پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ق.ظ

۰

 به گزارش خبر افلاک، محمد حسن قدیری ابیانه در مناظره سیاسی با صادق زیبا کلام، استاد دانشگاه تهران که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با موضوع ارتباط با آمریکا برگزار شد، بیان داشت: هنگام آمدن به خرم آباد در هواپیما با زیبا کلام توافق کردیم که به هیات دیپلماتیک کشورمان در مذاکرات هسته ای کمک کنیم؛ با این حال معتقدیم که این کمک با خریدن کالاهای ایرانی توسط مردم که موجب کاهش نیاز نظام به ارز خارجی می شود محقق خواهد شد.

 وی با بیان اینکه روزانه دو تن طلا را در قالب بنزین در باک خودروها می سوزانیم، ادامه داد: این در حالی است که کل منابع طلای ایران 340 تن است؛ با این حال چرا زیبا کلام یکبار نمی آید بگوید که باید جلوی این هزینه ها گرفته شود و فقط به هزینه های هسته ای بند کرده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ضمن انتقاد نسبت به موضع زیبا کلام برای بستن سایت فردو نطنز گفت: اکنون که در سالگرد شهید شهریاری هستیم، بهتر بود که زیبا کلام این موضوع را مطرح نمی کرد.

قدیری ابیانه ادامه داد: نیروگاه بوشهر سالانه 800 میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی دارد و می تواند تولید برق کشور را تضمین کند؛ با این حال معتقدم که مخالفت زیبا کلام با دستیابی به این توانمندی یک مساله سیاسی است؛ در غیر این صورت 800 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در سال رقم کمی نیست.


وی تصریح کرد: سوال من از زیبا کلام این است که چرا باید با فعالیت سایت فردو که امکان بمب باران آن با وجود تهدیدهای صهیونیست‌ها امکان پذیر نیست، مخالفت کنند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: زیبا کلام حرف های بی بی سی و رادیو اسرائیل را تکرار می کند؛ البته به خاطر همین هم است که این رسانه ها از مواضعش حمایت می کنند.

قدیری ابیانه ادامه داد: چطور است که ما سقوط آمریکا با 17 تریلیون دلار بدهی را نمی بینیم و از طرفی از اقتدار خودمان که ناشی از استکبار ستیزی مان است، چشم پوشی می کنیم.

 وی گفت: ما هیچ احساس کمبودی نسبت به آمریکا نداریم که اجازه دهیم آنها حق پیشرفت داشته باشند و ما نداشته باشیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: معتقدم که همه مشکلات ما به خاطر تحریم ها نیست. و آنچه که با آن مواجه هستیم، بیشتر ناشی از تنبلی و سبک غلط زندگی است که هشدار می دهم اگر آنها را اصلاح نکنیم با سر به اقتصاد ریاضتی می افتیم.

 قدیری ابیانه در ادامه بیان داشت: آمریکا فقط بدنبال سرنگونی نظام ایران نیست؛ بلکه هدف آنها تجزیه کشور در راستای دسترسی به منابع نفتی ایران و منطقه خاورمیانه است؛ اما این خواب را به گور خواهد برد.
 وی ادامه داد:  آمریکایی روابط با ایران و گشایش مجدد سفارتش را با هدف ضربه زدن به نظام دنبال می کند.
 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه نمی دانم که چرا زیبا کلام اصرار دارند که انقلاب اسلامی را مبتنی بر مارکسیست بدانند، گفت: با تفسیر زیباکلام حتما قیام عاشورا و ظلم ستیزی امام علی (ع) نیز مبتنی بر مارکسیست بوده است.


قدیری ابیانه تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه بر اساس شعارهای مارکسیستی؛ بلکه با شعار نه شرقی و نه غربی شکل گرفت؛ با این  حال انقلاب ما نه نظام سرمایه داری و نه نظام مارکسیست را قبول نداشته است.


وی با بیان اینکه ما هیچ وقت انگلستان را دوست خود نمی دانیم، ادامه داد: اگرچه انگلیس در ایران سفارت خانه داشته است؛ اما این کشور همواره در راس کشورهای مخالف با نظام بوده است.

۹۲/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">