پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۵ ب.ظ

۰

یک کارشناس مسائل استراتژیک با تاکید بر اینکه کشورهایی که الان در ریاضت اقتصادی اقتادند تحریم نبودند گفت: اگر مردم و مسؤولین به توصیه سال های گذشته مقام معظم رهبری توجه می کردند دشمن امیدی به تحریم ها نمی بست.
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر یزد در خصوص نقش اقتصاد مقاومتی در افزایش تولید و  کاهش تورم اظهار داشت: آنچه که باعث تعیین قیمت ها می شود عرضه و تقاضاست که هر چه عرضه بیشتر و تقاضا کمتر باشد قیمت ارزان می شود.

محمدحسن قدیری ابیانه اذعان داشت:سرمایه هایی که در تولید به کار گرفته می شود و کسانی که در این راستا  فعالیت می کنند باید در کیفیت و کمیت کالا نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهند.

وی گفت: عواملی همچون پرهیز از اسراف و تلاش برای تولید بهتر از نظر کمی و کیفی، بالابردن ساعت مفید کاری و رعایت انضباط اجتماعی و مقررات راهنمایی و رانندگی باعث ارتقای وضعیت کشور می شود.

این کارشناس مسائل استراتژیک  با اشاره اینکه اگر مردم و مسؤولین به توصیه سال های گذشته مقام معظم رهبری توجه می کردند دشمن امیدی به تحریم ها نمی بست افزود: وقتی جهادی عمل نشد، در حوزه اقتصاد مقاومتی هم مقاومتی انجام نگرقت، کشور  به مرحله حماسه آفرینی رسید که کار باید حماسی پیش برود و اگر این چنین عمل نشود، حتی با لغو تحریم ها هم ایران وارد ریاضت اقتصادی می شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با تاکید بر اینکه باید منتظر پدیده ی ریاضت اقتصادی به خاطر تنبلی اجتماعی باشیم تصریح کرد: اگر مردم با اصلاح سبک زندگی، شعارها ی سال های گذشته رهبر انقلاب را  در دستور کار قرار می دادند و خود را بر این امر مهم ملزم می دانستند سراشیبی اقتصاد به سربالایی نمی افتاد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه کشورهایی که الان در ریاضت اقتصادی اقتادند تحریم نبودند خاطرنشان کرد: مردم تصور می کنند وضعیت اقتصادی کشور در  وضعیت زندگی آنان تأثیر داشته در حالی که رفتار روزمره آنان وضعیت کلان کشور را تحت تأثیر قرار داده است همانطور که از دریای شور از قطرات شور و دریای شیرین از قطرات شیرین است. پس باید قطره شیرین باشیم اگر دریایی شیرین می خواهیم.

۹۲/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">