پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۳۱ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در جمع دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج:
قدیری ابیانه گفت: وقتی آنان همیشه موضع دشمنی و ضربه وارد آوردن به ما را دارند و بدانیم که اگر به جای مرگ بر آمریکا درود بر آمریکا هم بگوییم ، این استکبار جهانی دست از دشمنی های خود بر نخواهد داشت.
گروه استانی« تیتریک »؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا، در جمع دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج با بیان این مطلب افزود: 6 تا مار! در مقابل یک هیئت خوب اما خسته با کمردرد روبرو بودند و این روند خواه ناخواه اینگونه شد که البته امکان انجام شدن آن به شکل بهتر نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: بعضی از کارهایی که انجام شد ، میتوانست انجام نشود ، مانند اینکه نباید پیشنهاد امکان پذیرش از سوی ما انجام می گرفت و اندکی نیز فشار در این بین بر روی دولت بود.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: در هر صورت آنچه که در مذاکرات انجام شده است نه جای جشن گرفتن دارد نه جای عزاداری ، آنچه که اکنون ما باید انجام دهیم این است که کاری کنیم تا دست ایران برای دست یابی به شرایط بهتر باز شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه آنچه که امروز در روند مذاکرات انجام شد می توانست در سال 88 نیز انجام شود گفت : اگر اتفاقات آن سال رخ نمی داد و مسائل پیرامون آن موجب سوء استفاده دشمن قرار نمیگرفت  و موقعیت ایران تضعیف نمی شد، همین اتفاق امکان وقوع داشت و اینکه در کل رخداد این قضیه حاصل استقامت مردم و فرمایشات صریح رهبری در اعلام مواضع مقاومتی بود.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص جمع آوری تابلوهای صداقت آمریکایی در شهر گفت: جمع آوری این تابلوها از هرکجایی که انجام شد اشتباه بود ، چرا که آمریکا نشان میدهد و عنوان میکند که به ایران اعتماد ندارد و اینکه در طی روند مذاکرات بازهم از روی میز بودن گزینه نظامی دم میزند گویای ماهیت اصلی وی است.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه پس چگونه ما باید از موضع "مرگ بر آمریکای" خود بگذریم ، وقتی آنان همیشه موضع دشمنی و ضربه وارد آوردن به ما را دارند و بدانیم که اگر به جای مرگ بر آمریکا درود بر آمریکا هم بگوییم ، این استکبار جهانی دست از دشمنی های خود بر نخواهد داشت.
وی در پایان بر تقویت مواضع همه جانبه وایستادگی تأکید کرد.
۹۲/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">