پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۳۹ ب.ظ

۰


تولید داخلی،کار و سرمایه ایرانی /


کارشناس مدیریت استراتژیک: حمایت از تولید داخلی با تعهد مردم به ترجیح کالای داخلی تضمین می شود


کاشان- کارشناس مدیریت استراتژیک، تضمین رونق تولید داخلی را وابسته به تعهد مردم به ترجیح محصولات داخلی به کالاهای خارجی دانست.
 
'محمدحسن قدیری ابیانه' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود یک بازار گسترده داخلی 75 میلیون نفری موجب افزایش تولید، کاهش قیمت تمام شده و امکان رقابت فعال در بازارهای خارجی می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت سه پایه اصلی در رونق تولید داخلی، گفت: تلاش جهادگونه بخش تولید اعم از کارگران، مهندسان، مدیران و مالکان، حمایت های بخش دولتی از تولید داخلی و تعهد مردم نسبت به خرید کالای ایرانی کلید پیشرفت و افزایش توان داخلی است.
 
این کارشناس مدیریت استراتژیک تاکید کرد: در صورت تحقق این شرایط، اشتغالزایی مطلوبی حاصل و با کاهش قیمت تمام شده تولید، تورم به نحو چشمگیری مهار خواهد شد.
 
قدیری ابیانه به بیداری در جهان اسلام اشاره و بیان کرد: پیشرفت های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی مقتدر مردم سالاری دینی در جهان، الهام بخش همه ملت های آزاده بوده و علاوه بر این بازار رقابتی سالمی در جهان اسلام برای آن فراهم می کند.
 
وی عمل به توصیه های هوشیارانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب را در شرایط کنونی بسترساز پیشرفت و تعالی همه جانبه ملت مسلمان و سرافراز ایران اسلامی در جهان دانست.

۹۱/۰۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">