پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۸ ب.ظ

۰

اقتصاد ما نه مقاومتی است، نه حماسی و نه جهادی!

گروه اجتماعی: کارشناس مسائل سیاسی با تحلیل مسائل اقتصادی کشور ایران، اظهار کرد: اقتصاد ما نه مقاومتی است، نه حماسی و نه جهادی، بلکه یک اقتصاد استراحتی داریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، محمد حسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی، شامگاه گذشته، 14 آذرماه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور تبریز به تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور پرداخت و گفت: ما قبل از تحریم ها نیز با مشکلاتی همچون تورم، کاهش ارزش پول ملی و بیکاری مواجه بودیم و این نمایانگر آن است که تنها عامل وضعیت امروز ما تحریم ها نیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: این مشکل در دولت های گذشته وجود داشته و در آینده نیز وجود خواهد داشت و تنها علت آن هم این است که مردم ما به جای تولید محور بودن به شدت توزیع محور هستند.

وی عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا اینگونه است که مردم هزینه های دولت را تامین می کنند و به جای توزیع به فکر تولید هستند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اقتصاد ما نه مقاومتی است، نه حماسی و نه جهادی، بلکه یک اقتصاد استراحتی داریم، یادآور شد: متاسفانه در جامعه ما کسی نمی گوید سهم من در تولید ملی چقدر است همه می گویند سهم من از فروش و صادرات نفت چقدر است.

وی متذکر شد: متاسفانه در کشور ما دانشجویان خود را مسئول اشتغال نمی دانند و همواره این انتظار را دارند که دولت اشتغال و ازدواجشان را تامین نماید.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که توجه نمی کنند هزینه ای که دولت در یک سال برای دانشجوی دانشگاه دولتی تامین می نماید در واقع 4 برابر سهم یک نفر در طول سال از نفت است.

قدیری ابیانه اذعان داشت: همه ساله روز مجلس و دولت روزی برای پاسخ گویی و ارائه عملکرد و روز دانشجو به عنوان روزی برای مطالبه گری رایج شده است.

۹۲/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">