پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

۰

شعار مرگ برآمریکا قطعا به سیاست خارجی ما کمک خواهدکرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کمال نیوز :دکتر قدیری ابیانه در همایش نهضت روشنگری که با حضور مسئولین آمل، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ، معاونین و مربیان پرورشی مدارس و دانش آموزان در سالن آموزش و پرورش برگزار شد. ضمن محکومیت سیاست های امریکا در جهان ، بیان داشت : امریکا  با مشکلات عدیده بویژه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و برای برون رفت از این چالش ،کشور های دیگر را غارت می کند امریکا در منطقه به دنبال منفعت خویش است . 

کارشناس عالی سیاست خارجه با بیان اینکه مشکلات امریکا حل نشدنی می باشد ، افزود مشکل اساسی امریکا در کلان یکی استکباری و منفعت طلبی اوست .

وی افزود: آمریکا برای خود منافعی به نام منافع حیاتی در منطقه تعریف کرده است، که این منافع نامشروع با منافع مشروع کشورمان در کل مناطق در تضاد می باشد و برای رسیدن به این منافع نامشروع تمام حقوق ملت ها را نادیده می گیرند.
وی عنوان کرد: برخی بر آن هستند تا دشمنی آمریکا را نتیجه مواضع کشور ما جلوه دهند، در حالی که دشمنی ما با آمریکا به خاطر دشمنی آنها با ما و شعار مرگ بر آمریکای ما به دلیل دشمنی امتداد دار و مستمر آنها علیه ما می باشد.
قدیری ابیانه ادامه داد : هدف آمریکا، اشغال منابع نفت کشورهای اسلامی و تجزیه آنها می باشد، لیکن بدون شک کشورهای اسلامی چنین اجازه ایی به آنها نمی دهد و با آنها مقابله خواهد کرد.

دکتر قدیری ابیانه در خصوص شنیدن زمزمه های  مبنی بر حذف شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور  اظهار داشت: هیچ تغییری در ماهیت آمریکا صورت نگرفته که ما بخواهیم این شعار را تغییر بدهیم، هر وقت آمریکا ماهیت فعلی اش را تغییر داد آن وقت این تغییر قابل بررسی است.

وی در ادامه افزود : در مرحله فعلی تأکید بر شعار” مرگ بر آمریکا” نه تنها ضروری است بلکه به سیاست خارجی ما در رابطه  ما  با  آمریکا  کمک خواهد کرد.

کارشناس عالی سیاست خارجه  گفت :تلاش وزرای اروپا و آمریکا برای حضور در ژنو مذاکرات نشان دهنده ی آن است که پیشرفت و توافقی جدی در مذاکرات ایران و گروه 1+5 در حال وقوع است
وی همچنین اضافه کرد: اگر طرف غربی- آمریکایی مطابق حقوق بین الملل به حقوق ایران احترام بگذارند، سریعا به توافق خواهیم رسید؛ چرا که همواره این ما بودیم که به حقوق بین الملل احترام می گذاشتیم .

20 آبان 1392

۹۲/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">