پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه با حضور در دفتر مرکزی آناج به سوالات پاسخ داد؛

مسائلی مانند نامزدی قدیری ابیانه در انتخابات ریاست جمهوری، حضور جنجالی وی در نشست خبری مشایی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، مناظره احمدی نژاد و روحانی و نیز تحلیل توافق نامه هسته ای ایران و کشورهای 1+5 از دیگر موضوعاتی است که در این گفتگو مطرح شده اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی وزارت خارجه و فعال سیاسی با حضور در دفتر پایگاه اطلاع رسانی آناج، به سوالات خبرنگاران آناج در موضوعات سیاست خارجی، اقتصاد و اداراه کشور پاسخ گفت.

 قدیری ابیانه در بخشی از این گفتگو با اشاره به عدم اعتقاد احمدی نژآد در سال 84 بر اجرای هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت سوخت گفت: احمدی نژاد شعار می داد که حقوق ها ریالی است ولی یارانه ها به دلار. ولی توانستم وی را قانع کنم تا طرح هدفمندی را اجرا کرده و قیمت سوخت را به قیمت واقعی تمام شده نزدیک کتد.

وی با انتقاد شدید از پرداخت 2300 تا 2600 تومان یارانه برای هر لیتر بنزین مصرفی در کشور گفت: در واقع از بودجه که متعلق به همه مردم است هزینه گزافی می شود که استفاده آن را اقشار پردرآمد کشور می کنند.

 این کارشناس سیاسی در پاسخ به یکی دیگر از سوالات خبرنگاران آناج در خصوص اظهارات مطرح شده در مورد تلاش دولت برای رفع حصر سران فتنه 88 گفت: بنده هم مخالف حصر خانگی هستم و معتقدم سران فتنه باید محاکمه شده و زندانی شوند زیرا بر علیه آرای مردم کودتا کرده اند و ضربه بزرگی به کشور وارد کرده اند.

قدیری ابیانه در بخشی از گفتگوی خود با خبرنگاران آناج گفت: توافق ژنو در سال 88 هم می توانست با هیمن شرایط بوجود آید اما وقوع فتنه 88 موجب امیدواری مجدد دشمن و از دست رفتن این فرصت شد.

وی با اشاره به مواضع خود در مورد اقتصاد نفتی کشورمان که در کتاب توهم نفتی و اقتصاد استراحتی منتشر شده است تصریح کرد: اشتباه است که فکر کنیم با رفع همه تحریم ها مشکلات اقتصادی کشورمان رفع می شود.

 قدیری ابیانه سخنان روحانی در مناظره انتخاباتی در مورد اینکه چرخ سانتریفیوژ ها بچرخد به شرطی که چرخ صنعت نیز بپچرخد را اشتباه دانسته و گفت: این صحبت ها باعث می شود دشمن تحریم ها را تشدید کرده و به دست برداشتن ملت ایران از حقوق حقه خود در برخورداری از انرژی هسته ای امیدوار بماند.

مسائلی مانند نامزدی قدیری ابیانه در انتخابات ریاست جمهوری، حضور جنجالی وی در نشست خبری مشایی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، مناظره احمدی نژاد و روحانی و نیز تحلیل توافق نامه هسته ای ایران و کشورهای 1+5 از دیگر موضوعاتی است که در این گفتگوی مفصل مطرح شده اند و شما می توانید بزودی مشروح این گفتگوئ را در پایگاه اطلاع رسانی آناج بخوانید.

۹۲/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">