پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ق.ظ

۰

2013 11 16 1328 حضور دکتر قدیری ابیانه در مجمع دو هفتگی بسیج دانشجویی

جلسه مجمع دو هفتگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، عصر روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه در حسینیه شهید مومنی بسیج دانشجویی ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. این جلسه که با توجه به فضای سیاسی جامعه، متاثر از موضوعات دیپلماتیک بود، بیشتر به موضوع مذاکرات چهارشنبه و هزینه و فایده تعامل با ایالات متحده اختصاص یافت.

دکتر قدیری ابیانه شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران را اهرم فشاری در دست تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی برشمرد و عنوان داشت که حذف اهرم فشار در یک مذاکره، آن هم در شرایطی که دشمن با زبان تهدید و پیش کشیدن گزینه نظامی علیه ملت ایران قصد ایجاد فشار و بهره برداری از آن در مذاکرات را دارد، کار سنجیده و عاقلانه ای نخواهد بود.

سفیر سابق جمهوری اسلامی در استرالیا و مکزیک، با بیان این موضوع و تبیین لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی، گفت: البته دیپلمات ها نیازی به گفتن شعار مرگ بر آمریکا، آن هم در میز مذاکره ندارند و بهتر است با ادبیات محترمانه و زبانی دیپلماتیک اصول کلی جمهوری اسلامی را مطرح نمایند.

ایشان در بخش پایانی صحبت های خود، با بیان برخی آمارها از میزان تنبلی جامعه ایرانی و متوقع بودن ناشی از توهم نفتی، مشکلات کشور را بیشتر به عدم وجود فرهنگ جهادی در مردم عنوان کرد و متذکر شد که در صورت تجارت آزاد با آمریکا نیز نباید انتظار حل بیش از ۱۵ درصد مشکلات کشور را داشت.

گفتنی است بسته فرهنگی این مجمع شامل کتاب کلیدهای پیشرفت دکتر قدیری ابیانه بود که دوستان می توانند جهت مشاهده و بهره برداری آن را از اینجا دانلود نمایند. همچنین ایشان کتاب دیگر خود با عنوان توهم نفتی و اقتصاد استراحتی، را که در حال حاضر در دست چاپ است به عنوان منبع مطالعاتی دانشجویان جهت ایجاد فضای منطقی بر مشکلات کشور پیشنهاد نمودند.

این برنامه در ساعت ۲۰ با عکس یادگاری حاضرین در مجمع با دکتر محمد حسن قدیری ابیانه پایان یافت و پس از آن جلسات تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیرامون مسائل پیش رو از سر گرفته شد.

۹۲/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">