پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ

۰

شرط نگفتن «مرگ بر آمریکا»

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ
قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با «خبرگزاری دانشجو»:باید دیپلماسی «عمومی و تهاجمی نرم» را در پیش بگیریم.
یک کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: ما باید یک دیپلماسی عمومی و تهاجمی نرم را در پیش بگیریم؛ این نوع دیپلماسی فقط دست دولت نیست، بلکه ...

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هدف حماسه نخبگان در دفاع از دستاوردهای هسته‌ای ایران چیست، گفت: مخاطب حرکت نمادین دانشجویان در ایجاد حلقه انسانی در فردو بیش از اینکه تیم مذاکره کننده باشد، کشورهای خارجی است؛ چرا که به گفته رهبری تیم مذاکره کننده بچه‌های انقلابند، بنابراین پیامد این اقدام این است، ملت ایران از حقوق خود دفاع خواهد کرد و کوتاه نمی آید.

وی ادامه داد: اینکه برداشت شد نرمش قهرمانانه ناشی از ضعف است، اشتباه بود؛ این در حالی است که هم مواضع دولت بعد از انتخابات و هم مواضع رهبری و هم حرکت گسترده مردم در 13 آبان و همین طور حرکت امروز دانشجویان نشان می دهد که نرمش قهرمانانه ما از روی ضعف نیست؛ البته هر نوع توافق با غرب قطعاً در ایران مخالفانی دارد و صداهای مخالف به تیم هسته ای کمک می کند؛ هیئت مذاکره کننده ما به صورت قانونی نمی تواند تعهدی بیشتر از NPT بدهد و از حقوق ایران بگذرد.


این کارشناس مسائل سیاسی به همه جوانانی که به دور سایت فردو حلقه زده بودند و همچنین کسانی که در روز 13 آبان در راهپیمایی شرکت کرده بودند، تبریک گفت و بیان داشت: مردم ایران از حقوق خود محکم دفاع می‌کنند.


قدیری ابیانه گفت: اقدامات اشتباهی در ایران انجام شد که یکی از آن اقدامات جمع آوری تابلوهایی بود که صداقت آمریکایی نام داشت، در حالی که این تابلوها صداقت آمریکایی‌ها را زیر سوال برده بود؛ مگر کسی در ایران به صداقت آمریکایی‌ها اعتقاد دارد؟ بعضی می گویند صلاح نیست وقتی مذاکره در جریان است بگوییم مرگ بر آمریکا، اما چطور ها صلاح است که آمریکایی بر گزینه های نظامی روی میز در طول مذاکرات تاکید کنند؟


وی با بیان اینکه اگر قرار باشد شعار «مرگ بر آمریکا» سر ندهیم باید در ماهیت آمریکا تغییر ایجاد شود، تاکید کرد: این مرگ بر آمریکا مرگ بر سیاست های آنان است و شعاری علیه مردم آمریکا نیست.


کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: ایران با این مذاکرات فرصتی به غرب داده؛ چرا که آمریکا امروز در ابعاد مختلف دچار بحران است و بهتر است از آن استفاده کند.


قدیری ابیانه تصریح کرد: آمریکا حق ندارد برای ایران که سابقه چند هزار ساله دارد، تعیین تکلیف کند.


وی با اشاره به اینکه ما باید یک دیپلماسی عمومی و تهاجمی نرم را در پیش بگیریم، گفت: این دیپلماسی عمومی و تهاجمی نرم فقط دست دولت نیست، بلکه در اختیار همه مردم از جمله جوانان است.


کارشناس مسائل سیاسی در پایان بیان کرد: حرکت امروز دانشجویان را می توانیم یک تهاجم تبلیغاتی و یک دیپلماسی عمومی بدانیم و آن را به رخ جهانیان بکشانیم و به اطلاع افکار عمومی برسانیم.

http://snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=275794&Sgr=3

۹۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">