پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه: تبلیغ رایگان رسانه‌های داخلی برای کالاهای خارجی

در مقابل تحریم‌ها دشمن را تحریم کنیم

اعتقاد بسیاری از مردم بر این است که اقتصاد کشور زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اما غافل از این‌که این نوع فرهنگ زندگی ما است که اقتصاد کشور را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسن قدیری‎ابیانه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر قرار بود رابطه با آمریکا معجزه‌ای بکند باید برای پاکستان، مصر و بنگلادش می‌کرد.

در مقابل تحریم‌ها دشمن را تحریم کنیم

وی با بیان این‌که همبستگی اقتصادی در کشور بسیار ضعیف است، ادامه داد: ما باید در مقابل تحریم‌های دشمن، دشمن را تحریم کنیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به مذاکرات پیش‎رو تصریح کرد: مردم باید با کاهش نیاز کشور ب ارز خارجی تیم مذاکره‌کننده را تقویت کنند.

قدیری‌ابیانه اضافه کرد: برای انجام این کار باید تولید در کشور بهبود یابد و ساعات کاری مفید، وجدان کاری و فرهنگ کاری در کشور بالا رود.

وی با بیان این‌که مردم از این نظر در گذشته های دور در وضعیت خوبی بودند، افزود: یکی از سیاست‌های استعمار بعد از به تخت نشاندن حکومت پهلوی تحمیل این سیاست‌ها و فرهنگ‌های غلط بر ایران بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان داشت: یکی از این فرهنگ‌های غلط، خرید کالای خارجی به جای کالای ایرانی بود که در حال حاضر رسانه‌های گروهی و مسئولان فرهنگی ما نیز این فرهنگ را ترویج می‌دهند.

قدیری ابیانه ادامه داد: رسانه‌ها در کشور ما کالای ایرانی را تخریب و کالای خارجی را رایگان تبلیغ می‌کنند و این امر سبب شده است که بعضی از تولیدکنندگان ما مارک خارجی را روی تولیدات خود بزنند.

هرروز تعطیلی معادل 10 تن طلا به اقتصاد کشور لطمه می‌زند

وی متذکر شد: اگر ما این مشکلات را در کشور نداشتیم تحریم‌ها می‌توانست فقط 10 تا 15 درصد اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی یادآور شد: اگر فرهنگ کار در کشور درست شود، انضباط اجتماعی در جامعه رعایت شود، همت مضاعف و حماسه اقتصادی در جامعه تحقق پیدا کند به طور حتم دشمن از تحریم‌ها ناامید می‌شود و ما می‌توانیم از تحریم‌ها به عنوان فرصت استفاده کنیم.

قدیری ابیانه با بیان این‌که هر روز تعطیلی معادل 10 تن طلا به اقتصاد کشور لطمه می‌زند، تصریح کرد: اعتقاد بسیاری از مردم بر این است که اقتصاد کشور زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اما غافل از این‌که این نوع فرهنگ زندگی ما است که اقتصاد کشور را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما این فرهنگ را درست نکنیم حتی اگر تحریم‌ها برداشته شود و کمک اقتصادی هم به ما شود به طور حتم کشور وارد مرحله ریاضت اقتصادی می‌شود.

۹۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">