پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ق.ظ

۰

بنده مطالب منعکس شده از مصاحبه ها و یا سخنرانی های خود را در سایت خود درج می نمایم ولی از آنجا که در نقل مطالب اشتباهاتی توسط رسانه ها صورت می گیرد اصلاح شده آن را در سایت خود قرار می دهم.

متاسفانه خبرنگران ناوارد در تنظیم اخبار گاه اشتباهات فاحشی در نقل مطالب می کنند که گاه از آنچه درج می کنند خجالت زده می شوم و می دانم که برخی از افرادی که به امور آشنا هستند از خود سوال خواهند کرد که مثلا چنین آمار غلطی را چگونه بیان کرده ام حال آنکه این خبرنگاران هستند که به طور مثال ریال را دلار، میلیون را میلیارد، روز را سال و سال را روز می نویسند و ...

از این پس تلاش می کنم اگر فرصتی باشد به این گاف ها و اشتباهات خبری بپردازم و از ایلنا شروع می کنم.

ایلنا به نقل از مناظره ای که با آقای دکتر زیبا کلام داشتم می نویسد:

قدیری ابیانه گفت: چرا همه فکر می‌کنند که دولت باید اشتغال ایجاد کند؟ این شما دانشجویان هستید که باید شغل ایجاد کنید نه اینکه بروید دنبال شغل و تا این وضعیت هست خدا هم اگر بیاید و بودجه را توزیع کند نمی‌تواند مشکل را حل کند و دشمن هم روی تنبلی و کم کاری مردم حساب کرده. اگر مردم در سال کار و تلاش مضاعف بجای ۲۲ دقیقه ۸ ساعت کار می‌کردند اکنون به این روز نمی‌افتادیم.

آنچه بنده گفتم این نبوده که خدا نمی تواند. بلکه گفته ام که اگر خود خدا هم در حمایت از انقلاب اسلامی توزیع این بودجه را و نه تامین بودجه را بر عهده بگیرد ، با این بودجه نمی توان مطالبات مردم را برآورده نمود کما اینکه ما طبق حکم خدا ارث را تقسیم می کنیم و اینگونه نیست که چون ارث را طبق حکم خدا قسیم می کنیم پس هر کس ارثی ببرد همه مشکلاتش حل می شود.

بنده نگفتم خدا نمی تواند! بلکه گفتم حتی اگر خود خدا نحوه توزیع بودجه را مشخص کند با این پول خواسته ها برآورده شدنی نیست.

در قسمتی دیگر از خبر آمده است که:

قدیری ابیانه به نقد ارائه گزارش ۱۰۰ روزه دولت پرداخت و گفت: هرچند که توسط دولت کار‌هایی شده ولی در بحث بودجه مشکلاتی است، زیرا دولت بودجه را با صادرات یک میلیون بشکه نفت بسته که در این صورت وضعیت نه تنها بهتر نمی‌شود بلکه بد‌تر هم می‌شود.

اولا بنده نگفتم که "بودجه با صادرات یک میلیون بشکه بسته شده است" بلکه گفته ام "با یک میلیون بشکه کمتر از سال قبل آنهم در هر روز بسته شده است."

بعد هم تنظیم بودجه با این مقدار صادرات نفت را مورد نقد قرار نداده ام بلکه گفته ام با این کاهش که البته تا حدودی واقع بینانه است نمی توان خدمات بیشتری ارائه داد بلکه دولت ناچار است از خدمات و هزینه ها بکاهد.

مشاهد می شود که متن بیانات بنده عبارتی تحت عنوان خدا نمی تواند موجود نیست. ولی در خبر به  آن تاکید شده است.

البته این اشتباهات در انعکاس اغلب ناشی از سوء نیت نیست بلکه ناشی از ناشی گری خبرنگار است.

اشتباهات خبرنگاران در انعکاس مطالب بنده

۹۲/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">