پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

۰

حماسه ۱۳ آبان باعث عقب نشینی غرب در مذاکرات شد.

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

حماسه ۱۳ آبان باعث عقب نشینی غرب در مذاکرات شدمساله ای که بیشتر از همه در تقویت تیم مذاکره کننده تاثیر داشت حماسی سیاسی آفریده شده در روز ۱۳ آبان و طنین شعار مرگ بر آمریکا بود.

آنچه می تواند موقعیت ایران را در جهان و در مذاکرات تقویت کند دشمن را وادار به عقب نشینی نماید تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است و همچنین اگر هرچه نیاز ایران به ارز خارجی کمتر شود و هرچه تولیدات کشور بهبود یابد موضع ایران در سطح جهانی و در مذاکرات تقویت خواهد شد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تهران پرس در پاسخ به این سوال که آیا حمایت های رهبری و ملت ایران از تیم مذاکره کننده موجب تقویت چانه زنی بالاتری شده است گفت: هیاتی که ایران برای چنین مذاکرات حساسی تایین کرده و مورد اعتماد مقام معظم رهبری است و به واسطه این اعتماد مورد تایید ملت ایران نیز می باشند. اما چیزی که بیشتر از همه در تقویت تیم مذاکره کننده تاثیر داشت حماسی سیاسی آفریده شده در روز ۱۳ آبان و طنین شعار مرگ بر آمریکا بود، آمریکا در حین مذاکرات نیز بر روی میز بودن گزینه های نظامی تاکید می کرد و ایران هم با تظاهرات روز ۱۳ آبان که به گزینه مرگ بر آمریکا اعتقاد راسخ دارد و همینطور فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تظاهرات ۱۳ آبان نشان داد که ورود ایران به مذاکرات ۵+۱ از موضع قدرت است درست بر خلاف آمریکا که در بحران عمیق اقتصادی قرار دارد و همچنین نفوذ ایران در جهان در حال افزایش است.

وی ایران را قدرت منطقه خواند و افزود: آنچه می تواند موقعیت ایران را در جهان و در مذاکرات تقویت کند دشمن را وادار به عقب نشینی نماید تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است و همچنین اگر هرچه نیاز ایران به ارز خارجی کمتر شود و هرچه تولیدات کشور بهبود یابد موضع ایران در سطح جهانی و در مذاکرات تقویت خواهد شد.

در پایان سفیر سابق ایران درمکزیک واسترالیا  هیات مذاکره کننده ایرانی را هیاتی برجسته دانست و اظهار داشت:   هیات مذاکره کننده از دیپلمات های برجسته کشور بوده و همانطور که مقام رهبری فرمودند اینها فرزندان ملت ایران هستند و تمام تلاش خود را خواهند کرد ال از منافع ایران دفاع کنند. اگرچه دولت های غربی تلاش می کنند ایران را از حق خود محروم سازند و با تحدید و تحریم های بیشتری مردم ایران را مستاصل کنند ولی باید بدانند که ملت مار فرزندان محرم و رمضان هستند و در مقابل زور گویی تسلیم نخواهند شد.

منبع خبر در تهران پرس: پنجشنبه 23 آبان

۹۲/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">