پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۹ ق.ظ

۰

در خبرها آمده بود که: "ریز گردهایی که از عراق وارد می‌شود آلوده به اورانیوم ضعیف شده باقی مانده از حمله آمریکا به عراق است". این عامل یکی از موارد آلودگی هوا و بستری شدن عده زیادی از مردم این خطه در بیمارستانها به دلیل مشکلات تنسی اعلام شده است.

چند هفته قبل نیز قبل از عود کردن این مشکل رسانه ای در آمریکا اهواز را الوده ترین شهر جهان اعلام کرد.

اگر این دو خبر را کنار هم قرار دهیم و ظهور این پدیده را در کنار پیش بنی رسانه آمریکایی قرار دهیم می توان این نتیجه را گرفت که این  پدیده جدید نتیجه آلوده شدن ریزگردها مربوط به زمان جنگ نباید باشد بلکه بعید نیست که آمریکایی ها برنامه ای عمدی را برای بیمار کردن مردم این منطقه نفت خیز تدارک دیده اند.

مناسب است ایران خواستار سفر هیاتی رسمی از سازمان ملل متحد به این منطقه و بررسی الودگی به اورانیوم ضعیف شده بشود و از امریکا به دلیل این مشکل شکایت و تقاضای غرامت بکند.

چه این مسئله ناشی از باقی مانده آثار جنگ باشد و چه امر جدیدی باشد باید آمریکا هب دلیل ارتکاب این تخلف مورد محاکمه قرار گیرد.

مناسب است قربانیان این حادثه نیز به دستگاه قضا علیه آمریکا شکایت کنند و تقاضای غرامت های سنگین بنمایند و مناسب است قوه قضائیه به طور ویژه به این امر رسیدگی نماید.

۹۲/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">