پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گزارش تسنیم از کمپین لغو تحریم در دانشگاه گیلان/۲

خبرگزاری تسنیم: کارشناس عالی حوزه سیاست خارجی با تأکید بر اینکه ملت در ایران اسلامی منکر هولوکاست نیستند، تصریح کرد: معتقدیم هولوکاست در رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدحسن قدیری‌ابیانه در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان عضو کمپین لغو تحریم دانشگاه گیلان با بیان اینکه قدرت آمریکا سیر نزولی داشته است، اظهار کرد: 16سازمان ومؤسسه امنیتی آمریکا در دوران بوش و در چند وقت اخیر اعلام کردند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و برنامه ای ندارد و اقدامی نکرده است.

وی با اشاره به ملاقات سفیر شوروی با امام راحل قبل از حمله شوروی به افغانستان، افزود: چندساعت قبل از حمله شوروی به افغانستان امام فرمودند که شوروی شکست می‌خورد و در نهایت نیز شوروی در برابر افغانستان که یکی از کشورهای فقیر جهان بود، شکست خورد.

وی گفت هم آمریکا و ناتو در افغانستان به گِل نشستند.

 سفیر سابق ایران با بیان اینکه امام راحل در زمان طاغوت و در برابر ظلم شاه اعلام کردند که خون بر شمشیر پیروز است، گفت: زمانی برای داشتن سه سانتریفیوژ آزمایشی با غرب صحبت می‌کردیم ولی امروز به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده‌ایم که غرب خواهان تعطیلی اراک و اکتفای ایران به غنی‌سازی سه‌و‌نیم درصد و جلوگیری از غنی‌سازی 20درصد است.

قدیری‌ابیانه با تأکید بر اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای از موضع ضعف مذاکره نمی‌کند، تصریح کرد: شش قدرت جهان یک طرف مذاکره و جمهوری اسلامی ایران طرف دیگر میز مذاکره قرار دارد و این در حالیست که در دوران طاغوت سفیر این کشورها با یک تماس تلفنی با شاه کارها را تمام می‌کردند.

وی، شعار مرگ بر آمریکا را برآمده از شور و شعور ملت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا نتیجه شعور و دشمن‌شناسی ملت ایران و مبنای قدرت ایران در مذاکرات هسته‌ای بوده چرا که ملت پشتوانه اصلی نظام و تیم مذاکره‌ کننده است.

کارشناس عالی حوزه سیاست خارجی افزود: معتقدیم نتایج مذاکرات هرچه که باشد برای ایران برد محسوب می‌شود زیرا اگر به حقوق ملت احترام بگذارند که پیروز شده‌ایم و اگر تن به منافع ملت ندادند، انسجام داخلی بیشتر می‌شو که این هم پیروزی استد.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی نظام را مشخص می‌فرمایند، تأکید کرد: فرمایشات معظم‌له برای مردم و مسئولان فصل‌الخطاب است.

وی با تأکید بر اینکه ملت در ایران اسلامی منکر هولوکاست نیستند، تصریح کرد: معتقدیم هولوکاست در رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها وجود دارد.

سفیر سابق ایران با بیان اینکه مردم محور انتخاب مسئولان در نظام از مسیر انتخابات هستند، اظهار کرد: رئیس جمهور یازدهم برای پیروزی در انتخابات مدیون اصلاح طلبان نیست.

۹۲/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">