پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۰۶ ب.ظ

۴

انقلابی دوم در مقابله با نظام سلطه

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۰۶ ب.ظ
دشمنی ما با آمریکا به خاطر دشمنی آنها و شعار مرگ بر آمریکای ما به دلیل دشمنی امتداد دار و مستمر آنها علیه ماست.
13آبان روزیست که فرزندان ایثار گر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توانند در برابر هر طاغوتی بایستد.
در همین رابطه برنامه سلام ایران کاری از گروه ایران و جامعه رادیو ایران با دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک گفت و گویی داشته است.
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک گفت: انقلاب اول برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی و انقلاب دوم رویاروئی ملت با نظام سلطه بود.
وی افزود: آمریکا برای خود منافعی به نام منافع حیاتی در منطقه تعریف کرده است، که این منافع نامشروع با منافع مشروع کشورمان در کل مناطق در تضاد می باشد و برای رسیدن به این منافع نامشروع تمام حقوق ملت ها را نادیده می گیرند.   
این کارشناس اضافه کرد: اسناد لانه جاسوسی آمریکا نشان می دهد، که آنها به دنبال تجزیه ایران، دامن زدن به قومیت گرایی، لطمه به اقتصاد و جاسوسی از طریق تلفن و... بوده است.
دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در ادامه گفت: ایران برای جبران گذشته به آمریکا از 22 بهمن تا 13 آبان فرصت داد، اما آنها در طی 35 سال با حمایت از صدام، تروریست ها، کمک به انفجارات، تحریم ها و تهدیدات و.... بر گذشته خود افزودند.
وی عنوان کرد: برخی بر آن هستند تا دشمنی آمریکا را نتیجه مواضع کشور ما جلوه دهند، در حالی که دشمنی ما با آمریکا به خاطر دشمنی آنها با و شعار مرگ بر آمریکای ما به دلیل دشمنی امتداد دار و مستمر آنها علیه ما می باشد.
قدیری ابیانه همچنین گفت: هدف آمریکا، اشغال منابع نفت کشورهای اسلامی و تجزیه آنها می باشد، لیکن بدون شک کشورهای اسلامی چنین اجازه ایی به آنها نمی دهد و با آنها مقابله خواهد کرد./ا.م

۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۴)

سلام دکتر
سوال: چرا ما اقدام چند سال پیش دانشجوها که رفتند و ریختند در سفارت انگلیس را محکوم می کنیم و می گیم که این کار آنها خارج از ولایت مداری بود و نباید بدون اجازه رهبر اقدامی می کردند
اما مگر دانشجویان صدر انقلاب عینا همین کار را نکردند پس چرا ما کار آنها را تحسین می کنیم؟

اگه این سوال را هم پاسخ ندید مشکلی نیست چون عطف به ما سبق می کنم.
پاسخ:
قبل اشغال لانه جاسوسی فدائیان خلق هم قصد اشغال سفارت آمریکا را داشتند که ممانعت شد.
هر زمان و هر مکان اقتضااتی دارد. تظاهرات جلوی سفارت انگلستان بسیار مثبت و بجا بود ولی اشغال آن به صلاح نبود. البته ما انگلستان را دشمن می دانیم ولی راهکار برخورد با آن توسط مجلس انجام شده بود یعنی کاهش سطح روابط.
۱۶ آبان ۹۲ ، ۰۷:۲۰ محمدرضا خسروی
* حجت الاسلام میرباقری در اجتماع بزرگ ذاکرین اهل بیت(ع)در مسجد ارک با بیان اینکه یک مداح خوب حتماً در موقعیت خودش مصباح الهدی و سفینةالنجاة است افزود: مداح اهل بیت(ع) وقتی قلوب را متوجه امام حسین(ع) می‌کند و قلوب را از دنیا می‌کَند گناهان را جارو می‌کند و  مثل کف روی دریا گناهان را به اصل خودش  یعنی شیطان بر‌می‌گرداند یعنی یک مؤمن و یک مداح، مصباح الهدی است. واقعاً یک مداح خوب که این جمع را نگه می‌دارد خودش سفینة‌النجاة است.وی در ادامه افزود: این که شما هیئات را غیر سیاسی کنید خیلی کار خطرناکی است. این همان سکولاریسم پنهان است که در هیئاتی بیاید که کانون هدایت برعلیه دستگاه استکبار بوده است.وی با اشاره به اینکه "آفتی که اکنون به جان مجالس مذهبی افتاده این است که می گویند مجالس را سیاسی نکنید!" گفت: این خیلی اشتباه بزرگی است که ما سیاست را از مجالس اهل بیت جدا کنیم، یعنی جدایی دین از سیاست در هیئات هم بیاید! اگر یک حادثه سراغ داشته باشید که سکولاریست‌های مسلمان نمی‌توانند آن را توجیه کنند آن حادثه عاشورا است.میرباقری با بیان اینکه ما از حکومت اسلامی تا پای جان دفاع خواهیم کرد، افزود: نگذارید عاشورا غیرسیاسی شود؛ گاهی اوقات مشکلات اجتماعی که پیدا می‌شود ما احساس می‌کنیم باید خودمان را بکشیم کنار و از کل حکومت دفاع نکنیم، نه این اشتباه است.وی در ادامه افزود: تا پرچم حق در دست ولی خداست باید پای این پرچم بایستیم و دفاع کنیم اشتباه همیشه اتفاق می‌افتد،به ما چه مربوط ما کار خود می‌کنیم ده‌ها نفر اشتباه می‌کنند بکنند تا پرچم حق در دست ولی حق است باید بایستیم و دفاع کنیم.وی با بیان اینکه هیأتی که نتواند صف آرایی امروز امیرالمؤمنین وسقیفه صف آرایی امروز سیدالشهدا و بنی امیه را نشان دهد، در مأموریت خودش بسیار کوتاه آمده است، گفت: باید هیئات نقطه روشنگری و بصیرت برای مردم باشند و آن صف‌ آرایی امروز حق و باطل را به وضوح نشان دهند. میرباقری با اشاره به اینکه محاصره‌ی اقتصادی که دشمنان انجام داده اند یکی از گردنه‌های مهمی است که ان‌شاءالله از آن عبور خواهیم کرد، افزود: تلقی نشود که ما در موضع ضعف هستیم ما اگر از این گردنه به سلامت عبور کنیم انحصار اقتصادی جهان شکسته خواهد شد.

اقای دکتر

 

اقای دکتر حسن عباسی  سخنرانیهای  متعددی  دارد مبنی بر اینکه  بانکها در ایران  ربوی است  و بورس  هم  قمار است

 

چنانچه برایتان  مقدور است  مطالبی  را  مورد این دو و نظرتان را راجع  به  دکتر حسن عباسی   بنویسید

یک زمانی من شما را  از برنامه  ادواردو  انیلی  شناختم

 

در مخیلم هم نمی گنجید روزی با شما حتی به صورت مجازی صحبت کنم..

 

از اینکه با این وب سایت این فرصت را ایجاد نمودید از شما تشکر می کنم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">