پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ق.ظ

۰

با حضور قدیری ابیانه: بزرگداشت شهید ادواردو آنیلی در یزد برگزار شد
خبرگزاری تسنیم: با حضور سفیر پیشین ایران در مکزیک نشست بزرگداشت شهید ادواردو آنیلی در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدحسن قدیری ابیانه در نشست بزرگداشت شهید ادواردو آنیلی که در سالن اجتماعات شهید منتظرالقائم(عج) دانشگاه یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه نهایت آرزوی مادی بسیاری از افراد، داشتن خودروی مدل بالا، خانه شیک و بزرگ و مواردی از این قبیل است، اظهار کرد: ادواردو آنیلی فوق آرزوهای ما در این زمینه‌ها بود و هر چه که ما بتوانیم فکر کنیم در اختیار داشت.

وی افزود: ادواردو با تمام این دارایی‌هائی که در اختیار داشت، احساس خوشبختی نمی‌کرد و به دنبال گمشده‌ای در خود می‌گشت، آن گمشده ادواردو، اسلام بود.

سفیر پیشین ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: وی به طور اتفاقی با قرآن برخورد و چند آیه از آن را قرائت کرد، با همان آیات متوجه شد که این کلام بشر نیست و نتوانست آن را کنار بگذارد به همین دلیل به دنبال تحقیق بیشتر در مورد آن رفت.

برخی در حسرت آزادی‌های غرب هستند

کارشناس ارشد روابط بین الملل گفت: خیلی از جوانان در ایران می‌گویند ادواردو آنیلی الگوی ماست، اما بچه مذهبی‌های ایران الگوی ادواردو آنیلی بودند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: برخی در حسرت آزادی‌های غرب هستند اما غربی‌ها زمانی که متوجه برخی محدودیت‌های نظام ما از جمله حجاب می‌شوند، به دنبال به دست آوردن این محدودیت‌ها می‌افتند.

وی با اشاره به اینکه در مدتی که در مکزیک سفیر بوده، تعداد زیادی از افراد به اسلام گرویدند، بیان کرد: یکی از عوامل مهم پیشرفت در جامعه این است که جذابیت فیزیکی به عنوان یک ارزش در جامعه به حساب نیاید.

سفیر پیشین ایران در مکزیک تاکید کرد: اگر امروز کشورهای غربی پیشرفت کرده‌اند به دلیل وضعیت پوشش آنها و آزادی‌های ظاهری که در این زمینه قائل شده‌اند، نیست بلکه دلیل اصلی این پیشرفت، سخت کوشی و کار زیاد است.

ارزش‌های اسلام برای همه مردم جهان یک آرمان است

کارشناس ارشد روابط بین الملل با تاکید بر اینکه اسلام و ارزش‌های اسلام برای همه مردم جهان یک آرمان است، عنوان کرد: اگر همت کنیم و اسلام را آن‌گونه که هست معرفی کنیم، اسلام به شدت و سرعت گسترده می‌شود.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: اگر این‌گونه نبود و این گستردگی ایجاد نمی‌شد، الان غرب نیاز به قرآن‌سوزی و تبلیغ سوء در مورد قرآن نداشت و برای تخریب قرآن حتی از آیات آن استفاده می‌کرد اما چون آیات قرآن آیات حق و الهی است، سعی در پنهان کردن حقیقت آن دارند.

۹۲/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">