پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد:

خرید کالای داخلی باید فرهنگ شود/وقوع جهش بزرگ اقتصادی با تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس:یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید خرید کالای داخلی به یک فرهنگ و ارزش در کشور تبدیل شود.

خبرگزاری فارس: خرید کالای داخلی باید فرهنگ شود/وقوع جهش بزرگ اقتصادی با تحقق شعار سال

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص شعار تعیین شده برای امسال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: هرکدام از نامگذاری‌ها بر اساس یک استراتژی هوشمندانه و عالمانه انتخاب می‌شود تا نظام به سمت اهداف تعیین شده حرکت کند.

وی گفت: توجه به تولید داخلی و حل مسائل اقتصادی کشور یکی از ستون‌ها و محورهای اصلی حرکت و پیشرفت در کشورمان است که در این راستا دولت، مجلس و خود مردم نقش تعیین‌کننده‌ای را برعهده دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: توجه به تولید داخلی و حمایت از سرمایه ایرانی موجب شکوفایی اقتصادی، حل معضلات اجتماعی و رفع مشکل بیکاری شده و ما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی منسجم به اهداف تعیین شده برسیم.

قدیری ابیانه در ادامه به اهمیت و نقش رسانه در فرهنگ‌سازی اشاره کرد و گفت: باید رسانه‌های ما به گونه‌ای عمل کنند که مردم و مسئولان خرید کالاهای داخلی را ترجیح داده و این عمل به عنوان یک ارزش ملی در جامعه مطرح شود.

وی به برخی از اثرات حمایت از تولید داخلی و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: دستیابی به استقلال اقتصادی، تقویت پول ملی، حمایت از کارگران و تولیدکنندگان داخلی و دوری از وابستگی به بیگانگان از جمله آثار آن است.

این کارشناس مسائل استراتژیک  ادامه داد: اگر مسئولان و مردم در یک حرکت ملی منسجم بتوانند این راهبرد بسیار مهم را در کشور انجام دهند تمام تهدیدات و سناریوهای خصمانه دشمنان تبدیل به فرصت شده و ما را به پیشرفت خواهد رساند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: دولت و مجلس امروز وظیفه سنگینی برای تحقق شعار امسال بر دوش دارند و همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند لازمه تحقق اهداف ایجاد و گسترش فضای اتحاد و همدلی است چرا که اگر اختلافات زیاد شوند دشمن جری شده و توطئه‌هایش را ادامه می‌دهد. ما باید بدانیم که مستقل بودن قوا به معنای تقابل و جدا بودن دولت و مجلس نیست. بنابراین مجلس و دولت باید یکدیگر را در هدف تعیین شده کشور یاری کنند.

۹۱/۰۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">