پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴ ب.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا نشانه شناخت مردم از ماهیت و عمق دشمنی آمریکا علیه کشورمان است، گفت: به قول حضرت امام مرگ بر آمریکا، مرگ می‌آورد.

 قدیری‌ابیانه با بیان اینکه اگر ایران شعار درود بر آمریکا هم سر دهد، چیزی از دشمنی و خصومت دولت آمریکا علیه ایران کاسته نمی‌شود، تصریح کرد: دشمنی با ملت‌ها و غارت سایر کشورها جزء ذات آمریکاست و امروز شعار مرگ بر آمریکا فراگیر شده و دیگر مختص ملت ایران نیست.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ادامه داد: عده‌ای تصور می‌کردند که با شعار مرگ بر آمریکا به مذاکرات ایران با آمریکا لطمه می‌خورد در حالیکه باید بدانند این شعار موجب تقویت هیئت ایرانی در مذاکره با طرف خارجی خواهد شد چرا که غربی‌ها متوجه می‌شوند برای کسب رضایت مخالفان ایرانی، باید امتیاز بدهند.

 

وی با اشاره به مذاکره تلفنی روحانی و اوباما خاطرنشان کرد: وقتی اوباما در این گفت‌وگو از وجود مخالفت‌هایی در آمریکا برای رسیدن به توافق صحبت کرد، هدفش این بود که بگوید شما باید برای کسب رضایت آنها امتیاز بیشتری بدهید از این رو وجود مخالفت‌ها در ایران دست هیئت ایرانی را باز می‌گذارد.

 

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا در روز 13 آبان در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد، درباره اعتماد به آمریکا افزود: مردم آمریکا هم به دولت خود اعتماد ندارند چرا که اصولا آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: برای هر وعده‌ای باید از آمریکا تضمین گرفت چرا که آنها ثابت کردند به وعده‌های خود پایبند نبوده و دورویی، دروغ، خیانت و جنایت علیه بشریت بخشی از ماهیت آنهاست و حتی در این مسیر همپیمانان آنها نیز مستثنی نیستند.

۹۲/۰۸/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">