پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

۰

در ایران گازوئیل ارزان تر از بنزین عرضه می گردد حال آ«که قیمت جهانی آ« بیش از بنزین است.

همین امر موجب شده دولت به سمت  اتخاذ تصمیمی اشتباه برود و با خیال اینکه هزینه سوخت را کاهش خواهد داد تولید و مصرف را به گمراهی بکشاند.

خودروسازان نیز میل به استفاده از خودروهای دیزلی پیدا می کنند و خریداران نیز به دلیل قیمت های کاذب سوخت به این سمت تمایل خواهند داشت. اشتباهی که بعها باید با هزینه های گزاف به جبران آن بپردازیم هر چند در مواردی متعددی این اشتباهات جبران ناپذیر است.

آماده ام در این ارتباط با مسئولین و کارشناسان به مناظره بنشینم.

متن خبر به شرح زیر است:

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «فردا» خبر داد
با اجرای سیاست جدید سوختی، خودروها نیز باید پایه سوختی خود را تغییر داده و بر اساس گازوئیل سوز باشند. در حال حاضر بسیاری از خودروهای لوکس داخل کشور نیز پایه گازوئیل سوز هستند اما به دلیل ممنوعیتی که در استفاده از گازوئیل برای این خودروها وجود داشت، آنها مجبور بودند که از بنزین برای سوخت خود استفاده کنند.

سرویس اقتصادی «فردا»- گازوئیل جای بنزین را می گیرد. این خبری است که طی روزهای گذشته برخی رسانه ها به آن اشاره کردند و معاون وزیر نفت با تشریح جزئیات برنامه‌های دولت برای افزایش سهم گازوئیل در سبد سوخت خودروهای شخصی از آغاز عرضه این فرآورده نفتی از پایان سالجاری خبر داد و اعلام کرد که سهم گازوئیل تا سقف 24 درصد در سبد سوخت افزایش می‌یابد.
 
معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌کنیم از اواخر سالجاری امکان عرضه گازوئیل کم گوگرد به منظور تامین سوخت خودروهای شخصی از پایان سالجاری آغاز شود، افزود: بر این اساس در جایگاه‌های با اختصاص یک مخزن و چند نازل امکان عرضه و توزیع گازوئیل یورو پنج فراهم می‌شود.

۹۲/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">