پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

۰

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اناج، 16 آذر که به عنوان روز دانشجو در تقویم کشورمان ثبت شده است از جمله روزهایی است که هر ساله شاهد برگزاری برنامه های سیاسی در دانشگاه‌های کشورمان هستیم.
16 آذر امسال نیز با توجه به استقرار دولت یازدهم و رخدادهایی چون توافق هسته ای ژنو فرصت مناسبی است تا تشکل‌های دانشجویی با دعوت از چهره‌های سیاسی، فضای سیاسی دانشگاه‌ها را رونق ببخشند.
شنیده‌های خبرنگاران سرویس سیاسی و حوزه و دانشگاه آناج حاکی از برنامه ریزی‌های گسترده دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی برای این روز است.
شنیده شده است محمدرضا باهنر، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از جمله کسانی است که سفرش به تبریز برای 16 آذر قطعی شده است و وی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز سخنرانی خواهد کرد.
  زمزمه‌هایی در مورد احتمال برگزاری مناظره سیاسی در دانشگاه پیام نور تبریز نیز وجود دارد. گفته می‌شود قدیری ابیانه، کارشناس عالی سیاست خارجه به عنوان یکی از طرفین مناظره هماهنگ شده است.

خبرهایی از احتمال برگزاری مناظره سیاسی میان زاکانی، نماینده اصولگرای سابق مجلس و کواکبیان، نماینده سابق اصلاح‌طلب مجلس در دانشگاه تبریز نیز شنیده شده است.

از سویی دیگر تشکل‌های دانشجویی اصلاح‌طلب با محوریت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و علوم پزشکی تبریز تلاش دارند یکی از عناصر سیاسی اصلاح‌طلب را برای روز 16 آذر به تبریز بیاورند.

شنیده‌ها حاکی از تلاش برای دعوت از محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات و کاندیدای انصراف داده انتخابات ریاست جمهوری سال جاری است. البته گفته می‌شود توفیقی، وزیر پیشنهادی علوم که به دلیل شائبات نقش‌آفرینی‌اش در فتنه 88 موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشد؛ نیز گزینه بعدی تشکل‌های اصلاحاتی است.

شنیده‌ها از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان نیز حکایت از تلاش برای دعوت از زیباکلام برای سخنرانی با موضوعات قومیتی است. گفته می‌شود یکی از مسئولین این دانشگاه، این پیشنهاد را در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح کرده‌اند.

هر چند با توجه به ضرورت کسب مجوز از هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشجویان برای برنامه‌های این‌چنینی و نیز مشکلات هماهنگی سفر چهره‌های سیاسی به تبریز احتمال تغییرات چند باره در این برنامه‌ها تا روز 16 آذر وجود دارد؛ پیش‌بینی می‌شود 16 امسال شاهد ترافیک چهره‌های سیاسی در تبریز باشیم.

۹۲/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">