پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ

۰

ایدز فرهنگی همان خودتحریمی است.

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ

به گفته دانشمندان، "از بین رفتن سلول های ایمنی «CD4T» بیش از آن که //bayanbox.ir/id/7452788317104348797?viewبه علت حمله ویروس ایدز باشد ناشی از سیستم خودنابودی آنها است. در حقیقت ویروس ایدز سبب خودکشی سلول های بدن می شود."

این روال را بنده با وضعیت فرهنگی و اقتصادی خودمان در زمینه تولید و مصرف مقایسه کرده و معتقدم مشکلات اقتصادی ایران ناشی از خود تحریمی است. یعنی لازم نیست دشمنان ما در تولید کشورمان اخلال ایجاد کنند. ما خودمان با کم کاری و بی دقتی در تولید و تعطیلات زیاد مناسبتی و غیر مناسبتی و پل زدن های بین تعطیلات و ساعات مفید کم کاری و عدم رعایت بهره‌وری به تولید در کشورمان لطمه می زنیم.

لازم نیست دشمن جنگی بر پا کند و به کشتار مردم کشورمان اقدام کند ما خودمان با عدم رعایت مسائل ایمنی و نیز با عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سالانه بیش از تلفات سالانه جنگ 8 ساله از مردم کشور خودمان می کشیم.

لازم نیست دشمن به دنبال تضعیف پول ملی کشورمان باشد و درصدد باشد اشتغال در کشورمان را نابود و جوانانمان را بیکار کند و به اقتصاد کشور لطمه بزند. ما خودمان با ترجیح خرید کالاهای تولید خارج نسبت به کالاهای تولید داخل به اقتصاد، اشتغال و پول کشورمان لطمه می زنیم و خودمان کالاهای توایدی کشورمان را تحریم می کنیم و حتی به اقتصاد کشورهای تحریم کنندگان با خرید کالاهایشان یاری می رسانیم.

لازم نیست دشمن در صدد گسترش فحشا و فساد در کشورمان باشد ما خودمان با گسترش بیکاری و بالا بردن سن ازدواج و سخت‌تر کردن شرایط ازدواج این اهداف را محقق می سازیم.

این یعنی ایدز فرهنگی یعنی خودتحریمی.


خرید کالای خارجی ایدز اقتصاد ایران است - پایگاه خبری و تحلیلی بوتیا

۹۲/۱۰/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">