پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ب.ظ

۰

کارشناس عالی امور استراتژیک در مصاحبه با یزد رسا؛
مذاکرات ژنو نباید متوقف شود/ با عمل به فرمایشات رهبری، امروز ما غرب را تحریم می کردیم
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در مصاحبه با یزد رسا گفت: علی رغم اینکه معتقدم مذاکرات به نتیجه ای نخواهد رسید ولی ادامه آن نباید لغو شود.
سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص تشدید تحریم های جدید آمریکا و مغایرت آن با متن توافقنامه ژنو اظهار داشت: این را باید کارشناسان وزارت خارجه نظر بدهند که آیا این تحریم ها شامل آن توافق می شود یا نه؟ و به این دلیل تشدید تحریم ها نباید مذاکرات را متوقف کرد هرچند من معتقدم مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با بیان برخی اظهار نظرهای غرض ورزانه اعضای گروه ۵+۱ در مورد ارتباط ایران با لبنان و سوریه گفت: این ها هر روز یک بهانه جدید می آورند گرچه از قدرت موشکی ایران نیز بیمناک هستند.

وی در خصوص ادامه یا لغو مذاکرات اذعان داشت: من از مذاکرات و ادامه آن حمایت می کنم و با ادامه لحن ملایم رییس جمهور و هیأت دیپلماتیک موافقم.

این تحلیلگر مسایل سیاسی خطاب به برخی که فکر می کنند با لبخند می شود دشمنی ها را به دوستی تبدیل کرد گفت: متوجه باشند که اینگونه نیست و دشمنی های آمریکا با ایران عمیق تر است.

قدیری ابیانه به اظهارات سال گذشته کیسینجر تحلیلگر مسایل آمریکا در مورد اشغال هفت کشور از جمله ایران برای تصاحب منابع طبیعی گفت: آمریکا به خاطر ۱۷ هزار میلیار ریال بدهی خود که پنج برابر کل ارزش ذخایر نفت و گاز ایران است به منابع و ذخایر گازی و نفتی برخی کشور ها از جمله ایران و عربستان نیاز دارد و سالیانه بیش از هزار میلیارد دلار نیز به بدهی آمریکا افزوده می شود .

وی افزود: آمریکا برای اشغال کشورها به دنبال تجزیه آن هاست و حتی نقشه تجزیه عربستان در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد و آمریکا به دنبال این تجزیه قصد ماندن و تصاحب ذخایر نفتی و گازی را در سر می پروراند.

وی با هشدار نسبت به اهمیت شناخت دشمن و توانایی های آن گفت: ما باید بتوانیم نقاط قوت و ضعف و توانایی های خودمان را نیز بشناسیم.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک  با ابراز تأسف از اینکه اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باره راهکارهای عملی رهایی اقتصاد کشور از وابستگی به نفت عمل می کردیم گفت: اگر فرمایشات و توصیه های رهبری طی این سال ها عمل کرده بودیم اکنون به جای اینکه آن ها خرید نفت از ما را تحریم کنند ما فروش نفت به آن ها را تحریم می کردیم.

وی با اشاره به اینکه یک عزم ملی برای تحریم کالاهای خارجی می تواند راهکار مناسبی برای مقابله با تحریم ها باشد افزود: ما باید تلاش کنیم دست هیأت ایرانی در مذاکرات بعدی پر شود.

وی اصلاح سبک عمل تولید کنندگان برای ارائه کالای بهتر و جذب خریداران و اصلاح سبک زندگی مردم برای خرید کالای ایرانی را خواستار شد.

۹۲/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">