است که باید به خاطر جنایت‌هایش مورد محاکمه و مجازات قرار گیرد.
 
قدیری تصریح کرد: مدتی طولانی است که نتانیاهو ادعا می‌کند ایران ظرف 6 ماه به بمب هسته‌ای دست خواهد یافت و از ابتدای انقلاب تاکنون ادعا کرده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران در آستانه سرنگونی است.
 
این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: همواره دنیا شاهد ادعاهای بی اساس رژیم صهیونیستی بوده است به صورتی که علاوه بر مسئولین کشورمان، حتی سران کشورهای غربی نیز اعتنایی به اظهارات سخیف وی نمی‌کنند.

۹۲/۰۸/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">