پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری شبستان: کارشناس ارشد روابط بین الملل با بیان اینکه برخی از عوامل افزایش قیمت ارز و نوسانات آن تحت تاثیر ارزیابی بعضی از دلالان است، گفت: عدم انتشار جزئیات مذاکرات ژنو باعث ثبات بازار ارز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدحسن قدیری ابیانه، شب گذشته (29آبان) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+5 ، اظهارداشت: مسئولان عالی کشور یعنی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در جریان کامل مذاکرات ژنو قرار دارند.


وی با تاکید بر اینکه برخی از عوامل افزایش قیمت های ارز و نوسانات آن تحت تاثیر ارزیابی برخی از افراد دلال قرار دارد، بیان کرد: محرمانه ماندن مذاکرات باعث شد تا قیمت بازار ارز و کالاها تحت تاثیر گفتگوهای ژنو قرار نگرفته و از این جهت مفید باشد.


سفیر سابق ایران در مکزیک، با بیان اینکه اگر آمریکا از این فرصت پیش آمده مذاکرات استفاده نکند، در آینده مجبورند بدون حفظ آبرو تحریم ها را بردارند، گفت: اگر "درود برآمریکا" هم بگوییم چیزی از دشمنی آمریکا با ملت ایران کم نمی شود.


وی با تاکید بر اینکه نمایندگی قائم به شخص است و کسی نمی تواند به نماینده دستور دهد کدام موضع را اتخاذ کرده و کدام حرف را بزند، تصریح کرد: دفعه گذشته آقای ظریف مطالبی در مجلس در خصوص مذاکرات مطرح کرد و برخی نمایندگان آن را منتشر که البته تذکری در این رابطه دریافت کردند.


قدیری ابیانه با اشاره به اینکه خطرناکترین تحریم خود تحریمی است، بیان داشت: وقتی که کالای خارجی خرید و کالای داخلی مشابه آن خریداری نشود باعث تحریم تولید داخل و رکود بازار داخلی می شود.


وی بهترین راه برای از بین بردن تحریم را استفاده از فرصت تحریم ذکر و تاکید کرد: همانطور که در دروان جنگ از رزمندگان حمایت می کردیم امروز نیز باید از تولید کنندگان حمایت شود و البته خود تولید کنندگان نیز باید سعی کنند بهترین جنس را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کنند.


سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به اینکه دانشگاه محل تحرک علمی است و نه تحریک موارد دیگر، بیان داشت: آرایش هایی که در برخی دانشگاه ها دیده می شود در دانشگاه های اروپایی حتی مشاهده نمی شود و در واقع همین افراد هستند که باعث می شوند بر طبل ضرورت اجرای طرح تفکیک جنسیتی نواخته شود.


قدیری ابیانه عدم اجرا شدن مطالبات و شعارهای مقام معظم رهبری مانند وجدان کاری، همت مضاعف، کار مضاعف، جهاد اقتصادی و پرهیز از اسراف را از دلایل امید بستن دشمن به تحریم دانست و افزود: البته فتنه سال 88 نیز در امید وار شدن دشمن از اختلاف در جامعه و تاثیر گزاری تحریم و تشدید آن بسیار اثر بخش بود.


وی با اشاره به تاسیس انجمن بین المللی نخبگان مسلمان و اینکه مراحل تصویب و تاسیس اساسنامه این انجمن در حال اجرا است، افزود: ارتباط بین نخبگان مسلمان جهان در راستای پیشبرد اهداف اسلامی، وحدت و تقریب مذاهب و ... از اهداف این انجمن است.


قدیری ابیانه با اشاره به حرف و حدیث ها در رابطه با رفع حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی، بیان داشت: سران فتنه حتما باید مجازات شوند، چراکه کودتای اقلیت علیه اکثریت انجام دادند و از نظر قانونی به نظام خیانت کردند.


وی با بیان اینکه اقدام این دو نفر کاملا آگاهانه بوده است، بیان داشت: باوجود اینکه هردو اینها می دانستند در انتخابات تقلب نشده بود اما به فرمایش مقام معظم رهبری" نظام را تا مرحله پرتگاه پیش بردند".


وی با بیان اینکه حصر در منزل این افراد یک تدبیر و لطف از سوی نظام است، خاطرنشان کرد: عفو این افراد در اختیار مقام معظم رهبری است.

۹۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">