پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ

۰

کارشناس عالی وزارت امور خارجه گفت: از کسانی که در خط ولایت حرکت کنند، پشتیبانی خواهیم کرد، اما حرکت در موازات رهبر انقلاب با مخالفت و عدم حمایت مردم روبه رو می‌شود.


به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قم، محمد‌حسن قدیری‌ابیانه ‌روز گذشته در گردهمایی اعضای کانون‌ها و رده‌های بسیج دانشجویی استان قم در پردیس قم دانشگاه تهران طی سخنانی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: نامزدهای انتخابات وعده کارهای بزرگ می‌دهند، اما توضیح نمی‌دهند که این درآمد باید از کجا تامین شود، وقتی یک نامزد انتخابات می‌گوید که مالیات را می‌خواهد کاهش دهد باید بگوید که کدام خدمت را می‌خواهد کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حرکت در موازات رهبر انقلاب با مخالفت و عدم حمایت مردم روبه رو می شود، افزود: دشمنان برای انتخابات سرمایه‌گذاری کرده‌اند و درصدداند مهره‌های خود را در مجلس آینده وارد کنند و در این راستا همه باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

این کارشناس عالی وزارت امور خارجه با اشاره به رشد علمی ایران که 18 برابر رشد جهانی است، تصریح کرد: یکی از مسائلی که دشمنان ما از آن وحشت دارند روشن شدن پیشرفت‌هایی است که نظام در این 30 سال با وجود تهدیدات فراوان داشته و طبیعی است که مردم منطقه انقلاب ما را به دلیل پیشرفت‌های فراوان کشور، الگو برای حرکت‌های خود قرار دهند.

قدیری ابیانه خطاب به دانشجویان بیان داشت: ما می‌توانیم در انقلاب‌های منطقه و حتی در کشورهای غربی تاثیرگذار باشیم به این شرط که منفعل و تنها شنونده خبر نباشیم.

وی با تاکید بر تولید محتوا در عرصه سایبری ادامه داد: من پیشنهادم به بسیجیان قمی که در مرکز تشیع در جهان قرار دارند این است که هر مسئول بسیج در هر رده‌ای که هست یک معاون بین‌الملل داشته باشد و این معاون بین‌الملل مسئول هماهنگی برای اثر‌گذاری روی مخاطب بین‌الملل باشد.

این کارشناس مسائل بین الملل اظهار داشت: دولت آمریکا تلاش می‌کند تا خانواده کسانی که در جنگ‌های عراق و افغانستان حضور دارند به فرزندانشان افتخار کنند؛ اما ما با نشان دادن جنایت‌های سربازان آمریکایی باید کاری کنیم که آن خانواده‌ها از حضور فرزندانشان خجالت‌زده شوند، این فعالیت‌ها می‌تواند موجب تزلزل در جبهه نظامی آمریکا شود.

قدیری ابیانه در پایان با توصیه به دانشجویان برای فعالیت در راه دفاع از بحرین، یمن، عراق و افغانستان به زبان‌های مختلف یادآور شد: باید هرچه زودتر وارد این عرصه شوید؛ چراکه راه‌های ناگشودنی به رویتان باز خواهد شد و به جز تاثیر‌گذاری روی دیگران می‌توانید خودتان را نیز بسازید

۹۰/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">