پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۴ ب.ظ

۳

کاشان – ایرنا – یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: اگر همه ایرانیان، اهتمام تیم مذاکره کننده هسته ای را داشته باشند غرب عقب نشینی های بیشتری خواهد کرد.

 ˈمحمد حسن قدیری ابیانهˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تلاش وزیر امور خارجه و همکارانش باید الگویی برای همه باشد، اظهار کرد: توافق ژنو نتیجه صلابت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت آگاه ایران در همه عرصه هاست.

وی توافق هسته ای را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران دانست و افزود: مواضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی بویژه در جمع بسیجیان کشور، غرب را به این فکر انداخت که چاره ای جز نرمش و عقب نشینی ندارند.

سفیر سابق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: همکاری مردم در مسائل اقتصادی می تواند دست تیم مذاکره کننده در دور بعدی مذاکرات را برای چانه زنی بیشتر باز بگذارد.

قدیری ابیانه در باره تاثیر توافق هسته ای ایران و 1+5 در مناسبات منطقه ای نیز گفت: کشورهای منطقه چاره ای جز همزیستی مسالمت آمیز با جمهوری اسلامی ایران ندارند زیرا امنیت در منطقه با مداخله خارجی بدست نخواهد آمد.

وی تاکید کرد: پیروزی ایران در مذاکرات به نفع همه کشورهای خاورمیانه و صلح جهانی است و ایران گسترش روابط با کشورهای اسلامی منطقه را در اولویت دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد هرگز تحت نفوذ قدرت های زورگو نبوده و نیست و توانسته با تکیه بر قدرت خود به پیشرفت های بسیاری برسد.

ایران و 1+5 در بامداد پنجمین روز مذاکرات ژنو 3 به توافقی تاریخی دست یافتند که در آن حق غنی سازی ایران در عمل و گفتار به رسمیت شناخته شد و برخی تحریم ها از جمله تحریم بیمه، حمل و نقل و نفت بطور کامل برداشته می شود.

بر اساس این سند چهار صفحه ای، هیچ تحریمی افزایش نخواهد یافت.

همچنین تحریم نفتی ایران متوقف و سطح فروش نفت در سطح فعلی حفظ و درآمدهای نفتی ایران آزاد خواهد شد.

تحریم پتروشیمی نیز بطور کامل رفع و تحریم صنایع خودروسازی برداشته می شود.

۹۲/۰۹/۰۳

نظرات  (۳)

دیشب از سر بی خوابی متنی طویل نوشتم که بدبختانه به هر علتی کپی نشد.ممنون میشم اگه لااقل اون متن رو یا به ایمیلم بفرستید و یا رو سایت قرار بدید ...یا علی
اقای الف صد پرتقال داشت.منتهی پنجاه تا دست خودش, پنجاه تا دست دیگران!(شما بخوانید تمام حروف الفبا!)...از قضای روزگار رابطه اقای الف با دیگران! به هر دلیلی بد شد.دیگران پول اقای الف را که به زعم او حق مسلمش بود نمیدادند, چون:زورشان زیاد بود و همچنین از اقای جیم که به کدخدا نیز شهره بود واهمه داشتند.(پس نتیجه میگیریم که حرف حرف اقای جیم بود و لا غیر...) کار به جایی رسید که اقای الف دست و بالش از چرک کف دست خالی شد و طبیعتا پیش زن و بچه شرمنده.(گفتنی است اقای الف 70 میلیون عائله داشت که بنا بر گزارشات واصله به تنبل ترین افراد دنیا شهره بودند).
رنگ صورت اقای الف و زن و فرزندان روز به روز سفیدتر میشد که پزشکان علت ان را کمبود ویتامین c میدانستند.اما از دیگران اصرار و از اقای الف انکار که:"خیلی ام عالییی, دوشواری؟؟ ما اینجا موشکل نداریم".در حالی که خودش هم میدانست از کمبود ویتامین c به پرت وپلا افتاده!!!(گفتنی است مرکبات منابعی سرشار از ویتامینc هستند اما کو مرکبات!!! به قول معروف ان ممه را لولو برده بود!) القصه اقای الف که با هدف بهبود اوضاع 5ماه قبل و با وعده های بسیار از جمله بازپسگیری ممه از دست لولو اعتماد پدر دختر را جلب کرده بود خطر بی اعتمادی را پشت سرش حس میکرد.هر چه نباشد تازه داماد بود.پس از روی ناچاری به دیگران از جمله اقای کدخدا گفت:"میخام مثل دو تا مرد با هم اختلاط کنیم".که مورد قبول کدخدا هم قرار گرفت, اصن از خداش بود!!!
روز موعود فرارسید و دو طرف سر میز مذاکره نشستند.
-اقای الف:"50 تاپرتقالمو بده."
-کدخدا:"ناموسا الان دست و بالم خالیه الان 5 تا پرتقال بیشتر ندارم بهت بدم, عوضش صد تا الماس دارم که به شرطی میدم که 30 تا پرتقال دیگه هم بدی.قبوله؟؟؟"
-اقای الف با شعف بسیار گفت:"جو جو جون من را را راست میگییی؟"
-کدخدا:والا...دروغم کجا بود.تازه اگه هر الماسو تو زمین بکاری یه درخت الماسم بهت میده که تو هر شاخش صد تا الماس داره!!
بله عزیزان... و اینگونه بود که اقای الف با لبخندی بر لب و کوله باری پر از الماس به منزل بازگشت.
سالها گذشت و گذشت تا اینکه روزی اقای الف را در حالی دیدند که فریاد میزد: بدو ابنبات تلخ! بدو بدو که حراجش کردم. پایان...


-سوال 1:چرا با توجه به بی اعتمادی فی مابین, بسیاری از پرتقالهای اقای الف دست دیگران بود؟
-سوال2:واضح است که با کار زیاد هیچ مشکلی به تهدید تبدیل نمیشود.پس چرا فرزندان اقای الف در حالی که میتوانستند کار کنند اینقدر تنبل بودند؟
-سوال3:چرا اقای الف از بازپسگیری پرتقالهایش خوشحال بود در حالی که پرتقالهای خودش بود؟

سلام 

میشه یکم بیشتر بگید 

ما چه بردی کردیم وقتی غنی سازی از 20 % به 5درصد کاهش پیدا میکنه و فقط چند میلیارد ناچیز که متعلق به خودمون بوده دارم بهمون میدن 

آیا قراره کلا دیگه از 5% غنی سازی بالاتر نریم ؟

دیگه نیروگاه نسازیم و نیروگاههامونو تجهیز نکنیم ؟

داروهامونو چه جوری میسازیم؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">