پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰ ب.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک تاکید کرد: تفکر ثروت متکی بر فروش نفت نادرست است

خبرگزاری آنا: قدیری ابیانه با نادرست شمردن تفکر ثروت متکی بر فروش نفت با تاکید بر اینکه دور شدن از بحران اقتصادی تنها در گرو حذف تحریم ها نیست، گفت: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید تفکر تولید ترویج و توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار آنا از سوادکوه، قدیری ابیانه در نشست  فرهنگی- سیاسی  " جنگ نرم و تحریم" واحد سوادکوه با اشاره به موفقیت های اخیر جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با گروه 1+5 و دستیابی به دستاوردهای مهم در عرصه فناوری هسته ای تاکید کرد: یادمان باشد حتی اگر تحریم ها هم حذف شوند، ولی نگاه ما صرفا به منابع و ثروت نفتی دوخته شده باشد امکان خروج از بحران اقتصادی میسر نخواهد بود.

این کارشناس عالی امور استراتژیک با ذکر این نکته که همواره افراد ملت در تعیین سرنوشت خود موثرند، خاطر نشان کرد: جوانان و دانشجویان ما باید همواره با تفکر ایجاد شغل وارد دانشگاه ها شوند نه با هدف یافتن شغل.

قدیری ابیانه با نادرست شمردن تفکر ثروت متکی بر فروش نفت با اشاره به اینکه دور شدن از شرایط بحران اقتصادی تنها در گرو حذف تحریم ها نیست، افزود: برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید تفکر تولید در کشور ترویج و توسعه یابد.

وی نقش جوانان و قشر پویای جامعه  خصوصا دانشجویان  را عامل موثر در نیل به اهداف اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: نباید همیشه برای مشکلات و یا بحران های ایجاد شده  مسئولین و مدیریت کلان کشور را مورد خطاب قرار دهیم بلکه بررسی نقش خود و اینکه بدانیم در این مسیر چه وظیفه ای بر دوش ماست، مهمترین راه برای مبارزه با جنگ نرم اقتصادی است.

سفیر سابق ایران بر پایین بودن میزان ساعات مطالعه در میان فرهیختگان و دانش آموختگان کشور و همچنین بازدهی بسیار کم کارگران و فعالان عرصه تولید در مقایسه با کشورهای توسعه یافته  تاکید کرد و با اشاره به اینکه استقلال اقتصادی در گرو تلاش و تفکر تولیدی است، گفت: باید سعی شود با پرهیز از اسراف، بالا بردن انگیزه و تولید بیشتر اقتصادی و مطالعه بیشتر سهم خود را در تولید بالا برده و بدین ترتیب به درجه ای از استقلال اقتصادی برسیم که شایسته کشور عزیزمان است.

این گزارش حاکیست سخنرانی احمدی قزوینی عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص جنگ نرم و جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی بخش های دیگر این نشست سیاسی –فرهنگی بود.

به گزارش آنا، نشست  فرهنگی- سیاسی" جنگ نرم و تحریم" به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و به همت بسیج دانشجویی و با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی و دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه  با حضور قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و  کارشناس عالی امور استراتژیک برگزار شد.

۹۲/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">