پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

۰

غرب چاره ای جز پذیرش حق غنی سازی ایران ندارد

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

تهران - ایرنا - «محمد حسن قدیری ابیانه» کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه 1+5 در موقعیتی نیست که شرایط خود را بر ایران تحمیل کند، گفت: غرب چاره ای جز پذیرش حق غنی سازی ایران ندارد.

[تحلیلگر مسایل سیاسی: غرب چاره ای جز پذیرش حق غنی سازی ایران ندارد ]

قدیری ابیانه روز دوشنبه در آستانه دور سوم مذاکرات ایران و گروه 1+5 در ژنو در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا شروط اعلام شده از سوی رییس جمهوری فرانسه برای مذاکرات ژنو 3 را اخلال در مذاکرات دانست و افزود: شروطی که فرانسه تعیین کرده در حقیقت مانعی برای رسیدن به توافق است.

وی خاطرنشان کرد: حزب حاکم فرانسه خود را برای ماندن در قدرت نیازمند حمایت صهیونیست ها می داند و به پشتیبانی های مالی و رسانه ای صهیونیست ها محتاج بوده و با اخلال در روند مذاکرات، به نوعی خودفروشی کرده است.

قدیری ابیانه لازمه تحقق شرایط اعلام شده از سوی فرانسه را پایمال شدن حقوق ملت ایران دانست و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده خطوط قرمز اعلام شده از سوی نظام را دنبال می کند و بر این اساس، تعیین اینگونه شروط فرصت سوزی برای کشورهای غربی محسوب می شود.

این کارشناس مسایل سیاسی و بین المللی تصریح کرد: غربی ها نباید فرصتی را که ملت ایران برای آنان به وجود آورده، از بین ببرند چرا که ایران از موضع اقتدار و در شرایط انسجام داخلی، مذاکره را ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون همدلی و انسجام در داخل کشور برای احقاق حقوق ملت ایران در زمینه هسته ای وجود دارد و جمهوری اسلامی ایران نیز در وضعیت اقتدار قرار دارد و بر این اساس، اگر این مذاکرات به نتیجه هم نرسد دستاورد آن برای ملت ایران این خواهد بود که انسجام ملی افزایش یافته است.

** مذاکرات جاری فرصت تاریخی ملت ایران به غرب

این تحلیلگر مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: مواضع رهبر معظم انقلاب و حمایت مردم از مذاکرات، این فرصت تاریخی را ایجاد کرده که غربی ها از موضع توهم خارج شوند و بدانند ایران مستاصل نیست و به اجبار به مذاکره روی نیاورده است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: غربی ها چاره ای جز مذاکره با ایران برای حل و فصل موضوع هسته ای ندارند و در صورتی که این فرصت را از دست بدهند، در آینده مجبور خواهند بود با بی آبرویی عقب نشینی کنند زیرا آنها نیز تحمل ادامه تحریم های ظالمانه را که زیان های بسیاری به خودشان وارد کرده است، ندارند.

** ملت ایران قهرمان تبدیل تهدیدها به فرصت ها

این کارشناس مسایل سیاسی در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران توان تبدیل تهدیدها به فرصت ها را دارد، گفت: با وجود روند اعتمادسازی که جمهوری اسلامی ایران از ابتدا داشته و اکنون نیز به همین منظور وارد این مذاکرات شده است، اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، ملت ایران منسجم تر و مقاوم تر خواهد کرد.

قدیری ابیانه تاکید کرد: غرب چاره ای جز و عقب نشینی و پذیرش حق ایران در غنی سازی ندارد و در صورتی که در قالب این مذاکرات، تحریم ها را منتفی نکند، مجبور خواهد بود با گذشت زمان بیشتر به گونه ای خفت بار تحریم ها را لغو کند.

وی تاکید کرد: آنها در موقعیتی نیستند که شرایط خود را در مذاکرات به ایران تحمیل کنند و از سویی تحریم های ظالمانه، زیان های بسیاری را به خود آنها وارد کرده و بسیاری از کشورها به دنبال این هستند که به گونه ای از این تحریم ها راحت شوند.

۹۲/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">